Dante Bg 4 Posted January 23, 2015 Pa sta si uradio kad si video da neces uspeti da se popenjes? Kako si se spustio u rikverc?Nadam se samo da je pravina u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 23, 2015 (edited) Pa bilo je malo za*ebano,ima 2 blaže i 1 malo jača krivina,a u podnožju benz. pumpa. Gledaju austrijanci i krste se. Zamisli, ideš u rikverc, pun gas,sigurno 40-ak kmh,peglaš krivine,a stojadin posustaje i na kraju mukica samo zadrhti i ugasi se. Onda isteram ovu dvojicu napolje i nešto stvari izbacim (TV-e, videorec-e. i sl) i uspem da izađem 20 metara višlje nego prethodni put ( u I-oj 50 kmh). Posle 3 pokušaja,gledamo kartu Austrije,najbliži prelaz Travisio-Italija. 300 km do tamo,kaže žabar,morate da deponujete 2000 DM, kad budete izlazili iz Italije u Jugu,mi vam vratimo! OK kažem,a jel mi vraćate DM ili Lire. Pa Lire,normalno,kaže on.Jbt. šta da radim sa lirama u Jugi. Na levo krug,pa još 600 km do "Vilaha". Posle 100-inak km predam volan drugaru,i toliko se zanesvestim da nisam registrovao da je nestalo goriva i da su nam putari prodali kanister benzina. Preuzmem volan kod Vilaha i udronjam se kad vidim istu tablu gde piše ubaci u I brz i pun gas,a uspon 18%. Međutim,tu je dobro makina izašla jer je bilo 2-3 zaravni (nije konstantan uspon),ali je bilo klizanja i bočnih prolaza kroz krivine,neki šleperi prokuvali pa se asfalt izmastio od antifriza. Dobra je to sprava bila,plinski rezz. 80 lit.,potrošnja 8l,taman do Minhena. Normalno gorivo tamo skuplje 30%. Vozim ga na plin do Maribora,tu ga za čekove dopunim,prelazim na benzin, u povratku na plin i opet u Mariboru za čekove. Praktično nisam davao devize za gorivo.I šta ima na njemu da se pokvari,držiš jednu razv. kapu,jednu razv. ruku,kablove i boli te uvo. A ove današnje sprave kad stanu, moš samo da kukaš i da te ošuri šlep-služba , a onda i servis! Edited January 23, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 23, 2015 Jedan drugarov drugar je uzeo Z101 pre par godina za nešto oko 200-300e iz koga je bukvalno šikljalo ulje. On je računao da na oko 30-50l goriva ide 1l ulja.Ode odmah u Deltu da pokaže makinu i nikako da uzvuče Stojadin iz garaže. Pola sata su se zaletali da bi izašli.Na kraju su se zaleteli sa drugog kraja i čuknuli nekog pa su ih izvukli jer auto više nije bio u voznom stanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 23, 2015 Igore ovaj "Kec" je bio u odličnom stanju,pa samo za Nemačku je sabio 50 kkm za godinu dana. Ubeđen sam da takvu uzbrdicu niste videli,kad kažeš 19%,ne zvuči strašno,ali brate deluje kao da je 45%. Put vidiš tek na 5 met. ispred auta i vrhove drveća! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 23, 2015 I šta ima na njemu da se pokvari,držiš jednu razv. kapu,jednu razv. ruku,kablove i boli te uvo. A ove današnje sprave kad stanu, moš samo da kukaš i da te ošuri šlep-služba , a onda i servis! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 23, 2015 A pokoja rezervna svecica i smirgl papir za njih i platine? Njih si zaboravio... sve u svemu kvarovi otklonjivi iz materijal nabavljen bukvalno na svakom drugom cosku, cak i da nema prodavnice svaki normalan vlasnik zastavinih vozila ima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 23, 2015 Pa dobro ja mogu reci samo kako su moji isli, ja u zivotu nisam bio na moru a necu ni skoro... Mozda nisi informisan, ali mozes biti 10 dana u Grckoj i za 45 eura - krajem maja 20.05.-30.05. (ukupna cena za paket smesaj i prevoz autobusom po osobi za svih 10 dana), a tada se vec moze kupati bez problema... I da mu od hladne vode završe jaja ko u slona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 23, 2015 Evo malo temperature mora po mesecima... http://www.seatemperature.org/europe/greece/khaniotis-may.htm Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 23, 2015 Šibni ga u Makadi Bay http://www.seatemperature.org/africa/egypt/makadi-bay-january.htm Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 23, 2015 To 18% nagib je bio ili veci ili ste vi nesto pasno bili natovareni i nesto nije bilo kako treba jer Zastava moze drugim stepenom prenosa da savlada 20% nagib Ja idem cetvrtom na 10% (barem po tabli) 45e plus dodatni troskovi, cak i da je samo 45e sve, ja nemam ni toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 23, 2015 Jesmo bili puni, vazduh jako redak (Alpi), a za podatak koliki uspon može da savlada, nemam pojma. Pa koliko u prvoj može,ako u drugoj može 20%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted January 23, 2015 (edited) Pa bar duplo više... Edited January 23, 2015 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 23, 2015 (edited) . Edited January 23, 2015 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 23, 2015 (edited) Pa možda, ali da ga vuče nekitraktor Edited January 23, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted January 23, 2015 Kod obelezavanja uzbrdica 100% je nagib od 45 stepeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 23, 2015 Igore ovaj "Kec" je bio u odličnom stanju,pa samo za Nemačku je sabio 50 kkm za godinu dana. Ubeđen sam da takvu uzbrdicu niste videli,kad kažeš 19%,ne zvuči strašno,ali brate deluje kao da je 45%. Put vidiš tek na 5 met. ispred auta i vrhove drveća! Nemam ja uopšte loše mišljenje o Zastavama iz tog vremena ako si na to mislio Štaviše jako sam bio zadovoljan sa Jugom koji smo mi imali 20+ godina i koji je stukao preko 200 000km. A što se nagiba tiče nekih 5-6% se već primeti na gasu. 19% i još duži put je prilično ozbiljna stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 23, 2015 Jesmo bili puni, vazduh jako redak (Alpi), a za podatak koliki uspon može da savlada, nemam pojma. Pa koliko u prvoj može,ako u drugoj može 20%. Od 33 do 40% u zavisnosti od verzije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted January 23, 2015 @vicent kakva je to avantura bila Nego pricao mi je drug da kad se tako penjes na neko brdo i gume po snegu proklizaju i vidis da ne mozes vise uz brdo,da treba pokusati okrenuti auto tako sto smotas pun u suprotnu traku.Da nikako ne treba pokusavati da se spustis u podnozje u rikverc,jer je velika sansa da sletis sa puta...E sad kako to izgleda u praksi,po klizavom i kad auto krene u rikverc,ne smem ni da zamislim Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 23, 2015 Kada dođe do toga da toliko klizaš prvo treba da se prekrstiš Kako god da okreneš u velikom si problemu kada se to desi. Meni se desilo ove godine da sam naišao na mostić, tj prelaz preko autoputa koji je zaleđen bio totalno. 2-3 automobila su čak stajala sa strane jer su batalili više da pokušavaju da pređu i čekali su putare da prođu.Krenem u 1. i šlajfuje baš dosta, ali se kreće. Ceo mostić sam prešao na ~2500 obrtaja uz konstantno šlajfovanje pošto nisam smeo ništa da menjam kako ne bi prestao da ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 23, 2015 Jesmo bili puni, vazduh jako redak (Alpi), a za podatak koliki uspon može da savlada, nemam pojma. Pa koliko u prvoj može,ako u drugoj može 20%.Od 33 do 40% u zavisnosti od verzije Novi VW tiguan u opremi "Truck&Field" savladava "samo" 39 %,tako da nema teorije da Zastava može ni upola toliko! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted January 23, 2015 To 18% nagib je bio ili veci ili ste vi nesto pasno bili natovareni i nesto nije bilo kako treba jer Zastava moze drugim stepenom prenosa da savlada 20% nagib Ja idem cetvrtom na 10% (barem po tabli) Lako je tebi u Vojvodini gde je sve ravno k'o tepsija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted January 24, 2015 (edited) Poredjenja radi, Bubanj potok je 7% https://www.google.rs/maps/@44.738968,20.545198,3a,15y,22.73h,88.55t/data=!3m4!1e1!3m2!1sRdJBYIQ-ib_e4A5KLFRtcw!2e0?hl=en Tako da je meni ovo blago receno neverovatno YUgisa, on 23 Jan 2015 - 23:15, said:Od 33 do 40% u zavisnosti od verzije Edited January 24, 2015 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 24, 2015 Ako je zaista za zastavu tacan podatak da savladava nagib 40% to je deklarisano za idealne uslove i idealno stanje motora, sto prosecan auto nema ni kad izadje iz fabrike... svaki covek vise smanjuje snagu jos za makar 10%, jer ima bar 70kg - 10% tezine vise... Takodje redak vazduh ima dosta uticaja. Teoretski na svakih 1000m nadmorske visine snaga kod atmosverskih motora opadne za 10%... dakle 2 coveka vise + 2000m + malo tereta (makar tezine jos jednog coveka) to je vec 50% manje => max teoretski nagib je vec opao na 20%, i to pod uslovom da je motor u idealnom stanju i sve ostalo idealno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 24, 2015 (edited) U BMP-1 je ugrađen šestcilindrični vodom hlađeni Dieselov motor UTV-20 snage 300 KS (224 kW) pri 2000 okretaja u minuti. Motor je smješten u prednjem lijevom dijelu oklopnog tenka. Maksimalna brzina na cesti mu je 65 km/h. Maksimalna količina goriva u spremnicima je 462 litre. Domet mu je 600 km. BMP-1 može savladati 0,7 metara visoke okomite prepreke i prijeći preko 2.5 metara širokog rova. Savladava uspon od 35 stupnjeva. BMP-1 ima amfibijska svojstva, što mu omogućuje da prelazi vodene zapreke uz masksimalnu brzinu od 7 do 8 km/h. U vodi se pokreće s gusjenicama.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9f/Finnish_BMP1_Parola_2.jpg Čitajući podatke za vojna vozila,koja su namenjena savladavanju enormno velikih uspona i prepreka, podatci za vozila terenske auto-industrije (Tiguan 39%, Land Cruiser 42% i sl), mi deluju kao dobar marketinški trik. Šta onda reći za normalne putničke automobile,daj bože da mogu upola velike uspone da savladaju. Šta onda očekivati od nejake Z 101,sa motorom od 40 kw i 78nm torqa. Edited January 24, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted January 24, 2015 Situacija pre tri godine. Kec sa plinom pun stvari i nas četvoro iz Kokinog broda uz Zlatobor.Samo je jadnik mogao prvom da vuče. Lamela smrdi kao đavo.U pitanju je bio ovaj noviji kec koji je katastrofa u odnosu na one stare stojadine. Quote Share this post Link to post Share on other sites