marko.jovanovic 925 Posted July 5, 2019 Nemoj da si tako siguran. Meni na Golfu 5 2.0TDi bord laže ko pas, a drugaru na mk4 1.9TDi 130ks nabudžen na 230ks je vrlo tačan, pri čemu je njegov auto prešao jedno 3 puta više od mog. Na njegovom Golf 6 gti 2.0tsi bord je tačan u decilitar. Ne znam u čemu je fora, ustanovio sam da mi bord po gradu laže 1,6l na 100km, a na auto putu 0,8l/100km, dok mi na Idea 1.3mjet konstantno laže 0,7-0,8l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted July 5, 2019 On 7/5/2019 at 9:00 AM, neshtry said: Jeste 0.5 malo sutra, dizelgejt je krenuo samo zato jer u Usa ne vole vw Mislim da se ovde odnosi samo na emisiju CO2/km, potrosnja manje vise. Lazirali su sa softverom i lambda sondama pa otud dizelford. Ili dizelvagen, ne mogu se setiti Cep-cep najpouzdanije ipak, ali u konstantnom tipu voznje (autoput i slicno) moguce je da bordovi budu veoma tacni. E sad, cim se krene sa klimom, guzvom, kreni-stani sistemom, razlici u gorivu i jos 100 XYZ parametara, bordovi ce lagati neminovno. To je normalno. Da se razumemo i bordovi imaju neke algoritme za prosecnu potrosnju (a i trenutnu, prosto volim kada mi DPF skoci na 25L, osetim se snazno ko da vozim 5.0 Hemija a pozadi pretvara sve u crnce, cemer i jad) ali svi su oni vezani za idealne uslove. Tek par godina unazad su poceli da testiraju potrosnju u realnim uslovima (sa klimom, radiom i nekim dzidza bidzama dok je ranije bilo samo radio i teraj). 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2512 Posted July 5, 2019 Ne znam koliko je istina, ali kazu da su VW provalili samo zato sto su drugi proizvodjaci bili u fazonu da ne mogu to da postignu pa su uzeli VW da testiraju kako bi provalili sta je caka 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 5, 2019 Potrošnja može da se uzme direktno proporcionalna sa emisijom CO2. Bordovi automobila koje vozim u poslednje vreme su besprekorno tačni. Na svom autu beležim svako sipanje u spritmonitor, tako da imam i dokumentovani trag tačnosti borda. Što se dizelgejt tiče, nešto sumnjam da je samo VAG muljao, cela industrija je poslednjih godina okrenuta samo profitu, po cenu svih ostalih parametara. Doživesmo da uz svo današnje znanje i tehnologiju, jedan Boing napravi putnički avion koji neće možda nikad da poleti, nakon što je ubio stotine ljudi. Naopako razmišljanje svima dolazi glave. Iskreno se nadam da ce se velike korporacije staviti pod kontrolu. 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2512 Posted July 5, 2019 Nisu jedini sigurno, ali su bili prvi koji su "ispunili" standard koji su trazili u Kaliforniji 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted July 5, 2019 Nisam bio baš ozbiljan... I drugi lažu... Ali manje Kako je Audi prošao, ovi moji gastarbajteri iz Nemecke i Švecke svi došli sa BMW i Audi, BMW su na benzin, a Audiji BluDieseli Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted July 8, 2019 On 6/19/2019 at 5:14 PM, nidza said: Zašto bi dizel crkao? Nema veze tip goriva, motor je ili zdrav ili ne. Ekvivalent tog TSI je neki 3.0 zeldi, 250 - 300KS i to može da se burgija pun gas do prekosutra. Iskreno govoreći, ja bih se pre kladio 6 cilindara u ovom slučaju. Ne vidim zašto ni 2.0 zeldi ne bi mogao da se pegla. Mi ih peglamo nemilo po autoputu do DE i nazad redovno i svi živi. Prodajemo na 300.000 pa naviše. Njakanje po gradu zlopati motor, otvoreno mu je odmor. Govorim za 1.9 ili 2.0 dizel narihtan na 220+ konja, 3.0 je nesto drugo. Po pitanju izdrzljivosti dizel sa vise od 100 konja po litri nema sta da traži pored benzinca sa isto ili vise ks po litri, to je bila poenta. S obzirom na takse u našoj zemlji vožnja 3.0 nije opcija barem ne za mene. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4523 Posted July 8, 2019 Nidje veze, godinama unazad vozim 2.0 dizele sa 200-220ks i ni sa jednim nisam imao problema, 2 jtdma, TDI cr i dva BMW-a . Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted July 8, 2019 On 5.7.2019. at 9:18 AM, marko.jovanovic said: Nemoj da si tako siguran. Meni na Golfu 5 2.0TDi bord laže ko pas, a drugaru na mk4 1.9TDi 130ks nabudžen na 230ks je vrlo tačan, pri čemu je njegov auto prešao jedno 3 puta više od mog. Na njegovom Golf 6 gti 2.0tsi bord je tačan u decilitar. Ne znam u čemu je fora, ustanovio sam da mi bord po gradu laže 1,6l na 100km, a na auto putu 0,8l/100km, dok mi na Idea 1.3mjet konstantno laže 0,7-0,8l. Au bre, nešto mnogo laže.. rekoh već da je meni lagao po gradu za litru a na autoputu mi pokazao identičnu potrošnju onoj koju sam izmerio čep-čep varijantom 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 8, 2019 (edited) 5 hours ago, drfedja said: Govorim za 1.9 ili 2.0 dizel narihtan na 220+ konja, 3.0 je nesto drugo. Po pitanju izdrzljivosti dizel sa vise od 100 konja po litri nema sta da traži pored benzinca sa isto ili vise ks po litri, to je bila poenta. S obzirom na takse u našoj zemlji vožnja 3.0 nije opcija barem ne za mene. 4 hours ago, vagenovac said: Nidje veze, godinama unazad vozim 2.0 dizele sa 200-220ks i ni sa jednim nisam imao problema, 2 jtdma, TDI cr i dva BMW-a . Svakako je pogrešno porediti TD i TB po kubikaži, već po stok snazi, i što se tiče potrošnje i što se tiče izdržljivosti. Nasviran motor zavisi i od toga koliko često se koristi vanfabrički režim, tako da nisam siguran koliko je za objektivnu polemiku. Previše je varijabli prisutno koje utiču na habanje. Edited July 8, 2019 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 8, 2019 Ahhaha, pogrešna tema, al mudro zboriš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted July 8, 2019 3 hours ago, nidza said: Svakako je pogrešno porediti TD i TB po kubikaži, već po stok snazi, i što se tiče potrošnje i što se tiče izdržljivosti. Nasviran motor zavisi i od toga koliko često se koristi vanfabrički režim, tako da nisam siguran koliko je za objektivnu polemiku. Previše je varijabli prisutno koje utiču na habanje. Poenta priče je da dizelaš sa 150ks po litri ozbiljno izlazi iz fabričkog režima, dok kod turbo benzinca to baš i nije slučaj. Danas nije nikakav problem 2l turbo od 300ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted July 8, 2019 Grande Punto 1.3 75ks Beograd-Canj 520km, pun gepek cetvoroclana porodica,klima radi skoro citav put, potrosnja 4,85l 2 ISV_01 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19705 Posted July 8, 2019 @Goksi1980 Hm, kad uporedim sa Puntom 1.3 mjet 51kw, pretprošle godine moji do mora i nazad, 42L goriva potrošeno, prešli oko 1100 km, takođe klima radila većinu putovanja. Opet kod tebe 2 člana više plus je GP teži za 200-300kg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted July 8, 2019 (edited) Pozitivno sam iznenadjen. Klima radila sve vreme. Za 7h se preslo 700 km, uz jednu granicu, jedno tocenje, jednu pis pauzu, tri naplatne rampe, i par radova na putu U prevodu - uglavnom se vozilo ~140 km/h Edited August 17, 2019 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 4 neshaoct, Axic, neshtry and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted July 9, 2019 @Axicto je super potrosnja, ja sa 1.2 16v najvise sto sam uspeo da predjem na putu sa tom kolicinom goriva je oko 700km, dok po gradu oko 500-520km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19705 Posted July 9, 2019 @Rile_bg čim se 1.3 dočepa magistralnog puta i brzine 50 - 80 km/h tu pokaže pravo lice, štedljiv je poprilično. Mada i službeni je isto 1.3 i uvek me hvata guzva ujutru i povratku, i uglavnom NBG, Zemun ceo dan, guzva konstantno i ne prelazi 6L a uvek sipam do čepa i pratim potrošnju. 2 neshtry and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted July 9, 2019 20 hours ago, Axic said: @Goksi1980 Hm, kad uporedim sa Puntom 1.3 mjet 51kw, pretprošle godine moji do mora i nazad, 42L goriva potrošeno, prešli oko 1100 km, takođe klima radila većinu putovanja. Opet kod tebe 2 člana više plus je GP teži za 200-300kg. Tezina je oko 1100kg,evo danas sam se vratio sa mora.Potrosnja ista,ovaj put bez klime ali uzbdo:-). 2 neshtry and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted August 16, 2019 (edited) Potrošnja po bordu, pravac Odžaci-Kruševac, Kruševac-Leskovac i Leskovac-Kruševac.... 6,67l plus oko 1l za nepreciznost borda, 7,5l na 100km... Sipao pun tank(do čepa na polasku) i dosipao na 1/4 tanka u Le za 4000rsd(151,7rsd/l)... Edited August 17, 2019 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 16, 2019 Nemoguće, pre neki dan je drug član iz Magarevo (Prokuplje), a nije Mića MS PK, naveo da mu Punto 1.2 8v, tj Zastava 10, troši 6.5l plina, u proseku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 16, 2019 Mnogo bre to rodjo,a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted August 16, 2019 A ha, zato i pišem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 16, 2019 Kako nisam znao da si iz Odzaka, skoro sam bio. Sve sam nesto mislio da si iz Sombora Jel lepo vuce, sta mislis da je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted August 16, 2019 (edited) Ide kao zmaj, ne trese, ne lupa... Prede! Na Naisu kolona 5km za naplatu putarine, natovareni, 4 putnika, klima non stop... Videću kad dođem kući... Edited August 17, 2019 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 316 Posted August 16, 2019 Meni je Meriva za godisnji do Grcke i nazad trosila 5.4 u proseku, na 2200 km (daleko je Parga). Nije bilo divljanja po Egnatio Odos-u ali je sve sa klimom. Gorivo sam sipao samo da dobacim do Makedonije i tamo sipao do cepa, i u povratku ponovo dopunio u Makedoniji do cepa. S obzirom na oblik i tezinu Merive, ja sam jako zadovoljan 3 neshaoct, neshtry and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites