ivan73 337 Posted November 1, 2019 Koristim fuelio za Passat-a poodavno (od kraja 2016.), eto, već 3 god: 1 BGMilos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DULE5 1 Posted January 5, 2020 (edited) Drugari, da li neispravni MAP senzor (U1602 greška) može uticati na povećanu potrošnju goriva? Edited January 5, 2020 by Ivan Sredjena slika 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 5, 2020 Moze uticati. 1 DULE5 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 5, 2020 Update, Honda 11L da kazem mesovite voznje (Karaburma-Aerodrom) dok 2008 celih 10L svaki dan po najvecem spicu i guzvi.Ko kaze da mu mali benzinac po Bg trosi 6-7 L taj grad i guzvu nije video... Sent from my VOG-L29 using Tapatalk 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted January 5, 2020 U gradu ne verujem da ijedan auto trosi ispod 8l. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 5, 2020 Cekaj, sace da krenu, 3, 2, 1... Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted January 5, 2020 Moj kombinovane grad/prigrad 9l zimi konstantno... Kada padne sneg 10l i više ladno... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted January 5, 2020 Evo ja cu... Passat b6 1.9 trosi 6.5-7 l ciste gradske voznje (NS), merio vise puta, pisao sam i ovde.. kako, zasto, nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 5, 2020 Ma najvise do vozaca zavisi, recimo i na otvorenom je ogromna razlika jel vozis 100-110 ili 140-150 na autoputu itd.Dal ubrzavas odlucno ili ne, dal stisnes kad naidjes na dobar put za voznu krivine ili ne.Kumu 520d saltung trosi 7.2l pretezno lagane otvorene voznje (40+ kmh prosek), navikao je na slabijeg i bucnijeg benzinca sa 5brz i iako lagano ubrzava i polako vozi salta na 3000rpm i vozi 80kmh u cetvrtoj brzini.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 2 neshtry and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 5, 2020 Pravo da kažem, ni ja ne volim da previše "gušim" motor, pa tako i ja na 80 vozim četvrtom ili maksimalno petom. U četvrtoj je to nešto oko 2000 obrtaja, meni sasvim ok.@vagenovac , evo nešto za tebe... u 9. brzini kruziranje ispod 1500 obrtaja Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 5, 2020 Place mi auto za 9om brzinom da malo spusti obrtaje Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted January 5, 2020 tehnologija sa pocetka 21 .-og veka, 2010 god, m32, 1.9 mjet 8v,120 ks, zabarsko g-no... manelac... jos da uce BavarciПослато са MI 9 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted January 5, 2020 Ja sam i dalje na nekih 7-7.5L cisto gradske voznje po BG.Sent from my SM-G975F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted January 5, 2020 Delta 1.4 110kw sad po hladnijem, krace relacije, 10 ko vrata. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 5, 2020 tehnologija sa pocetka 21 .-og veka, 2010 god, m32, 1.9 mjet 8v,120 ks, zabarsko g-no... manelac... jos da uce BavarciПослато са MI 9 помоћу ТапатокаIh bre... francusko g*vno iz 2004. Nije to ništa neobično.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 5, 2020 Hahahah malo se zajebao Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted January 5, 2020 tehnologija sa pocetka 21 .-og veka, 2010 god, m32, 1.9 mjet 8v,120 ks, zabarsko g-no... manelac... jos da uce Bavarci Послато са MI 9 помоћу Тапатока Šta si ti ovim hteo tačno da kažeš? 150kmh na 2000rpm znači da bi na 180 imao 2400. Isto važi i za dva posta iznad. Matematika drugi osnovne, dođete mi po pivo. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 5, 2020 A prenosni odnos nista? Koliko bi po toj računici trebao da ide sa 4000rpm?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted January 5, 2020 Ovo neka grupna zajebancija? Pomnoži 150 sa 2, pošto imaš brzinu na polovini 4000, što se vidi na slici.Ne može tom brzinom da ide, ali bi toliko išao da ima dovoljno snage u 8. brzini.Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 5, 2020 Broj okreta radilice i točkova nije 1:1. Sa 50% povećavanja broja obrtaja radilice ne dobijaš 50% veći broj obrtaja točka. Prenosni odnos u 8-oj brzini je ispod 1 dosta...Inače nije matematika iz osnovne, srednja mašinska ili mašinski ili saobraćajni fakultet Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 5, 2020 (edited) Broj obrtaja radilice i tockova je direktno srazmeran. Duplo veci obrtaji radilice su duplo veci obrtaji tocka u "zakljucanom" sistemu (kad nema proklizavanja kao kod loseg kvacila, automatskog menjaca pri manjim brzinama i CVT menjaca). Formula za brzinu: [RPMx60 / (odnos stepena prenosa x odnos diferencijala)] x obim tocka u km Ko ne veruje, mogu da dam primer za moj auto. Uzecemo na primer treci stepen prenosa. Na 1000 obrtaja: 17.39km/h Na 2000 obrtaja: 34.77km/h Na 3000 obrtaja: 52.16km/h Na 4000 obrtaja: 69.55km/h Na 5000 obrtaja: 86.94km/h Na 6000 obrtaja: 104.32km/h Na 7000 obrtaja: 121.71km/h I u blokadi na 7500 obrtaja: 130.41km/h Sa svakih 1000 obrtaja se povecava 17.39km/h uz malu toleranciju za zaokruzivanje decimala Edited January 5, 2020 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted January 6, 2020 Jel to sve u prvoj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted January 6, 2020 Broj okreta radilice i točkova nije 1:1. Sa 50% povećavanja broja obrtaja radilice ne dobijaš 50% veći broj obrtaja točka. Prenosni odnos u 8-oj brzini je ispod 1 dosta...Inače nije matematika iz osnovne, srednja mašinska ili mašinski ili saobraćajni fakultet Sent from my iPhone using Tapatalk Množenje i deljenje, osnovne matematičke operacije, kakav crni fakultet. Možeš iz one slike da vidiš i prenosni odnos u tom stepenu prenosa, ali za ovako prosto pitanje koliko će auto da ide na 4000rpm, ako znaš koliko ide na 2000rpm, u istom stepenu prenosa, je trivijalno.Ićiće tačno 4000/2000 puta brže, a to je 2.Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 6, 2020 5 hours ago, rocket said: Jel to sve u prvoj? Ako mislis na moj komentar? 7 hours ago, YUgisa said: Uzecemo na primer treci stepen prenosa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 6, 2020 Ma najvise do vozaca zavisi, recimo i na otvorenom je ogromna razlika jel vozis 100-110 ili 140-150 na autoputu itd.Dal ubrzavas odlucno ili ne, dal stisnes kad naidjes na dobar put za voznu krivine ili ne.Kumu 520d saltung trosi 7.2l pretezno lagane otvorene voznje (40+ kmh prosek), navikao je na slabijeg i bucnijeg benzinca sa 5brz i iako lagano ubrzava i polako vozi salta na 3000rpm i vozi 80kmh u cetvrtoj brzini.Послато са Mi MIX 2 помоћу ТапатокаHonda po ovom vremenu na 130 trosi izmedju 9 i 9.5L dok 2008 1.2 turbo benzin automatik trosi izmedju 6.5 i 7L u istim uslovima na istoj ruti i isti vozac. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites