Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiat Nuova Croma - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Malo uporedjivanje Crome sa "cuvenim i neprevazidjenim" Nemcima...

 

Vozim sluzbenu Superbu...kraj 2013 godiste TDI...presla nekij 3500km....pre neki dan isao do Sapca i nazad...autoput na tempomatu od 4.8 do 5.3 litre...sto je identican rezultat koji ostvaruje moj auto koji je 2006 godiste s tim da je moj automatik...WTF?!

 

Tamo gde Superba pravi razliku je lokalni put 6 brzina kretanje oko 80h...vrti se oko 3.5lit potrosnja...

 

Sve u svemu predpostavljam da je tezina ova dva automobila slicna...za 7 godina tehnoloske razlike...i nije neka razlika u potrosnji.

 

Naravno moje misljenje...koje ne mora da znaci da je realno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro da sam siguran da je ovo 2 u 1. Crome koje su izlazile iz fabrike sa bez kozom na sedistima i u vratima su imale bez donju plastiku table i bez tepih. Svaka croma koju sam dosad video a da je donja plastika i tepih crn je imala ili tamno siva stof ili tamno siva kozna sedista.

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

@francuz

 

moze da bude al evo jos par  komada

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fiat-croma-1-9-mjet-must-tetto-pelle-navi-unipropriet-oderzo-treviso/189765733.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.modelDescription=must&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&negativeFeatures=EXPORT

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fiat-croma-1-9-multijet-16v-must-roma/186556961.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.modelDescription=must&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&negativeFeatures=EXPORT

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fiat-croma-1-9-150-cv-jtd-must-automatik-pelle-nav-te-salsomaggiore-term/189940890.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.modelDescription=must&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&negativeFeatures=EXPORT

Clipboard01a.jpg

A ko je uzimao novu cromu sa ovakvom opremom sigurno je imao love i za igranje sa bojama ;)

 

Svakako je prelepa :unworthy:

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro da sam siguran da je ovo 2 u 1. Crome koje su izlazile iz fabrike sa bez kozom na sedistima i u vratima su imale bez donju plastiku table i bez tepih. Svaka croma koju sam dosad video a da je donja plastika i tepih crn je imala ili tamno siva stof ili tamno siva kozna sedista.

To sto pricas je tacno ali sam kod kroma od 2005-2007, kod ristajling varijanti sam vidjao ove kombinacije......

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedno pitanjce vezano za kromu,jurim vec neko vreme da je pazarim i retko koja ima fabricku navigaciju,koja je procedura kasnije,ako se naleti,ugraditi naknadno?

 

bez.jpg  0eed4ca570a4_800x600.jpg

 

da li je samo cupanje cd plejera i ubacivanje navigacije dzek na dzek ili ima jos nekih peripetija? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIsam strucnjak za ovu tematiku, ali koliko se razumem, potrebno je ugraditi i gps antenu, posto ne verujem da je modeli bez navigacije imaju. Uostalom, javice se jos neko strucniji da ti odgovori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko je to isplativo pored navigacija koje imas da kupis vec od 100evra?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedno pitanjce vezano za kromu,jurim vec neko vreme da je pazarim i retko koja ima fabricku navigaciju,koja je procedura kasnije,ako se naleti,ugraditi naknadno?

 

bez.jpg  0eed4ca570a4_800x600.jpg

 

da li je samo cupanje cd plejera i ubacivanje navigacije dzek na dzek ili ima jos nekih peripetija? Hvala

Ja  imam navigaciju na  cromi pomenutoj  i cesto se bakcem godinama oko tih stvari ...sve je sraf  na sraf i dzek na dzek ...al ti treba komplet prica...tj  kad ti neko bude vadio iz svog stranca navigaciju da je vadi tako da je ti bukvalno samo ubacis i povezes medjutim imaces problem sa krovom tj moraces da razvlacis kabal do ispod lima tj mikrofon a gps antena ispred vozaca a sto blize soferki zbog GPS predajnika 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa iskreno mene i ne zanima taj poduhvat konkretno zbog navigacije nego zbog multimedije i onog velikog displaya,pretpostavljam ako se samo ubaci dzek na dzek da ce sve raditi osim navigacije?

ps. posto vec imas navigaciju moze li se na njoj gledati neki video sadrzaj? ili recimo povezati parking kamera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa iskreno mene i ne zanima taj poduhvat konkretno zbog navigacije nego zbog multimedije i onog velikog displaya,pretpostavljam ako se samo ubaci dzek na dzek da ce sve raditi osim navigacije?

ps. posto vec imas navigaciju moze li se na njoj gledati neki video sadrzaj? ili recimo povezati parking kamera?

ja sam uKacarevunekad mozete navratiti na kafu itaman jezero da vidite kad bude lepo vreme  ako kupite negde sve to tj tu navigaciju mogu da vam pomognem oko ugradnje mozdamogu da pomognem jeftino da je kupite imam prabrojeva za delove i sve je besplatno sa moje strane a odgovor za kameru je da ne verujem da moze da se poveze bez dodatnog softvera i hardvera a najverovatnije rezolucija displeja nije adekvatna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, planiram da kupujem novu Cromu, 2008+, pa me interesuju iskustva ljudi koji je imaju, ili koji su je imali ali sa automatskim menjacem.

Znam za onu staru sto prostije to bolje, i ja bih vise voleo manualni menjac, ali ako naidje  neka koja mi se svidi sa automatskim, da li da je uopste uzimam u obzir.

Molim sve koji su imali dodir sa automatskim menjacem u Cromi da kazu nesto, +, -, valja, ne valja...

Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razgovarao sam sa jednim poznatim majstorom za Fiat na tu temu i čovek kaže sledeće:

 

Bez obzira na godište, sve automatik su visokorizične. Strada im hidro blok i antifriz prodre u menjač. Nikada se nisu potrudili da taj problem reše... Dok u Alfama taj problem ne postoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naziv "hidroblok" je nastao kod nasih majstora i dalje mi nije jasno na osnovu cega :) Na engleskom se taj deo zove "valve body", menjac u cromi treba da je japanski, aisin TF-80SC. Generalno, to su odlicni menjaci ali jedina stvar koja im strada je upravo taj valve body zbog toga sto:
  * Nemaju zamenljiv filter ulja u menjacu vec metalno sito

  * Proizvodjac je negde provukao "sealed for life", sto bi znacilo da se ne menja ulje

 

Zbog tih stvari se zaprljaju i pregreju ti ventili - soleonidi, koji se nalaze u valve body-u. Testiranje tog dela se vrsi u ne previse kontrolisanim uslovima, dovoljan je fiat ecu scan, i potrebno je menjac zagrejati na oko 120'C, sto mu je neka skoro max temperatura, sledecim metodama:
  * rucica menjaca u D, povucena rucna do kraja i da radi u mestu(ne moze sa noznom, jer kad se ona drzi automatski prebacuje u N)

  * malo ostrija voznja, naglo dodavanje gasa

 

Simptomi koje los valve body treba da ispolji su:
 * pauza izmedju saltanja brzina, najcesce 2-3 ili 3-4, kao da ste pritisnuli kvacilo a niste pustili gas, pa naglo ubacivanje u sledeci stepen(jak udarac)
 * tvrdo saltanje iz viseg u nizi stepen, kao udarac

 

Da skratim pricu, na restajlingu su navodno popravili taj problem i taj menjac nosi valve body sa drugim kataloskim brojem, ali nemoj me drzati za rec kad je ovo u pitanju.
Ono sto obavezno moras da uradis ako uzimas cromu automatik, je da je odvezes kod nekog od majstora da proveri menjac. Oni vrlo lako utvrde moguce probleme i nekad cak i ne naplate za proveru valve body-a.

 

--- ako si: kupio cromu i pocinje da zeza valve body ---

 

* Nov deo u Nemackoj je oko 700e, ne znam koliko je dok stigne do Srbije, ali majstori traze oko 1000e za deo + 150e do 180e za ulje i ruke(ulje je dosta skupo).

* Remont, postoji kao varijanta ako je valve body u dovoljno dobrom stanju. Cene su od 400e pa navise, pouzdanost, manje vise, ne menjaju se svi elementi vec samo oni losi.

 

Ono sto je karakteristika, stradaju negde izmedju 150.000 km i 200.000 km

 

P.S. Jeste mi prvi post, ali ne zamerite, mora od necega da se krene :)

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi lepo da još neko sa pravom i pouzdanom informacijom da svoje mišljenje u vezi sa eventualnim rešavanjem ovog problema na restylingu, jer meni rekoše da ni kod njega nisu to rešili.

 

I ja se ogradjujem, jer to nije iz ličnog iskustva, već informacija iz razgovora sa pomenutim majstorom.

 

 

EDIT: Eto, sad videh i Martinijev odgovor :thumbsup:

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...