Woodoo 26721 Posted January 8, 2010 Tejovic Milutin 063/616-345Tejović mgKragujevac 34000, Beogradska 85 034-347-059 http://www.tejovicmg.nadlanu.com/S tim sto ti je verovatno lakse da remont uradis kod Mikija ili u nekom drugom servisu, da se ne cimas do KG-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 8, 2010 Interesantan auto. U lepoj boji i sa koznim sedistima izgleda bas mocno. Sto se prakticnosti tice, s obzirom na ekstremne dimenzije i nije nesto sjajan, Xsara Picasso koja je pola metra kraca ga sije u svakom pogledu.Zavisi koja Xsara Picasso,ona veca varijanta Citroena je duza i od Crome ,a da ga sije bas u svakom pogledu,nisam bas siguran ,pogotovu,kad je rec o polovnjacima .I pored svih ovih problema koje su imale odredjene polovne Crome,koje su nasi klupski mehanicari Goran i Miki,naveli,ipak mislim da je odrzavanje polovnog Citroena Xare Picasso,dosta,dosta skuplje od Fiata Crome,a iz nekih iskustava,koja sam cuo za taj model Citroena i nije bas da se ne kvari .-Prvi model Xare Picasso,je bio izuzetno nepouzdan,podatci iz Autobilda,rec je o restajling varijanti prve Xare Picasso:-fabricki amortizeri odlazili na 60 do 70 000Km-elektronika pravila probleme-menjac neprecizan i krci-dolazilo je do pucanja kaiseva na HDI motorima,pa su Nemci preporucivali benzin varijantu kao bolji izbor.-enterijer i zavrsna obrada nisu nisita specijalno,a posebno kvalitet materijala sedista.Uglavnom oba automobila su velika,prakticna,puna novih tehnickih resenja,,po meni je mozda Citroen i atraktivniji ,s tim da su Francuzi,ipak,malo egzoticniji od Italijana,za odrzavanje,cene delova,sto svakako treba uzeti u obzir u prici o polovnjacima,a ako su novi,onda svejedno-oba su u garanciji . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Air Jordan 3 Posted January 8, 2010 Zavisi koja Xsara Picasso,ona veca varijanta Citroena je duza i od Crome ,a da ga sije bas u svakom pogledu,nisam bas siguran ,pogotovu,kad je rec o polovnjacima .Xsara Picasso nije imala podvarijante karoserije, postoji jedna jedina od nepunih 4,3 metara. Jedino ako si mislio na C4 Grand Picasso, ali je i on osetno kraci od Crome. Ono da Xsara Picasso sije Cromu u svakom pogledu se odnosilo, kao sto sam i napisao, na prakticnost. Zapremina gepeka, medjuosovinsko rastojanje, prostor za noge pozadi, itd, sve je na stari Picassa.Sto se tice kvaliteta, svaki auto ima svojih mana, ali neki opsti zakljucak koji moze da se izvuce iz velikog broja izvora iz vise zemalja je da je u pitanju ipak automobil nadprosecne pouzdanosti. A mozda i najveca potvrda toga je da se Xsara Picasso proizvodi evo vec jedanaestu godinu, cime se ne moze pohvaliti (skoro?) nijedan drugi automobil danasnjice.Nego, da ne pretvorimo temu u nesto drugo, ajmo malo vise o Cromi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 8, 2010 U pravu si,mesam Citroene ,za ovog novije sam mislio na C4 Picasso,ali takodje milim da je on naslednik Xare Picasso,jer modela Xara vise nema ,a zamenio ga je upravo C4 A sto se tice pouzdanosti bukvalno sam preneo glavne cinjenice iz Autobilda,njihovo istrazivanje je upravo bilo zasnovano na iskustvima servisa i korisnika,u EU,a radjeno je za sve varijante motora u Xari Picasso i a najbolje se pokazao 1.8 benzin .Ali moguce da su i nemci tendencozni u svojim procenama,sto ti rece ipak se model pravi toliko dugo i prodaje .Od sad pisemo vise o Cromi Secam se takodje testa Crome JTD,znaci to je ona prva varijanta nove Crome,kooja se radila sa JTD-om.test je objavljen u SAT-u,a prenesen je iz stranih izvora.Croma je tad vozena nekih 100 000Km,i sto se tice problema,a da ih se ja secam,uglavnom su se ticala laznih uzbuna od strane elektronike,tipa na tabli pise da nemate ulja,a na shtapu je sve u najboljem redu,motor,trapovi i ostalo se pokazalo kao jako pouzdano,treba uzeti u obzir da je ta Croma presla 100 000Km po odlicnim evropskim putevima,a da su polovne Crome koje dolaze kod nas cesto presle 150 000Km i vise.Uglavnom nije bilo toliko problema kao sto su Nemci na naveli da ih je Xara Picasso,navodno ,imala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 8, 2010 nemoj neko da me pogresno shvati da pricam kako je kroma los auto,mozda sam ja ocekivao malo vise od nje s obzirom na konstantan uspon fiata sa predhodnim modelima kola.u startu mi se kroma svidela ali sad sam malo olabavio,a isto tako libra mi se manje svidjala u startu.nesto me ne odusevljava ni ova simbioza sa opelom .ukusi su razliciti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 8, 2010 Evo jednog testa najnovije varijante Fiat Crome 1.9MJet 200CV http://www2.autoportal.hr/200807012783/Tes...menu-id-68.htmlTest je interesantan ,jer ima jedan deo koji se odnosi na istoriju modela i jer je na testu Croma u najjacoj varijanti motora i opreme Emotion-znaci sve sto mozete da zamislite na kolima u nju je ugradjeno (koaza.bi-xenon...),a sve je propraceno sa obiljem fotofgrafija A evo i misljenja korisnika o istom automobilu,i to u Engleskoj,znaci nema vecih skrtica i sitnicara od engleza ,a evo sta kazu o novim Cromama,koje su vozili 3 i vise godinahttp://www.roadtestreports.co.uk/road-test...rts/Fiat/Croma/Naravno uz sve ovo treba dodati i uvaziti misljenje nasih klupskih mehanicara ,koji su ih odrzavali i popravljali u nasim,ne bas iidealnim uslovima eksploatacije,da bi se dobila ukupna slika o ovom automobilu,koji polako ,ali sigurno stize na nase trziste polovnjaka . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted January 27, 2010 Kao što reče Mik Nova Croma stiže na naše tržište polovnjaka. Gledah i ja jednu iz 2006 sa 1.9 jtd motorom od 150 ks. Naime do nedavno pokušavao svoju Alfu 156 1.9 jtd da prodam , nije išlo i ostavim je u porodici, a sada gledam i ovih novih Croma se dosta pojavilo sa interesantnim cenama. Meni lepo (neobično) izgleda, dobar motor, lepa oprema, ogroman prostor unutra, ... Interesuje me koliko je skupo održavanje na tom automobilu i kako taj motor od 150 ks nosi automobil od 1500kg. Osećaj ubrzanja, a posebno upravljanje i stabilnost.Ovde pročitah za osetljiv zadnji trap, koji je ako se ne varam multilink, a on je opet kod svih vozila poprilično osetljiv. Značilo bi mi ako ima neko iskustva ili neki savet šta kod njih da gledam da to podeli sa mnom. Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted January 27, 2010 Siguran sam da ide ko raketa, jer znam koliko dobro ide moj Stilo, a sa 250 kila više ti bi imao 70 konja više - poprilično bolji odnos težine i snage. Verovatno bi iznenađivao narod na semaforima kako bi potezala ta grdosija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 27, 2010 I ja mislim da je ta od 150 CV-prava mera A ona od 200 CV je vec malo preterivanje ,ali u pozitivnom smislu Nadam se da ce nasi klupski mehanicari ,reci jos po neku o kvalitetu vozila,pouzdanosti i uopste upotrebljivosti u nasim otezanim uslovima eksploatacije(lose gorivo,losi putevi,gomila neorginalnih rez.delova-od kojih su neki jako loseg kvaliteta)Jedino sto sam ja cuo za te novije Multi Jet motore,a da je nazovi mana ,je da vec,maltene iz uvoza stizu sa skoro zapusenim filterima partikularnih cestica(jos neko ekolosko smetalo,koje se pre zapusi od katalizatora)-ali sto rece jedan moj prijatelj i mehanicar :SVE STO MOZE DA SE POKVARI-MOZE I DA SE POPRAVI Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted January 27, 2010 Najiskrenije meni je ova croma bulja zesca, dizajn nula, podeseca na ochajne vagene karavane koji samo chekaju prvu priliku da zaglabaju negde po njivi potovare par gajbica krompira i srecni zapale kuci... josh ako je dizel super tim bolje.. ne svidja mi se ni malo po meni je promasaj zesci...ali dobro de...jedina prava croma je zna se sta stara do 91 20. turbo i.e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted January 28, 2010 Treba mi mala pomoc ako ima neki serviser na forumu. Gledao sam danas Cromu koja mi uglavnom odgovara. Ima samo jedan detalj koji mi srecu kvari. Zasto kilometraza na bordu blinka? Negde sam davno cuo da hoce to da se desava kada se petlja oko kilometraze, a opet je prodavac spreman dati pisanu garanciju za kilometrazu. I jos jedno lako. Na koliko se njoj radi mali servis?Pozdrav Ognjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 28, 2010 ako je jtd motor preporucujem 8-10k km.da kad blinka cajger nesto su se zaigrali sa njim,a pismena garancija da je ta kilometraza nista ne znaci ako je odradjeno tako da ne mozes videti pravu.opet i to nesto znaci drugi ne daju ni to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted January 28, 2010 Hvala na brzom odgovoru. Pretpostavio sam da je to, kako to sada ispraviti? Ovo za servise sam pitao zato sto uglavnom kod Alfi i Fiata kada vracas kilometrazu svi zaborave da poniste kilometrazu na bordu, e onda se ona zaglupi pa sabere km do servisa i vracanu km. Recimo ako je bilo 20k do servisa i oni vrate jos 30k, na bordu stoji da je do servisa jos 50k, stoje naravno nemoguce. Na sta da obratim paznju? Oni su voljni da sve nedostatke koje primetim kod njih oni i otklone u njihovom servisu. Kako proveriti stanje Leteceg zamajca?mnogo pitam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 28, 2010 Sto se tice tog cuvenog leteceg zamajca,cuo sam za JTD-a,da kad ode,auto hoce vise da se trese pri paljenju i gasenju,znaci sve u njemu poskakuje,i da teze ulazi u rikverc,mada je jedini siguran nacin pregled majstora ,koji opet nije jednostavan .Ne znam da li su isti simptomi i kod Crominog Multi Jeta,i da li i on ima to nesrecno resenje plivajuceg zamajca,posto znam da su neki proizvodjaci izbacili to g.vno iz svojih menjaca na novijim dizel motorima i vratili se nekim klasicnijim resenjima . Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted January 28, 2010 znam da imaju problem sa servo upravljacima!Elektro pumpom.To im je slaba tacka.A cifra nove je 1500 evra.Nema repariranja! tj elektro pojacivac Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted January 28, 2010 Jedino ako Croma ima drugačiji el.servo nego što ga imaju Stilo...ili bilo koji Fiat posle Punta mk.2... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted January 29, 2010 I ja sam cuo da se Alfi trap ceo menja na svakih 40000 i da to kosta 1500 evra. Kupio je i uverio se nije tako. Salim se, ali stvarno sam se mnogo raspitivao i nisam negde cuo da im je problem ta elektro pumpa. Danas sam imao kracu probnu voznju i prijatno sam iznenadjen ponasanjem automobila. Nema lupkanja, odlicno lezi za onako visok automobil, lepo i linearno vuce, izuzetno tiha, kocnice odlicne odlicna fabricka muzika,..Ima par stvari koje mi smetaju, cvili PK kais, suncobran iznad vozaca otkinut, vozaceva brava ne otvara svaki put. Ukoliko se odlucim za ovu pre kupovine bice sve otklonjeno o trosku prodavca.U svakom slucaju Nova Croma sa tim motorom je odlican automobil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
abarth 5 Posted January 29, 2010 The power steering system on the Fiat Croma is of the electro-hydraulic type, and its intervention varies with the speed of the car and the steering lock. The power steering is programmed to decrease its effect as the speed increases. This means that the driver can turn the wheel very easily when parking, but maintain a safe contact with the road at high speed. In practice, the system varies the hydraulic power assist (number of pump revolutions) according to the steering rotation speed and the vehicle speed, providing more assistance for parking and very low hydraulic assistance at high speed. And because the system is only triggered during steering manoeuvres, it is also advantageous in terms of fuel consumption over a conventional hydraulic system that is always driven by the engine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted January 29, 2010 ...znači ipak je novi servo. Vraćena je pumpa, ali se više ne pokreće preko kaiša, nego strujom...a, signal za struju ( koliko struje ) se daje na osnovu podataka dobijenih od senzora položaja volana i brzine kretanja automobila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted January 29, 2010 Je'l to onda znaci da im to jeste boljka i da kosta 1500 evra. Ako je to boljka, koliko je cesta i kako znati u kom je stanju ta pumpa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
abarth 5 Posted February 2, 2010 Jel se zna koliki je prečnik rupa na felnama i od čega eventualno odgovaraju? Nešto razmišljam da se unapredim pa gledam kakve su opcije za felne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted February 11, 2010 ^^^ Ceo trap je GM identican sa Vectrom C, Signumom i Saab-om 93 tako da je raspon srafova 5 x 110 ja uzeo celicne 16 od Vectre za zimu a moze i od Astre i Zafire, Alfe 159 ili 166 (ne mogu da se setim) i Brere pored gore navedenih.Ja svojom jako zadovoljan vozim je od 28.09.09 presao 6500km, nisam imao problem sa DPF, elektronika jednom prijavila fantom gresku (bio prljav abs senzor), pukao mi feder za vracanje pedale kvacila (vectrin deo cesto strada) nije neka cifra i jedino sto me nervira je sto mi zadnji brisac iz nekog razloga pusta vodu kroz sipku unutar mehanickog dela motora. Skidao jednom cistio, podmazivao i silikonom lepio i dalje se desava. Cekam lepse vreme da skinem ponovo i ovoga puta napakujem vodootpornom mascu izmedju plastike i sipke motora i to ce resiti problem. Imam 16V 150ks verziju sa 153000 stvarnih na satu i trosi 8 u gradu i 5 na otvorenom. Prosek za Ibarsku i autoput mi je 6.9l. Auto ide kao zmaj, lepo je ocuvan, komforan, sigurnost je na visokom nivou a to mi je jako vazno a cene su tu negde priblizne dobrom Stilu istog godista. Stigao mi je kabl iz Hong Konga pa cu nabudziti MP3 na fabricki Blaupunkt koji nema MP3 iako mi je Emotion najvisi paket sa kraja 2005. Tu sam za dodatna pitanja komentare itd.Pozdrav,Stevan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted February 13, 2010 Ukoliko mi bude trebalo vozilo takvih karatkeristika, a pretpostavljam da hoce, Croma je prvi pik, bez obzira na mozda neke tehnicke nedoumice koje je naveo MIki.Doduse, ja to ovako napamet, bez da sam seo u nju, ali ako sad moze za 8.000 da se kupi dobar primerak, za dve godine ima da bude 6.000,a mozda i manje neko 2006-7 godiste.Pod uslovom da me pusti Alfa virus, a to je vec veci problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dr Aleksandar 0 Posted February 13, 2010 Zdravo ljudi,evo i ja malo da se ukljucim u ovu Vasu pricu. Prvo da se svima zahvalim na dobrim komentarima. Zasto?E pa ja sam jedan od onih koji se dobro zagrejao za novu Cromu. Nasao sam nekoliko zanimljivih ponuda, pa sam po netu tragao za dobrim izvorom informacija i tek posle 2-3 dana eto me na FLCS. Juce sam se registrovao i danas se evo prvi put javljam. Komentari koje sam ovde nasao su mi dosta stvari razjasnili, mada se jos nisam konacno opredelio. Do maja 2009. imao sam Mareu i realno govoreci neki sitni Fijatovi bag-ovi su mi isli na /. Mada moram reci da sam sa puno stvari bio zadovoljan. Od maja do sad imam zafiru 1.8 125 Ks i realno moram reci da mi je bolje isla Marea 105 Ks. O tome mozemo kasnije. Ono sto me sada interesuje je sledece: Moze li neko da mi objasni (ili da me upiti gde da vidim) koji su nivoi opreme za Cromu 2005-2007 (pre restajlinga) i sta u sebi nose. Video sam u nekim ruskim testovima (Mikhail Petrovski) dosta kritika na Cromu sta mislite o tome.Pozz i havala svima koji pomognu unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites