Jump to content
FAS Euroauto Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

@moron

Elektro-hidraulicni MultiAir sistem odradi lep posao i skine potrosnju i po 15-20%, a otprilike toliko doda i obrtnog.

Videlo se to vec od prve generacije koja je dosla posle T-Jet, sto mogu da potvrdim i iz svog iskustva.

Sa T3 i T4 FireFly motorima je krenula 3. generacija MultiAir razvoda, uz nove blokove i direktno ubrizgavanje naravno. To je otprilike ta ocekivana kombinovana potrosnja za downsize turbo benzinac te tezine, tj. u praksi nekih +1.5l u odnosu na fabricku kombinovanu ili blizu 7l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, ali jbg, model na kraju svog zivotnog veka... Mada imalo je "fore", jer je FireFly krenuo da menja MultiAir II i TwinAir jos pre 5 godina.

A ni sa ponudom T4 se nesto ne razmecu :D . Inace je u standardnim verzijama 150 i 180 KS, a do lepih 285 Njutna (ako pricamo o cistom benzincu).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem zasto bi ti bilo zao? 

 

Da nisi imao u ponudi 1.4tjet koji je po skoro svim parametrima bolji motor, ok trosi malo vise, ali nema gpf, sto ce mozda na neke duze staze eksploatacije biti i cenovno tu negde, pa i da kazes.

 

Vecina malih 1.0 3cil motora su upgrade u odnosu na 1.4 atmosferce i slicno, imaju losiju kulturu rada, ali sa druge strane imaju bolju krivu snage/obrtnog i generalno se bolje voze uz nizu potrosnju.

1.4 turbo je ipak i dalje prevelik zalogaj za 1.0 turbo.

 

Pritom nemam nista protiv 1.0 turbo, cak smatram da je odlicna osnovna motorizacija umesto 1.4 atmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ću u off-topic, ali, danas pročitah da je u Italiji u novembru najprodavaniji novi automobil sa dizel motorom - Fiat 500L :) Sa svojim 1,3 MJ je odmah ispred Renegade-a sa 1,6 MJ ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, vagenovac said:

Vecina malih 1.0 3cil motora su upgrade u odnosu na 1.4 atmosferce i slicno, imaju losiju kulturu rada, ali sa druge strane imaju bolju krivu snage/obrtnog i generalno se bolje voze uz nizu potrosnju. 1.4 turbo je ipak i dalje prevelik zalogaj za 1.0 turbo.

Šta se podrazumeva pod "lošija kultura rada"?
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Neujednačen" rad zbog neparnog/malog broja cilindara, više vibracija na leru recimo od 4cyl. Vozio sam 1.0 ecoboost u Focusu oko godinu dana, zanimljiv motorić skroz, iako je bila ona verzija sa 100KS i znao je malo da se muči uzbrdo, ali se tačno oseti razlika kad je na leru u odnosu na redovan normalan motor, iako je nov auto bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo potrosnje u spicu kroz centar BGa, kao sto se vidi iz prilozenog skoro sat vremena je bilo potrebno za 16km da se pređe, start stop sistem je bio isključen.
 

16f00a3036624b7adffba5883c20d4f3.thumb.jpg.1334095b90bdaef3e911f28d610cb432.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjena slika, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo 95ks 1.4 benzin. Prosek na 2400km 7.7l. Dve trecine na autoputu i magistrali.

Grad BG 9 do 10 

Magistrala  5.8 do 6.5

Autoput 6.8 do 8.6 

 

grad.thumb.jpg.f493ddd1bbe0d2c57b503d85562d1ccc.jpg 1059605926_magistrala1.thumb.jpg.1d5ae7aaab64d748cf428cb391dbe615.jpg 183727963_magistrala2.thumb.jpg.7004f8de132e80ee9c78b478613790d3.jpg

 

1827587100_aput122.thumb.jpg.814acf7730e065f627dea7e485a225ef.jpg 331435548_Apur132.thumb.jpg.948d3d8e7f0c00cf2739df200f34f3cb.jpg 636807296_prosek2300km.thumb.jpg.edbf0267723b5affb9a012fbc15abdca.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sumiram potrošnju posle skoro 17k km.
Prosek brzine mi je visok zato što imam dosta autoputa i magistrale. Potrošnjom sam prezadovoljan.

Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 ks benzin automatik.
fa2a0dca4670b1f34042532c1f7db925.jpg606c90a32c317b9d78e3ac30a0d6b1af.jpgaebfa015391e6e09b04d26da060e1293.jpg

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam vozio jedno 300 km samo na benzin i pisalo mi je 10,6. Nije loše, fabrika kaže da treba 10, ali to je bilo kad je bio nov. Sad ima 370k. Isključivo gradska vožnja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo najbolji prikaz koliko period hladnog starta bukvalno "prosipa živo gorivo". Donja slika je prikaz jutrošnje gradske vožnje. 
Najpre prosek 19,9 (prvih 700 metara posle hladnog starta, od jednog do drugog bloka na N.BG, od garaže do zgrade u kojoj živim), a onda prosek 7,1 (oko 10 km gradske vožnje po BG, od "Vera" (blok 24), preko Brankovog mosta-Zeleni venac-Kraljice Natalije-"Gepardova"-Stari Savski most, pored Sava centra i oko 1 km auto putem, do Arene, blok 25). 
"U zbiru" (da nije resetovano posle 700 metara), to bi verovatno bilo oko 8,5.
 

A.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni auto ne stigne do posla ni da postigne radnu temperaturu po ovim hladnocama (6.5km), a ako postigne znaci da sam debelo zaglavio u guzvi i bolje da nije postizao :D

 

Pre hladnoca mi je prosek bio ispod 4.5l na toj deonici, a sad 5.5 i vise. 
 

Da se neko ne zacudi brojkama, od Zemunskih Kapija do Navigatora je voznja, tako da je najveci deo na autoputu. I gadjam nepopolarne termine maksimalno 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svejedno dizeli se generalno sporije zagrevaju i sad ako je čoveku posao samo par kilometara od kuće to je onda to. Ja sam malo dobijao na dizelima stavljajući kartone ispred hladnjaka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Place za RN4-5 termostatom...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk


Dobio je on od R4 jos pre 9god :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svejedno dizeli se generalno sporije zagrevaju i sad ako je čoveku posao samo par kilometara od kuće to je onda to. Ja sam malo dobijao na dizelima stavljajući kartone ispred hladnjaka. 
Mazda 5 2.0 dizel se zagreva kao benzinac. Mislim na temperaturu rashladne tečnosti.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djomla ajde ne kukaj nego salji za Magarevo R4 termostat od 500 dinara, ja plaćam postarinu :D

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, nesa 169 said:

Svejedno dizeli se generalno sporije zagrevaju i sad ako je čoveku posao samo par kilometara od kuće to je onda to. Ja sam malo dobijao na dizelima stavljajući kartone ispred hladnjaka. 

Što se tiče ove tvrdnje, kako koji:

Primer Br. 1 > Bravo sa blokiranim EGR-om (a na tom vodu je i mali izmenjivac voda- recirkulisani izduvni gasovi, koji , jelte, tada ne radi), traje celu večnost da se zagreje (10-15tak min)

Primer br. 2 >Passat se zagreje za 2 minuta (nisam siguran da li ima elektro-grejač).

 

Edited by ivan73

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne kukaj Mićo, nego menjaj termostat.

Sent from my 3310 using Tapatalk


Ispravan je bre, nije fabricki. Kad dostigne radnu temperaturu tu je i drzi.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...