Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

1 hour ago, dekirs said:

Je l mogu ja da pitam nesto a da se pojedinci ne naljute.. Evo ovako kao normalan covek koji provodi vreme na forumu i gleda razne slike koje kace ljudi..

Zasto krijete kilometrazu kada slikate board? Zanima me samo koji je razlog iza toga? Prvenstveno mislim na kolege moderatore koji imaju tendenciju ka tome.. Nemam nikakvu zlu nameru samo mi je interesantan taj momenat, mozda ja na pogresan nacin razmisljam pa mi je cudno.

 

RDT_20230419_1754085879080068827045164.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to sakrivanje kilometraže u životu ne bi primetio.

Baš na konto toga, ovaj dizlo što prodajem ima 260000km na satu. Zobu me potencijalni kupci i kao, pa prešao je podosta, ja im kažem da sam namerno digao kilometražu da me jeftinije izađe carina, jer on je za 9 godina prešao ustvari 140000km. Obično tad nastane takav u komunikaciji i onda "Aaaaaaa".

Al nikom nije čudno što su 11-14 godina stariji primerci svi ispod 200000km.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to čudno nego normalno. :D

 

Evo moj tinejdžer ima trenutno 195+K na satu, normalno ... :thumbup:

 

Danas pređoh,  DisA 560Km. 80% AP, resto magistrala i lokal, uglavnom po ograničenjima uz par ispada...

                          AvspdA 82 Km/h, AcA 6,8 L B)

 

A DisB mi je trenutno slična kao u kolege @Mijailović P. , kao i AvspdB, a AcB što je i očekivano od mog nesporta, ~7,2L po bordu. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije moj, ali je tinejdzer....

Ispod haube mu pise 690 000, a od tad je presao 50 000
Metan, otvorena voznja mahom, oko 4.5 kg.
1.6 atmo benzinac u originalu. Koji u slicnim uslovima trosi 7 do 8 L po bord comp....


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf naravno

Poenta je da patimo za cifrom 170 000km na satu. A uglavnom vozimo par puta vise ....

Vecina iole redovno odrzavanih motora ce preci 500 000 km bez problema.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Večita dilema, kako uvezeni Passat karavan TDI sa kukom, izlizanim sedištima, volanom i svim tasterima ima manje kilometara mali auto u  Srbiji koji je korišćen samo po gradu. :D Očigledno da Srbin sa prosečnom platom 5X više vozi nego Nemac 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam prilike da za vikend malo provozam novi BMW X1 2,0 dizel sa 150 ks i potrošnja tog dizela u vangradskoj vožnji je nadrealno niska. Taj pri brzini od 130 km/h ne prelazi potrošnju od 5,5. A posle oko 250 km mešovite vožnje je bila ispod 4,5.
Dizeli su dizeli (van grada).
 

viber_image_2023-04-25_14-22-31-908.png

viber_image_2023-04-25_14-22-50-933.png

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je bas dobro. Deluje dosta nize od kumovog X1 iz prethodne verzije sa istim motorom. Taj ugrubo potrosi litar vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu samo da kazem UAAUUUUUU

sa blesavom fabijom naravno dizel zam tesko obarao ispod 5 L


Ovo za BMW je fantasticna potrosnja, kao da je na spustu sa planine napravljena...

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa Leonom mogu da imam prosek ispod 5l cim vidi o od otvorenog puta, ali sa QQ daleko teze zbog visine i aerodinamike. Na autoputu je nemoguce pa i da se vozi 110km/h konstantno da bude ispod 5l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pojasnim sam sebe :)

 

Najpre, pod "mešovita vožnja" sam mislio kombinacija auto puta, magistralnog i regionalnog ( uz jedno penjanje na FG i vožnju grebenskim putem oko 30 km ) i ukupan prosek brzine od samo 55 km/h.

 

Taj BMW je bio sDrive, tj. samo 2WD.

 

On ima odličnu aerodinamiku ( Cw je samo 0,26 za baznjak, ne znam koliko je za ovaj koji sam ja vozio, M Sport paket ) i to je razlog zašto na autoputu ( i pored visine od skoro 165 cm ) troši tako malo.

 

I zaista nisam siguran da li bi mu po potrošnji na auto putu "stao na crtu" i hibridni Jazz :) Mislim da bi ga ovaj X1 bez problema "počistio"  :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stekao generalno utisak jos od voznje CHR da hibrid u gradu dominira, ali na autoputu postaje "klasican benzinac".

Eto voleo bih nekad da posedujem Ficka hibrida pa da uporedim tu tvrdnju i licno :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s. svi znamo i da je za vikend bila akcija policije sa radarima na sve strane ... :)

 

Just now, igor0511 said:

Ja sam stekao generalno utisak jos od voznje CHR da hibrid u gradu dominira, ali na autoputu postaje "klasican benzinac".

Eto voleo bih nekad da posedujem Ficka hibrida pa da uporedim tu tvrdnju i licno :D 

 

Ne može na auto putu hibrid da "gratis" generiše struju i čim mu u tim uslovima struju proizvodi SUS, "nema magije" da na auto putu hibrid troši manje od uporedivog SUS-a.

"Gratis struju" hibrid ima samo gde je promenjiv ritam vožnje. I što se ritam češće menja ( kao što je to slučaj u gradu ), količina "gratis struje" je veća. I zato hibrid u gradu troši smešno malo. A manje troši i van grada kada bi se inače tuda ritam češće menjao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...