Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Pa sta si uradio kad si video da neces uspeti da se popenjes? :shock:
Kako si se spustio u rikverc?

Nadam se samo da je pravina u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bilo je malo za*ebano,ima 2 blaže i 1 malo jača krivina,a u podnožju benz. pumpa. Gledaju austrijanci i krste se. Zamisli, ideš u rikverc, pun gas,sigurno 40-ak kmh,peglaš krivine,a stojadin posustaje i na kraju mukica samo zadrhti i ugasi se. Onda isteram ovu dvojicu napolje i nešto stvari izbacim (TV-e, videorec-e. i sl) i uspem da izađem 20 metara višlje nego prethodni put ( u I-oj 50 kmh). Posle 3 pokušaja,gledamo kartu Austrije,najbliži prelaz Travisio-Italija. 300 km do tamo,kaže žabar,morate da deponujete 2000 DM, kad budete izlazili iz Italije u Jugu,mi vam vratimo! OK kažem,a jel mi vraćate DM ili Lire. Pa Lire,normalno,kaže on.

Jbt. šta da radim sa lirama u Jugi. Na levo krug,pa još 600 km do "Vilaha". Posle 100-inak km predam volan drugaru,i toliko se zanesvestim da nisam registrovao da je nestalo goriva i da su nam putari prodali kanister benzina. Preuzmem volan kod Vilaha i udronjam se kad vidim istu tablu gde piše ubaci u I brz i pun gas,a uspon 18%. Međutim,tu je dobro makina izašla jer je bilo 2-3 zaravni (nije konstantan uspon),ali je bilo klizanja i bočnih prolaza kroz krivine,neki šleperi prokuvali pa se asfalt izmastio od antifriza.

 

Dobra je to sprava bila,plinski rezz. 80 lit.,potrošnja 8l,taman do Minhena. Normalno gorivo tamo skuplje 30%. Vozim ga na plin do Maribora,tu ga za čekove dopunim,prelazim na benzin, u povratku na plin i opet u Mariboru za čekove. Praktično nisam davao devize za gorivo.

I šta ima na njemu da se pokvari,držiš jednu razv. kapu,jednu razv. ruku,kablove i boli te uvo. A ove današnje sprave kad stanu, moš samo da kukaš i da te ošuri šlep-služba , a onda i servis!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan drugarov drugar je uzeo Z101 pre par godina za nešto oko 200-300e iz koga je bukvalno šikljalo ulje. On je računao da na oko 30-50l goriva ide 1l ulja.

Ode odmah u Deltu da pokaže makinu i nikako da uzvuče Stojadin iz garaže. Pola sata su se zaletali da bi izašli.

Na kraju su se zaleteli sa drugog kraja i čuknuli nekog pa su ih izvukli jer auto više nije bio u voznom stanju :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore ovaj "Kec" je bio u odličnom stanju,pa samo  za  Nemačku je sabio 50 kkm za godinu dana. Ubeđen sam da takvu uzbrdicu niste videli,kad kažeš 19%,ne zvuči strašno,ali brate deluje kao da je 45%. Put vidiš tek na 5 met. ispred auta i vrhove drveća!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I šta ima na njemu da se pokvari,držiš jednu razv. kapu,jednu razv. ruku,kablove i boli te uvo. A ove današnje sprave kad stanu, moš samo da kukaš i da te ošuri šlep-služba , a onda i servis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pokoja rezervna svecica i smirgl papir za njih i platine? Njih si zaboravio... sve u svemu kvarovi otklonjivi iz materijal nabavljen bukvalno na svakom drugom cosku, cak i da nema prodavnice svaki normalan vlasnik zastavinih vozila ima... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa dobro ja mogu reci samo kako su moji isli, ja u zivotu nisam bio na moru a necu ni skoro...

 

Mozda nisi informisan, ali mozes biti 10 dana u Grckoj i za 45 eura - krajem maja 20.05.-30.05. (ukupna cena za paket smesaj i prevoz autobusom po osobi za svih 10 dana), a tada se vec moze kupati bez problema...

 

 

I da mu od hladne vode završe jaja ko u slona.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To 18% nagib je bio ili veci ili ste vi nesto pasno bili natovareni i nesto nije bilo kako treba jer Zastava moze drugim stepenom prenosa da savlada 20% nagib ;) Ja idem cetvrtom na 10% (barem po tabli) ;)

 

45e plus dodatni troskovi, cak i da je samo 45e sve, ja nemam ni toliko :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesmo bili puni, vazduh jako redak (Alpi), a za podatak koliki uspon može da savlada, nemam pojma. Pa koliko u prvoj može,ako u drugoj može 20%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore ovaj "Kec" je bio u odličnom stanju,pa samo  za  Nemačku je sabio 50 kkm za godinu dana. Ubeđen sam da takvu uzbrdicu niste videli,kad kažeš 19%,ne zvuči strašno,ali brate deluje kao da je 45%. Put vidiš tek na 5 met. ispred auta i vrhove drveća!

 

Nemam ja uopšte loše mišljenje o Zastavama iz tog vremena ako si na to mislio :)

Štaviše jako sam bio zadovoljan sa Jugom koji smo mi imali 20+ godina i koji je stukao preko 200 000km.

 

A što se nagiba tiče nekih 5-6% se već primeti na gasu. 19% i još duži put je prilično ozbiljna stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesmo bili puni, vazduh jako redak (Alpi), a za podatak koliki uspon može da savlada, nemam pojma. Pa koliko u prvoj može,ako u drugoj može 20%.

 

Od 33 do 40% u zavisnosti od verzije ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vicent kakva je to avantura bila :whistle:

 

Nego pricao mi je drug da kad se tako penjes na neko brdo i gume po snegu proklizaju i vidis da ne mozes vise uz brdo,da treba pokusati okrenuti auto tako sto smotas pun u suprotnu traku.Da nikako ne treba pokusavati da se spustis u podnozje u rikverc,jer je velika sansa da sletis sa puta...

E sad kako to izgleda u praksi,po klizavom i kad auto krene u rikverc,ne smem ni da zamislim :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada dođe do toga da toliko klizaš prvo treba da se prekrstiš :laughing:

Kako god da okreneš u velikom si problemu kada se to desi.

 

Meni se desilo ove godine da sam naišao na mostić, tj prelaz preko autoputa koji je zaleđen bio totalno. 2-3 automobila su čak stajala sa strane jer su batalili više da pokušavaju da pređu i čekali su putare da prođu.

Krenem u 1. i šlajfuje baš dosta, ali se kreće. Ceo mostić sam prešao na ~2500 obrtaja uz konstantno šlajfovanje pošto nisam smeo ništa da menjam kako ne bi prestao da ide :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesmo bili puni, vazduh jako redak (Alpi), a za podatak koliki uspon može da savlada, nemam pojma. Pa koliko u prvoj može,ako u drugoj može 20%.

Od 33 do 40% u zavisnosti od verzije ;)

Novi VW tiguan u opremi "Truck&Field" savladava "samo" 39 %,tako da nema teorije da Zastava može ni upola toliko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To 18% nagib je bio ili veci ili ste vi nesto pasno bili natovareni i nesto nije bilo kako treba jer Zastava moze drugim stepenom prenosa da savlada 20% nagib ;) Ja idem cetvrtom na 10% (barem po tabli) ;)

 

Lako je tebi u Vojvodini gde je sve ravno k'o tepsija. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poredjenja radi, Bubanj potok je 7%

 

https://www.google.rs/maps/@44.738968,20.545198,3a,15y,22.73h,88.55t/data=!3m4!1e1!3m2!1sRdJBYIQ-ib_e4A5KLFRtcw!2e0?hl=en

 

Tako da je meni ovo blago receno neverovatno

 

YUgisa, on 23 Jan 2015 - 23:15, said:

Od 33 do 40% u zavisnosti od verzije  ;)

Edited by milan-jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je zaista za zastavu tacan podatak da savladava nagib 40% to je deklarisano za idealne uslove i idealno stanje motora, sto prosecan auto nema ni kad izadje iz fabrike... svaki covek vise smanjuje snagu jos za makar 10%, jer ima bar 70kg - 10% tezine vise... Takodje redak vazduh ima dosta uticaja. Teoretski na svakih 1000m nadmorske visine snaga kod atmosverskih motora opadne za 10%...

dakle 2 coveka vise + 2000m + malo tereta (makar tezine jos jednog coveka) to je vec 50% manje => max teoretski nagib je vec opao na 20%, i to pod uslovom da je motor u idealnom stanju i sve ostalo idealno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Situacija pre tri godine. Kec sa plinom pun stvari i nas četvoro iz Kokinog broda uz Zlatobor.

Samo je jadnik mogao prvom da vuče. Lamela smrdi kao đavo.

U pitanju je bio ovaj noviji kec koji je katastrofa u odnosu na one stare stojadine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...