Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti 16C Galibier Concept

Recommended Posts

 

Nedavno su se, zajedno sa nekoliko teaser slika, pojavile informacije da će Bugatti automobiles S.A.S. (ove godine slavi svoju 100-godišnjicu, a inače u vlasništvu nemačkog Volkswagena) u septembru predstaviti super sedan, što se sada i desilo. Doduše novi Bugatti nije nazvan Bordeaux, kako se pričalo tokom leta, već 16C Galibier, a i oblik ovog 5.3 metara dugačkog Bugattija nije klasičan sedan.Još uvek se inače radi o koncept vozilu koji bi u serijsku proizvodnju trebalo da uđe 2012./2013. godine. Konačna odluka će biti donesena do proleća naredne godine, a ako se to dogodi, cena bi trebalo da iznosi oko 1.3 miliona eura.

 

Cilj je bio stvoriti najbrži i najsnažniji auto sa četiri vrata, pa 16C Galibier Concept pokreće 8.0 litarski motor sa 16 cilindara. Snaga nije zvanično saopštena, ali nezvanično se pominje da će 16C Galibier raspolagati sa od 800 do 1.000 KS. Maksimalna brzina 350 km/h+. Za zaustavljanje se inače brinu keramičke kočnice. Pogon je na sva četiri točka, a menjač osmostepeni automatski, dok je luksuzna ali minimalistični uređena unutrašnjost predviđena za četiri osobe. Podatak o težini nije zvanično objavljen, mada se napominje da će biti najlakši u svojoj klasi. U vezi stim, 16C Galibier Concept ima vrata i krila izrađena od aluminijuma, dok je ostatak karoserije od karbon fibera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O D U S E V L J E N!!! :clap:

Izvin'te sto sam malo povisio ton, ali ovo nije auto, ovo je cista perverzija. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto ljudi - sto cudi, meni se bas svidja to sto nema troja vrata.....zbog toga nisam ni kupio bugatti veyron!!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neposredno pre početka ovogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu, Bugatti automobiles S.A.S. je, u čast svoje 100-godišnjice, probranoj grupi klijenata i novinara predstavio koncept superluksuznog modela 16C Galibier sa četiri vrata.

Kako stvari sada stoje, mada to još nije zvanično potvrđeno, 16C Galibier je navodno već dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju, a prema ranijim vestima, to bi moglo da se desi 2012. godine.

Što se cene tiče, ako se 16C Galibier zaista na kraju pojavi u prodaji, ona će iznositi oko 900.000 funti (987.000 evra), plus lokalni porezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti 16C Galibier u proizvodnji 2013.

bugatti%2016C%20galibier.jpg

Neposredno pre početka prošlogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu, Bugatti automobiles S.A.S. je u čast svoje 100-godišnjice probranoj grupi klijenata i novinara predstavio koncept superluksuznog modela 16C Galibier.

Budući da je koncept naišao na pozitivne reakcije javnosti (i još važnije - potencijalnih kupaca), ne iznenađuje vest iz britanskih izvora koja kaže da će tokom ovog leta biti dato i zeleno svetlo za njegovu serijsku proizvodnju.

bugatti%2016c%20galibier%20111.jpg

Proizvodnja će međutim početi 2013. godine, nakon što 2012. prestane da se pravi Bugatti Veyron. Kako bilo, 16C Galibier Concept pokreće 8.0 litarski motor sa 16 cilindara (u paru sa osmostepenim automatikom), s tim što 16C Galibier raspolaže sa oko 800 konja, za razliku od Veyrona koji ima 1001KS.

bugatti%2016c%20galibier%201111.jpg

Što se cene tiče, ona će iznositi oko 1.000.000 eura, a biće napravljena serija od 300 komada.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Galibier dobio zeleno svetlo za proizvodnju

bugatti%2016C%20galibier.jpg

Bugatti je neposredno pre početka Salona automobila u Frankfurtu 2009. godine probranoj grupi klijenata i novinara predstavio koncept superluksuznog modela 16C Galibier.

Po poslednjim informacijama, rukovodstvo Volkswagena je sada konačno i definitivno dalo zeleno svetlo za njegovu serijsku proizvodnju. Galibier bi na tržištu trebalo da se pojavi tokom 2013. ili 2014. godine, a pokretaće ga 16-cilindrični motor sa 1000KS (za razliku od koncepta iz 2009. koji je raspolagao sa 800KS).

Proizvodnja će se odvijati u fabrici Molsheim u Francuskoj, a očekuje se cena od oko milion eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima enterijer ko Lancia thesis :rofl: ,a koliko je milion eura to ne moze ni pet bugatija da povuce :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupis Bugati i dobijes VW motor unutra! :rofl: bas me zabole budza.

Kupim Ferari i imam ferarijev motor! :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ajte molim vas, al ste gadljivi , sta kao smrdi mu iz auspuha pa je kao los ? :)

Ovo je auto o kom samo moze da se masta :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je estetski bolje resen od Veyrona :yes ,bar po meni :rolleyes: ali vise je za neku kolekciju ili da sluzi kao statusni simbol,u pravom smislu te reci :smoke: nego sto je auto z poredenje sa bilo kojim drugim :huh: .

Klasa za sebe :o ,sto bi rekli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuu,kakva azdaja :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja Bugattija Galibier ponovo odložena

bugatti%2016C%20galibier.jpg

Situacija oko dolaska novog Bugattijevog modela Galibier se opet zakomplikovala. Naime, Galibier je, po ko zna koji put, stavljen na čekanje. Njegovo pojavljivanje na tržištu je bilo najavljivano za 2013. godinu, ali sudeći po poslednjim informacijama, pitanje je da li će taj plan biti i ostvaren. Model koji bi u serijskoj varijanti trebalo da nosi naziv Royale je još jednom stavljen na led i to po nalogu novog Bugattijevog šefa Wolfganga Durheimera.

Konačna odluka o njegovom dolasku trebalo bi da bude doneta do kraja ove godine i to kada se Durheimer uveri u sposobnost modela. Proizvodnja ovog automobila prema nekim izvorima naime neće početi sve dok on ne bude dostojan titule najboljeg automobila na svetu. Ukoliko Galibier/Royale tome ne bude dorastao, od njegove proizvodnje neće biti ništa.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Bugatti Galibier sa znatnim razlikama u odnosu na koncept

 

bugatti%2016C%20galibier.jpg

 

Novi Bugattijev šef Wolfgang Düerheimer nije bio zadovoljan viđenim kada je preuzimao kormilo ovog brenda pa je Galibier stavljen na čekanje sve dok ne bude dostojan titule najboljeg automobila na svetu. Dva meseca kasnije njegov razvoj je ponovo pokrenut i to tek nakon što se Düerheimer uverio da Galibier zadovoljava sve njegove zahteve.
Dizajn Bugattijeve luksuzne limuzine morao je da bude značajno izmenjen i to posebno zadnji deo automobila. Uz drugačiji izgled spoljašnjosti i nešto veće dimenzije, Galibier će dobiti i doteranu unutrašnjost koja će sada nuditi više komfora putnicima pozadi. Više prostora za noge i bolja ergonomija samo su neki od uslova koje je pred svoje stručnjake postavio novi Bugattijev šef.
Sve izmene na Galibieru nisu došle kao hir novog rukovodstva, već kao posledica ispitivanja tržišta. Za upravljačem ovog automobila našla se gotovo polovina vlasnika Veyrona, a upravo oni su potencijalni kupci nove Bugattijeve limuzine. Ono što su vlasnici Veyrona istakli kao važno jeste snaga motora koja mora biti slična onoj u njihovom omiljenom sportskom automobilu. Budući da je konceptni Galibier već planiran kao automobil sa 1000KS, taj zahtev Bugattiju ne bi trebalo da bude problem.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo mu je jaka konkurencija....A više nego troduplo, četvoroduplo jeftinija (a možda i lepša). Ne misli se gazda fabrike za džabe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Galibier opet odložen

 

bugatti%2016c%20galibier%20111.jpg

 

Priča oko Bugattijeve nove sportske limuzine polako poprima scenario i najgorih meksičkih sapunica. Intrige, estetske korekcije i lažne nade ono je što se u poslednje vreme vezuje uz Bugatti Galibier koji je još jednom gurnut u zaborav. Iako to stanje nije trajno, počinjemo da se pitamo ima li sve to ikakvog smisla. Automobil je po prvobitnim planovima na tržište trebalo da stigne kroz godinu dana, ali se prema najnovijim informacijama neće pojaviti sve do 2015. godine. Prvo se kasnilo sa njegovim razvojem, onda je pomeren datum proizvodnje, da bi se na kraju Galibier ponovo našao na crtaćoj tabli. I taman kada su dizajn i poboljšane performanse zadovoljile novog Bugattijevog šefa Wolfganga Duerheimera, VW je odlučio da Galibier neće u proizvodnju još bar tri godine.

Toliko kašnjenje sigurno će uticati na niz novih izmena koje bi Galibieru trebalo da osiguraju da ide u korak sa aktuelnim trendovima i da bude dovoljno konkurentan. Mnogi se pitaju zbog čega je za izlazak na tržište izabrana baš 2015. godina. Za automobil koji je već napola gotov, tri dodatne godine razvoja su, blago rečeno, gubljejnje vremena, pa bi odgovor na ovo pitanje trebalo da tražimo na drugom mestu. Otprilike u to vreme na tržištu bi naime trebalo da se pojavi novi Lamborghinijev sportista što bi moglo da znači da Volkswagen namerno odlaže dolazak Galibiera kako bi Lamborghinijevu platformu iskoristio i za Bugattijev model. U vreme kada je novac sve, nema mesta rasipanju sredstava, pa ovakav potez zvuči i više nego razumno.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja Bugattija Galibier se još jednom odlaže

bugatti%2016C%20galibier.jpg

Iz Bugattija je stigla i zvanična potvrda, sa najvišeg mesta, da se proizvodnja novog modela Galibier još jednom odlaže. Volkswagen grupa, u čijem sastavu je i Bugatti, ima običaj da rotira rukovodioce iz jednog svog brenda u drugi. Tako je dosadašnji šef marki Bentley i Bugatti, Volfgang Dirhajmer (Woflgang Durheimer), premešten u Audi, a na njegovu poziciju u Bugattiju došao je nekadašnji tehnički direktor te kompanije Volfgang Šrajber (Wolfgang Schreiber). Šrajber je u razgovoru za Autocar potvrdio ono o čemu se već govorilo u automobilskoj javnosti, a to je da će još jednom doći do odlaganja novog Bugattijevog modela, Galibier.

Koncept ovog luksuznog automobila sa 4 vrata predstavljen je još 2009. godine, a prema poslednjim informacijama trebalo je da serijska verzija bude predstavljena 2015. godine. Prema rečima Šrajbera, taj datum je doveden u pitanje, jer su se u Bugattiju prilikom razvoja automobila suočili sa problemom kako da ispune očekivanja budućih vlasnika Galibiera, koji spadaju u najprobirljivije na svetu. Šrajber je insistirao na tome da, iako će još jednom doći do pomeranja u planovima, Bugatti ne namerava da odustane od ovog modela.

''Automobil sa 4 vrata apsolutno je neophodan kako bi pored Veyrona upotpunio našu ponudu'', naglasio je on.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neizvesna budućnost Bugattija Galibier
 
bugatti%2016c%20galibier%2011.jpg
 
Već je poznato da se Bugatti Galibier suočava sa dugim odlaganjima, a najnovije informacije ukazuju na to da bi ovaj model u potpunosti mogao da bude eliminisan.
Wolfgang Schreiber, izvršni direktor Bugattija, ne veruje da ovaj brend može da podrži i Galibier i naslednika Veyron modela, što je u suprotnosti sa njegovim ranijim navodima kada je naglašavao da je Galibier jednostavno neophodan, uprkos poteškoćama prilikom pokušaja da se zadovolji različita baza korisnika.
 
bugatti%2016c%20galibier%20111.jpg
 
bugatti%2016c%20galibier%201111.jpg
 
Galibier koncept je prvi put najavljen pre četiri godine sa 8.0L W16 motorom koji ima 800KS. Očekivalo se da proizvodnja ovog modela krene odavno sa planom prodaje 1.000 do 1.500 Galibier modela po ceni od miliona evra po jedinici, ali da za sada još uvek nije poznata kakva sudbina čeka ovaj model.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ništa od Bugattija Super Veyron i serijskog Galibiera

 

bugatti%20hyper%20car.jpg

 

Bugatti je neposredno pre početka Salona automobila u Frankfurtu 2009. godine probranoj grupi klijenata i novinara predstavio koncept superluksuznog modela 16C Galibier o čijoj sudbini se zatim godinama pričalo i pisalo. Poslednjih godina su se naime smenjivale informacije o tome da će se serijska verzija pojaviti tada i tada, pa onda da od toga nema ništa, pa opet ima, pa nema...

Sada je ipak svemu kraj, budući da je Bugattijev šef Wolfgang Schreiber zvanično saopštio da ova marka (u vlasništvu Volkswagena) uopšte ne planira serijsku verziju Galibiera, a takođe ni Super Veyron o kome su se takođe prenosile glasine.

 

bugatti%2016C%20galibier.jpg

 

Podsećanja radi, Galibier je po nekim ranijim najavama na tržištu trebalo da se pojavi krajem 2012. godine i trebalo je da ga pokreće 16-cilindrični motor sa 800KS-1000 KS.  

Što se Super Veyrona tiče, britanski mediji su prošle godine pisali da će Bugatti još tokom 2013. predstaviti finalnu, ultra-ekstremnu verziju Veyrona. Kao baza tu za novu verziju je navodno trebalo da posluži Veyron Super Sport (raspolaže sa 1200KS), ali bi zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana od njega bio za 200 kg lakši, dok je W16 motor trebalo da bude još snažniji (trebalo bi da ima povećanu zapreminu i više od 1500KS). Autocar je pisao da bi ovakav Veyron postizao najmanje 450 km/h, a što se njegove cene tiče pominjala se cifra od 5 miliona funti.

 

Ipak, od oba navedena modela sada i zvanično nema ništa. Pomenuti šef Schreiber inače kaže da je 1200KS sasvim dovoljno za ovo poglavlje o Veyronu i njegovim derivatima. Proizvodnja aktuelnog Veyrona će se završiti tokom 2015., a u ovom trenutku su za potencijalne kupce ostala još samo 43 komada. Schreiber je međutim potvrdio da je razvoj na nasledniku Veyrona već počeo, kao i da će se možda odlikovati hibridnom tehnologijom. Takođe je napomenuo da možemo da ''zaboravimo na McLaren, Porsche i Ferrari'' jer će ''sledeći Veyron morati da brine samo o...aktuelnom.''

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Bugatti Galibier sa četvoro vrata još u fazi razmatranja

 

bugatti%2016c%20galibier%20111.jpg

 

Bugatti je predstavio Galibier koncept pre gotovo pet godina, ali čini se da je ovaj model još uvek u fazi razmatranja. Nekadašnji direktor Bugatti-ja, Wolfgang Schreiber, tvrdio je da će model sa četvoro vrata imati negativan uticaj na Bugatti filozofiju, ali novi izvršni direktor nikako se ne slaže sa tim. Wolfgang Duerheimer navodi da odluka o ovom modelu još uvek nije doneta, ali da se s vremena na vreme on uzme u obzir. To je još uvek daleko od zelenog svetla, a pretpostavka je da bi proizvodni model mogao da ima 1340KS, kao i maksimalnu brzinu od 362 km/h.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...