Jump to content
FAS Goran
nenavid

Punto mk.2 - promena kontrolne table?

Recommended Posts

E pa ovako ... pozdrav svima ... pošto sam novajlija ovde !!! Elem kao što se u naslovu kaže punto II 1.9d koji je bio van i naravno ima najjednostavniju tablu bez merača temperature ( zbog koje inače dolazim na ideju promene table ili ugradnje nekog alternativnog rešenja) ! Vozim se uglavno po gradu (Beogradu) a svi koji su upoznati sa saobraćajem u istom znaju koje bagovanje saobraćaja može da bude + vrućina + uključena klima i takoo ... neki moj drugari koji imaju službene puntiće kažu da ima lampica za temperaturu koja se upali već kad je kasno !?!?!

Da skratim i postavim konkretna pitanja:

- Koliko košta i koliko je izvodljivo promeniti celu tablu?

- Znam da su većinom svi puntići slični ali moje laičko mišljenje me navodi na to da nije fazon samo promeniti tablu i da uz to teba postaviti i neke senzore i dodatnu instalaciju da bi tabla bila u potpunosti u funkciji?

-Da li postoje neka pouzdana alternativna rešenja ( čujem da ima za 30 jura da se kupi merač temp. ,obrt. i spoljne tem sa sve senzorima)?

- Vaše preporuke i iskustva?

Hvala i pozdrav

N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odes na otpad, kupis tablu sa obrtaljkom, iscupas svoju, spojis frisko kupljenu, (das ili ne nekom da ti sredi kilometrazu) i vozis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravo tako po sistemu udjes izadjes i gotovo

cena table zavisi kako gde natrcis evo ti tema sa brojevima telefona raznih otpada OVDE

Share this post


Link to post
Share on other sites
odes na otpad, kupis tablu sa obrtaljkom, iscupas svoju, spojis frisko kupljenu, (das ili ne nekom da ti sredi kilometrazu) i vozis.

Misli kapiram i ja sa moje tačke gledišta da je tako jednostavno ali... koliko to košta i da li se isplati ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
koliko to košta i da li se isplati ?

dao sam ti u prethodnom postu temu sa otpadima oni ce ti reci cenu najbolje,a isplatiti se u svakom slucaju npr.uvek mozes da vidis da li ti se auto pregrejao i da stanes a kad se na toj sto sad imas upali lampica on je vec u crvenom debelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoću malo kasnije i detaljnije ... danas tek nađoh flajer na brisaču za sajt ... i tek sam počeo da prečešljavam forum ... :thumbsup: ... u suštini nemam problema sa PuntAĆEM ... sem estetike u vidu ručki i tim meračem temperature ... sve se svodi na sipam (euro 5 na MOL-u) i vozim ... ko mi posle pljune FIAT ... da Bog da mu vibrator kratko spojio ... :-p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako bude neki zez pisi,pitaj ima forumasa sa tim iskustvom da pomognu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao isti problem i ugradio sam digitalni merac temperature,spoljne temperarure i napon akumulatora,po meni dobra zamena za fabficke merace ,koristim oko 6 meseci izadovoljan sam,pa ako treba kontakt telefon za merac,firma jedna ih proizvodi

Share this post


Link to post
Share on other sites
sat sa obrtomerom i temperaturom

A, iščitaj i celu temu, pa ćeš videti šta može da se uradi na bivšem Van-u... :thumbup:

AUUUUU Chikavilli za PREDSEDNIKA ... :unworthy:

ako bude neki zez pisi,pitaj ima forumasa sa tim iskustvom da pomognu

Pa to i pitam forumaše ... gde kupiti ... da li je zajeb ugraditi ... treba li još nešto pored table ...i koliko košta zajebancija ta ... ( imao sam Yuga pre punta i uložio sam u auto od 1200 € preko 2000 € i prodao ga za iste pare , tako da ne bih sad preterivao i sa ovim . Sviđa mi se NOVA varijanta ... sipaš i voziš ... :thumbup: )

ja sam imao isti problem i ugradio sam digitalni merac temperature,spoljne temperarure i napon akumulatora,po meni dobra zamena za fabficke merace ,koristim oko 6 meseci izadovoljan sam,pa ako treba kontakt telefon za merac,firma jedna ih proizvodi

Ma moj kolega je kupio na Bubanj potoku kod nekog dip. ing-a njegov proizvod ... displej , senzor za obrtaje , temperaturu i spoljnu temperaturu i to sve za 30 € i uradi sam ... kao extra ... ali jedno je budžiti na yugu a drugo na puntu ... :dizzy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

isto sam i ja platio 30eura isto na bubanj potoku kod tog coveka i ugradnja 1000d i montirali skroz sa leve strane u cosak na plastiku odma do soferke,sasvim pristojno izgleda,okacicu sutra sliku da vidis :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam ti napisao u PM, ali evo i ovde (ako jos nekoga zanima)

Tablu sam platio 50€ na otpadu u Omoljici. Dodatnih 30€ sam dao za resetovanje komp-a (displej radi ali blinka bez prestanka) i podesavanje kilometraze na satu.

Zamena je prilicno jednostavna i traje 10 minuta.

Odvrne se 4 srafa sa maske (senila), pa 3 srafa sa same table, izvuce se i otkaci jedan konektor od pozadi (ima crveni osigurac, koji se otkaci). Malo gimnastike da se tabla izvuce pored volana i onda sve obrnutim redom sa drugom.

Table sa mk2 i mk2b nisu kompatibilne. Takodje (kako su mi rekli) ako je u pitanju dizelas, mora tabla sa dizelasa (mada ja nisam video nikakvu razliku izmedju tabli sa dizelasa i benzinaca).

Zamenom table, osim obrtaljke i temperature, dobijas i potpuno funkcionalan board komp sa svim dostupnim parametrima (prosecna potrosnja, predjena kilometraza, autonomija sa preostalim gorivom...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da se prikljucim sa par pitanja :welcome:

Kupio sam novi Punto Classic, naravno bez table sa obrtomerom. Planiram da ubacim novu tablu, a potrebno mi je malo razjasnjenje. Da li moze tabla od MK2B da se stavi i da li u nedostatku Trip dugmeta na kraju rucice brisaca ulogu pregleda displeja moze da obavi dugme sa desne strane inst. table, koje je sada podeljeno na Trip funkciju i sat ? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vec sam ti napisao u PM, ali evo i ovde (ako jos nekoga zanima)

Tablu sam platio 50€ na otpadu u Omoljici. Dodatnih 30€ sam dao za resetovanje komp-a (displej radi ali blinka bez prestanka) i podesavanje kilometraze na satu.

Zamena je prilicno jednostavna i traje 10 minuta.

Odvrne se 4 srafa sa maske (senila), pa 3 srafa sa same table, izvuce se i otkaci jedan konektor od pozadi (ima crveni osigurac, koji se otkaci). Malo gimnastike da se tabla izvuce pored volana i onda sve obrnutim redom sa drugom.

Table sa mk2 i mk2b nisu kompatibilne. Takodje (kako su mi rekli) ako je u pitanju dizelas, mora tabla sa dizelasa (mada ja nisam video nikakvu razliku izmedju tabli sa dizelasa i benzinaca).

Zamenom table, osim obrtaljke i temperature, dobijas i potpuno funkcionalan board komp sa svim dostupnim parametrima (prosecna potrosnja, predjena kilometraza, autonomija sa preostalim gorivom...)

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto/Motor vec ima u sebi sve potrebne senzore koji salju podatke u glavni komp, a tabla ih samo prikazuje, tako da je razlika samo u tabli i nista drugo.

Ja sam stavio tablu od JTD-a, posto sam procitao da mora sa dizelasa. Vizuelno nema nikakve razlike izmedju table za benzinca i dizelasa, ali ne znam da li su "unutra" razlicite.

Kupio sam novi Punto Classic, naravno bez table sa obrtomerom. Planiram da ubacim novu tablu, a potrebno mi je malo razjasnjenje. Da li moze tabla od MK2B da se stavi...

Trebalo bi da moze.

i da li u nedostatku Trip dugmeta na kraju rucice brisaca ulogu pregleda displeja moze da obavi dugme sa desne strane inst. table, koje je sada podeljeno na Trip funkciju i sat ? :question:

e, ovo vec ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesu razlicite iznutra zbog signalizacije grejaca na dizelu ostalo pije vodu ali u toj varijanti ne moze da se upari cajger sa racunarom pa displej stalno blinka cak i kad odradis uparivanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste ovo sto kaze Miki,probali, ne radi. znaci, ima razlike izmedju table za dizela i benzinca

Share this post


Link to post
Share on other sites

benzinjare su iste čini mi se od 99, frka je sa našim dizelkama te 1.9 ds, 1.9 jtd, od 2003 : 1.3 mtj , 1.9 mtj

po meni ti bi mogao vrlo lako i jeftino da prođeš sa benz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
... da li u nedostatku Trip dugmeta na kraju rucice brisaca ulogu pregleda displeja moze da obavi dugme sa desne strane inst. table, koje je sada podeljeno na Trip funkciju i sat ? :question:

na zalost ne, to dugme sa desne strane table je u sklopu same table, probali smo i ne radi, samo stoji ukupna kilometraza, mi smo problem resili stavljenjem rucice sa dugmetom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se cini da sam video verziju koja je imala dvostruke komande Trip kompjutera

edit : Koliko kosta desna rucica za brisanje vetrobrana okvirno, i sta sve treba da nadjem od sklopova za ugradnju i montazu sa novom tablom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne ide samo desna rucica posebno,rucice su iz jednog komada obe.verujem da je jedan taster sastrane moze da resi tu gimnastiku.nisam 100% siguran ali sve ostalo vec ima u cajgeru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...