Jump to content
FAS Goran
Sirius9

Premeštanje volana na pežou 307

Recommended Posts

Evo da pitam za kolegu, možda neko ovde ima iskustva ili informaciju...

Našao je neki pežo 307 englez sa volanom na desnoj strani, lepo izgleda povoljna je cena pa sad gledamo i ja i on dal može da se zameni volan i cela tabla na normalno (levi volan), koliko bi to koštalo i da li je uopšte moguće izvesti to.

Koliko su zapravo takva kola sigurna tj. bezbedna, ajde gas/kvačilo/kočnica to idu sajle tako?! ostalo su žice ali volan-letva volana ....

P.S. jel mora u tom slučaju i sam volan da se menja ili može samo plastika table i verovatno onaj deo mosta gde je klima, radio i ostale džidž-bidže a volan se samo pomeri levo, cajgeri isto ostaju isti samo se uglave u drugo "kućište"???

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

To obično košta od 800-1500eur zavisno od auta... radi neki lik u Mladenovcu koliko sam ja čuo, a da li to valja... pa eto... prave ljudi mada po meni - ako je Bog rekao desni volan, desni neka i bude :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je VW vozilima, ili barem na Pasatu, to najlakse uraditi jer pozarni zid ili ga nazovite kako hocete ne mora da se prepravlja nego vec postoji priprema... To mi je barem rekao kolega jer je i on bio jedno vreme zagrejan za takvu egzibiciju pa je odustao. Ja bi to vozio sa takvim volanom :) taman da bude malo zanimljivije, dosadi vise ovo "levo" sediste :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa mudrije nego kad ti "lik iz Mladenovca" petlja oko papučice kočnice i upravljača. Zapravo, više od toga, čovek ih ugrađuje od nule. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lično bih se manuo takvih kombinacija... Nije u pitanju samo volan..., volan ide dalje, kako do osovine doći: do vratila sa navojima... Pa servoi, pa čuda. Možda to može na bubi, možda i na starom Golfu, medjutim ove nove naprave što su komplikovanije - posao je teži. Šta sa instrument tablom!? Kompletno ju je potrebno zameniti, satovi se zadržavaju, brzinometar mora da se menja...može i u miljama, ali je glupo. Ajde sad da idemo u kabinu; Sedišta. Suvozač će imati podešavanje po visini - vozač neće. Iako su ta vozila za 20% i više jevtinija nego vozila sa levim volanom, lično NIKAD to ne bih radio. Pre bih pokušao da se priviknem na desni volan (mada je to izuzetno neprijatno - probao sam da vozim sestrin Audi u Londonu - vozio sam ga levom stranom, naravno i imao osećaj kao da sam potpuno pijan). Ne mogu ni da zamislim na šta bi vožnja sa desnim volanom ličila kada bih bio primoran to da teram po tesnim dorćolskim sokacima.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam za lika koji radi tu preradu, ali ne prepakivanjem i budzenjem, vec zamenom originalnim potrebnim delovima (menja cak i kompletan firewall), samo sto to kosta ~2000€

Ako treba, saznacu njegov info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam uvesti auto iz Engleske, ali ipak sam se odlučio za našu "normalnu" varijantu....

Imao sam prilike da vozim 307-cu i mogu reći da je dosta pregledna, naravno zbog pozicije vozača koja je visoka (stekao sam takav utisak). Nije bio problem voziti je sa desnim volanom. Jedino što se meni ne dopada je preticanje, to je jedina teškoća sa kojom se možeš sresti tokom vožnje.

O prepravljanju nisam razmišljao, nikako!!! Može to da se odradi, ali nije to to....ima dosta stvari tu za prepravku i pitanje je da li se sve može povezati "fabrički".

Spominje se i neka zabrana vožnje takvih vozila, ali to su samo priče...raspitivao sam se. Neće ništa biti zabranjivano.

Moja sugestija je sledeća - ako imaš bolju varijantu sa levim volanom, nemoj kupovati auto sa desnim volanom. Može se naći super auto za 3000 evra, u odličnom stanju, oko 2001-2002. godišta.

Nisam protiv "dešnjaka", samo sam protiv bahate vožnje...a to već zavisi od vozača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je sigurno menjati sve to ne znam licno, ali znam da dosta automobila ima vec tu nazovi "pripremu" za prebacivanje na levu stranu, jer se ionako veci broj vozila pravi za levu stranu, pa ti sa volanom na desnoj strani dodju kao "prerada".

Mislim da moze da se sredi da bude kako treba, ali je dosta posla i dosta para. Pa se na kraju izvodi pitanje koliko je realno isplativo. Za dosta skuplje automobile i jeste, za ove "obicnije" tj jeftinije, mozda i nije tolika razlika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha-ha-ha

prosto da ne veruješ, evo o kojem autu se radi Pežo 307, preključe smo zvali ovog lika i ja i kolega, raspitivali se, cena na sajtu je bila 3300 eura, dao bi ga za 3000e i danas ponovo učitam stranicu kao ono cena 4200e za isti auto :on2long: što bi reko Mile, aaallooooo bre, ovo je srbija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače ja sam nešto razmišljao sa jednim komšijom da se bavim malo time... on kaže da se Pasat 1,9TDI 2001god tamo može naći za ~2000 funti što je maks 2500eur... ako zaračunamo dovoženje 500eur (a nije toliko dosta je manje) sa svim putarinama, gorivom i hranom i da se plati carina i PDV na njega to je već ~4000eur i još recimo 1500 za prevacivanje volana znači 2001 VW Pasat 1,9TDI za 5500-6000eur... Dakle, ako bi se uigrao sistem bila bi fina kinta, ali ako uvoziš samo jedan za sebe onda ne vredi para, vremena i živaca ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne mora to da bude toliko skupo...naravno, ako uzmeš "engleza" preko nekog ko se bavi sa time, neko ko ima veze u Engleskoj (da nađe auto i da sredi papire oko izvoza).

Taj Pežo ne vredi 4200e, nego bar 3200 e. Kod nas preprodavci zarađuju samo tako...znam da ne vredi, jer mi je prijatelj nudio isti takav (isto godište, motor, oprema, samo je bio sive boje) za 2800 evra.

Moj savet je samo navići se na desni volan i tako voziti. Prebacivanje nije dobro rešenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je problematicno na nasim putevima se navici na desni volan. Svaka dvosmerna ulica predstavlja problem, da ne pricam o regionalnim putevima, kanjonima i sl. Jer kako ces videti kad mozes da preteknes? Moras ceo da predjes u suprotnu traku, i do zadnjeg trenutka ne vidis sta dolazi u susret sto je uzasno opasno.

A da su uzasno jeftini automobili to stoji, ortak iz UK je letos ovde ostavio sestri mondeo (dok je trajalo ono oko uvoza), a sebi tamo nasao Mazdu 626 2000 god za oko 1200 eura.

p.s. dusha mi place sto nisam imao kesha u trenutku da uzmem ja taj mondeo

Edited by Zlox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se ispravim, malo sam se zeznuo oko one cene u mom prethodnom posut ona je naime i dalje ostala 3300 eurića samo što sam ja gledao sve i svašta i pomešao OVAJ pežo sa OVIM, a nije ni čudo kad izgledaju maltene identično...

@ Zlox

a mondeo i mazda su sa volanom levo ili...

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok.. oba su za UK trziste. znaci sa volanom desno, ali opet. Koliko to kosta trenutno kod nas :) ma za delove da ga prodas uzeo bi vise para od toga.

Mondeo bi mi dao (sa novim gumama koje je ovde platio skoro 30K din i presle su oko 50 km) za 1000 eura. '98, 2.0 16V, ghia, alu felge... "full sem kozhe" zlo :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...