shuxx 7245 Posted May 5 Taj motor u idealnim uslovima otvorene voznje, trosi oko 6/7L. Grad, 10, a ako je veca guzva, i kratke relacije. Ni 12 nije za cudo...Sent from my SM-A536B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 10931 Posted May 5 Meni Punto zimi zabije 10 u gradskoj bez problema… 3 nemanja84bg, Reacher Gilt and rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 291 Posted May 7 On 5/5/2023 at 4:46 PM, endbringer said: Prosečna brzina? Za gradske uslove trebalo bi računati čas rada umesto l/100km Meni se u gradu prosečna brzina uglavnom kretala 17 - 21. Za poslednjih 12.000 nisam poništavao i piše mi 19. 3 shuxx, MS PK and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5196 Posted May 7 Najniža potrošnja ikada ostvarena, od kad je auto kod mene , pri odlasku na skup (ovi što beleže neka zapišu ) kroz centar grada bez ikakve gužve. Pogledajte prosečnu.Nije neki veliki uzorak, al da se unese u zapisnik.Inače je dugoročna po bordu 7.6lSent from my 2203129G using Tapatalk 2 nemanja84bg and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 729 Posted May 7 (edited) gledane ove potrosnje moj debeli atmosferac ispada extra, 7.5 - 8.5 pri 100 - 120 km/h dok po gradu bije 11 -12 moze i 9 -10 ako se bas stisne da ne prelazi 2500 obrtaja ali onda se olenji Edited May 7 by nemanja84bg 2 Mijailović P. and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14140 Posted May 7 (edited) Posle zavrsenih obaveza oko kupoprodaje, prevoda, prebacivanja premijskog stepena, u medjuvremenu i produzenja registracije - dosao je red i da se uziva u voznji, pi*ane detalji, itd... Pa krecem polako da pratim i potrosnju za DS, inicijalno je "čepovanje" i tek treba da uporedim stvarnu potrosnju sa board-om. Malo se odmaralo prethodnih dana, tu sitno kilometraze po Srbiji, tj. neke rute gde mogu da uporedim potrosnju i ponasanje sa prethodnim automobilima. U najkracem, 2.0 HDi 163 ocekivano (posto sam ih dosta vozio pre 15-ak godina u tada novim sluzbenim 407-icama, samo u slabijoj i starijoj verziji od 136 KS). Normalna voznja magistralom, nesto preko ogranicenja, "normalna" guzva sa preticanjima - prosek se spustao do 4.5l. Na kraju pred naplatnom rampom, za maltene 100 km, prosecna brzina okruglo 60 km/h, potrosnja 4.6l: Iza toga jos oko 40 km autoputem, ali i naplatna rampa, guzva, radovi... Iz tog razloga, prosecna brzina samo 64 km/h, potrosnja na kraju 4.7l: Od cepovanja, 2-3 dana lokala po BG, ovaj kraci put u oba smera, tehnicki pregled, plus test od strane kolege po Citroen muci @djomla - prosek je na 5.3l : Fabrika deklarise bajku od 4.9 l kombinovane, tako da bih bio zadovoljan i kod mene ocekujem potrosnju od 6 do 6.5l, videcemo. Po SpritMonitoru, prosek za vlasnike sa manuelnim menjacima je 6.3l. Sa starim Stilom 1.9 sam imao 6.1l u vlasnistvu. S tim sto je ovaj auto naravno veci i tezi, oko 1530 kg po specifikacijama, sa korektnih 9.4 kg/KS (poredjenja radi, Bravo Sport benzinac je bio na 9.1 kg/KS). Ako je nekome interesantno da procita, probah juce na autoputu i obrtaje/potrosnju na krstarecoj brzini po ogranicenju na boardu. Ne koristim generalno, ali radi testa sam ukljucio tempomat i probao na par (na oko) ravnih deonica. Ima glupavi digitalni segmentni obrtomer (kao MY21 Tipo koji smo komentarisali, npr.), s tim sto je manje tupav za toliko sto segment nije 500 nego 250 rpm . Svakako cu obrtaljku proveriti i uporediti BT dijagnostikom, a na 130 km/h po boardu vrti se na opustenih 2000 rpm i trosi od 5.2 do 5.8 l: Edited May 8 by Ivan 8 1 MS PK, skile86, ISV_01 and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 729 Posted May 8 (edited) @Ivan Ih kakva je to masina nebeska kako su to lepo napravili crveno da mirise na radost a slike isprekidane, jel to za neki wallpaper u dnevnoj sobi spravljeno za od 3 velika formata ono sto je sad kao moderno ? ispada kao da je uvek u crvenom obrtaju Edited May 8 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14140 Posted May 8 Kakvi crni crveni obrtaji, ode čiča polako u penziju brale . 1 3 Reacher Gilt, shuxx, moron and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 729 Posted May 8 hahaha brat najjaci, kako crna penzija pa ko ce da preuzme stafetu? znate da ne postoji adekvatna osoba za to pa ni u narednih par vekova ima da bude ekonomski tigar prop'o 1 1 Reacher Gilt and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 10931 Posted May 8 Fakat! 2 Reacher Gilt and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2972 Posted May 18 (edited) Honda Civic hibrid. Van grada ( od BG do FG i po FG i nazad ) oko 210 km uz prosek potrošnje 4,5 ( a uz kasniju "mladalačku vožnju" po Košutnjaku i do Avale ) je skočilo" na 4,6 do ukupno predjenih oko 300 km. Po gradu može (u eko modu ) i ispod 4 litra (uz "divljanje" može da ode i na preko 5). Edited May 18 by Ivan Sredjene slike i format 4 1 ISV_01, Reacher Gilt, shuxx and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 2968 Posted May 18 Fantastično! E sad, kapiram da bi sa stranjskim gorivom/strujom i desetostruko boljim pitevima to išlo i do 30% uštede. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2972 Posted May 18 Iskreno, ja ne verujem da bi tako bilo. Možda i (debelo ) grešim, ali, ne verujem da bi se išta promenilo. Mada znam ( čitao sam ) da ljudi pišu veoma različita iskustva ( sve i svašta ), pa i da sa benzinom od "100 oktana" troši manje goriva nekog na onaj "95". Neki pišu čak i da troše manje ulja 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 10931 Posted May 18 Moja teorija je da naše gorivo prosto ni ne prilazi standardu i da je zato ta razlika.Meni auto na 100 oktana radi normalno a na 95 se trese kao lud ujutru,na prvo paljenje,pa kontam da je 100 u stvari između 95 i 100 oktana,a da 95 ima manje od deklarisanog.Drugo Hrvatsko gorivo je bez sumpora,a kontrola kvaliteta je vrhunska 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 16825 Posted May 18 2 hours ago, moron said: Mada znam ( čitao sam ) da ljudi pišu veoma različita iskustva ( sve i svašta ), pa i da sa benzinom od "100 oktana" troši manje goriva nekog na onaj "95". I da ima smisla da trosi manje racunica je da je taj od 100 oktana skuplji pa sva usteda zapravo ispadne na kraju kao da je sipao obican 95 i potrosio vise goriva. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tesha 17 Posted May 18 (edited) Put ZR-AR-ZR prosek po board-u 5,4l, Zimus u gradu 7,4l...po board-u. Fiat GP 1.4 95ks Edited May 18 by Tesha Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5196 Posted May 24 Samo da se nadovežem iz druge teme.1.4 MA, 6 brzina, tempomat na magistrali, šetao između 4-4,5 Sent from my 2203129G using Tapatalk 3 Axic, alfini0507 and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2972 Posted May 24 BMW X7 40d xDrive. Životni prosek 11 litara na skoro 13.000 km i prosek brzine oko 34 km/h. Na oko 500 km prosek potrošnje 8,0 i prosek brzine oko 48 km/h (oko 20% gradska vožnja). Pri brzini od 130 km/h troši oko 8 litara. WLTP deklaracija potrošnje za mešoviti ciklus za ovaj model glasi 8,6-7,7 litara. Smešna potrošnja za vozilo koje prazno ima 2,5 tone, širinu 200, visinu 183 cm, točkove 23" (pozadi 315/30, napred 275/35) i motor od 340ks (a ubrzanje 5,9). 7 Reacher Gilt, Dale, rocket and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 2968 Posted May 24 @knezevic76 Ova prašina je nešto sasvim neočekivano na ovim delovima enterijera. Cccccc... 5 Axic, Nikola031, nobutado and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1370 Posted May 25 Au, @Mijailović P., iskulirao te @knezevic76 samo tako. Možda nije zadužio od @Ivana Sonax komplet i mikrofiber krpu za prašinu prilikom preuzimanja Bravo-a ... 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2972 Posted May 26 On 5/24/2023 at 3:02 PM, moron said: BMW X7 40d xDrive. Životni prosek 11 litara na skoro 13.000 km i prosek brzine oko 34 km/h. Na oko 500 km prosek potrošnje 8,0 i prosek brzine oko 48 km/h (oko 20% gradska vožnja). Pri brzini od 130 km/h troši oko 8 litara. WLTP deklaracija potrošnje za mešoviti ciklus za ovaj model glasi 8,6-7,7 litara. Smešna potrošnja za vozilo koje prazno ima 2,5 tone, širinu 200, visinu 183 cm, točkove 23" (pozadi 315/30, napred 275/35) i motor od 340ks (a ubrzanje 5,9). X7 40i xDrive. “Životno”, ima prosečnu potrošnju od 10,8 na dosadašnjih oko 1.470 km (i prosek brzine od 44 km/h). U čisto vangradskoj vožnji prosek potrošnje 8,8 (i prosek brzine oko 72 km/h). Pri brzini od 130 km/h troši možda oko 9,5 litara. WLTP deklaracija potrošnje za mešoviti ciklus za benzinca 10,7-9,6 litara (sve zavisno od opreme i dimenzije guma). Kada bi se gledao "životni prosek", ispalo bi da benzinac troši manje od dizela. Ali, dizel je bio "demo" vozilo i verujem da mu se uglavnom do sada "vadila duša". Po mom mišljenju, u nekom lakom ili umerenom vangradskom ritmu, razlika potrošnje je oko 1,5-2 litra, a u gradu može (bez divljanja) ta razlika biti i do 3 litra. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 598 Posted May 26 On 5/18/2023 at 2:46 PM, neshtry said: Moja teorija je da naše gorivo prosto ni ne prilazi standardu i da je zato ta razlika.Meni auto na 100 oktana radi normalno a na 95 se trese kao lud ujutru,na prvo paljenje,pa kontam da je 100 u stvari između 95 i 100 oktana,a da 95 ima manje od deklarisanog.Drugo Hrvatsko gorivo je bez sumpora,a kontrola kvaliteta je vrhunska Ma bože sačuvaj da je tako, bar ako se sipa na normalnim pumpama. Vozio tolike dizele do sad, što stok, što nasvirane, sad benzince, kad god sam merio ubrzanja to je uvek bilo u gornjoj zoni. Potrošnja se u decilitar gađa, evo danas sam sipao G100, po BC 7,3, po čepu 7,29. Nikad problem sa gorivom kod nas, prema tome, ne može biti sistemski problem, samo sporadično. 4 igor0511, totti, MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 329 Posted May 26 On 5/18/2023 at 2:46 PM, neshtry said: Moja teorija je da naše gorivo prosto ni ne prilazi standardu i da je zato ta razlika.Meni auto na 100 oktana radi normalno a na 95 se trese kao lud ujutru,na prvo paljenje,pa kontam da je 100 u stvari između 95 i 100 oktana,a da 95 ima manje od deklarisanog.Drugo Hrvatsko gorivo je bez sumpora,a kontrola kvaliteta je vrhunska Dvoje bliskih ljudi mi je pominjalo da imaju sličan problem. Ja sam lično imao problem pre 10ak godina sa plinom, bukvalno ali bukvalno razlika u plinu na brendiranoj i lokalnoj pumpi kod "tajkuna" je kao da nije u pitanju isti automobil. Za razdaljinu od 150km golf 2 mi je potrošio 25 litara plina i ugasio se, u povratku istu razdaljinu sam prešao sa 14litara OMV plina i ostalo je još. Tako je u tom vremenu definitivno postojao problem sa standardom goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2972 Posted May 26 Ja od 2004. godine u 99% slučajeva točim (u Srbiji) isključivo na NIS-ovim pumpama i nikada ni najmanji problem nisam imao, ni osetio neku razliku u odnosu na ono kada sam gorivo točio u inostranstvu. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2074 Posted May 26 Takodje isti utisak za sva kola koja sam do sada posedovao. Tu cuvenu razliku sa gorivom iz inostranstva nisam nikada osetio. A ova X grdosija stvarno smesno trosi za svoje dimenzije i motorcinu. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites