Jump to content
FAS Goran
eudriver

Fiat Marea / Bravo 1.6 - gasi se

Recommended Posts

Neko je u nekoj od gomilu tema pisao da je bolje da se ne stavljaju dvokrake ako imas plin?! Po katalogu idu ove koje sam stavio, tj. sa oznakom 5. A sad, dal mu sta smeta dal su dvokrake ne bih rekao. Ove moje su presle preko 35000 km iskreno mojom nemarnoscu. Zaboravim uvek da ih uzmem. I onda po forumu kopao koje svecice, pa kopaj gde koje kupiti i tako unedogled a preslo se dosta. Mada, nisam imao nekih problema ni sa starim ali evo kad su poceli neki ozbiljniji problemi na autu da mi se desavaju setih se da na spisak dopisem i svecice. Iako sam to imao u planu, da me ubijes ne znam iz kojih razloga ih do sada nisam menjao. Ima ona stara, ako nesto radi ne diraj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice dijagnostike imas konektore u motornom prostoru,kod mene na hgt-u je kod desnog amortizera,medjutim rekao mi je majstor da su stavljali te konektore gde su stigli po autima i da da polovini nije na istom mestu. Sto se tice ler gasa,meni je majstor sredio preko dijagnostike setovanjem nekih parametara a obrtaji su radili u leru ali ne tako drasticno kao kod tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem uspesno resen. Elem, nabavim jos jedan polovan a ispravan step motor i zamenim i dobijem malo mirniji rad motora ali daleko od onoga kako bi trebalo biti. Odlucim da propratim sve vakume i na kraju dodjem do jednog koji ne znam bas cemu sluzi. 

U principu ide ispod ove crne plastike na neku sisicu.

Screenshot_1.jpg

Odatle je skoro pa spalo i vuklo fals vazduh. Kako sam ga vratio tako je auto poceo da radi kao singerica. Testiran i sve je ok.

 

Edited by sima21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet problem :o tj izgleda nije trajno uklonjen, obrtaji i dalje padaju na 0 pa se vrate na 850 i opet nema pravila kad ce to da se desi,sad se malo redje gasi. ne znam ni sta sam sve izmenjao

3 garniture dizni

5 step motora

4 senzora pozicije gasa

....

uspeo da povezem na dijagnostiku,resetovao ga,kalibrisao,proveravao sve parametre, sve ok, svi vakumi ok,sve racve promenjene, zubljenje ok...

moze da radi 100km kako treba a moze i 1km i da pocne da obara obrtaje bzvz

 

svaki savet,svaka ideja je dobro dosla,pomagajte dok ne poludim :D
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da iscitas ovo i vidi sta je na kraju bilo resenje. Ja sam za svoj problem pretrazio mnogo slicnih stvari sto na ovom forumu sto na drugim, al kod mene je ipak bilo nesto drugo. 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/30436-ler-gas/

 

 

Edited by neshaoct
zamenjen link sa FLCS linkom sa istim sadržajem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ovo desavalo na 1.8 i na 2.0. Na 2.0 mi je majstor prosto ocistio klapnu i setovao neke parametre preko dijagnostike i ler se smirio skoro da ne mrda (mrda milimetar mozda). A na 1.8 mi je bio problem u lambda sondi i klapni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasi. Molim vas za pomoc, imam problem sa mareom. God i po dana je kod mene i radio je kao sat do jutros. Upalim normalno ujuttu auto i posle kilometar se ugasio. Nikakvu gresku mi nije izbacivao. Zaverglam, upali na sekund i ugasi se. Odslepam ga kod majstora koji je na dijagnostici ocitao klapnu gasa i senzor radilice. Posle par sati me zove, auto radi opet kao do juce. Kaze nije siguran sta je tacno, cistio je pumpu, ocistio klapnu, pregledao senzor, kaze sve kontakte cistio, medjutim veceras opet ista prica, a dete u kolima i mozete da zamislite moj bes, na sred puta sam sa detetom u kolima, on upali i ugasi se i tako do iznemoglosti. Elem, na autu su novi kablovi i svecice jer znam da su osetljivi na struju i to redovno menjam. Da li je neko imao takav problem i da li mi neko moze pomoci, a da ne menjam delove i da idem sistemom eliminacije, jer to vecina majstora radi, a to kosta. Inace na tabli nista ne prijavljuje, ni kod kljuca ni chek lampica. Unapred hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto radi normalno kada se ohladi? Pumpa goriva se uvek čuje par sekundi kada daš kontakt? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuje se pumpa normalno, cak sam otvarao poklopac rezervoara i cuje se pumpa i kako zubori benzin, pa sam skoro siguran da gura benzin, a malo pre sam uspeo da ga upalim i odradio par minuta i ugasio se i opet kad zavergla upali na sekund i ugasi se. Stvarno nisam pametan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li ste probali da zamenite senzor radilice? Može biti svašta ali najviše liči na problem sa tim senzorom :ermm: 

 

Na koliko obrtaja radi na leru kada uspe da upali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je majstor proveravao senzor radilice, ali kaze kako je proveravao (kako, nepoznato mi je) i ustanovio da je dobra i vratio je. A kad je upalio posle dosta verglanja, radio je na 1100rpm,na koliko i inace radi kad je hladan. Odradio par minuta poceo da spusta polako obrtaje, zatim se ugasio i oper po starom, zavergla upali na sekund i ugasi se... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kd ode senzor radilice nema šanse da upali.Jedino pregledaj konekciju od senzora pa na dalje da negde ne pravi spoj.Jel ti uvek radi pod sauhom kad je ladan normalno ili se ugasi i tad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam utisak da zbog nekog lošeg relea ne dobija gorivo.
U nedostatku manometra, može se odokativno proveriti pritisak goriva u Rail-u na ventilu.
Treba da je pritisak skoro kao i u spreju.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kada sam se cuo sa majstorom, bas mi je i to spomenuo da je skidao dovodno crevo pre rail-a i da je kad je dao kontakt zveknulo gorivo u flasu bas jako. E sad meni te odokativne metode nisu bas mnogo pouzdane, jer nije proveravao koliki pritisak daje pumpa tacno. Koliko bi trebala da gura pritisak da bih znao ako budem nasao barometar da proverim? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa gasenjem u voznji na leru , uradio sam benzinske dizne ,uradio komplet generalno plin zamenio dizne ,rasprsivac generalno sredjen,zamenio svecice ,kablove ocistio map senzor ,zamenio senzor radilice i opet se desava da u toku voznje ne non stop ali nekad ugasi i kada dodje do 2300 pa nadalje pocinje da seca . Ja tada oduymem gas i naglo dodam i tada kao probije . kada ga vozim ispod 2300 obrtaja sve je normalno . neynam sta cu vise da mu radim.

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam opet posetio majstora ali nije mogao imao je guzvu, sumnja na lambda sondu i na katalizator pa je hteo sa nekom kamerom da udje na uzduv da vidi kakav je katalizator

 

prosli put mi je pokazao gresku      PO170

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je Google prevod:
Što znači P0170 kod
P0170 kôd znači da modul za upravljanje pogonskim mehanizmom otkriva dovod goriva koji je izvan raspona specifikacija koje je odredio proizvođač vozila. To može značiti negativnu obradu goriva ili je otkrivena pozitivna obloga goriva.


Upravljački modul pogona prima signal od osjetnika za kisik i podesit će količinu goriva koju motor dobiva na temelju očitavanja osjetnika za kisik. Ova radnja koju provodi upravljački modul pogona naziva se doziranje goriva.
Ako signal sa senzora za kiseonik zahtijeva manje goriva, modul za upravljanje napajanjem će aktivirati negativan dovod goriva. Ako senzori za kisik zahtijevaju povećanje goriva, modul za upravljanje pogonom će djelovati pozitivno.

Koji su uzroci koda P0170?
Svako stanje koje uzrokuje pucanje motora poput slabe pumpe za gorivo, začepljenog filtera za gorivo ili neispravnog regulatora tlaka goriva

Bilo koji uvjet koji uzrokuje jak rad motora, poput senzora protoka protoka zraka, senzora apsolutnog tlaka u razvodniku ili neispravnog regulatora tlaka goriva

Neispravan upravljački modul pogonskog sklopa

Koji su simptomi P0170 koda?

Simptomi ovog koda mogu se razlikovati ovisno o vozilu i ostalim postojećim uvjetima. Neki simptomi koji se mogu pojaviti uključuju:
Smanjena kilometraža goriva
Gubitak snage
Hesjenje ili posrnuće od motora
Provjerite svjetlo motora
Oštećenja katalitičkog pretvarača (ako ovaj kôd postoji duže vremensko razdoblje)
Kako mehaničar dijagnosticira P0170 kod?
Mehaničar može dijagnosticirati ovaj kôd problema pomoću OBD-II skenera kako bi bio siguran da ne postoje drugi kodovi. Ako se pronađu bilo koje druge šifre, oni mogu uzrokovati pojavljivanje ovog koda. Ako je to slučaj, prvo treba pronaći i riješiti uzroke bilo kojeg drugog koda. To može uključivati ​​provjeru motora radi bilo kakvih problema koji mogu prouzrokovati da se pokvari ili obogati i popravi ih prije nego što krenete naprijed.

Nakon izvršenih popravaka, mehaničar bi resetirao kontrolno svjetlo i pokrenuo motor. Ako se lampica Check Engine ponovo uključila s kodom P0170, tada postoji još jedan problem. Ovaj problem je vjerovatno modul upravljanja pogonskim sklopom, ako nema drugih problema.

Česte pogreške prilikom dijagnosticiranja P0170 koda
Neki ljudi mogu pogledati na mreži i otkriti da je jedan od najčešćih uzroka ovog koda senzor protoka masenog zraka. Nakon što se te informacije pronađu, vlasnik vozila može odlučiti samo zamijeniti senzor protoka protoka zraka. Uvijek je važno da probleme s motorom dijagnosticira certificirani mehaničar koji slijedi ispravne dijagnostičke postupke.

Koliko je ozbiljan kod P0170?
Kod P0170 može biti ozbiljan. Ovaj kod sam po sebi ne izaziva nikakve simptome, ali u kombinaciji s drugim uvjetima, može na kraju dovesti do velikog broja problema s upravljanjem. Ako ovaj kôd postoji duže vrijeme u upravljačkom modulu pogonskog sklopa, može doći do ozbiljnih oštećenja. Ako nema simptoma dok se ovaj kôd pohranjuje, vozač će možda moći krenuti u kraćem vremenskom periodu s tim spremljenim kôdom.

Koje popravke mogu popraviti P0170 kod?
Ispravljanje bilo kojeg stanja koje uzrokuje jačanje rada motora
Ispravljanje bilo kojeg stanja zbog kojeg se motor naginje
Zamena upravljačkog modula pogonskog sklopa
Dodatni komentari u vezi s kodom P0170
P0170 je jedan kod koji je važno što prije dijagnosticirati. Nakon što je ovo pitanje dijagnosticirano, vozač može odlučiti koliko je hitna potreba za popravkom. Ako s ovim kodom nisu povezani simptomi, tada se vozač može odlučiti zadržati na popravku. Ako vozač ima problema s upravljanjem vozilom, može odlučiti popraviti vozilo prije kako bi izbjegao buduće probleme

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...