Marcus 0 Posted April 10, 2010 Moj koreanac na otvorenom 5.5 po bordu, oko 6 realno... Mereno proslo leto na putu za CG i par puta ka NS-u...U gradu oko 9-10 litara... Ume po bordu i 7.5 - 8 da napise, al to kad vozim bas bas lagano... Uglavnom je oko 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted April 10, 2010 Do sada dva puta do cepa ista pumpa isti "aparat" 9 okruglo ... sve po gradu.... videcemo na otvorenom.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 10, 2010 PA dobro, moze to i manje Sve zavisi od voznje... Meni je na stilu prosek negde oko 6 kad se sve uzme u obzir. Mada znam i one kojima ide i do 10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted April 10, 2010 Meni je sad potrosnja 6,5l,a vozim sasvim normalno.Ne znam kojim nacinom voznje bih mu digao potrosnju na 9l i da napomenem da je sve gradka voznja. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted April 10, 2010 ^^^ Pazi, moguce da ja "malo jace stiskam gas" nisam se josh uvek totalno privikao da blaze dajem gas ... kad krecem iz mesta ume da mi pishe na board-u i 25l (trenutna potrosnja) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted April 10, 2010 Ja kad krecem ni ne dajem gas,krene on sam,bez gasiranja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 10, 2010 Teško se to da porediti. Od grada do grada se razlikuje potrošnja, od opštine - do opštine unutar grada. Ali je svakako mnogo za 1.9 jtd da guta preko 9 ma kolika gužva bila. Isto tako potpuno je moguće da na čistim gradskim relacijama auto troši prosečno 6.5-7 litara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted April 10, 2010 Ja kad krecem ni ne dajem gas,krene on sam,bez gasiranja Vidish komso moracu da probam to mozda ce manje da trosi! PS ako to ne uspe probacu sa ciscenjem raznoraznih komponenti pomenutih od iskusnih ljudi ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted April 11, 2010 Fiat Punto 1.3 MultiJet Poslednjih +300km potrosnja 4.7L!Evo klipa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 12, 2010 Meni je sad potrosnja 6,5l,a vozim sasvim normalno.Ne znam kojim nacinom voznje bih mu digao potrosnju na 9l i da napomenem da je sve gradka voznja. . .Ako ne znaš, a ti svrati do Beograda al tempiraj tako da stigneš u 15 h i vozi ga dva sata od Terazija do Slavije , pa preko Autokomanda nazad istim putem da Terazija. (toliko ti otpeilike treba da napraviš dva kruga) Obrati pažnju na prosečnu brzinu. Pokazaće ti cajger 11 km/h!! Pogledaj potom posle pola sata kolika ti je potrošnja i sve će da ti bude jasno.Kada imaš prosečnu brzinu od oko 22 km/h gradske vožnje - potrošnja će ti biti otprilike kao što je i navedeno u fabričkim podacimaKod prosečne brzine od 30 km/h potrošnja će ti biti izvanredna, bićeš radostan... voziš po gradu, a nešto više trošiš nego na drumuAli ispod 15 km/h - u potrošnju bolje ne gledaj, napuštaj vozilo, sedaj u javni prevoz - Jeftinije je! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pestandex 0 Posted April 12, 2010 Nova Croma 110kW:Kombinovana vožnja sa klimom non-stop uključenom, i obavezno malo žiškanje 7,4l.Supruga vozi 5,9l kako god.Penzionerski mogu da odvezem Aranđelovac-Kragujevac i nazad sa prosekom 5,1l/100km.Molova nafta, auto put Srbija-Grčka brzina 170-190km/h a ponekad kad pridremam preskoči 200, tada bude 6,1l/100.U prvoj brzini bez gasa na blagoj stvarno blagoj uzbrdici 14,7l a u drugoj bez dodavanja gasa 10,2l.Ovo sve piše na displeju, dal je tačno neproveravam. Prezadovoljan sam sa perfomansama i komforom, a auto je i dosta težak, treba ga pokrenuti.Jedino mislim da u gradu TDI motori troše primetno manje, ali na otvorenom tu ih mi sa multi jetom šijemo.Da mogao bi neko da nam napiše zašto je to tako. - predlogPozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 12, 2010 Molova nafta, auto put Srbija-Grčka brzina 170-190km/h a ponekad kad pridremam preskoči 200, tada bude 6,1l/100.Croma sa svojih 1500 + kg i tim motorom nije rekorder u maloj potrošnji. Pogotovo je nerealno 6.1 l pri tolikim brzinama.Treba to da proveriš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted April 12, 2010 Verujem ja vama Gosn Damjanovicu,a i dobro mi je poznata voznja po Beogradu Kod vas mora auto da trosi litar-dva vise nego sto je propisano,uostalom kao i u svakom velikom gradu. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 12, 2010 (edited) @Dex Now Croma Lepa "polugradska" potrošnja. (mada ova na 190/200 bi trebala da bude bar preko 12,13... vrti se mašina na 4000 obrtaja) Na drugi deo posta, za koji pokazuješ interesovanje, na ovom forumu nije pisano, a možda nije loše da stoji. Postoje članovi mašinske struke, mehaničari koji mnogo toga mogu da opišu. Moja saznanja su enciklopediska. Postoje sajtovi koji se bave ovom problematikom, i disertacije su pisane na ovu temu...sve u svemu od klasičnog dizel motora, pumpaša (čekićara), razvijen je turbodizel, pa TDI, a potom Commonrail.... Uglavnom, tvorac dizel mašina, i proizvodjač koji je prvi ugradio dizel motor u putnički automobil (Deimler Benz) digao je ruke od klasičnih dizelaša i prešao na cammonrail sistem. Pa čak i VW koji je do prošle godine ugradjivao TDI-e: prelazi na ovaj sistem dizel motora. Svi savremeni džipovi, takodje koriste motore ovog tipa. Bitno je istaći da je TDI doveden do savršenstva, ali izgleda dalje ne ide. Common rail je znatno kasnije počeo sa razvojem i razvija se još uvek. Prvi JTD (common rail motor) za koga mnogi tvrde da je Fiat-ov patent ugradjen je u alfu 156 1997, istovremeno kada i Pežo lansira praktično isti motor i oznčava ga oznakom HDI!. Medjutim patentna prava na ovu konstrukciju mašina ipak je imao FIAT (odnosno Marelli Magneti koji je u sastavu Fiata i koji je na razvoju ovog motora radio zajedno sa švajcarskim naučnikom Dr. Marcom Ganserom u Švajcarskom Federalnom Institutu za Tehnologiju u Cirihu, kasnije u preduzeću kojeg je sam osnovao Ganser-Hydromag AG (osnovanog 1995) u Oberageriju). Nažalost patent koji je bio "džoker u rukavu FIAT korporacije prodat je BOSH-u (mnogi smatraju da je ovo najnesmotreniji potez u istoriji fabrike) a ovaj praktično distribuirao svim nemačkim proizvodjačima... Uglavnom - najbitnije razlike u odnosu na klasični dizel i turbodizel su:1. Tiši i mirniji rad motora2. Elastičniji motor3. Mnogo veće mogućnosti obezbedjenja snage iz radne zapremine (prvi "jtd" motor je imao oko 106 ks na 1910 ccm zapremine, današnji prebacuju 190 ks, a da broj okretaja radilice ostaje nepromenjen!)5. Kompresija je znatno niža kod common rail mašina nego kod klasičnih dizelaša, a to pretstavlja teoretsku pretpostavku da su motori bitno trajniji!4. Potrošnja goriva je jako diskutabilna!. "Klasični" TDI motori praktično isto troše koliko i savremeni JTD, HDI, CDTI i slični (već kako koji ih proizvodjač obeležava).... Najveće provere kvaliteta i uspešnosti ovih motora odigravaju se svake godine na Lemanu, gde se po prvi put desilo da dizel motor pobedi benzinski! Audi prototip sa TDI agregatom je u poslednjih par seansi bio dominantan, medjutim Pežo ga je poslednji put (sa common railom) teško porazio. Edited April 12, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted April 12, 2010 Svaka cast na ovom postu Ja ubedjujem drugara da je Fiat patentirao commonrail motore,a da su im francuzi "drpili" patent,ali nece covek da prizna.Sad cu da mu posaljem link da nauci covek nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted April 12, 2010 jos prosle godine sam vozio 100 km po gradu i onda jos 400 km do Milanovca (ibarskom magistralom).Kada sam ponovo napunio rezervoar potrosnju sam izracunao nesto manje od 12 litara. U subotu sam vozio za NS i B.Palanku (230 km) bez preteranog cimanja , osim malo auto puta (40 km; 150 km/h) jer sam zurio i kada sam stigao nazad iznenadio sam se sa potrosnjom od svega 10-ak litara!! Najzad da i mene auto prijatno iznenadi!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 13, 2010 danas poosle ciscenja dizni... :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted April 15, 2010 danas poosle ciscenja dizni... :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: kojom brzinom na koliko obrtaja si ovo postigao Jesi siguran da su samo dizne ciscene? Da nije menjan motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted April 15, 2010 jel bila mozda neka dugacka nizbrdica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted April 15, 2010 8.6 po bordu na predjenih 800-ak km...Kombinovano, grad i otvoren put... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted April 15, 2010 8.6 po bordu na predjenih 800-ak km...Kombinovano, grad i otvoren put...Lepa potrosnja za 1.8 benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasabaja 0 Posted April 15, 2010 Jel normalna tolika razlika izmedju grada i otvorenog puta?Ja auto zaista ne forsiram i na otvorenom potrosnja padne i na 5 litara...a u gradu (spic, klasika) potrosnja zna da ode i preko 9 LTo je bas razlika...ili nema razloga za zabrinutost? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted April 15, 2010 danas poosle ciscenja dizni... :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: :ice: kojom brzinom na koliko obrtaja si ovo postigao Jesi siguran da su samo dizne ciscene? Da nije menjan motor? 5. brzina na 80-90 kod takvih motora je to normalno kad ti se motor smiri da će pokazivati oko 3-3,5L trenutna potrošnja...stari moj ima octaviu 1,9 tdi i tako kad namjesim npr 4.-70km/h ili 5.-80-90km/h 2,9-3,3L TRENUTNA potrošnja... samo moraš smiriti motor i zadržati ga na toj brzini, čim dodaš gas potrošnja rasteee ali ni blizu kao kod benzinaca...lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 15, 2010 Na poslednjih malo jače od 2.300 Km, moja prosečna brzina je 28 Km/h i prosečna potrošnja 10.6 L...E, to je auto...a, ne ovi upaljači...3, 4 L ...ovo-ono... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted April 15, 2010 (edited) Nesho,znas kako kazu GDE IMA,TU SE I PROSIPA Usput da kazem da sam na Lanciji,karavanu,uspeo da na kompu dobijem potrosnju od 3.2 i 3.4 L na 100Km ,naravno to je bila ravnica u 3-oj ili 4-oj brzini . Edited April 15, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites