Jump to content
FAS Goran
fringla

Punto mk.2 - problemi sa trapom?

Recommended Posts

Imam jedan mali prblem , i bas sam nervozan.

Danas sam isao kod Adama u tosinom bunaru da centriram trap i covek mi kaze da su gume originalne tj da nisu menjane od kad je auto kupljen ?!?! nije to problem , zavrse oni centriranje trapa i balansiranje tockova i sad mi se auto krajnje cudno ponasa .

Na pravcu kad dok drzim volan cvrsto , desi se da auto bukvalno švrlja , ide po 20 cm levo desno, to se desi kad naidjem na deo asvalta koji su sjebali kamioni , ali definitivno nesto nije u redu , jer to pomeranje ne osetim na volanu , tj. auto ode malo u levo malo u desno a na volanu se ne oseti. Jel moguće da su gume toloko loše da me bacaju , ili po sredi može da bude neki dosta veći problem?

Punto 1.4 16v Sporting

Hvala vam puno unapred !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se centrira trap volan se otkaci od tockova da bi se sve nacentriralo.Na audiju mi je volan bio malo ukrivo pa je to sredio kada je centrirao.Idi odmah da vidis u cemu je problem,mozda nije dobro pricvrstio volan. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

trapadzije su ozbiljni prevaranti, idi kod nekog proverenog neka sve to pregleda, a godiste gume pise na gumama, to su 4 cifre posle oznake DOT, ili dovezi auto sutra na skup pa cemo da vidimo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

definitivno su bile problem gume ,danas sam stavio nove gume mišelin i bukvalno drugi auto :D.

Inače imam čudan osećaj da je na nekih 140 -150 volan previše osetljiv ?!?! jel to može nekako da se podesi , bukvalno kao

da mi je uključen city , mislim ne baš tako ali vozio sam pre ovog sportinga iz 99 , i na 150 volan je bio poprilično krut . Drugar mi kaže da nisam normalan , ali vozio sam dosta kola pre ovih , mislim da nikako ne bi smeo da bude toliko osetljiv pogotovo na velikim brzinama ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
trapadzije su ozbiljni prevaranti, idi kod nekog proverenog neka sve to pregleda, ...

Slazem se, ali Adam je jedan od tih "proverenih"... barem bio, ranije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...imam čudan osećaj da je na nekih 140 -150 volan previše osetljiv ?!?! jel to može nekako da se podesi , bukvalno kao

da mi je uključen city...

Kad je uključen City servo, volan daje manje osećaja vozaču, tj. manje je osetljiv na male promene...Toliko je to ozbiljan ''problem'' da se baš zbog toga City sam isključuje čim se pređe određena brzina.

Opšte je pravilo da smanjivanjem uticaja serva dobijaš volan koji je osetljiviji, tj. automobil odmah reaguje i na male promene pozicije volana...

Zato ne mogu da razumem najbolje na šta se žališ... ;)

Normalno je da volan na većim brzinama bude teži i da se male promene u poziciji volana odmah odraze na promenu pravca kojim auto ide...što znači da je volan osetljiviji jer to sve odgovara vozaču i dobija auto koji bolje i brže reaguje na promene pravca...

Zato nikako ne ide da volan bude osetljiv...a da se taj osećaj poredi sa uključenom city opcijom.

Čim je servo tu, volan nije toliko osetljiv...još kada je i city uključen... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

JBG docicu na sledeci skup kad bude bio , pa mogu da dam nekom da provoza ko ima istog punta pa da mi kaze subjektivno misljenje. Jednostavno mislim da bi moj volan na toj brzini morao biti krući , ili se ja jednostavno nisam još navikao na njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ok, jedino što biti više osetljiv upravo znači da je volan krući...

A, ti si gore napisao da je volan previše osetljiv ( što bi značilo da je krut )...kao da je uključen

City ( gde je volan lagan kao pero )...

Te dve stvari ne idu zajedno... ;)

Isto kao npr. ''drveno gvožđe''...to prosto ne može biti...ne postoji drveno gvožđe...kao što ni ne postoji volan koji je osetljiv kao da mu je uključen City... :thumbup:

Kao što i ti kažeš, najbolje je da to proverimo na Okupljanju nedeljom...pa da uporediš sa drugim Puntićima... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Punto 1.9 JTD,s kojim sam prezadovoljan :) ali ima jedna stvar koja mi smeta,a ne znam u cemu je problem?

Naime,kad vozim lagano i skrecem preko raskrsnica,stajem na semafore,cujem neka sitna lupkanja kao da se nesto sitno melje,kao da je neka spona?

Isao sam kod majstora,spone su mu kao nove,na dizalicu sve mrdam i nista se ne cuje,kazu da je skroz ok i trap i sve...

Sta bi to moglo bit,imam osjecaj da mi se nesto prosipa a sve je tip top? :)

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

isti motor, i meni se slično dešava sa lupkanjem preko rupa...ali, kod mene je kao bio problem na desnoj strani neki sud od klime je bio labav i lupkao je, majstor je to kao sredio medjutim i dalje povremeno lupka... istrašno nervira !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ne znam i mene nervira jer sam ja bolesan od toga,meni je Punto kao apoteka sav,jedino me to nervira,ma da ja to najvise cujem,kad nekog vozim rijetko ko cuje :) zezaju me da to neki duhovi lupaju po njemu :)

ali pogledacu sud pa cu vidjet,ma da kazu da to moze bit da je labav hladnjak?

przio sam ga jednu noc 180 km/h,to ga dobro iznatezao i ne cuje se nista dok ga rastezem,samo kad lagano vozim :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne čuješ tada od sve te huke verovatno. Otvori haubu, pa ono do čega možeš da dođeš rukom sve iscimaj, i vidi jel nešto labavo. Pretpostavljam da su amortizeri ok? Šolje? Jesi probao da ga zaljuljaš, pa da vidiš jel dolazi ikakav zvuk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesam,ljuljao sam ga na parkingu,i ne cuje se nista i onda nakon dobrih 20sekundi jakog ljuljanja nesto lupne tako i opet nista dok ga dobro ne razguram :) sta bi to moglo bit? ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da bude popustena boca za tecnosti tipa antifriz i za vetrobransko staklo popusten hladnjak takodje cev auspuha moze dohvatati pod i prenositi zvuk da pomislis da ti se trap raspada ima tu dosta stvari

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mogu da ljuljam do mile volje i nista se ne cuje a cim dohvati los put UDRI MUJO U TEPSIJU :wallbash: ,a promenjeni amorti,solje,desna viljuska,proslican desni amort,nove gume i uradjena laserska optika i kaze lik sve je u redu ali nesto definitivno nije u redu...iako je proslican amort opruga je i dalje blizu lima,Mislim blize je nego na levom tocku...stavljao sam sport auspuh i pitao majstora da li negde cev dodiruje pod i kaze da ne.vec nemam ideja sta da radim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima imam jedno pitanje u vezi trapa uglavnom sve sam izmenjo pa je doso red i na solje amortizera i kad mi ih je majstor zamenio primetio sam da kad namotam u levu stranu ili desnu leva ili desna solja se zavali prema nazad jel to normalno posto nisam ranije obraco paznju na to.Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na mom je tako, sad je li normalno ne znam, al tako je bilo i sa starim fabrickim soljama/amortizerima a tako je i sa novom kombinacijom.

Edited by Visconti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam pre obraco paznju na to tako da ne ne znam dal su stare to radile,nadam se da ce se javiti jos neko ko zna tacno dal to treba da radi ili ne.Uglavnom hvala na javljanju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se bre zavali, pa solja je fiksna kad je namontiras na auto, nema pomeranja? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa druze kod mene kad su tockovi ispravljeni stoji na sredini onaj krug od solje a kad smotam npr pun levi leva slja se vrati skroz ka nazad i isto se desava sa desnom kad namotam pun desni sad jel to normalno ne znam,pitam zato sto mi radio majstor pa da ga vijam ako nes nije odradio kako treba.

Ovako to izgleda kad se namota uzeo sam sliku ovde sa foruma al isto tako izgleda i kod mene kad namotam pun

IMG287.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, nije problem da se to blago pomera, ali ovo kod tebe ne spada u to, nije dobro, uopšte nije reč o takvoj vrsti pomeranja. Idi da to nameste kako treba. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi,evo i ja da iznesem svoj problem na punticu mk2 jtd.

Prosle godine sam kupio nove zimske gume i sve je bilo ok,jeste da sam hi vozio i u letnjem periodu ali mislim da to nije razlog problema.Pre jedno mesec dana primetio sam da vuce malko na levu stranu,i odavno imam problem sa lupkanjem negde ispod volana,nisam siguran da li je ispod volana ili negde na kardanu volana i letve volana.Ok procitao sam u postovima na flc-u da je mozda letva volana.

Danas resih da zamenim zimske za letnje,kad imam sta da cujem te zimske gume kaze mi majstor su skroz ne upotrebljive,razlog pola gume sa te strane na koju vuce konkretno leva vise je izlizan skoro do pola nego druga strana,i gume ima ekcentar po vertikalnoj osi.ok rekoh zameni ti meni dve letnje i idem kod majstora za trap da vidim sta je.Majstor za trap tvrdi da kod puntica mk2 ne moze da se steluje trap,prekontrolisao sve kaze malko ima lufta u desnoj sponi i malko lufta u letvi volana,jos jedna stvarcica sto je zapazio je da drzaci amortizera sto stoje odozgore ne leze na sasiji kola vec tarkoreci lebde razlog krive solje amortizera i moguce da to prouzrokuje te strane zvuke iz okoline volana.

inace zamenjeni su prednji amortizeri spone,diskovi,paknovi.

Pitanje:

kako treba da stoje gornji drzaci amortizera do sasije ili da lebde,sta je moguce da prouzrokuje ekcentar gume,i da li se moze podesiti trap na punticu

Hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...