Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Da li ipak u nekom momentu pokaže trag neke performanse :D

Pretpostavljam da se drži od 0 do 10km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zivahan je mali benzinac kad krenes sa semafora, dok ne ubacis u drugu, kao da si promasio pa presaltao u cetvrtu, tako potone i umre odmah :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/8/2017 at 11:32 PM, marko.jovanovic said:
Kolika ti je prosečna brzina od sipanja do sipanja, ili bar na 300km, lupam. Ti beše imaš vw tdi golf 6? On sam resetuje trip A na bordu kada ga upališ? Imam i ja prosečnu brzinu 12 ponekad, ali mi je od sipanja do sipanja 21, a to je oko 700km.
I još nešto, NS je manji od Beograda, verovatno su ti relacije baš kratke. Ja mesečno ubijem do 1500km po gradu, a to je baš smaranje sa prosečnom brzinom 21-22km/h.


Kratke jesu relacije, ne možeš po NS-u neke veće relacije odraditi ali su semafori svakih malo metara... Ne resetuje trip A nakon gašenja već kad odstoji auto neko vreme ugašen.. nisam još provalio koliko vremena treba da stoji da se nulira... pogledaću kolika mi je prosečna brzina na tripu B a tu ima nešto oko 10k km

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/7/2017 at 9:44 PM, silenci said:

to je to otprilike kad je samo grasdka voznja,meni je prosecna brzina oko 30 i nesto na sat pa je samim tim i prosecna potrosnja manja

a letos kad sam bio u Banjaluci video sam dve Idee ,jednu sivu i jednu bordo,

Sad ima ju i još dvije plave,i neka zlatnjikava...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/14/2017 at 0:22 PM, nidza said:

Samo da znate da je ovo zabluda.

 

Najmanje troši na što manjim obrtajima, a kod turbo punjenih motora je, sticajem okolnosti, na niskim obrtajima povećan obrtni moment. Nema veze između, poklapa se iz sasvim različitih razloga. Atmosferski motor takođe najmanje troši na što manjim obrtajima. Turbaci su dobri sa potrošnjom jer im je kriva momenta/snage povoljna kroz niže obrtaje gde je potrošnja niža, tj. može normalno da se vozi u ekonomičnom režimu i može lepo da se ubrzava.

 

Takođe nema veze da li je dizel ili benzin, kad imaju turbo slično se voze (benzin malo bolje, ali uz veću potrošnju, cena komfora).

 

Pa ne mora da znaci, kod tacke maksimalnog momenta je najmanja specificna potrosnja tj za najmanje goriva se dobija najvise performansi odnosno za ulozeno gorivo dobijes najvise snage. I iznad i ispod treba uloziti nesrasmerno vise goriva za proizvodnju snage. Samim tim u praksi to znaci da najmanje treba siliti papucicu gasa u normalnoj voznji pa najcesce bude zadovoljan vozac sa potrosnjom i performansama auta. Stoji da voznjom na sto nizim obrtaja moze da obori dodatno potrosnju ali da bi to postigao onda neko mora 100% da se posveti tome jer lako moze da se dodje u situaciju da posto se kilavi auto u tako niskim obrtajima krene vozac da stiska puno pedalu gasa. Jer potrosnja je manje vise definisana obrtajima i koliko se jako stiska gas. Moze da trosi puno cak i kad se vozi u niskim obrtajima ako se vozi sa pedalom do patosa...

 

Grafikon.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/9/2017 at 4:07 PM, MS PK said:
Pa sta dobi sa 1.5 onda?

Racunaj 2e razlike na 100km meni je 1.9 kroz grad trosio 8i po do 9...
Od kad sam ga uzeo prije malo jace od godinu i po sam presao skoro 30k km pa preracunaj :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/9/2017 at 4:59 PM, YUgisa said:

 

Pa ne mora da znaci, kod tacke maksimalnog momenta je najmanja specificna potrosnja tj za najmanje goriva se dobija najvise performansi odnosno za ulozeno gorivo dobijes najvise snage. I iznad i ispod treba uloziti nesrasmerno vise goriva za proizvodnju snage. Samim tim u praksi to znaci da najmanje treba siliti papucicu gasa u normalnoj voznji pa najcesce bude zadovoljan vozac sa potrosnjom i performansama auta. Stoji da voznjom na sto nizim obrtaja moze da obori dodatno potrosnju ali da bi to postigao onda neko mora 100% da se posveti tome jer lako moze da se dodje u situaciju da posto se kilavi auto u tako niskim obrtajima krene vozac da stiska puno pedalu gasa. Jer potrosnja je manje vise definisana obrtajima i koliko se jako stiska gas. Moze da trosi puno cak i kad se vozi u niskim obrtajima ako se vozi sa pedalom do patosa...

 

Grafikon.jpg

 

Mislim da ovo što si napisao važi u slučaju stvarnog ostvarenja maksimalnog momenta, tj. pritiskanja papučice gasa do kraja, a to nije situacija o kojoj ovde govorimo. Pritom, stara koncepcija motora može da se ubaci u veoma neefikasan režim koji spominješ, dok novi malo teže. ECU odlučuje koliko će goriva da uspe, ne papučica gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/9/2017 at 6:55 PM, bojankov said:

Nije prosjecno...ali ovo je cista gradska.

Imam ja tesku nogu :-)

Koja ti je prosečna brzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi drugar pokazao potrošnju koju je slikao na bordu koju je imao vozeći kroz Nemačku. Vozio je iza burazera koji je na prikolici nosio automobl, pa su išli 90-1210 km/h.

Potrošnja 3,4 l/100 km, prosečna brzina 72 km/h.

Mercedes B 180D, star 4-5 godina.

Veoma dobar rezultat.

Po Srbiji vangradske vožnje mu je potršnja oko 3,8 l/100 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se izmodifikuje usisno/izduvni sistem i uklone fabričke stvari, normalno je da laze... kad je auto u fabričkom stanju i motor i ostalo ispravno, odstupanje borda ne bi trebalo da je veliko, pogotovu na otvorenom...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E baš suprotno ! Board je lagao pre remapa i modifikacija, sada je savršeno tačan, kao i km sat. Zašto, jbm li ga, ali to je činjenično stanje !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, verovatno si u pravu.
Bio je ispravan. I sada je ispravan, tačno pokazuje posle remapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

40-45kmh prosecna brzina , selo grad i to mesana svakodnevna voznja na posao i nazad(19km jedan pravac) i to ga bas dosta stiskam , potrosnja 5,9l ... fiat 500 1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mi se podigla, sad je prosek po gradu negde oko 12,5 litara plina, nekad i koji deci više. No, membrane su veoma stare, tako da ne mogu nešto bolje od njega ni da tražim. Inače normalno vuče i pali, pa za sada neću ništa oko toga dirati. Zapravo neću uopšte, pošto je situacija onakva kakvom sa je opisao u temi o mom autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSC_1359.thumb.JPG.7dacea6f3d6fa044b25de62162f95aba.JPG

Potrosnja po bordu na otvorenom putu sve pravac

Hvata se negde oko 2.92 peta brzinana vrh gasa

Inace punto 1.9 D od 60 konja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...