Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

14 minutes ago, shuxx said:

vozis 80kmh. Vidi se lepo emoji1.png

Pod hitno da menjaš dioptriju :lol:

 

20230419_071855m.jpg

 

Kad je u funkciji samo bratstvo (bez jedinstva), i kad ispred tebe mečku forsira tamić, nema 8o rođo, 70 Max ! 

 

Samo da dodam, (da ne mora onemoji1.png), da pri toj brzini @MS PK ov Stilo proizvodi naftu, jeri je u pitanju superiorna tehnologija, koja donosi abnormalne uštede ... :thumbup:

 

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi mi sa nasih krajeva rekli," turi neku paru pa da vidis" 140km/h - 6l sad za 160km/h ne znam, neka bude i 8l :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ove praznične dane ostvario sam rekordno nisku gradsku potrošnju plina - tu negde oko 9. Inače se redovno i dalje uglavnom kreće oko 11. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se upišem sa prvomajskom potrošnjom. 

Ovaj put je zanimljivo što je uporedo sa mnom išao drug sa Senicom dci (treća generacija je to valjda) tako da imamo i uporedno merenje (po bordu), relacija Aranđelovac Vrnjačka banja, odlazak preko Kragujevca, povratak preko Knića, Stragara, Šatornje.... (ako je nekome poznato). U kolima po dvoje odraslih i dvoje dece, manji kofer, meso za roštilj :)

 

U odlasku do banje Tipo 1.4 5,4, Senic 4,6, onda je bio reli do goča gde smo verujem posrkali goriva ko do banje :) jer je prosek digao Tipo na 6,5 a i Senic tako nešto na 5,5 ali mamilo je da se pročiste izduvi, Tipo bez zamerke, druga treća, na zadatku, obrtaje nisam posmatrao :) 

 

Povrtatak kroz prelepe predele Šumadije Knić, Bare, Stragari, Donja Šatornja, Vinča, Aranđelovac...  Tipo na kraju 6,1 Senic 5,4  

0,7-0,8 razlike po bordu, po meni sasvim zadovoljavajuće potrošnja benz Tipa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, djole81ar said:

onda je bio reli do goča gde smo verujem posrkali goriva ko do banje :)

Po matematici ispadne da je iz banje do vrha Goča potrošio oko 2,4 l goriva za 15 km tj. trošio 16l na 100km.... lele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U magistralnoj vožnji ( posebno ako je ona defanzivna ) ne može dizel da ostvari neku posebno značajnu uštedu u odnosu na pandan automobil sa benzinskim motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj, a sta jos radi TNG, u atmo motoru. Jos jeftinija voznja od dizela, ali nema te snage, obrtnog momenta dizelasa.

Sad je cena TNGa fino konkurentna BMBu i Dizelu.

Odoh do Kopaonika, oko 200 km, nisam bas merio, ali ako je po bord kompu, i vezi bmb /tng, nije vise od 6.5L potrosnja na 100km. Neka bude 700din / 100km.



Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNG... Stalno me kopka koliko bi snage izgubio Tipo sa plinom, jer ovako kako je sad stanje mi je taman, ali osetnije ispod toga smatram da bi bilo malo... Tako da ne verujem da ću preći na TNG, još mi žao i gepeka... Kad ne uzeh fabričkog karavana sa plinom onda neka ga... A voleo bih se voziti jeftinije, što da ne.. priuštiš neki izlet porodici bez preteranog budžeta za put... Sad npr za Banju, 250 km benz mi je bio oko 2.700 rsd TNG bi bio ne računajući troškove ugradnje, atesta i sl. to je trošak vozila ne potrošnja... bio bio oko 1.800-1.900 pa nije mala ni razlika... trećina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outlander 2007g 350k na satu, terenski odrzavan, 2.0 dizel 150ks..preuzeo ga sa prosekom potrosnje u gradu sa 12.7L, magistralom Bg-Opovo-Debeljaca prosek 6.2L/100 i to po ovoj vetrometini 

Share this post


Link to post
Share on other sites
TNG... Stalno me kopka koliko bi snage izgubio Tipo sa plinom, jer ovako kako je sad stanje mi je taman, ali osetnije ispod toga smatram da bi bilo malo... Tako da ne verujem da ću preći na TNG, još mi žao i gepeka... Kad ne uzeh fabričkog karavana sa plinom onda neka ga... A voleo bih se voziti jeftinije, što da ne.. priuštiš neki izlet porodici bez preteranog budžeta za put... Sad npr za Banju, 250 km benz mi je bio oko 2.700 rsd TNG bi bio ne računajući troškove ugradnje, atesta i sl. to je trošak vozila ne potrošnja... bio bio oko 1.800-1.900 pa nije mala ni razlika... trećina
Na sekvent sistemima je minimalni gubitak mozda do 5%. A usteda je oko 20 do 25%. E sad, sve je to mala matematika, u zavisnosti od godisnje kilometraze, i godina zadrzavanja auta.

Prelazis npr min 15 000km godisnje, i nemenjas auto npr 5 god. Slobodno ugradi.

Toro boca, ispod gepeka. Set za krpljenje guma ili pomoc na putu za 30 e godisnje... i vozi misko....

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, djole81ar said:

Relacija Aranđelovac Vrnjačka banja, odlazak preko Kragujevca, povratak preko Knića, Stragara, Šatornje.... (ako je nekome poznato). 

 

 

 

Povrtatak kroz prelepe predele Šumadije Knić, Bare, Stragari, Donja Šatornja, Vinča, Aranđelovac...    

Upravo tim putem sam u nedelju išao iz KVa za AR i vratio se. Malo je propao put ali može solidno da se vozi.

 

Imam i potrošnju sa te deonice, Alfa Romeo 2.4 200ks ( remap na 240+ ks ), automatik. Prosek je bio 8.1 l/100 km, solidno brže vožnje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 1.6 8.3-8.5l TNG autoput 120kmh, po BG kratke relacije (5km pa se skroz ohladi) zimi 12-12.5l, leti 10.5-11l. Na to dodati 3-5l benzina na svakih 40l plina (sto za grejanje, sto za malo voznju da ne zapeknu dizne za benzin). Kao tenk :)

 

edit:

Kad se mrcinja po magistrali moze i 7l TNG ali vise kao prakticna vezba. 7.8-8l je neka normala. Prosek izvadjen na 65000km.

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNG malo popravi stvari finansijski. Metan jos ponajvise, ali ostanes bez vise od pola gepeka. Zato Multipla ima super resenje sto su boce ispod auta, ali su vec matore i te boce nisu jeftine za zamenu kad im istekne vreme...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/3/2023 at 1:10 PM, djole81ar said:

TNG... Stalno me kopka koliko bi snage izgubio Tipo sa plinom, jer ovako kako je sad stanje mi je taman, ali osetnije ispod toga smatram da bi bilo malo... 

Ne bi tvoj izgubio ništa kao što nije ni moj. Još sa Mareom sam vam postavio poređenje i ubrzala je na benzin u najviđem stepenu prenosa 70 - 100 za 12,2, a na plin za 12,8 sekundi. Istu razliku sam dobio i na Citroenu, a ovaj još nisam merio iz prostog razloga što uopšte ne osećam nikakvu razliku. Znači tih pola sekunde nema šanse da osetiš na gasu, jedino vidiš na štoperici. 

Tu jedino ako imaš duge deonice autoputem i hoćeš da voziš jako brzo treba da prebaciš na benzin jer ti mogu stradati ventili. Ja nemam potrebe za tim jer ne idem preko 120 nikako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/4/2023 at 9:15 AM, shuxx said:

Problem metana su retke pumpe. I dodatna tezina. Teske boce

Sent from my SM-A536B using Tapatalk
 

Za nekog ko prelazi puno, pa na sve to ima u blizini pumpe i zna gde moze dopuniti metan onda je vrlo isplativa investicija. Vise je do smanjenja prtljaznika ko nema fabricke boce nego li sto je problem malo veca tezina vozila jer na to naviknes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam. Vozim.

Skoro drug kupio VW Touran naravno Dizel. A svakodnevno prolazi kraj CNG stanice. Lepo sam ga savetovao. Al ne slusa.

Kaze, malo trosi 5 do 6L. Jes, rekoh, ali bi ti toliko i metana trosio.

Usteda od oko 5x70din....npr

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne gledaju svi samo na mrtvu ustedu, "ustedeo" je i time sto je kupio dizela a ne npr. 2.0tsi. Sad, sve ima svoje prednosti i mane, da se ne nastavljamo po stoti put..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lično ne volim metan, a i za razliku od situacije gde niko s ovim Tipom na plinu nije imao problem s plinom (osim jednog, ali on je druga priča) za metan koji je na mnogo manje njih ugražen neki s ovim motorom jesu imali ozbiljnih nezgodacija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pun rezervoar plina 40L (4000din),presao 313km,ispade 12,7L plina,ne znam sta vise da radim,a mozda je i ovo normalno?
Lancia Y;2002;1.2;8V.Vozi se za dostavu hrane WOLT.
Ima neko neku ideju?
Prosečna brzina? Za gradske uslove trebalo bi računati čas rada umesto l/100km :)

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...