Jump to content
FAS Goran
Bolence

Fiat Multipla 1.6 / Bravo 1.6 / 1.8 / Marea 1.6 - visoki obrtaji u leru / variraju obrtaji u leru

Recommended Posts

Skidao sam i cistio do detalja leptir gasa-step, ali nije dalo rezultate. I kod mene je takodje sve u jednom kucistu. Sumnjam na dizne, samo ne znam kakvi su tacno simptomi neispravnih tj. zaprljanih dizni. I da li zbog toga moze da detonira u usisu ako prelivaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je brava 1.6, imam problem sa lerom i na benzinu i na plinu. Retko kad ima ler uglavnom moram nogom non-stop da doziram ler inace se ugasi. Auto stvarno ide odlicno na svim obrtajima ali ne moze da upali bez gasa i gasi se na leru, ne znam sta bi moglo da bude. 
Ako neko moze da mi pomogne bio bih zahvalan, pozdrav  :)

 

Postavio sam i video sa problemom pa pogledajte. :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=BrDnHF0iLRo&feature=youtu.be

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin je sekvent. Pumpa goriva je nova, map senzor nov. Meni je sumnja na step motoru, ali uliven je u kuciste leptira gasa na ovom modelu. Samo da mi neko potvrdi da li je ovo simptom step motora. Cini mi se kad gasom regulisem ler i kad polako spustim do 800 hoce da zadrzi tu, ali ako naglo padaju obrtaji recimo sa 2000 na nize samo padnu na 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je hladan jel drzi povisen broj obrtaja?Pre sumnjam da falsira usis.

Edited by zoki.pet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne drzi povisen broj kad je hladan, mislim ne mogu to da primetim trenutno posto ne drzi uopste obrtaje pa i kada je hladan ja izgiravam ler gas sa papucicom. Problem se manifestuje posle zupcenja. Auto je mesec dana vozen pogresno uzupcen i isao je mnogo lose ali tada je normalno palio, drzao ler kolko toliko varirao je od 500 do 800, nije se gasio. 
Pre neki dan uzupcen alatom za zupcenje 16v motora i sada ide odlicno samo ler mu je veliki problem. 


Takodje nesto sam razmisljao da li iz cutoff-a kad ubacim u ler dizne uopste puste gorivo, mozda je tu neki problem. Posto na primer kad iz cutoff-a izbacim na ler i odmah pipnem gas malo on ostane na 800 obrtaja. Ako ne pipnem ugasi se. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetu, iskreno nisam ni znao da to moze da se odradi. Sad si mi vratio nadu, posto sam i imao neki osecaj da je nesto oko parametra, da su se mape "privikle" na lose uzubcen motor. Stoji da sto ga duze vozim to lepse radi, u trenutku kad smo ga tek uzupcili trokirao je nenormalno, sad vec u voznji ide super al ne drzi ler.

Jel moze to da se uradi FiatEecuScan-om ili moram na neku ozbiljniju dijagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam jos stigao da resetujem parametre, al primetio sam kao da polako sam ecu uci. Prvo jutarnje paljenje drzi obrtaje ne gasi se i drzi ler inace u voznji osim kad iz cutoff-a izbacim iz brzine samo se ugasi kao da ne otvori dizne. A ako mu iz cutoff-a izbacim na ler i malo samo pipnem gas on ostane na leru. Javljam rezultate reseta parametra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto se upali i samo mu se spuste obrtaji i ugasi se. Pokusavao sam ga upaliti 5-10 puta na kraju ga upalio tako sto sam pritisnuo gas cim su krenuli obrtaji opadat pa su se spustili na 500 i onda tek digli na 800 sto mu je normalno u leru. Ne znam da li je to do goriva mozda posto sam bio na rezervi i nasuo na ini mada tu ne bi trebalo biti nekvalitetno gorivo. Vozio sam i palio na tom gorivu normalno nakon sto sam ga nasuo. Znalo mi se to desavati veoma rijetko ali to je prije bilo jednom se ugasi pa slijedeci put upali normalno

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa Marea-om 1.6 benzinac, kada je upalim obicno radi na 750-800 obrtaja,a neki put se podigne i do 1200 i tako stoji par sekundi,pa neki put se cuje na niskim obrtajima neko zveckanje u motoru,sto se pre nije pojavljivalo,isao sam kod majstora i on nije video nikakav problem,rekao mi je mozda je to od loseg goriva.. sta vi mislite? ako treba snimicu i postavicu na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao slican problem ali nije uticalo na obrtaje,nekoliko majstora je slusalo i utvrdili su da je spaner otiso,pri zameni kaisa i spanera nisu mogli da uspanuju motor,problem je bila dekla na koju ide spaner,na nju ide jedan brezon sa cetvrtastom glavom koji naleze unutar dekle,to se pojelo i non stop vibriralo i stvaralo to zveckanje,posle zamene te dekle sa tim brezonom,zveckanje je nestalo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo imam problem na Bravi 1.8 16v 1997 god. Kad upalim auto em sto se cuje mnogo bucno a nije mi busan auspuh nigde bio sam kod majstora da pogledam, em sto mi rad motora varira od nekih 200 obrtaja do cak 2000 kada se zagreje motor. Procitao sam celu temu ali ne znam da li je isto za 1.6 i 1.8 motore. Pa ako mozete da mi pomognete jer stvarno pocinjem da ludim. Majstor ne zna o cemu se radi a ja se bas i ne razumem toliko. Unapred hvala svima. :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1.8 16v motoric ler gasa je malo drugaciji i jednostavniji za skinuti i ocistiti.

Nalazi se izmedju filtera vazduha  i motora ,blize motoru.

Skida se odrtanjem 2 sarafa i iskljucivanjem konektora.

Onda se odvrnu jos 2 sarafa i rastavi se na pola.

Onda se karb klinerom dobro isprska iznutra dok se prstom pomera mala osovina koja je unutra spojena sa malom klapnom,malo muckanja nije na odmet da se maksimalno ispere od garezi i prljavstine.

Isto tako se isprska i druga osovina na motoricu.

Kod mene svakih par meseci zeza ler gas pa sam ovo ispraksao i traje par minuta :)

Sto se tice bucnosti motora i kod mene je prilicno bucan kad se tek upali a posebno zimi.negde sam cuo da je to jednostavno tako kod ovih 1.8.

idle.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno, terao sam majstora da pogleda to i nasli smo neku pokidanu zicu na motoru ler gasa, sutra ide kod cika Elektricara, javljam sta sam uradio. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.Imam fiat bravo 1.2 16v 2001 god. Pali dobro,kad je hladno stoji 2-3 minuta na 1000 obrtaja pa spusti na 800.
Na leru mu dam gas i normalno vrati na 800 obrtaja. medjutim u voznji pri saltovanju iz vece u manju brzinu spusti na 500 obrtaja i ugasi se (gradska voznja)
pa me interesuje da li neko zna o cemu se radi,i da li je u pitanju step motor,posto obrtaji ne ,,luduju,, kao sto su neki pisali ,sve normalno radi osim saltovanja
tovanja iz vece u manju brzinu. unapred hvala za savet!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

u pitanju je multipla 1.6 2002 godiste desava mi se kada stoji auto na semaforu na leru da auto sam povecava i smanjuje gas i obrtaljka pocne da skace i pada i kada krecem da pocne da prekida i trza kao da ga neko gasi na prekidac .onda neko vreme ide normalno pa opet pocne da sam povecava gas i smanjuje i ponekaqd se ugasi .zna li neko o cemu se radi

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...