Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Qubo / Fiat Fiorino

Recommended Posts

fiat%20qubo%20natural%20power.jpg


Fiat je ovog meseca svojoj Natural Power porodici modela (između ostalih Multipla, Grande Punto i Doblo) dodao i Qubo Natural Power koji, sem benzina, za pogon može da koristi i metan. Sem jeftinije vožnje, ovakav Qubo ima i autonomiju od oko 940 kilometara. Tačnije, sa pogonom na metan, autonomija je oko 300 km, dok zahvaljujući i rezervoaru za benzin od 45 litara, raste na pomentih 940 km.
Motor je inače od 1,4 litra zapremine sa 70KS i 104 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa manuelnim petostepenim menjačem) i po kilometru ispušta 119 grama CO2 (maksimalna brzina je 150 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 17,5 sekundi). Qubo Natural Power se nudi sa dva paketa opreme; bazni Active u Italiji ima cenu od 16.400 evra, a skuplji Dynamic staje 17.900 evra.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat%20fiorino%20qubo%20trekking%201.jpg

 
Qubo je putnička varijanta modela Fiorino (nastalog kao plod dugogodišnje saradnje italijanskog Fiata i francuske grupacije PSA u segmentu komercijalnih vozila), a Trekking je verzija Quba namenjenog za povremene izlete van grada. Qubo Trekking ipak nema pogon na sva četiri točka, već Traction+ elektronski sistem za poboljšanje trakcije, klirens viši za 20 mm u odnosu na standardne modele, zaštitu donjeg dela prednjeg branika i bogatu standardnu opremu.
Kao i dostavna verzija, i putnički Fiorino se odlikuje kompaktnim dimenzijama, visokom linijom krova i bočnim kliznim vratima. Prema rečima ljudi iz Fiata, Qubo objedinjuje parktičnost, pouzdanost i robusnost, ali ne na račun estetike. Pored mesta za pet putnika, Fiorino Qubo raspolaže sa prtljažnikom od 330 litara u osnovnoj konfiguraciji, dok obaranjem zadnjih sedišta i suvozačevog sedišta, korisna zapremina raste na svih 2500 litara.
Motor Quba Trekking je 1.3 litarski Multijet 16v dizelaš sa 55kW/75KS i 190 Nm, koji emituje 115 grama CO2 po kilometru.
Qubo Trekking je opremljen ABS-om, EBD-om, servo upravljačem, frontalnim i bočnim vazdušnim jastucima, klima uređajem, krovnim nosačima, Fiatovim Blue&Me sistemom, parking senzorima, zatamnjenim zadnjim staklima, gumama 185/65 R15 M + S, radiom CD/MP3 sa komandama na volanu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo lepo.U stvari vise je restajling Doblo Panorama.Spolja je lepo odradjen,mada mi se vise svidjala Doblova ozbiljna i masivna njuska,ovaj deluje malo pitomiji.I cena mi je malo prejaka s obzirom da se Panorama mogla dobiti vec od 12000e.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Eh Togo, da živiš u Nemačkoj i da si u u martu imao para, Qubo si mogao uzeti već za 8.000 EUR. Davali su neke velike popuste s tim da predaš stari auto, kao kod nas. Uzeo ga je jedan moj drugar tada... i sad ga prodaje, za veće pare... ali moralo je da prođe 6 meseci.

"Al' što ne mož' biti, o tom' nemoj govoriti!" :whistle:

I meni se mnogo sviđa koncept... posebno sa onim Blue&Me džidža-bidžama, automatskim menjačem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Fiorino facelift u drugoj polovini godine

 

fiat%20fiorino%20facelift.jpg

 
Fiatov model Fiorino je premijeru imao još 2007. godine, a zatim se pojavila i njegova putnička varijanta Qubo.
Podsećanja radi, Fiorino je nastao kao plod dugogodišnje saradnje italijanskog Fiata i francuske grupacije PSA (Peugeot i Citroen) u segmentu komercijalnih vozila, a rezultat te saradnje, sem Fiorina, su i modeli Peugeot Bipper i Citroen Nemo. Italijanski mediji pišu da će Fiat u drugoj polovini ove godine konačno predstaviti i redizajnirani Fiorino / Qubo, a kako bi to vozilo trebalo da izgleda pokazuje i ovaj nezvanični render. Ako je suditi po renderu, pre svega možemo očekivati novi prednji branik i drugačiju masku sa hroniranim elementima. Promene će doživeti i unutrašnjost (imaće i Uconnect infotainment sistem), a ostaje da se vidi da li će biti i nekim izmena u gami motora.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Fiorino facelift i zvanično

 

147140-fiat%20fiorino%201.jpg

 

Fiatovo manje komercijalno vozilo Fiorino je premijeru imalo još 2007. godine, a zatim se pojavila i njegova putnička varijanta Qubo. Podsećanja radi, Fiorino je nastao kao plod dugogodišnje saradnje italijanskog Fiata i francuske grupacije PSA (Peugeot i Citroen) u segmentu komercijalnih vozila, a rezultat te saradnje, sem Fiorina, su i modeli Peugeot Bipper i Citroen Nemo.

 

147141-fiat%20fiorino%2011.jpg

 

Sada stiže i redizajnirani Fiorino (kasnije dolazi i Qubo facelift), a kao što se i očekivalo, od vizuelnih izmena najviše pažnje privlače novi prednji branik i drugačija maska sa srebrnim elementima. Kod Adventure verzije (na drugoj slici) se ističe i dodatna zaštita na prednjem braniku i Traction+ sistem. Od ostalih promena treba pomenuti nove poklopce točkova i drugačiji dizajn alu točkova, kao i modifikovanu unutrašnjost (novi volan, doterana instrument tabla, infotainment sistem sa 5.0-inčnim ekranom).

 

147142-fiat%20fiorino%20111.jpg

 

U gami motora su 1.3 litarski MultiJet dizelaš pojačan sa ranijih 75KS na 80KS, pa verzija ovog dizelaša sa 95KS, kao i 1.4 litarski benzinac sa 77KS (dostupan i u varijanti sa pogonom na prirodni gas i sa 70KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Fiorino: Kombi za gradsku vožnju

 

FiorinoUFFsterzata.jpg

 

Model  debituje sa  Euro 6 motorima, obnovljenim stilom i funkcijama potrebnim za učvršćivanje položaja u segmentu malih kombi vozila.

 

Sa preko 370.000 prodatih jedinica, model koji je stvorio segment malih kombi vozila se obnavlja kako bi potvrdio izvrsne prodajne rezultate, te kako bi dodatno ojačao svoj položaj na tržištu. Linija modela obuhvata tri karoserije: Cargo, Combi i Panorama – tri nivoa opreme – Base, Elegant – i dve verzije motora – benzinski i dizel, sa novim EcoJet sistemom koji je dostupan na zahtev. Novi Fiorino dodatno potvrđuje konceptualna svojstva koja su doprinela uspehu ovog modela: kompaktne dimenzije ga čine savršenim za gradsku vožnju, agilnim u saobraćaju i lakim za prakiranje. Uprkos ovim svojstvima, automobil ima izvanrednu zapreminu tovarnog prostora koja dostiže i 2.8 m3, te korisnu nosivost do 660 kg. U razvoju modela primenjen je savremen dizajn u unutrašnjosti i spoljašnjosti automoila sa novim funkcijama koje ovaj model čine vodećim u kategoriji kada su u pitanju performanse, troškovi upotrebe, udobnost i funkcionalnost.

 

Stil i funkcionalnost

Stil eksterijera sačuvao je tipičan moderni i dinamičan karakter modela sa visokim farovima radi savršene vidljivosti; Prednji branik je kompletno obnovljen, sa eksplicitno naglašenom sličnošću sa dizajnom vozila game Fiat Professional. 15-inčni naplatak i 15-inčne dijamantske, brunirane, lake alu-felne takođe predstavljaju potpunu novinu. Novi Fiorino na izvrstan način koristi četvrtast tovarni deo, standardnog oblika, kojem se može pristupiti uz pomoću velikih zadnjih vrata sa otvaranjem pod uglom od 180°, sa ergonomskim vertikalnim ručicama. Opciona oprema uključuje preklopivo putničko sedište na izvlačenje, koje se može koristiti kao sto, te koje može biti potpuno oboreno, radi prevoza predmeta dužine do 2,5 metara. Prostor za putnike obnovljen je uvođenjem novih elemenata i danas je udobniji i ergonomičniji nego ikad pre. Komande radio uređaja mogu biti na kracima redizajniranog upravljača, a na raspolaganju su i kožom presvučen upravljač i ručica i manžetna menjača. Instrument tabla je sa novom grafikom sa stalno uključenim pozadinskim osvetljenjem radi bolje vidljivosti. Na instrument tabli je dodat novi, funkcionalniji odeljak za odlaganje, a i enterijer je obnovljen. Novina je i 5-inčni info-zabavni sistem sa tač-skrinom u boji sa radio uređajem, sa dostupnim satelitskim navigacionim sistemom, koji kao standardnu opremu uključuje Bluetooth vezu, USB port, AUX port i mp3 plejer.

 

Fiorino_Cruscotto_TaglioUFF.JPG

 

Motori i bezbednost

Sveobuhvatna linija motora, od kojih svi u skladu sa Euro 6 standardima, u stanju je da odgovori na sve potrebe. Linija obuhvata dva turbo-dizel 1.3 MultiJet2 motora sa 80 i 95 ks, 1,4-litarski benzinski motor Fire sa prirodnim usisavanjem sa 77 ks i 1,4-litarski dvogorivni benzinski motor, što je rešenje koje je primenjeno u segmentu malih kombi vozila samo na novom modelu Fiorino. Oba dizel motora odlikuju se velikim uživanjem u vožnji, izvrsnim performansama i ekonomičnošću, kada je reč o potrošnji goriva i održavanju. Verzija EcoJet, koja omogućava uštedu goriva primenom Start & Stop sistema, ”pametnog” alternatora i pumpe za gorivo promenljive zapremine, se po prvi put pojavljuje na novom modelu Fiorino. U spoju sa robotizovanim prenosom Comfort-Matic, ostvaruje se ciljana potrošnja  of 3,8 litara goriva na 100 km puta, u kombinovanom ciklusu, uz emisiju od 100 grams CO2 po pređenom kilometru, što predstavlja uštedu od 14% u odnosu na manuelni prenos bez EcoJet sistema. Novi Fiorino nudi sva tri sigurnosna sistema prisutna i na njegovom prethodniku: ABS sa EBD, ESC u kompletu sa ASR, HBA, pomoć pri kretanju uzbrdo, parking senzore i prednje i bočne vazdušne jastuke. Osim što je savršeno vozilo za vozače kojima je potreban prostran odeljak za odlaganje tereta i koji traže agilnost u gradskoj vožnji, Novi Fiorino predstavlja i odličan primer spoobnosti brenda Fiat Professional da zadovolji potrebe svih profesionalaca, kompletnom linijom vozila.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Qubo facelift

 

fiat%20q%201.jpg

 

Fiatovo manje komercijalno vozilo Fiorino je nedavno prošlo kroz manju restilizaciju, a kao što se i očekivalo osveženje je sada doživela i njegova putnička varijanta Qubo. Podsećanja radi, Fiorino / Qubo je nastao kao plod dugogodišnje saradnje italijanskog Fiata i francuske grupacije PSA (Peugeot i Citroen), a rezultat te saradnje, sem Fiorina / Quba, su i modeli Peugeot Bipper i Citroen Nemo.

 

fiat%20q%2011.jpg

 

U najkraćem, od vizuelnih izmena kod Quba facelift najviše pažnje privlače novi prednji branik i doterana maska, a kod Trekking verzije se ističe i dodatna zaštita na prednjem braniku. Od ostalih promena treba pomenuti novi dizajn alu točkova, blago izmenjena vrata prtljažnika, par novih boja (Bronze Magnetic Blue i Liberty), kao i modifikovanu unutrašnjost (novi volan, doterana instrument tabla, infotainment sistem sa 5.0-inčnim ekranom).

 

fiat%20q%2011111.jpg

 

U gami motora su 1.3 litarski MultiJet dizelaš sa 80KS, pa verzija ovog dizelaša sa 95KS, kao i 1.4 litarski benzinac sa 77KS (dostupan i u varijanti sa pogonom na prirodni gas i sa 70KS).

 

fiat%20q%20111.jpg

 

U ponudi ostaje i Qubo Trekking koji uprkos (pro)terenskom eksterijeru ipak nema pogon na sva četiri točka, već Traction+ elektronski sistem za poboljšanje trakcije, klirens viši za 20 mm u odnosu na standardne modele i bogatiju standardnu opremu.

 

fiat%20q%201111.jpg

 

I ovaj Qubo se odlikuje kompaktnim dimenzijama i bočnim kliznim vratima, a prema rečima ljudi iz Fiata, Qubo objedinjuje praktičnost, pouzdanost i robusnost, ali ne na račun estetike.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Fiat Professional predstavlja svoju celokupnu liniju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam danas prvi put ovaj autić.Veoma simpatičan i vrlo praktičan. Jedino me iznenadilo koliko se ljulja pri većoj brzini i preticanju! Ili je to samo poređenje sa neprevaziđenom stabilnošću jedne multiple. :) Motor je 1.4 ali 8V. Kao da niko na forumu nema ovaj Fiatov model? Doduše i ovaj koji sam dobio na korišćenje je službeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2022. Fiat Fiorino

 

220655-fiat fiorino bra04.jpg

 

Fiat je u Južnoj Americi prikazao obnovljeno izdanje dostavnog vozila Fiorino, koje se inače u sadašnjoj generaciji tamo pojavilo krajem 2013. godine. Izmene spolja i nisu toliko velike, a obuhvatraju nove branike, doteranu prednju masku, kao i grafiku zadnjih svetala.

 

fiat fiorino bra03.jpg

 

Zbog izmenjenih branika vozilo je 23 mm duže nego ranije (sada 4.407 mm), dok je nosivost ostala 650 kg.

 

fiat firorino bra02.jpg

 

Velike promene je doživela unutrašnjost, sa modernizovanoim instrument tablom, novim volanom, drugačijim prednjim panelom i centralnom konzolom.

 

220657-fiat fiorino bra01.jpg

 

Deo opreme između ostalog čine i ESC sistem, servo volan i klima uređaj. Osim toga, izmene su pretrpeli još i oslanjanje i transmisija, a motor je 1.4 sa 86KS/84KS (etanol/benzin) u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem. Obnovljeni Fiat Fiorino u Brazilu košta (preračunato) 15.620 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot Partner Rapid

 

224807-peugeot p 04.jpg

 

Fiat je u decembru prošle godine u Južnoj Americi prikazao obnovljeno izdanje dostavnog vozila Fiorino, a sada se ovaj model tamo pojavio i sa Peugeotovom oznakama i nazivom Partner Rapid. Ovo nije neobično budući da obe marke pripadaju grupaciji Stellantis. Osim toga, ovaj model se u Meksiku prodaje kao Ram Promaster Rapid, a u Kolumbiji, Boliviji i Peruu kao Ram V700.

 

224809-peugeot p 03.jpg

 

Peugeot Partner Rapid je u odnosu na Fiatov original dobio tek novu prednju masku i naravno oznake francuske marke.

 

224808-peugeot p 02.jpg

 

Vozilo je dugačko 4.407 mm, dok nosivost iznosi 650 kg. Motor je 1.4 sa 86KS/84KS (etanol/benzin) u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem.

 

224810-peugeot p 01.jpg

 

Proizvodnja Peugeota Partner Rapid se odvija u Fiatovoj fabrici Betim u Brazilu gde se prave i verzije sa Fiat i Ram oznakama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...