Bajker 0 Posted April 11, 2010 Ja samo mislim da ako se pojavi neki kvalitetni primerak, ne treba ga propustiti zarad toga sto nema panorama krov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindja 0 Posted April 11, 2010 Ma ja i ne bih sa tim panorama krovom, al' nikako da još neko dobije ili obeća da će dobiti bolje opremljenu Cromu, sa manjom pređenom kilometražom, a bez tog staklenog čuda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostres 1 Posted April 24, 2010 Sindja,Prodje i taj 20. sta je sa Cromom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindja 0 Posted April 30, 2010 Skyline Croma im je stigla ovih dana, ali je preskupa i nema od opreme sve što bih ja želela.Danas planiram da vidim jednu, pa ko zna, ako je OK, možda i padne kupocina tokom naredne nedelje.Šta mislite, koja je realna cena za Cromu 1.7 MJT od 120 ks u Dynamic paketu opreme, iz 2006. godine, sa pređenih oko 120.000km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted April 30, 2010 Sindjo, Ostres, OBAVEZNO PRE kupovine se raspitajte i procitajte na NET-u o DPF (iliti MAF) filteru. Pricao sam na rostilju pre 2 nedelje sa majstor MIKIjem i kaze da je nov 800-1200eu, i da je on daleko veci problem nego vesanje. Ja sam sada totalno pogubljen, i verovatno cu se ipak odluciti za DYNAMIC STILA. Procitajte malo na netu pa cemo da ovde prokomentarisemo. Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 1, 2010 Ako si mislio na nevolje korisnika sa "http://www.fiatforum...gine-issue.html" Opušteno bre, pa desi se u svakoj seriji neki feler, ne mora da znači da hronično pravi problem...cena tog uredjaja prema mukama sirotog Brajana je:"The changed the oil and filter and regenerated the DPF at a cost of £193."Zvrčka koja ispunjava Euro 4 norme, i sagoreva najsitnije čestice dizela - što praktično pretstavlja fiatov dizel motor najčistijim do sada. Inače senzor se proizvodi u Nemačkoj. Malo više o tome: http://www.nezavisne...automobila.htmlDPF (Diesel Particulate Filter) Istina je da on može da pravi probleme ukoliko je zapušen više od 80%. medjutim on se i čisti. Nevolja je u tome što je vezan za ECU, pa se ne da jednostavno fizički ukloniti iz sistema, medjutim i tu postoje dovijanja. Postoji uredjaj koji simulira njegovo prisustvo i zove se "Quadzilla" - košta otprilike kao i DPF, ne čisti se... ali nije u svim zemljama sveta dozvoljen.!http://hubpages.com/hub/Is-It-Legal-To-Remove-Your-Diesels-DPF-or-Particle-Filter Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindja 0 Posted May 1, 2010 Ti filteri su neophodni da bi dizel motori emitovali manje stetnih gasova, a u jedno ispunjavali i Euro 4 normu. Znam da je kod Citroena i Peugeota to tzv. FAP filter. Moze da se cisti, reparira, a nov kosta djavo i po.Nego, sto se tice onog primerka iz 2006. za ciju sam vas cenu pitala, dzabe se ponadah. U cetvrtak je izasao oglas, ja zvala, dogovorila se u petak da dodjem da ga pogledam, nazovem u petak, on vec u cetvrtak posle podne prodat. Uh... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 1, 2010 http://www.nacionalnaklasa.com/forum/showthread.php?t=5462 Ovo je jedan jako dobar opis DPF-a od strane vlasnika automobila koji ga ima. Zajednicko ovog teksta i mog razgovora sa MIKISXY, je da je jako problematican, da moze da mi se desi da ga cistim na svakih 15 dana u servisu (uz obavezno skidanje izduva), ili da idem jednom nedeljno negde na auto-put, i vozim ga neko vreme na bar 3000rpm da se ukljuci samociscenje nakupljenog taloga. To pricam jer je moja relacija kojom vozim svaki dan kalenic-hajat (kuca-posao), t.j. kreni-stani voznja, sto je nesto najgora za taj DPF. Clan NOTORNI koji je kupio CROMU uglavnom vozi van grada, pa nema tih problema. Znaci, sve zavisi za sta koristite auto. Ako su to kao kod mene, kratke relacije 4-5km, gde motor ne stigne ni da se zagreje, onda se ni samociscenje nece ukljuciti, pa ste posle nekog vremena u problemu. Zaboravio sam da napisem da mi je MIKI rekao da su kod Wolksvagena i Pezoa uspeli da nadju nacin da ga premoste, t.j. iskljuce, a kod Fiata jos nisu, pa da mi preporucio da sacekam sa kupovinom Crome dok to ne smisle i za Fiata. E sad, meni se ona toliko svidja, da mi je sad mrsko i da gledam neka oglase za neka druga kola, tako da sam na velikim mukama sta da radim. Srce kaze CROMA! a razum kaze EEJJJ, 1000eu za nov DPF! Videcemo... Ima link sa ove strane http://www.google.com/search?num=50&hl=sr&rlz=1T4SKPB_enRS326RS326&q=dpf+filter&btnG=%D0%9F%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B8&lr=lang_sr&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= na neki DTI TUNNING, oglasili su da skidaju DPF izmedju ostalih i na FIAT-u, sekretarica nije znala da mi kaze nista jer gazda nije bio tu. Zvacu ga u utorak pa javljam sta je bilo. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 1, 2010 (edited) Ni jedan auto ne voli kratke relacije - sem VW bube. Tom vozilu je svejedno gde ga i kako vozili. Svi ostali su "alergični" na relacije do 5 km, kada praktično ne uspeju ni da se zagreju. Sa taksistima je malo drugačija stvar, obzirom da oni tokom dana imaju bar 10-tak relacija pa im se motori praktično i ne rashlade... Medjutim kada tokom dana dva puta pokrećete hladan motor - on se praktično navikava na "hladni režim" - recimo DPF je stalno opterećen, EGR je stalno otvoren (pa u tom položaju i zariba, pa posle puni vruć motor izduvnim gasovima....). Mislim da se sve to da srediti. Ne bi to bio meni razlog da odustanem od kupovine vozila kojeg sam nišanio... Edited May 1, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 1, 2010 Pa ne znam... MIKI je bas bio izricit da bi ga trebalo izbegavati za sada, osim ako ne mislim da skoluje decu o mom trosku... Drugo, jeste to 5km, ali je to pola sata Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 1, 2010 Hmmm, nasao sam jos jednog za zvanje u utorak http://www.polovniautomobili.com/oglas446467/fap_dpf_filter_uklanjanje_i_chiptuning/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 2, 2010 Da boze da mogu da pomognu, medjutim, MIKI mi je doslovce rekao da on ne moze da garantuje da cak ni ciscenje moze da resi problem potpuno (kao npr zatvaranje EGR ventila), i da se trazi resenje za premoscavanje DPF-a, da je nadjeno za WV i pezo, a za Fiat jos nije, pa bi mi bilo pamtno da sacekam da se to desi, jer posto mi je 99% vremena gradska voznja, i to u spicu, imacu problema sa tom skalamerijom. E sad, posto cu, kad kupim auto (i dalje se nadam - CROMU ), biti kao pusten sa lanca, mislim da mi nece biti problem da izmislim razlog zasto treba da zapalimo do vikendice ili na izlet van BGD-a svakih par nedelja Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindja 0 Posted May 2, 2010 A šta ako nakon isključivanja tog filtera emisija izduvnih gasova bude veća, pa ne prođemo tehnički, kad još pooštre uslove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 2, 2010 @Bajker & SindjaNaravno, a ne da se onolikim kolima šetaš samo po gradu. Raspali neku turu do Šapca, Novog Sada, Kragujevca, sve ti je to na 70-100 km, em uživaš u prirodi, em posetiš malo nekog poznatog, em izduvaš auto. Gdjo-Sindjo, ako vi ne prodjete sa zapušenim DPF-om, neće proći niko u Srbiji. Zakon je jednak za sve, bili oni Euro 1, 2, 3 ili 4.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 2, 2010 Pa problem mi je sto ovi iz moje firme nikako nece da mi daju platu ako se bar ne pojavim na poslu, sram ih bilo A posto je mnogo lakse i lepse ici na posao kolima sa klimom, nego autobusom bez klime, zakljucak se sam namece. Da me znate, znali bi i sta ce mi veliki auto Mnogo sam kabast... Na leto planiram na more, pa malo vikendica (90km od BGD-a), malo Skoplje kod prijatelja, malo Nis, ma nakupice se izgovora za "produvavanje dizni" Bas me zanima mogu li sa Cromom da nabijem 240km/h kao sa ovim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 2, 2010 (edited) Lepo će vas da služi ta Kroma, pogotovu što kao motorciklista imate izgradjen smisao za mehaniku i tehniku. Znaćete vi to i da vozite i održavate i čuvate. a Kroma je baš ko stvorena za vas: i visoka i široka i jaka... Bog da Vas vidi!e pa sad 240! To ne može. Ali može konstantno 150 odavde do "NIŠ".da se ne čuje ništa u kabini, da bude muzika puštena na tiho, a temperatura 25-26, a napolju 34. To može. I da se vozite za "dž" (u tim uslovima) Edited May 2, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 2, 2010 He, he, ma znam da ne moze, ali mogu bar da probam, zar ne? Salu na stranu, bas mi se ne placaju kazne za prebrzu voznju. Koji god auto da kupim, imacu dovoljno novca da ga odrzavam bas onako kako treba, znaci sve popravke i servise na vreme. Ja se stvarno razumem u mehaniku, naravno ne kao profi, ail ipak imam nekog amaterskog iskustva sa motorima motorcikala. Ipak, to su bila neka druga vremena, bez kompjutera i turboa. Cak sam trebao da otvorim sopstvenu auto-elektricarsku radnju. Zasto nisam? Mladost - ludost... Ipak, savremeni automobili su mi suvise komplikovani za rad, jer traze previse specijalizovanog alata, koji klasican amater nema racuna da nabavi. Ipak, sanjam da mozda za par godina kupim negde u BGD-u garazu, opremim je stubnom dizalicom i sa mojim klincem onako za svoju dusu, t.j. kao neki njegov buduci auto, probamo da vratimo iz mrtvih neki dobar auto.Da se vratimo Cromi. I dalje mislim da je to sjajan auto, koji daje mnogo vise nego sto kosta ovako polovan. Zbog strahovitog pada cene, cak i u nekom najgorem slucaju, da mora da mu se radi generalka i menja DPF, mislim da i dalje bi bio sjajna kupovina za pare koje traze nasi placevi za njih. Neka me neko ispravi ako gresim, ali auto tog godista, opreme, velicine itd nekog drugog evropskog proizvodjaca kosta BAR nekoliko hiljada vise. Mislim, ima ih sa slicnom cenom, ali treba obratiti paznju na nivo opreme za te konkretne primerke. Nivo opreme, koliko sam ja mogao da zapazim, dizu cenu mnogo strmoglavije nego velicina motora ili tip pogonskog goriva. Poneka zamerka koju imam na Cromu se odnose na spoljasnjost padaju u vodu onog momenta kada sednem unutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 2, 2010 Ja inace obozavam te neke gadzete u autu, kojih je Croma puna. Posto sam imao prilike da u poslednjih par godina vozim kao svoje Cadilac DTS 1 god star i ganc novu Tojotu RAV4 V6, oba ful poremljena, malo sam se razmazio. Verujte mi, po udobnosti mislim da Croma ne zaostaje mnogo, jedino sto je meni zelja, t.j. nemoguca misija da nadjem Cromu sa koznim sedistima. Sindjo, svako ima neke svoje zeljice, zar ne? Evo nasao sam neke slike skinute sa nekog prodajnog sajta. Znaci ovako nesto + xenoni i Bog da me vidi.P.S. Danas bas imam dosta slobodnog vremena, zar ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 3, 2010 (edited) Evo malko za gosn Bajkera i gospa Sindju...tek koliko da pospešim nabavku ovog vozila:medju slikama su i stare i nove Chrome, ali sve jedno, razlika malko u masci i zadnjem delu, u princiopu - isti auto. a evo šta bi moglo uskoro da se proizvodi na platformi Chrome - ARGENTA!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------možda bi i kabriolet bio interesantan, obzirom da gdja Sindja ceni pogled prema nebu... Edited May 3, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindja 0 Posted May 3, 2010 Vauuuuu, što je lepa ova Argenta !!!Meni se i Linea jako dopada, al' je ni kao novu, ni kao polovnu, ne nalazim sa nekim jačim motorom i boljim paketom opreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 3, 2010 (edited) Nejasno mi je usled čega, medjutim ono što je moguće uvesti kod nas je sledeći asortiman motora:a ono što se proizvodi je:ova poslednja 3 motora su vrlo interesantna... (ali to su "zujke"-sem ovog poslednjeg). Gdja Sindjo. Kroma je -Kroma. Edited May 3, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 3, 2010 vecinu ovih slika sam video, i upravo bi u pravcu 11-e i 12-e slike islo sredjivanje auta. Znaci po mogucnosti crn, zatamnjena stakla, dosta hroma. Cak bi video kasnije da kupim hromirane felne, recimo 17", vidjao sam ih u USA, bas nekim kolima dobro stoje Cromi, zbog grila i kvaka, mislim da bi bas dobro cucnule, ali na neku sto tamniju boju karoserije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 3, 2010 Evo jedne od danas - nisam mogao da odolim a da je telefonom ne sliknem ispred "džipsi-tempa":po registraciji bi se reklo da je od "juče", a model je predhodni...(nema stakleno nebo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted May 3, 2010 Sindjo, Damjanovicu, e ovo bi ja da nadjem, pa makar i ako je malo skuplji od 7-8000eu... http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.italiaspeed.com/2005/motor_show/geneva/review/giugiaro/croma_8v/geneva_report/fiat_croma_8tto_v_2.jpg&imgrefurl=http://www.italiaspeed.com/2005/motor_show/geneva/review/giugiaro/croma_8v/geneva_report/0603.html&usg=__Ys77KiYInimxcUOprya1cxf6Bcs=&h=418&w=350&sz=48&hl=sr&start=1&itbs=1&tbnid=YXtgzqIi6fNLZM:&tbnh=125&tbnw=105&prev=/images%3Fq%3DItaldesign%2BFiat%2BCroma%26hl%3Dsr%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1A ima i stakleni krov! Quote Share this post Link to post Share on other sites