MS PK 7732 Posted February 2, 2021 To neka ovi iz firme obracaju paznju, ja sipam gde kazu Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 3, 2021 Grešiš brt. Svako od nas ovo plaća, na Mol računu se to i vidi ! Na ostalima, NE ! Privatno ili službeno, cena je ista . 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 3, 2021 (edited) Na računu od 3700 rsd., 24 litra ED, haračlijama ide 2030 din a gorivo košta 1670 din. Edited February 5, 2021 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 3 1 neshtry, dach@, Djuk85 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted February 3, 2021 Cena goriva okvirna bez akcize vam je od 60 do 70 dinara zavisno od derivata. Na tu cenu ide akciza koja je sada cini mi se 63 dinara. I na tu cenu kad se doda pdv od 20% dobije se cena goriva Iz racuna gore se to i vidi. 1670:24=69din za litar + 20% pdv = 82,8 dinara je cena bez akcize po litru ED. 2 shuxx and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 3, 2021 A bre tako je oduvek, samo akciza raste 2 1 Martin, shuxx and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted February 3, 2021 Tačno, ali za razliku od prošlih vremena, nešto se i radi po pitanju puteva i saobraćaja uopšte. ............................................... 1 1 1 Martin, neshtry and Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted February 4, 2021 Aha....hold my beer. 4 knezevic76, alfini0507, Axic and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted February 4, 2021 Rade se sanacije klizista na novim deonicama 3 1 rkoma1986, alfini0507, Zvezdo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 4, 2021 Ma, izgradiše SVE !!! A gde su putarine, plaćanja pri tehničkom pregledu, silni porezi, poskupljenja. Teško nama, javni dug povećan 5 x. Šta se izgradilo od fabrika da se ljudi zaposle. Pozivaju na najnižu cenu rada, upropastoše sve. Pri tom se grade spomenici, žičare, gluposti, zgrade koje peru novac i sl. Katastrofa. 5 Gagy.GM, Zvezdo, werp690 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14848 Posted February 4, 2021 20 dana zaobilaznim jedan krater i danas ga nema...zakrpili. A što kolitrazi prave od pretovarenih kamiona....mora privreda da šiljaka,a što nije projektovano za toliki saobraćaj i teret,jbd Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 4, 2021 Uvek zaboravim na kolotrage na autokomandi kad se ide iz pravca hrama ka dusanovcu i "obrijem" auto odozdo... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted February 4, 2021 Skoro godinu dana Corone, slabije se putuje privatno. I mic po mic - evo potrosnja posle danasnjeg cepovanja izadje na okruglih 7.0 l, od kako je auto u mom vlasnistvu (jos malo pa 3 godine). Na istim relacijama kao Stildza pre njega, skoro 2 godine se drzao na konstantnih 6.7l ukupnog proseka. Malo po malo je zadnjih godinu dana islo u vis, pa cisto da prijavim okruglu cifru. Evo kako se krecu proseci za MultiAir Turbo 140 KS kod mene. Cisto da ne bude zabune - bilo je naravno vise pojedinacnih/parcijalnih tocenja od broja na grafikonu sa desne strane (posto delom sipam "privatno", a delom na sluzbenu karticu). Ja ih zbog tacnosti pisem zbirno, kao jedno tankovanje, tek kada cepujem - ali u principu bi to bio otprilike taj odnos proseka: 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 4, 2021 Mene sramota da se javim u temi sa dizelom i potrosnjom od 5l 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted February 5, 2021 Posle oko 10.000 km stvarni prosek oko 6,3 (Honda CRV 1,5T AWD). Vozilo se uopšte ne vozi po gradu, a relativno malo po auto putu. Uglavnom (ravničarski) magistralni putevi Srbije. Za sve je kriva prokleta pandemija. Da su neka normalna vremena, pa da više putujem na neke uobičajene ili dalje destinacije (i sa više auto puta) prosek bi bio oko litar više. Npr, distanca Beograd-Kopaonik-Beograd mi je uvek u rasponu 7,2-7,6 (a na auto putu ga držim na 130 km/h, a sitna razlika koja se javlja zavisi samo koliko "potapam" gas magistralno) 1 1 igor0511 and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted February 5, 2021 Nerealna potrosnja za taj gabarit i pogon. Svaka im cast za motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted February 5, 2021 Na 130 km/h troši oko 8,2, a toliko obično ima prosek potrošnje od BG do Kopaonika. Kada sam baš "potapo gas" magistralno, a i bio veliki sneg na putu od Brzeća do Kopaonika, bilo je ukupno 8,8 ( a sama ta deonica od Brzeća je bila prosek 14 litara, mada je obično oko 11). Ali, ako se vozi "tečno" po magistralnom putu (bez čestih jakih kočenja i čestih jakih ubrzanja), pa čak i ako se vozi relativno brzo, to vozilo zaista troši relatvno malo. Ja 500L sa 1,6 Mj obično vozim sa 1,5-2 litra manje (ako je ritam vožnje sličan). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14848 Posted February 5, 2021 Moj je između 5,8 i 6,5 na 130km Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted February 5, 2021 Oko 6-6,5 meni su pri 130 km/h bili i 308 SW HDI, a i sada je i 500L 1,6 MJ (308 ipak manje, bliže 6, a 500L više, bliže 6,5). Pri čemu je 500L visok skoro kao CRV ( 165/168cm ), sličan im je Cw, a razlika je "samo" benzin/dizel i 2WD/AWD i nešto malo u težini ( 500L je 1.533 kg, a CRV 1.644 kg), mada je težina bez nekog uticaja na potrošnju pri konstantnoj brzini Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 5, 2021 Yeti 1.8tsi awd na 130km/h kruziranja trosi ravno 8.5l. U gradu je dvocifrena cifra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted February 13, 2021 Bitne razlike nema ili ja ne vidim između ove i čep-čep metode. Iskreno, ni ne nameravam s tiZim da se zamajavam. 2 moron and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted February 13, 2021 Ja merio nekih 45kkm, skontao da je racna razlika 0.17l da laze board i to je to. Mrzi me vise da pratim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 13, 2021 (edited) 320d 4.9 prosek na 45kmh kombinovano. X3 7.4 prosek pretezno gradske voznje, vidi se prosek od 30kmh. P.s. znam da bi trebalo obrisati prasinu sa navigacije Edited February 13, 2021 by Ivan Sredjene slike 3 igor0511, Axic and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted February 13, 2021 To su smešne potrošnje. Dizel je tu prosto nepobediv. Mada, po ovom hladnom vremenu, meni 500L 1,6 MJ po gradu (na poslednjih oko 150 km, uz prosek brzine 21 km/h ), ima prikazan prosek potrošnje od 7,7 (uz jednu regeneraciju). Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 13, 2021 To je još i odlično. 2 moron and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 13, 2021 Euro5/6 dizelu su praksi bas znacajno stedljivoji od euro3/4, naravno ima nekih izuzetaka, ali razlika je znacajna. Evo stari bmw e60 520d euro4 pri slicnom proseku brzine i stila voznje ima 2.5l vecu potrosnju od novijeg i jaceg brata. Alfa 147 ristajl 150ks mjet, slican prosek brzine i stil voznje, a trosi 0.5l vise od x3 koji je tezi 650kg po saobracajnoj. Pritom mislim da su im deklarisane performanse iste (8.5s i 210kmh). Quote Share this post Link to post Share on other sites