Punto Abarth 18 Posted September 7, 2009 Prvi model koji je zvanično nosio naziv Prinz 1, proizvodio se od 1957 do 1962,vazduhom hlađen twin motor postavljen nazad poprečno, pogon je bio naravno, nazad preko 3brzinskog nesinhronizovanog menjača. Nasledili su ga neznatno izmenjen Prinz 2 i Prinz 3, koji su u sustini bili Prinz 1 sa par sitnijih izmena. Prvi ozbiljno drugaciji Prinz je Princ 4, uveden 1961, početna motorizacija je bila stari twin od 600 ccm, 30 konja koji su terali auto od oko 550 kg. Kasnije sa 996 ccm motoriom i sinhro menjačem. Kasnije kopiran u Rusiji pod imenom ZAZ. Na osovi Prinz-a 4 je 1963 nastao nešto malo veći model Prinz 1000, oko 670 kg, 996 ccm, 40 konja, vazduhom hladjen četvorotaktni motor, i dalje smešten ozada, poprečno, sada već sa 4-brzinskim menjačem. S ovim modelom se NSU popeo najviše što je ikad dostigao, iz njega se dalje razvijaju legendarni 1000 TT (1965-1967), 1200 TT (1967 - 1972) i TTS (1967 - 1972). Ovi modeli su počistili sve što se moglo od konkurencije na brdskim trkama tog doba. 1000 TT: 1085 ccm, 55 konja, dvogrli karburator; 1200 TT; 1177ccm, 65 konja, dvogrli karburator; Moj omiljeni, NSU 1000 TTS, 1000 ccm, dva dvogrla solexa, 70 konja, 160 km-h u standardnoj verziji. Od 1965 pa na dalje se počeo prodavati i novi, veći NSU Typ 110, 1967. preimenovan u NSU 1200. Ovaj model je već bio skoro pa limuzina, meni lično je manje interesantan od 1000 i njenih izvedenica. Inače, dva ovakva je sahranio moj otac, ja sam iz dovežen iz porodilišta u drugom, istom tom je i točak otpadao, skoro se zapalio jednom i tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted September 7, 2009 Uh, 1000TTS bih i ja voleo da imam.Kada sam bio sasvim mali, bio je jedan u komsiluku, vozio ga lik koji je u to vreme glasio za mangupa i bio je dvobojno "sporcki" ofarban Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted September 7, 2009 eno kod mog tetka stoji jedan vec deceniju koju ispod supe i cerade...Nije tts ali znajuci tetka koji je veeelika picajzla i koji je citroena gs vozio 30 godina a auto je kao ispod cekica,verujem da je i ovaj u dobrom tj.extra stanju.Pre par godina sam ga isao pogledati i auto jeste prasnjav ali je sve na mestu,stvarno lep auto i puno manji nego sto izgleda na slikama.Tetku se sve oci zacakle kada pocne prica kako se on momcio u njemu pa kad ga je kupio bio jw faca Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted September 7, 2009 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted September 7, 2009 Bravo momci. Dobro se setiste opasne mašine. Vi ste bili dovoženi iz porodilišta, a ja bio stariji adolescent kad su te zujke pravile čuda po Ušću... Da, da TTS je bio za svako strahopoštovanje. Medjutim, imali su grdnih mana. A osnovna im je bila što ako ste računali na bilo kakav bolji plasman na krivudavom putu - bez 2x50 kg peska na prednjim osovinama niste smeli ni da krenete. Toliko lagan prednji deo bio je jako zgodan za upravljanje, ali vrlo nezgodan za savladavanje krivine, tako da su vozači ovih kola muke mučuli kako da uteraju auto u krivinu. Voleo je mnogo da ide pravo...Dizao mu se nos već na 80 km/h. Inače 1200c je bio noćna mora i za tristake i renoe 8 - pa čak i gordinije - išao je kao metak. Prvi auto koji kao od šale išao 150 - a imao ispod 1200 ccm. Bomba! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted September 7, 2009 vuce, daj linkove sajtova odakle si svukao ovog sivog. Da procitam jos malo o bas tom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted September 8, 2009 skinuo sam sa italijanskog cleaned.it ali su samo slike nema nikakvih podataka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted September 9, 2009 Moj ortak je imao 3 komada. U sustini, na kraju ni jedan nije bio u voznom stanju. Najzanimljiviji vama bi mogao biti jedan od koga je ostala gola skoljka, ali kompeltno prevarena i na mesto zadnjeg sedista isecena rupa i napraljeni nosaci za prednji most od tipa/dedre. Plan je bio da se komplet prednji trap, zajedno sa mostom, prebaci sa jednog tipa 16v, dok bi motor bio 2.0 16v turbo, centralno postavljen. Dosta toga je uradio, ali se na prvi pogled nije nista videlo. Smorio se covek od projekta, uzeo auto i kad je selio radionicu nije ga ni prevezao. Kapiram da stoji jos tamo, ako ga cigani nisu odneli. A ova dva su bila manje-vise kompletni, imao je gomile i gomile delova za njih, kompletnih motora itd itd, davao oglase da poklanja to sve, na kraju se covek smorio i uzeo i sve izrucio pored kontejnera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted September 9, 2009 a u qurac.. propade igrachka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted February 2, 2010 cestitam,lepo obradjena tema o atomobilu koji sigurno zasluzuje mnogo vise paznje.da dodam par stvari,bilo je takmicarskih motora u tts-u 1100ccm koji su davali na tocku i po 130ks,(jedini vredan pomena konkurent abart 1000)i klasa 1300(jedina prava konkurencija,alfa 1300 junior nekad je vozio sead alilhodzic,da pomenem da je jedini sa prostora sfrj vozio trninge u f-1,i jos ford eskort mk-1)koji su u najjacoj varijanti davali i do 145-150ks. Danilo,prijatelju takmicarskom nsu-u nisu trebale vrece sa peskom lezao je kao zalepljen,samo seriji 1200 ljudi su tovarili pesak.sve vas pozdravljam a za vise informacija pitajte ja vozio takmicarskog tts-a,pre mnooooogo godina,danas imam samo pasos od tog auta ,koji mogu da vam pokazem na sledecem skupu. Ovo je bila moja beba.... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted February 2, 2010 Mozda je off jer imamo vec temu sa zanimljivim oglasima, nego rekoh da stavim ovde kad se vec povela rasprava o ovim modelima. Evo ima i kod nas po neki primerak ma prodaju. Mozda neko zeli da vrati uspomene Ako mislite da je off izbrisite ovaj post http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Automobili/Ostalo/OLDTIMER-AUDI-NSU-1200C-PRINC/931653http://www.polovniautomobili.com/oglas325631/bmw_r61_mamuth/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted February 2, 2010 u je, milane, odtkud izvuče ovaj kadabudž pola bmw pola nsu pre jedno mesec dana sam nanjušio jednu hiljadarku u Petrovaradinu, al mi nešto ne deluje kao dobra osnova za restauraciju... U svakom slučaju, to je jedina koju sam video uživo. Ikad.Pored nje u manje više istom stanju - BMW E9 i BMW 2000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 30, 2016 Vremeplov: NSU Prinz Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted July 30, 2016 Kakva šteta za RO 80... Sećam ga se, potpuno vanvremenski u to doba... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted July 31, 2016 Sećam se da sam pre jedno 20-25 godina video uživo RO80 u Novom Sadu. Čini mi se srebrne boje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 13, 2016 NSU Wankel Spider Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 12, 2017 Petrolicious video: NSU Ro 80 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 735 Posted August 9, 2017 Ove emisije se secam kao klinac, imali su taj track test, nesto poput Top Gear-ove staze i merili su vremena za automobile. Ovaj mali NSU je na kraju imao najbolje vreme, kao sto u emisiji kazu, za pola sekunde je bio brzi od Mitsubishi Carisma Evo 7 sa vremenom od 18.46s. A vremena su recimo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2023 VreleGume: NSU 1200C Iako se proizvodio u Pretisu tek treba da nađemo registrovan primerak u Srbiji. Do tada uživajte u ovom primerku: Quote Share this post Link to post Share on other sites