Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

@Ivan

Mis'im, otkad je kod mene nisam video manju proseču potrošnju na bordu.

Vozi se isto i u istim uslovima.

Počeo je pokazivati manju cifru već nakon intervencije na glavi.

Ajd kad se setim turiću sličice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosek cepovanjem po SpritMonitoru za T-Jet 150 je nesto ispod 8.5l, koliko se secam.

Zato i kazem da je to odlicna kombinovana, zavisno naravno od uslova, prosecne brzine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo vi to nesto gnjavite :D

Kod mene prosek na 5000km od februara meseca x3 2.0d 184ks,6.5l.Obara i dalje,ali polako. Neka realna potrosnja izmedju 6 i 6.5l,prosek brzine 45kmh.Elem manja potrosnja nego na x1,koji ispod 7l nije bio u istom rezimu voznje.Najvise sto podize prosek pored zustrije voznje je sto se bar jednom nedeljno ode Ča-Ar,a svi znamo kako auto zna da trosi kad se zgazi preko rudnika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih 2000 km imao sam prosek 11,4, a pre toga 10,9. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da napisem koju za potrosnju Delte. 

Bio sam baš na rezervi kad sam krenuo ka R Srpskoj sa Zlatibora, čepovan u Višegradu, 56.16L u dinarima 9029, 84 ili 151,07 BKM. 

Malopre ga doterao do minimuma, ispraznio ga skoro do kraja, pokazao Range 56km ali nisam hteo da cekam pa ga malopre dopunio do pola. 

 

Sve u svemu pređeno 984, 6 km, prosečna 45 km/h, od toga autoput Pakovraće - Metro Vidikovac uglavnom 130km/h po tempomatu sa 2-3 izletanja do 200km/h na kratko i cca 150km , ostalo sve magistrala i gradska nekih 100-ak km. 

Board kaže 5.3L ali eto računica za pređenih 1.000km i nasutih 56L ispada  5.6L prosečna, lagi za 0.3L :)

 

IMG_20240420_203448.thumb.jpg.48294ea4a14c5110f21bff0144ed15e1.jpgIMG_20240420_203501.thumb.jpg.2a47e5e0f7f2226da5bf0b7c15555236.jpgIMG_20240420_203436.thumb.jpg.4fed20e8904966056dca10da34a41ea0.jpgIMG_20240420_203509.thumb.jpg.f5d1cb0f26373cec28cc5bcd0f7825d8.jpg

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

MultiAir danas, u jednom pravcu, ka Fruškoj gori vožen po ograničenju (da kažemo babski) a u povratku preko ograničenja, naravno klima upaljena itd.
Od AP je put bio , pa reklo bi se jedna traka ali dvosmerna pa izleti po šljunku sa strane, stajanje dok neko ne prođe itd al lepi predeli oko manastira i do njih. Dakle da je lista magistrala, išla bi potrošnja još niže0ae9c64f0b11289eace90ba02d72162a.jpg641cb614907cb36ec7c3a7f0f7bbc328.jpg146ce89a6cfd78b0a3bec16a4cc8465b.jpg

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja se slogirah na pumpi pre 2-3 sata, sam sebi zvucim ko najgori verbalni  farbar moler lakirer:

 

348km (358km, al sam 10km malo dzibrio na benzinu) BG > Zlatibor > Tara (i sat makadama kao po jajima) > B.Basta. Po navici u BG na ovu kilometrazu idem na pumpu i staje 34-37l plina, zavisi koliko se mrcinjalo.

 

Sad stade samo 23l. 6.6l/100km? Meni neverovatna cifra (narocito zbog onih sat vremena po makadamu) posto uglavnom po BG to bude 10, 11, nekad i 12l...

 

Edit: board kaze 6.3l, 55kmh prosek. Ono kad sam isao na Gradac je preracunato na oko 6.1l po boardu, ali tad nisam sipao plin pa nemam pojma realnu potrosnju koju sam tad imao.

 

 

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

To cemo lako da proverimo narednih dana, posto mi kad odemo na vikend ne drzi nas jedno mesto nego obidjeno sve u okolini ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na djulijeti po bordu piše 6,9,al realno je sigurno malo preko 7,sto je odlicno,dok na musi na bordu pise 3.4,

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, ostoja said:

To cemo lako da proverimo narednih dana, posto mi kad odemo na vikend ne drzi nas jedno mesto nego obidjeno sve u okolini ;)

moje iskustvo, bmb / tng. bord komp - cifru pomnožim sa 1,3 i dobijem potrošnju tng.

 

a dešava se da natoče više ili manje, pa se iznenadi čovek, videćeš na sledećem točenju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grande 1.9 mjtd 8.9 kratke relacije do 5km po gradu. Na njemu su šire gume 195/65/15 stavljam uskoro fabričke 185/65/15 i biće malo vozikanja po prirodi. Ovo mi za sada izgleda baš previše

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam danas prvi put čepovao T-jeta.

350 km za 36 litara goriva.  Isključivo do posla, čist grad uvek u špicu. Bez kilometra autoputa. Tj ovaj auto od kako je kupljen autoput je video samo jedan dan za probu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sa Jazz-om predveče jedna gradska vožnja po BG, bez agresije, uz minimalno kočenje, ali i bez značajne gužve (prosek brzine od čak 24 km/h ), početak i kraj vožnje (posle 16,7 km) je bio na istom mestu (na N.BG ), a "medjucilj" relativno blizu Vukovog spomenika.

Jeste da je hibrid, ali, ono što je blesimetar pokazao kao prosek potrošnje ( 2,8 ), zaista je i za njega bilo baš malo.

 

Na prethodni rezervoar goriva je pokazao 4,1, a što je za njega sasvim OK ako se ima u vidu da je to bila mešovita vožnja. Inače, po aplikaciji od početka godine mu je stvarni prosek potrošnje bio 4,4. Ipak je svaki hibrid reumatičar, pa mu zima za period hladne baterije malo kvari prosek :) Ali, kako je sada otoplilo, on sada dolazi na svoje, kao i sve zmije, žabe i gušteri :) 

 

viber_image_2024-04-29_11-35-48-419.jpg

viber_image_2024-04-29_11-35-48-606.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je*es i potrosnju, mene mnogo vise smara ekologija (DPF/AdBlue). I bar u mom slucaju, regeneracije na 300 i kusur, max 400 km, iskljucivo BG voznje traktorcinom. A nisam iz price da to skidam, cak i kad/ako bude krenulo da zaje*va. Otvoreni put je vec druga prica, tu su na svom terenu.

9 hours ago, The Punisher said:

Grande 1.9 mjtd 8.9 kratke relacije do 5km po gradu. Na njemu su šire gume 195/65/15 stavljam uskoro fabričke 185/65/15 i biće malo vozikanja po prirodi. Ovo mi za sada izgleda baš previše

U toj kombinaciji motorizacije/platforme, ne ocekuj nikakvu promenu bar sto se guma tice. Dizelcina sa solidnim obrtnim, na laganoj Small platformi nosi sve to bez problema.

Vozio sam 1.9 Stilo poprilicno dugo, izmenjao i velicine i tezine felni i dimenzije guma (od pocetnih zimskih 15'', preko 16'' do 17'') i promene u potrosnji su bile zanemarljive. Tek ih Puntic nece osetiti. Za razliku od otvorenog puta, gde ce potrosnja biti drasticno manja, cak i u ostrijoj voznji.

@moron

Znas da za sebe potencijalno merkam i Civic Mk 10 kao iduci (neka turbo benzinjara ce biti svakako) - ali ne mogu nikako da svarim ove Hondine table zadnjih generacija. Deluju mi nekako "nabacano" sa podacima, neintuitivno, ni vizuelno mi se ne svidjaju (generalno nisam ljubitelj full digitalnih ili virtual kokpita, na koje se vecina mladjih opet "lozi")... Ili je sve samo stvar navike :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 MultiJet, nadovezao sam se sa pricom o DPF i regeneracijama u gradu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao dizele 19 godina, od čega sa DPF-om 14 godina. Ali, nezavisno od vrste kola koja sam imao, i pre i kasnije sam imao istu naviku, kao i danas kada vozim samo benzince - da vikendom "idem negde", u prirodu. Bar do Avale. Ili Fruške gore.

A to je (mojim) dizelima bilo dobro baš zbog redovne i dobre regeneracije DPF-a, najčešće u uslovima vangradske vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Poslednja 3 meseca, uglavnom Bg vožnja...
Kada krene klima, još jedno 1l više verovatno...

 

Screenshot_2024-04-29-23-07-25-877_br.com.ctncardoso.ctncar.jpgScreenshot_2024-04-29-23-07-34-288_br.com.ctncardoso.ctncar.jpg
 

Edited by Ivan
Sredjena slika, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
13 hours ago, Ivan said:

1.6 MultiJet, nadovezao sam se sa pricom o DPF i regeneracijama u gradu ;) .

To me najvise i muci, potrosnja ko potrosnja. Kako ga vozis tako ce i biti, al bas mucenje auta sa kratkim relacijama i stani-kreni voznjom.

Screenshot_2024-04-30-12-08-39-146_com.kajda.fuelio.thumb.jpg.2562e78c5fd623b4a5daefd42fbe355a.jpgScreenshot_2024-04-30-12-11-41-936_com.kajda.fuelio.thumb.jpg.9cdaf6f43798c8003ab0b7a1177d2ea4.jpg

@moron odlican tretman auta, gadno je samo kada covek upadne u problem sa vremenom pa nema kad da se produva.

Edited by Dzimbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se naravno znalo desiti sa 500L da mi regeneracija nekada započne i u gradu. A pošto živim blizu „BG Arene“, pored samog auto puta, tada bih na povratku kući umesto u moju garažu, zavisno kada je regeneracija započela, obično samo najpre produžio auto putem do isključenja za Bežanijsku kosu i nazad, a za to vreme bih ga obično držao u četvrtoj (ako je gužva, eventualno i u trećoj), samo da je iznad 2.000 rpm (u trećoj i do 3.000 rpm), a što je u pravilu uvek bilo dovoljno da se regeneracija uspešno završi.


Slično sam prethodno radio i sa HDI-jem (dok sam ga redovno vozio po gradu, što je bilo tokom njegovih prvih 5 godina života, posle čega je mi je dolaskom 500L pežo postao samo vangradski automobil), mada je HDI po tom pitanju generalno bio mnogo zahvalniji. Regeneracije su bile redje, trajale su kraće, a i softver je bio tako podešen da nije moglo da ti se desi da se ti posle vožnje zaustaviš, da ti motor radi na mestu, a da regeneracija još traje. To se u tim uslovima (nedovoljnog pritiska, protoka i temperature izduvnih gasova), odmah samo prekidalo. I ti bi uvek gasio motor bez da mu je regeneracija u toku (za razliku od MJ). Posmatrano iz te perspektive, rekao bih da je kod MJ algoritam regeneracije kod MJ-a osmišljen krajnje debilno, jer dozvoljava da ti motor ugasiš „pod regeneracijom“, a što je potencijalno jako loše i za motor (može lako doći do slivanja goriva u karter i mešanja sa uljem), kao i za sam DPF (jer ostane „zaliven gorivom“).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je to na TDI jako zamaralo. Do posla imam 7km, do roditelja 9km, do zeninih mozda 9.5km. Bukvalno nigde dovoljna tura da se DPF regenerise.

Da planiram izlet za auto me je iskreno nerviralo :D 

Poslednjih godinu dana su mi bile haos guzve zbog radova i imao sam osecaj da planiram svoje ture na osnovu kola tako da mi je laknulo kada sam presao na benzin (GPF tek da naucim kako da primetim :D ).

 

Da ne bude da je totalni offtopic, poslednje sipanje mi je prosek 6.7l sto je najmanje sto sam video do sada po cepu. Board je na 6.6l.

Zanimljiva stvar je da je Leon bio deklarisan na 4.4l, ali po cepu nikada nisam video nista preblizu tome, ako me secanje sluzi 4.7l kao najblizu vrednost fabrickoj deklaraciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...