Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Posted (edited)

Drugari, da li neispravni MAP senzor (U1602 greška) može uticati na povećanu potrošnju goriva?

 

Screenshot_2019-12-29-11-30-17-317_com_ovz.carscanner.thumb.jpg.073775bff6d89f6c23bcf35558ed25fd.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update, Honda 11L da kazem mesovite voznje (Karaburma-Aerodrom) dok 2008 celih 10L svaki dan po najvecem spicu i guzvi.
Ko kaze da mu mali benzinac po Bg trosi 6-7 L taj grad i guzvu nije video...

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kombinovane grad/prigrad 9l zimi konstantno... Kada padne sneg 10l i više ladno...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja cu... Passat b6 1.9 trosi 6.5-7 l ciste gradske voznje (NS), merio vise puta, pisao sam i ovde.. kako, zasto, nemam pojma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma najvise do vozaca zavisi, recimo i na otvorenom je ogromna razlika jel vozis 100-110 ili 140-150 na autoputu itd.

Dal ubrzavas odlucno ili ne, dal stisnes kad naidjes na dobar put za voznu krivine ili ne.

Kumu 520d saltung trosi 7.2l pretezno lagane otvorene voznje (40+ kmh prosek), navikao je na slabijeg i bucnijeg benzinca sa 5brz i iako lagano ubrzava i polako vozi salta na 3000rpm i vozi 80kmh u cetvrtoj brzini.



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravo da kažem, ni ja ne volim da previše "gušim" motor, pa tako i ja na 80 vozim četvrtom ili maksimalno petom. U četvrtoj je to nešto oko 2000 obrtaja, meni sasvim ok.
@vagenovac , evo nešto za tebe... u 9. brzini kruziranje ispod 1500 obrtaja 20191230_103416.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Place mi auto za 9om brzinom da malo spusti obrtaje :D



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

c62bc4901d618624f3cfa98dcacfcec9.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

tehnologija sa pocetka 21 .-og veka, 2010 god, m32, 1.9 mjet 8v,120 ks, zabarsko g-no... manelac... jos da uce Bavarcide395030535e4b5d91d27e59e8b8c4fe.jpg

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam i dalje na nekih 7-7.5L cisto gradske voznje po BG.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
tehnologija sa pocetka 21 .-og veka, 2010 god, m32, 1.9 mjet 8v,120 ks, zabarsko g-no... manelac... jos da uce Bavarcide395030535e4b5d91d27e59e8b8c4fe.jpg

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Ih bre... francusko g*vno iz 2004.
Nije to ništa neobično.Screenshot_20200105-211625.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
tehnologija sa pocetka 21 .-og veka, 2010 god, m32, 1.9 mjet 8v,120 ks, zabarsko g-no... manelac... jos da uce Bavarcide395030535e4b5d91d27e59e8b8c4fe.jpg

 

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

 

 

Šta si ti ovim hteo tačno da kažeš?

 

150kmh na 2000rpm znači da bi na 180 imao 2400.

 

Isto važi i za dva posta iznad.

 

Matematika drugi osnovne, dođete mi po pivo.

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo neka grupna zajebancija? Pomnoži 150 sa 2, pošto imaš brzinu na polovini 4000, što se vidi na slici.

Ne može tom brzinom da ide, ali bi toliko išao da ima dovoljno snage u 8. brzini.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broj okreta radilice i točkova nije 1:1. Sa 50% povećavanja broja obrtaja radilice ne dobijaš 50% veći broj obrtaja točka. Prenosni odnos u 8-oj brzini je ispod 1 dosta...

Inače nije matematika iz osnovne, srednja mašinska ili mašinski ili saobraćajni fakultet

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Broj obrtaja radilice i tockova je direktno srazmeran. Duplo veci obrtaji radilice su duplo veci obrtaji tocka u "zakljucanom" sistemu (kad nema proklizavanja kao kod loseg kvacila, automatskog menjaca pri manjim brzinama i CVT menjaca). Formula za brzinu:

 

[RPMx60 / (odnos stepena prenosa x odnos diferencijala)] x obim tocka u km

 

 

Ko ne veruje, mogu da dam primer za moj auto. Uzecemo na primer treci stepen prenosa.

 

Na 1000 obrtaja:

17.39km/h

Na 2000 obrtaja:

34.77km/h

Na 3000 obrtaja:

52.16km/h

Na 4000 obrtaja:

69.55km/h

Na 5000 obrtaja:

86.94km/h

Na 6000 obrtaja:

104.32km/h

Na 7000 obrtaja:

121.71km/h

I u blokadi na 7500 obrtaja:

130.41km/h

 

Sa svakih 1000 obrtaja se povecava 17.39km/h uz malu toleranciju za zaokruzivanje decimala ;)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Broj okreta radilice i točkova nije 1:1. Sa 50% povećavanja broja obrtaja radilice ne dobijaš 50% veći broj obrtaja točka. Prenosni odnos u 8-oj brzini je ispod 1 dosta...
Inače nije matematika iz osnovne, srednja mašinska ili mašinski ili saobraćajni fakultet
 
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Množenje i deljenje, osnovne matematičke operacije, kakav crni fakultet.

Možeš iz one slike da vidiš i prenosni odnos u tom stepenu prenosa, ali za ovako prosto pitanje koliko će auto da ide na 4000rpm, ako znaš koliko ide na 2000rpm, u istom stepenu prenosa, je trivijalno.

Ićiće tačno 4000/2000 puta brže, a to je 2.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, rocket said:

Jel to sve u prvoj? 

 

Ako mislis na moj komentar?

 

7 hours ago, YUgisa said:

 Uzecemo na primer treci stepen prenosa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma najvise do vozaca zavisi, recimo i na otvorenom je ogromna razlika jel vozis 100-110 ili 140-150 na autoputu itd.

Dal ubrzavas odlucno ili ne, dal stisnes kad naidjes na dobar put za voznu krivine ili ne.

Kumu 520d saltung trosi 7.2l pretezno lagane otvorene voznje (40+ kmh prosek), navikao je na slabijeg i bucnijeg benzinca sa 5brz i iako lagano ubrzava i polako vozi salta na 3000rpm i vozi 80kmh u cetvrtoj brzini.



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока


Honda po ovom vremenu na 130 trosi izmedju 9 i 9.5L dok 2008 1.2 turbo benzin automatik trosi izmedju 6.5 i 7L u istim uslovima na istoj ruti i isti vozac.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...