Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiat Nuova Croma - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

dizajn lep,auto izgleda robusno- ali losa finalna obrada enterijera tj plastike i metalni nosaci instrument table ostri kao zilet
problem sa partikularnim filterom i ako je ato kratko vozen kod nas(gorivo)pun garezi kao sulundar i katalizator takodje
vesanje reseno cudno,narocito zadnji trap gde je ponovo vraceno nezavisno i vec problem,luft sa tako zvanim sabljama
nadam se da su ovi problemi pojedinacni slucaj a ne boljka,sve u svemu lepo vozilo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

video sam takav pre par dana kod pandura na vidikovcu, vozila zena, a posto se parkirala pola sata uspeo sam da ga lepo sagledam sa svih strana... simpaticno deluje, a koliko je pouzdan pitanje je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kod mene na parkingu jedna otkad sam se doselio nazad u blokove. Izgleda sasvim okej. Gledao sam jednu i pre 2 godine iznad Slavije, redovno je bila parkirana negde oko ulice Sv. Save. Ono, ima ih, nije da ih nema, mada mi je taj autić baš nešto čudan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Nastao iz ruke dizajnera koji su pravili novog Bravoa-a i Grande Punta (oči, njuška, branici) - medjutim meni je najčudnije što vozilo odaje utisak KRUPNE tvorevine. Nit džip, niti porodični VAN, ali da je moćan - MOĆAN je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je prva verzija ove nove Crome,znaci ona koja kojoj prednja maska jos nije toliko licila na novog Brava,nastala u vreme kad je Fiat bio u braku sa americkim GM-om :secret:, tako da taj cudan izgled i disproporcije poticu odatle sto su verovatno Italijani kalemili svoj moderan dizajn na neku Van,GM-ovu ili cak Opelovu,platformu,jer amerikanci imaju brdo takvih vanova a i Opel takodje,Zafira,Sintra itd,i italijani su imali Ulissa,koji je nastao iz saradnje sa francuskom PSA grupom,a nova Croma je verovatno bila produkt italijansko-americko-nemacke saradnje :gathering: .

Citao sam :book: test bas te prve Crome na 100 000 Km,JTD motor,nije bilo vecih problema na automobilu osim board-kompjutera koji je izbacivao poruke koje nisu imale veze sa stvarnim stanjem automobila,sto je i utvrdjeno u ovlascenom servisu,a ovo sa zadnjm trapovima i sabljama,sto je Miki pomenuo,i to bi se verovatno pokazalo da je vozena po nasim kraterima :evil: .

A evo i vesti sa neta :pc: o tome kao je nastala nova Croma,nije bas od Van-a,kao sam ja mislio,ali ima veze sa GM-om,vrovatno otuda i taj cudno resen zadnji trap:

In 2005, Fiat announced a large cross-over wagon with an upright tailgate, resurrecting the Croma nameplate. Again, Giugiaro styled the exterior, while the chassis was provided via the short-lived link with General Motors. The new Croma is therefore based on the extended variant of the GM Epsilon platform sharing components with the Opel Vectra and Saab 9-3. It went on sale in Italy in June 2005.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo lep autic pogotovu predsnji deo koji podseca na novi bravo jer se meni licno mnogo svidja prednji deo ali nova Croma je stvarno vizuelno extra autic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S vana izgleda veoma masivno, ima taj neki agresivni look. Sto Damjanovic kaze MOCNO

Meni se bas svidja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela ta , takozvana, neobičnost ove nove impozantne Krome proizvod je NAŠE navike za doživljavanjem novih vozila kategorije srednje više klase, počev od modela Audi A6, Pežo 407, Laguna, BMW serija pet Oktavia Superb, Pasat... Čak ne liči ni na karavan verziju obzirom da mu je treći deo vrlo zbrzan, pa ne izgleda otegnuto. Kao produženi hečbek. Medjutim, mislam da je tajna u visini!. To vozilo je više za 10 cm (visina krova) u odnosu na prosek - što svakako utiče da se čovek u njima oseća carski...recimo da je to visina nižeg džipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kratkih poredjenja dimenzija Stila MW i Crome na stranici. specifications

Fiat Croma 1.9 Multijet 8v 120hp

Wheelbase 2700 mm 106.3 in

Track front 1513 mm 59.6 in

rear 1496 mm 58.9 in

Length 4783 mm 188.3 in

Width 1775 mm 69.9 in

Height 1597 mm 62.9 in

Length:wheelbase ratio 1.77

Kerb weight 1520 kg 3351 lb

Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp

Wheelbase 2600 mm 102.4 in

Track front 1514 mm 59.6 in

rear 1508 mm 59.4 in

Length 4516 mm 177.8 in

Width 1756 mm 69.1 in

Height 1570 mm 61.8 in

Length:wheelbase ratio 1.74

Kerb weight 1410 kg 3109 lb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jedina znacajna razlika je u medjuosovinskom rastojanju.I naravno sto se ovde ne vidi,estetika.Naravno,ko ima pare za Chromu,nece je kupiti sa 1.9 JTD 8V,uzece neki jaci motor.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantan auto. U lepoj boji i sa koznim sedistima izgleda bas mocno. Sto se prakticnosti tice, s obzirom na ekstremne dimenzije i nije nesto sjajan, Xsara Picasso koja je pola metra kraca ga sije u svakom pogledu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VRH ona verzija iz 2005 !!! - po meni su je upropastili sa "grilom" alla Bravo, ali videćemo kako će proći sa tim vešanjem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vesanje mislim sa vektre c nije se bas proslavilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sada sam uradio velike servise na oko 20-25komada, jos ni jedna nije dosla sa ispravim zadnjim poprecnim upornim sponama i krajnicama letve volana. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a + koja im je cena prednjeg trapa.sem izgleda auto mi se tehnicki ne svidja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krajevi letve su po 15e, a zadnje uporne oko 50e po komadu. drugo nista i ne crkava. Imao sam par prozujalih prednjih i jedan zadnji lezaj. Problem je sto lezajevi idu sa sve glavcinom, rukavcem i senzorom abs-a. Prednji lezaj oko 10000 din a zadnji oko 8000din. Jos prave problem kontakt brave koje zaglavljuju i pumpe servo volana kod koje semering pusti ulje u elektroniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao skoro jednu sa prolupalim prednjim trapom ne mogu da se setim kako to ovi iz opela zovu ali cifra je bila oko 150 e za jednu stranu.seticu se pa cu da dam tacnije podatke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.samo meni cika milutin da pozivi :lol: i ne bojim se ja trapova :robo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom na dimenzije pretpostavljam da je jako prakticna kao porodicni auto.

Sto se tice izgleda ako gledamo izdvojeno detalje lepa je, ali kao celina je uzas. Preciznije sve je OK do zadnjeg stuba. E tu su trebali zadnji deo da rese malo drugacije. Ja bi recimo malo izduzio sam kraj gde se nalaze svetla. Ovako su proporcije otisle bestraga.

Miki i Gorane, pretpostavjam da je Milutin neko ko remontuje delove trapa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pravi covek cudo,i pri tome izuzetno korektan lik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...