Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Nemoj da si tako siguran. Meni na Golfu 5 2.0TDi bord laže ko pas, a drugaru na mk4 1.9TDi 130ks nabudžen na 230ks je vrlo tačan, pri čemu je njegov auto prešao jedno 3 puta više od mog. Na njegovom Golf 6 gti 2.0tsi bord je tačan u decilitar.

Ne znam u čemu je fora, ustanovio sam da mi bord po gradu laže 1,6l na 100km, a na auto putu 0,8l/100km, dok mi na Idea 1.3mjet konstantno laže 0,7-0,8l.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/5/2019 at 9:00 AM, neshtry said:
Jeste 0.5 malo sutra, dizelgejt je krenuo samo zato jer u Usa ne vole vw

Mislim da se ovde odnosi samo na emisiju CO2/km, potrosnja manje vise. Lazirali su sa softverom i lambda sondama pa otud dizelford. Ili dizelvagen, ne mogu se setiti

Cep-cep najpouzdanije ipak, ali u konstantnom tipu voznje (autoput i slicno) moguce je da bordovi budu veoma tacni. E sad, cim se krene sa klimom, guzvom, kreni-stani sistemom, razlici u gorivu i jos 100 XYZ parametara, bordovi ce lagati neminovno. To je normalno.
Da se razumemo i bordovi imaju neke algoritme za prosecnu potrosnju (a i trenutnu, prosto volim kada mi DPF skoci na 25L, osetim se snazno ko da vozim 5.0 Hemija a pozadi pretvara sve u crnce, cemer i jad) ali svi su oni vezani za idealne uslove. Tek par godina unazad su poceli da testiraju potrosnju u realnim uslovima (sa klimom, radiom i nekim dzidza bidzama dok je ranije bilo samo radio i teraj).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko je istina, ali kazu da su VW provalili samo zato sto su drugi proizvodjaci bili u fazonu da ne mogu to da postignu pa su uzeli VW da testiraju kako bi provalili sta je caka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrošnja može da se uzme direktno proporcionalna sa emisijom CO2.

Bordovi automobila koje vozim u poslednje vreme su besprekorno tačni. Na svom autu beležim svako sipanje u spritmonitor, tako da imam i dokumentovani trag tačnosti borda.

Što se dizelgejt tiče, nešto sumnjam da je samo VAG muljao, cela industrija je poslednjih godina okrenuta samo profitu, po cenu svih ostalih parametara. Doživesmo da uz svo današnje znanje i tehnologiju, jedan Boing napravi putnički avion koji neće možda nikad da poleti, nakon što je ubio stotine ljudi.

Naopako razmišljanje svima dolazi glave. Iskreno se nadam da ce se velike korporacije staviti pod kontrolu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam bio baš ozbiljan... I drugi lažu... Ali manje
Kako je Audi prošao, ovi moji gastarbajteri iz Nemecke i Švecke svi došli sa BMW i Audi, BMW su na benzin, a Audiji BluDieseli
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2019 at 5:14 PM, nidza said:

Zašto bi dizel crkao? Nema veze tip goriva, motor je ili zdrav ili ne. Ekvivalent tog TSI je neki 3.0 zeldi, 250 - 300KS i to može da se burgija pun gas do prekosutra.

Iskreno govoreći, ja bih se pre kladio 6 cilindara u ovom slučaju.

Ne vidim zašto ni 2.0 zeldi ne bi mogao da se pegla. Mi ih peglamo nemilo po autoputu do DE i nazad redovno i svi živi. Prodajemo na 300.000 pa naviše.

Njakanje po gradu zlopati motor, otvoreno mu je odmor.

Govorim za 1.9 ili 2.0 dizel narihtan na 220+ konja, 3.0 je nesto drugo.  Po pitanju izdrzljivosti dizel sa vise od 100 konja po litri nema sta da traži pored benzinca sa isto ili vise ks po litri, to je bila poenta. S obzirom na takse u našoj zemlji vožnja 3.0 nije opcija barem ne za mene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nidje veze, godinama unazad vozim 2.0 dizele sa 200-220ks i ni sa jednim nisam imao problema, 2 jtdma, TDI cr i dva BMW-a .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5.7.2019. at 9:18 AM, marko.jovanovic said:

Nemoj da si tako siguran. Meni na Golfu 5 2.0TDi bord laže ko pas, a drugaru na mk4 1.9TDi 130ks nabudžen na 230ks je vrlo tačan, pri čemu je njegov auto prešao jedno 3 puta više od mog. Na njegovom Golf 6 gti 2.0tsi bord je tačan u decilitar.

Ne znam u čemu je fora, ustanovio sam da mi bord po gradu laže 1,6l na 100km, a na auto putu 0,8l/100km, dok mi na Idea 1.3mjet konstantno laže 0,7-0,8l.

Au bre, nešto mnogo laže.. rekoh već da je meni lagao po gradu za litru a na autoputu mi pokazao identičnu potrošnju onoj koju sam izmerio čep-čep varijantom

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, drfedja said:

Govorim za 1.9 ili 2.0 dizel narihtan na 220+ konja, 3.0 je nesto drugo.  Po pitanju izdrzljivosti dizel sa vise od 100 konja po litri nema sta da traži pored benzinca sa isto ili vise ks po litri, to je bila poenta. S obzirom na takse u našoj zemlji vožnja 3.0 nije opcija barem ne za mene. 

 

4 hours ago, vagenovac said:

Nidje veze, godinama unazad vozim 2.0 dizele sa 200-220ks i ni sa jednim nisam imao problema, 2 jtdma, TDI cr i dva BMW-a .

Svakako je pogrešno porediti TD i TB po kubikaži, već po stok snazi, i što se tiče potrošnje i što se tiče izdržljivosti.

 

Nasviran motor zavisi i od toga koliko često se koristi vanfabrički režim, tako da nisam siguran koliko je za objektivnu polemiku. Previše je varijabli prisutno koje utiču na habanje.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nidza said:

Svakako je pogrešno porediti TD i TB po kubikaži, već po stok snazi, i što se tiče potrošnje i što se tiče izdržljivosti.

 

Nasviran motor zavisi i od toga koliko često se koristi vanfabrički režim, tako da nisam siguran koliko je za objektivnu polemiku. Previše je varijabli prisutno koje utiču na habanje.

Poenta priče je da dizelaš sa 150ks po litri ozbiljno izlazi iz fabričkog režima, dok kod turbo benzinca to baš i nije slučaj. Danas nije nikakav problem 2l turbo od 300ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goksi1980 Hm, kad uporedim sa Puntom 1.3 mjet 51kw, pretprošle godine moji do mora i nazad, 42L goriva potrošeno, prešli oko 1100 km, takođe klima radila većinu putovanja. Opet kod tebe 2 člana više plus je GP teži za 200-300kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

b8843747386eb282bc797f83101949cd.jpg

Pozitivno sam iznenadjen. Klima radila sve vreme. Za 7h se preslo 700 km, uz jednu granicu, jedno tocenje, jednu pis pauzu, tri naplatne rampe, i par radova na putu :)

U prevodu - uglavnom se vozilo ~140 km/h :)

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axicto je super potrosnja, ja sa 1.2 16v najvise sto sam uspeo da predjem na putu sa tom kolicinom goriva je oko 700km, dok po gradu oko 500-520km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rile_bg čim se 1.3 dočepa magistralnog puta i brzine 50 - 80 km/h tu pokaže pravo lice, štedljiv je poprilično. Mada i službeni je isto 1.3 i uvek me hvata guzva ujutru i povratku, i uglavnom NBG, Zemun ceo dan, guzva konstantno i ne prelazi 6L a uvek sipam do čepa i pratim potrošnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Axic said:

@Goksi1980 Hm, kad uporedim sa Puntom 1.3 mjet 51kw, pretprošle godine moji do mora i nazad, 42L goriva potrošeno, prešli oko 1100 km, takođe klima radila većinu putovanja. Opet kod tebe 2 člana više plus je GP teži za 200-300kg.

Tezina je oko 1100kg,evo danas sam se vratio sa mora.Potrosnja ista,ovaj put bez klime ali uzbdo:-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrošnja po bordu, pravac Odžaci-Kruševac, Kruševac-Leskovac i Leskovac-Kruševac....
6,67l plus oko 1l za nepreciznost borda, 7,5l na 100km...
Sipao pun tank(do čepa na polasku) i dosipao na 1/4 tanka u Le za 4000rsd(151,7rsd/l)...

 

5cf5f2cd6aafec51cb8cac390a43c65a.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoguće, pre neki dan je drug član iz Magarevo (Prokuplje), a nije Mića MS PK, naveo da mu Punto 1.2 8v, tj Zastava 10, troši 6.5l plina, u proseku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nisam znao da si iz Odzaka, skoro sam bio. Sve sam nesto mislio da si iz Sombora
Jel lepo vuce, sta mislis da je problem?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide kao zmaj, ne trese, ne lupa... Prede!
Na Naisu kolona 5km za naplatu putarine, natovareni, 4 putnika, klima non stop...
Videću kad dođem kući...

 

4bb8df1f86c96edb84a2c8959a44185d.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Meriva za godisnji do Grcke i nazad trosila 5.4 u proseku, na 2200 km (daleko je Parga).

Nije bilo divljanja po Egnatio Odos-u ali je sve sa klimom. Gorivo sam sipao samo da dobacim do Makedonije i tamo sipao do cepa, i u povratku ponovo dopunio u Makedoniji do cepa. S obzirom na oblik i tezinu Merive, ja sam jako zadovoljan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...