Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Posted (edited)

Isao poslom da nesto zavrsim svojim autom, nisam zurio nazad :) , pa sam se malo zaje*avao... Cisto da vidim koliko potrosnja moze dole u odnosu na neki prosek koji sam ostvarivao do sada. Posto otvoren put uglavnom iskoristim da, vozeci u malo visim obrtajima, produvam i masinu i FAP filter.

Laganica magistralom, malo preko ogranicenja i na otvorenom i u naseljima. Nije bilo cak ni ravno, nego brdovito uz jedno penjanje/spustanje sa visinskom razlikom od +400 mnm.

Na nepunih 100 km, prosek od 57 km/h, potrosnja po boardu opustenih 4.3l . Ili u praksi pretpostavljam trunku preko, nisam cepovao. Da krenes negde magistralom i drzis ovakav tempo malo preko ogranicenja, autonomija ispade 1200-1300 km, struja STOP :D :

 

IMG_20240319_085125.thumb.jpg.062432e6ff300dd6c81a48a8c237ccbf.jpg

 

Na to jos 40-ak km autoputem opet malo preko ogranicenja - i na ulazu u BG guzvu, nas dvojica :) se zaustavismo na 4.6l po boardu:

 

 IMG_20240319_091611.thumb.jpg.e5be6d910b3aba1656dcfb93fab069ed.jpg

 

Na magistrali i autoputu DS5 je definitivno na svom terenu, opusteno kruzira, siguran za preticanja, sedista (sa svim mogucim podesavanjima i ekstenzijama za kolena), kao i kompletan ugodjaj enterijera odlicni... A potrosnja za 2.0 HDi od 163 KS i tezinu vozila od blizu 1.6 t bas pristojna (totalna suprotnost u odnosu na grad, gde je kao slon u porculanskoj radnji :)).

Ocekivano, posto HDi/BlueHDi vozim i u sluzbenim automobilima vec vise od deceniju i po. I mali 1.4 i 1.6 i 2.0 su solidno ugladjeni (koliko je to izvodljivo za traktor) i ekonomicni. Sto se ocekivano potvrdjuje u praksi i za ovaj privatni, sve drugo bi me iznenadilo. Steta samo sto svih tih godina, PSA nije ispratio slicnu pricu i sa svojim benzincima.

Bonus pikcr, ako eventualno nekoga zanima takva motorizacija generalno - recimo vozeci po ogranicenju na autoputu, na tempomatu je na oko 2000 rpm:

 

a3.jpg.6ddaf2ed4c08113d9efa3a39c9fa96a2.thumb.jpg.f1a9ce719457440f9f68a7f49fe8918e.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Eo p0tr0snje ... kako ide ufff :wub: tsss tssss :D vredi svaki euro cent ....

20240320_001656.jpg

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isao juce do hrvatske i sad da ne kucam sve mogu opusteno pola teksta da iskopiram od imenjaka sa sitnim izmenama.

 

Isao poslom da nesto zavrsim svojim autom, nisam zurio nazad  , pa sam se malo zaje*avao... Cisto da vidim koliko potrosnja moze dole u odnosu na neki prosek koji sam ostvarivao do sada. Posto otvoren put uglavnom iskoristim da, vozeci u malo visim obrtajima, produvam i masinu i PDF.

 

Laganica malo preko ogranicenja i na otvorenom i u naseljima.

 

Na 200+ km, potrosnja po boardu opustenih 5,6l. Ili u praksi pretpostavljam trunku preko, nisam cepovao. Da krenes negde dalje i drzis ovakav tempo malo preko ogranicenja, autonomija ispade 1200-1300 km (rezervoar 70l), struja STOP  :

 

Na magistrali i autoputu BMW5 je definitivno na svom terenu, opusteno kruzira, siguran za preticanja, comfort sedista (sa svim mogucim podesavanjima, ekstenzijama za kolena, naduvavanjem bokova, ramenog dela itd), kao i kompletan ugodjaj enterijera odlicni... A potrosnja za 3.0 D od 258 KS sa 4x4 pogonom, 275 sirokim valjcima od guma i tezinu praznog vozila od blizu 1.9t bas pristojna (totalna suprotnost u odnosu na grad, gde je kao slon u porculanskoj radnji ).

 

Ocekivano, posto dizele vozim privatno i u sluzbenim automobilima vec vise od deceniju i po. I mali 1.4 i 1.6 i 2.0 su solidno ugladjeni (koliko je to izvodljivo za 4 cilindra), ali sestak je druga dimenzija, sto se ocekivano potvrdjuje u praksi i za ovaj privatni, sve drugo bi me iznenadilo.

 

Ako eventualno nekoga zanima takva motorizacija generalno - recimo vozeci po ogranicenju na autoputu, na tempomatu je na oko 1500 rpm:

 

Bonus na pikcr kad vec kopiram stil skrivena kilometraza i ostali numericki podaci osim potrosnje default_D.gif

 

20240322_173433.thumb.jpg.081bb7a2ba07335466631fb7dac09894.jpg20240322_173500.thumb.jpg.c116a2ef5cffd15d1bcf714c44155dc2.jpg20240322_175209.thumb.jpg.a1f55685511cc47728680e7c2b4e08ed.jpg

 

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastična potrošnja. Nisam imao prilike da vozim peticu sa 3,0 dizelom, ali, jesam X5 sa verzijom 30d ( 286 "plus" 12 ks ) i sećam se da je na kraju bio neki totalni smehotres od male potrošnje za toliku samohotku (oko 2.200 kg).

 

Koja ti je dimenzija guma (mislim i na colažu)?

 

"Gledam" (ne kupujem :) ) novu peticu, mislim da dolazi u rasponu 18-21" i ona meni izgleda fantastično sa opcionih 19", koje su i deo M Sport paketa (a lepa mi je i sa standardnih 18"). Ali, skoro svaka salonska koju sam gledao je bila na opcionih 21".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 3.0D od 258ks fantasticno mali potrosac,sto i sama fabrika kaze.U poredjenju sa 2.0D potrosnju po fabrickim podacima je ista,tj razlika u 0.1l u korist 2.0d.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto mi se resetovao Trip na kolima pre nekog vremena pa sam pogubio duzu statistiku.

Juce pri polasku stanje 213km,  11.2l/100, prosecna ispod 19kmh (BG voznja), nisam resetovao, samo nastavio na to. Isli do Brankovine (Desanka Maksimovic), pa do Valjeva malo na Gradac, posle na klopu u Valjevu i kuci, preko Milosa i tamo i nazad. Nismo bili na Gradcu godinama, pa malo da se podsetimo.

 

Na kraju puta ukupno pokazao 430km i 8.6l, prosek 29kmh (121/130 autoput GPS/cajger, nego sam po lokalu bas pazio na ogranicenja). Ispada da je za ovaj put do VA trosio oko 6.0-6.1l/100 (klima ka tamo, ka nazad grejanje). Koliko grad i guzva nabija potrosnju, uzas...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron 275/40r18 miselin pilot sport 4.
@danijel55 tako je, zaista je fantastican motor u svakom smislu, cak mislim da potrosnju vise "ujede" 4x4 pogon i siroke gume od samog motora jer 2.0 sa sirokim gumama i 4x4 trosi skoro isto u istoj piksli.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj 2.0 TDI trosi od 5,5 do 13 litara ali to su ekstremi realnost je autoput 130kmh 6,5 litara grad 10 litara mada i to sa rezervom posto ne vozim taj auto po gradu
Kada idem na more tada vozim 140-150kmh i potrosnja je 7-7,5 litara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno podatak iz čiste gradske vožnje.

Prosečna brzina 18km/h, 212 km, dosuto 21.1 L (mada ga je našpricavao i nakon što je pištolj zaustavio).

Po sipanom, 9,97 l/100km, ako izuzmem efekat tog "dodavanja", recimo neka je 9.5 l/100km.

1.4 TSI, 150ks, automatik.

 

Nije loše. 

Očekivao sam strašnije, 11-12, bar. Dizeli 1.9 JTD i 1.6 HDI su na tim brzinama išli 8-9,6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko skoriji info za 1.6 multijet za grad, recimo ispod 20km/h prosek?

Danas čepovao, 8,4l/100km pri brzini od 19km/h i pređenih 150km čistog grada.
Realna potrošnja za litar-litar i po veća od one prema bordu.
Pri tome do posla 10km i nazad svaki dan...
Jedva da izađe na 90 stepeni.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevelika potrosnja ti je to za 1.6. Meni 1.9 trosi manje po gradu. 

Temperatura ti je problem, morao bi se zagrejati. Proveri termostat. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procena potrošnje za t-jet u gradu. isključivo špic. 
Po bordu 10.3l, prosečna brzina17 kmh. od prilike isto kao i Evo atmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni pokazivao 13 14 kako sam sipao spustio na 8 ... valjda je takav sistem vezan za senzor nivoa ... tako da i taj podatak pitanje kolko je ispravan, definitivno manje trosi od lancie 1.6 i to dobro manje ako gledam po sipanom crvendacu i predjenom putu sa sve neravninama usponima i semaforima ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, stex_pb said:

Procena potrošnje za t-jet u gradu. isključivo špic. 
Po bordu 10.3l, prosečna brzina17 kmh. od prilike isto kao i Evo atmo.

A bolje ide T Jet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, endbringer said:

Ima li neko skoriji info za 1.6 multijet za grad, recimo ispod 20km/h prosek?

Danas čepovao, 8,4l/100km pri brzini od 19km/h i pređenih 150km čistog grada.
Realna potrošnja za litar-litar i po veća od one prema bordu.
Pri tome do posla 10km i nazad svaki dan...
Jedva da izađe na 90 stepeni.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 

Ispod 20 km/h prosečne nemam još uvek  ali variram negde od 25 do 30km/h i potrošnja je 6 - 6.7L. Relacija od 11km jedan pravac, ujutru niz Kosutnjak u povratku uz Kosutnjak. Nisam merio čep metodom ali po sipanju uvek do pola rezervoara to je otprilike ta potrošnja. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...