Terza 1 Posted July 27, 2010 Ok, hvala, znam kako su postavljeni ti kruzni tokovi, ako sam te dobro razumeo, to je put ka Tuzli i Brckom, na prvom prakticni nastavljas pravo, pa se na drugom odvajas desno ka Banjaluci i Brckom, a putokaz Tuzla, Zvornik ostaje pravo...Samo mi reci prave li problem kad tocis, tj. ima li neka fora ili i ono znaju za cake pa ti bez problema natoce i kazu da je ED. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 27, 2010 Tako je, konkretno to je put za Brčko tako da pratiš taj put Lož ulje sam sipaš na sopstvenu odgovornost niko ti ništa neće reći osim da je to loža Kada naspeš, neće ti niko ništa reći sve dok plaćaš s tim što račun možeš dobiti samo uz ličnu kartu, a onda moraš da se pravdaš državi tako da samo sipaj, plati i idi, a račun ostavi njima Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted July 27, 2010 sa predjenih odprilike 500 km prosecna potrosnja izracunata 4,9l, 80% voznje u graduautomatik 4.9 po gradu - jel to samo blokovi i nbg .... jer moj ne može ispod 6 u gradu: 95% balkan + 5% NBG istočna evropa ...@ dovla - ta loža - koliko si već rezervoara toga progutao i koliko su ti sigurne info da je to ED mada je tvoj pumpa- brizgaljka pa valjda može da proguta i lošije gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 28, 2010 Progutao sam sigurno 10ak rezervoara iliti ~500l... Siguran sam da je ED jer moj kum dovozi gorivo na tu pumpu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 31, 2010 Juce sam isao za selo, malo iza Nisa, sto znaci da je 90% voznje auto-put. E sada, kada sam isao ka selu vozio sam u glavnom izmedju 150 i 180kmh, potrosnja je bila oko 7.5 litara. Auto je bio prazan, znaci samo ja i suvozac, bez prtljaga. Ono sto me je zacudilo je sledece. Na delu auto-puta ima jedan poprilicno dug pravac, par kilometara, hteo sam da vidim kada je prazan koliko moze da se zaleti, a postojao je i slab bocni vetar, Kazaljka je dosla do 180 poprilicno lako ali na dalje se jedva vukla do 195, posto mi je ponestajalo pravca batalio sam dalje zaletanje. Pomislio sam da je to to, da ne moze vise da razvije, ili mu treba poprilicno za 200-210. Posto sam se vracao isti dan, ali pun ko oko, vozac plus 4 osobe plus pun gepek, hteo sam da uradim istu svar na istom pravcu samo u drugom smeru , auto je bez problema tako pun stigao do 210 ali mi je ponestajalo pravca... Opet je postojao slab vetar. Kako to?Inace u povratku sam vozio sve vreme oko 120kmh samo sam ga zaleteo na tom pravcu a potrosnja je bila 5.5 litara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted July 31, 2010 Prosto! U povratku si imao nizbrdicu i ako ti se cinilo da nije. To se cesto dogadja. Kod mene u kraju koji je uglavnom brdovit cesto se desi da okolina daje dakav utisak da je put ravan (vodoravan),a ono blaga ili cak poveca uzbrdica-uzbrdica i to se vidi tek kad ce covek vraca. Ima jedan deo kod mene gde auto navodno nece da vuce. 90% ljudi misli da je to nekakav bezvazdusni prostor i da motor nema dovoljno kiseonika i nema dobro sagorevanje (znaci gluposti nevidjene) i to su ubedjeni u to. Ono sto ih prvo pitam na tu temu je: Jel je bezvazdusni prostor i kada se vracate ili samo kad idete? Odgovor: Nisam obracao paznju. Na tom delu puta u povratku mora da se pritiska kocnica i ako je u 4.brzini da bi se odrzavalo 80km/h. Toliko o tome koliko je mala uzbrdica-nizbrdica. Taj deo je bas karakteristican posto planine sa obe strane stvarno zauzimaju takav polozaj da izgleda kao mala uzbrdica,ali je ustvari mnogo veca. Iz nekog mog iskustva na auto vise utice uzbrdica neko teret na nizbrdici za postizanje max. brzine sto je ocigledno kod tebi bio slucaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 31, 2010 Vidis moze biti. Ali ipak mi deluje malo cudno, ako jeste nizbrdica onda je meni ona bila totalno neosetna, odnosno ako je bila uzbrdica, jer tuda cesto putujem, ali definitivno su kola osetila. Obraticu paznju sledeci put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted July 31, 2010 Jedna neobična statistika - BMW 116i, gde god je bilo moguće na auto-banu u švabiji gas do poda, 200 (do 230 na nizbrdici), prosek na ~700km puta je bio na kraju oko 130km/h, prosek svega 8.6l/100km. Ja sam očekivao dosta više.BTW, auto mi je pomerio sve kriterijume, iako sam u poslednje vreme stvarno svašta vozio. Impozantna sprava i najbolje sedenje u nečemu što nije trkački auto do sad - bukvalno se sedi na patosu i fantastična ergonomija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 1, 2010 Pa ja nisam ništa rekao samo sam primetio da mi je potrošnja bila za oko 0,5-0,8l manja sa ložom tj. ED-om koji se prodaje u BiH... evo napunio sam ponovo ložu i potrošiću je do vikenda pa ću videti jel' slučajnost ili ima nešto u tome Evo, kao što rekoh, potrošio sam još jedan rezervoar lože, potrošnja 7,1 na putu gde je 80% autoput pri brzini oko 140km/h, a ostatak gradska vožnja bez gužve... OPET sam nasuo isto ali sad ću ići na brzine do 100-110km/h da vidim koliko još može da padne... Inače, cena za 50l je oko 3900rsd, a u Srbiji okruglo 6000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
3.14jan 1 Posted August 1, 2010 Evo za moju "gospodju" od Kragujevca Ibarskom magistralom do Budve 3.9l 60km prosecna brzina dva putnika u kolima, vracanje pet putnika i torbe isti put malo jaca voznja 65km prosek, potrosnja 5.5 skoro sve bez klime, samo u Sozini radila klima :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted August 1, 2010 Pocinjem ozbiljno da razmisljam o 1.9 JTD motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted August 3, 2010 Mali update sto se mog auta tice... Upravo sam se vratio iz CG, predjeno 1184 km prosecna potrosnja po boardu 5,2 l/100km Prosecna brzina 52km/h (ubise ogranicenja na odredjenim deonicama i radari), na kraju, tako neshto mi se poklapilo i sa punjenjemrezervoara posle, ispadlo da mi nije "slagao" board...Inace vozeno je bez klime (nocu) i isao sam preko Bosne. Mogu samo da kazem da je put odlican i mnooogo manje naporan nego kroz srbiju! Ovo mi je prvi "veci" put u cugu otkako imam ovaj autic i prezadovoljan sam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted August 9, 2010 @ dovla - ta loža - koliko si već rezervoara toga progutao i koliko su ti sigurne info da je to ED mada je tvoj pumpa- brizgaljka pa valjda može da proguta i lošije gorivo Da, njegov je Pumpa-dizna onaj o 150ks sto se ugradjivao u Golf IV CRVENO TDI i u seate...cupre...dizele, samo sto je njegov duplo slabiji. :wallbash: Meni je po bordu potrosnja 16.4 km/l = 6.0497561l/100km po gradu, kratkim relacijama i velikoj guzvi... bez klime normalne voznje(meni je to normalna voznja ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 9, 2010 Pazario sam auto pre nekih cetiri(4) meseca i nedavno sam isao na prvu vecu relaciju do Travnika cca(500km) u jednom pravcu. Ruta je bila ZR-Bjeljina-Doboj-Zenica-Travnik. Solidan put. Cetiri odrasle osobe i dete. Postovanje propisa "uglavnom" ! Prosecna brzina 55km/h(ako se dobro secam)! Potrosnja gasa ispod 7lit . Prezadovoljan ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misko ///M 1 Posted August 9, 2010 punto MK2 1.9 JTD chipovan da ne moze vise (dimi jedva vise od fabrickog)dve osobe u kolima i gomila laganih stvari, relacija Beograd-Tasos-Beogradukupno predjeno 2200km sa 111 litara goriva, prosek je 5.05l realan a po bordu je bio 4.8lna autoputu 10-20km preko dozvoljenog limita isto tako na magistralnim putevima jedino u naselju postovanje ogranicenja (relativno ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted August 10, 2010 nemam pojma kolika je, sipam, kad se potrosi sipam opet, zasto bih se nervirao da zna cifru, cirka odokativno na otvorenom oko 5.5 sa klimom 6 u gradu oko 7. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 14, 2010 Posle uradjenog velikog servisa u TIM-u,krenuo od novog Mercatora (danas-subota)do mesta Babe (kao neki "velnes centar") (iza Ralje) i natrag.Predjeno okruglo da okruglije ne moze biti - tacno 100.0km.Po bordu 15.4km/L,to je 6,49L na 100km.Sve vreme radila klima,do tamo 3 osobe nazad 4 osobe.Ako je ovo tacno ja sam prezadovoljan.U pitanju je punto 2001,1.2,16v,80ks,uvezen pre 2 meseca za 3000e.Sta mislite jel ova potrosnja moguca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted August 14, 2010 Juce sam napravio 290km. Relacija je bila Bor-Paracin-Cuprija-Jagodina i nazad naravno. Cetri osobe,bez klime i sa ogranicenjem od 80 na otvorenom. Kroz gradove je bilo malo onog kreni stani,ali nista preterano. Na putu Bor-Paracin je na 5 mesta bilo radova,nije bilo zastoja ali se brzina smanjivala bukvalno do nule pa onda sve iznova do 80km/h. Za ovu relaciju sam potrosio 26 litara TNG-a. Kada se ovo stavi na papir bude da je prosecna potrosnja 8,96 litara. Nije lose,nije lose Ipak je ovo stariji motor i gasni uredjaj je obican,ali moram da napomenem da ne postoji razlika izmedju voznje na TNG i benzin po pitanju ubrzanja. Mozda moze tu nesto malo i da se popretegne,ali za sada mi sve to radi bas kako treba pa necu nista da diram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted August 16, 2010 Evo 2 klipa sa potrosnjom sa puta do Crne Gore i nazad.Vozilo Puntodzet 1.3 mjet.Potrosnja do CG! 3.6Lhttp://yfrog.com/05potrosnjabgbrz" onclick="window.open(this.href);return false;2 putnika, sve vreme klima upaljena, dosta stvari u gepeku i na zadnjem sedistu.Natocen do vrha na Eko pumpi kod yu biznis centra.Potrosnja od Bara do Beograda na 560 km puta - 3.2L! http://yfrog.com/nepotrosnjabrbgz" onclick="window.open(this.href);return false;2 putnika, jedna torba, sa upaljenom klimom vise od pola puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 16, 2010 Kako, kako uspevaš da potrošiš 3.5 litra na 100??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted August 16, 2010 Znaci,svaka cast za potrosnju! Neka komp i slaze malo opet je extra! Nisam imao nikad priliku da se upoznam sa tim motorom tako da ne mogu reci da li je to moguce ili ne,ali znam da mnogo,mnogo zavisi ko odnosno kako se auto vozi. Ista relacija i isti auto, Fiat Punto 1.2 8V burazer napravi 5.9,ali nikad ne gleda u komp vozi normalno,a ja spustim i na 5.0 Odrzavanje konstantne brzine je kljucna stvar,ali u odgovarajucem stepenu prenosa. Jos jednom svaka cast za ostvarenu potrosnju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.alek 0 Posted August 16, 2010 (edited) iso sam na more do grcke sa alfom 147 moje devoje 1.9jtd auto me je prosto odusevio i kako ide a i koliko trosi..bas smo krenuli njenim kolima da bi ustedeli na gorivu i mogu da kazem da je uspelo... relacija beograd-solun (autoput) 140kmh - 160kmh 5.2 -5.6 l solun-halkidiki (srednji prst) 100km autoput, 80km magistrala uzbrdo nizbrdo 7l naravno auto pun stvari. da ne duzim vozikali smo se tamo dosta i jos sam proveo 2dana u solunu(gradska voznja), u povratku svratio do soko banje i posle nazad u Beograd ukupno preso 2600km sa 190e nafte na boardu prosecna potrosnja mi je stajala na 5.2 povecala se u povratku jer sam kroz makedoniju vozio 170,180 na 6l. pa se posle opet spustila, kad sam stigo nazad bila je 5.5 sve u svemu ustedeo sam 150e na gorivo jer moj auto istim rezimom voznje trosi 10 l. a da zaboravih klima je bila ukljucena non stop!znaci ne mogu da verujem koliko se isplati dizel sto se tice potrosnje a uopste nije lenj auto super vuce i ide! Edited August 16, 2010 by Salle Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted August 16, 2010 Upravo to - sto ujednacenija voznja, u vecoj brzini na manjem broju obrtaja.Ne idem vise od 10kmh od ogranicenja. Gledam po "2 krivine unapred". Kad preticem radim bezbedno sa normalnom brzinom, tj sa npr 80 ako moze a ne 100kmh. Koristim zaletanje pred uzbrdicu, inerciju, jaaako sam skoncentrisan - pratim svu signalizaciju koja mnogo znaci. A jos pride: fabricki propisana dimenzija letnjeg GY efficientgrip pneumatika (185-60-14), pola rezervoara natoceno na MOLu, pola na Eko pumpi. Sve ispravno na kolima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 16, 2010 Naravno Stevo, slažem se sa tobom. I meni je jednom pošlo za rukom da spustim do 4 litra ED. Pri tome sam se služio onim što si napisao u postu. Do BG-a i nazad, auto-put sa brzinom oko 110-120 km/h, bez klime, potroši mi oko 5.5 litara ED. Sa brzinom do 150 km/h, potrošnja raste i do 7 litara ED. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted August 16, 2010 Od 10-15 kola koja voze drugari moj 1.3mjet je ubedljivo najekonomicniji.Posle mene, najmanje drugarima trose 1.4tdi i 1.5dci i to 4-4.2L za magistralnu voznju. Svaka cast ljudima iz FIATA na ovom motoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites