marko.jovanovic 925 Posted February 7, 2019 Jbt jeftinije je voziti Oktaviju RS 2.0tfsi ili GTi-ja nego tu Alfu 159, o performansama da ne pričamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 7, 2019 Fabrički deklarisanih 7.9 po gradu za Alfu 159 sa tim motorom (120 konja), vidimo svi kako u praksi ode na 9 litara i to kad se čovek potrudi...a realno troši oko 10. Ali, kad VW deklariše po gradu 11 litara za dva modela koje pominješ, to izgleda u praksi ne samo da neće biti više, nego će biti i manje od toga, šta li... Škoda Octavia II - RS 2.0 TFSI (200 konja) Fuel consumption (economy) - urban 10.9 Fuel consumption (economy) - extra urban 6.0 Fuel consumption (economy) - combined 7.8 Kerb Weight: 1.475 kg. Volkswagen Golf V - 2.0 GTI (200 konja) Fuel consumption (economy) - urban 11.0 Fuel consumption (economy) - extra urban 6.2 Fuel consumption (economy) - combined 8.0 Kerb Weight: 1.336 kg. Alfa Romeo 159 1.9 MJet (120 konja) Fuel consumption (economy) - urban 7.9 Fuel consumption (economy) - extra urban 4.9 Fuel consumption (economy) - combined 6.0 Kerb Weight: 1.575 kg. Problem sa 159-kom sa dizelom od 120 konja je što u praksi takoreći ne troši ništa manje od verzije sa 150 konja (ako se čovek potrudi, onda se taj trud više isplati kod 120 konja verzije nesumnjivo). Ako se ne potrudi da se obori potrošnja, nego se vozi ''normalno'', po gradu će ona od 120 konja popiti isto ili tek negde oko pola litre manje od one sa 150 konja...a, ipak je 30 KS razlike u pitanju. Za verziju od 150 konja deklarisano je 8.3 po gradu, a trošiće između 10 i 11 (kad se nimalo ne trudi da se obori potrošnja). Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 7, 2019 Nešo, video si Nidžin post, nemam komentara, ne bih rekao da laže. Troši skoro kao tvoja Alfa 159. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted February 7, 2019 Brm brm.brm.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 7, 2019 (edited) 21 minutes ago, marko.jovanovic said: Nešo, video si Nidžin post, nemam komentara, ne bih rekao da laže. Troši skoro kao tvoja Alfa 159. A, ko je rekao da Nidža laže? On je imao i Alfu 159, zna bolje od tebe kako stoje stvari, ne brini. Inače, stvar je samo u tome da te nisam razumeo, nisam uvideo da si dostigao nove nivoe objektivne priče o automobilima , pa zato kad si pisao o Octaviji RS 2.0 TFSI sam naivno pomislio da si govorio o Octaviji mk.2 TFSI sa 200 konja koja je počela da se pravi 2005. godine kad i Alfa sa kojom si uporedio...a, ti si ustvari (u novom vrhuncu svoje objektivnosti) poredio sa jedno 10 godina mlađim modelom Octavije... Ako već hoćeš da porediš sa Octaviom koju vozi Nidža, ima jedna druga Alfa koja joj je za poređenje performansi i potrošnje. Edited February 7, 2019 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted February 7, 2019 1 hour ago, DraganUS said: Brm brm.brm.... Samo čep metoda, bajo!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 8, 2019 @dellas odstupanje u procentima je slično, dakle ako 520d po gradu deklarisan na 8l potroši malo zustrijom vožnjom 10-11l tu je novi 520d deklarisan 5l na oko 6.5-7l.Deklarisan na 3.7l otvoreno i to postiže na 90kmh bez problema pod klimom i na zimskim 245/45/18 gumama.Inače ovaj BMW u njušci ima škrge koje otvara samo kada treba da ohladi motor, inače su zatvorene da bude manji otpor vazduha, a i radna temperatura nije 90c nego 100c radi veće efikasnosti, baš je komad tehnike, a savet za manju potrošnju je indikator da dignes nogu sa gasa Sent from my STF-L09 using Tapatalk 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 8, 2019 To je temperatura ulja. Tako je i kod mene na trojci, i tako je na ''novijim'' generacijama. Rashaldna tečnost ne verujem da je 100 stepeni. I kod mene na displejčiću menja boju u zavisnosti od režima vožnje i koliko je prisutan eko režim. U pitanju je 320d 163ks. Iskreno, još se navikavam na te dodatke, i malo me nervira što svaki put kad se uključi vozilo kreće sa ECO PRO režimom rada. U njemu je poprilično mlitav i pasivan auto, i slabo vuče sve dok mu se ne potopi gas... Po boardu, troši 5.5l/100km, kombinacija auto puta i gradske vožnje, ali noću. Ostaje da se proveri kad dospem rezervoar do čepa, ali ako je tako troši litru manje od 147 jtdm 120ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 8, 2019 Mora da može da se podesi da nije stalno u eco pro jer je kod većine po defaultu u comfort modu, možda je ta verzija od 163ks efficient dynamics pa zato?Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted February 8, 2019 (edited) 42 minutes ago, vagenovac said: @dellas odstupanje u procentima je slično, dakle ako 520d po gradu deklarisan na 8l potroši malo zustrijom vožnjom 10-11l tu je novi 520d deklarisan 5l na oko 6.5-7l. Deklarisan na 3.7l otvoreno i to postiže na 90kmh bez problema pod klimom i na zimskim 245/45/18 gumama. Inače ovaj BMW u njušci ima škrge koje otvara samo kada treba da ohladi motor, inače su zatvorene da bude manji otpor vazduha, a i radna temperatura nije 90c nego 100c radi veće efikasnosti, baš je komad tehnike, a savet za manju potrošnju je indikator da dignes nogu sa gasa Sent from my STF-L09 using Tapatalk Te skrge ima i e60, nije nista novo samo sto uglavnom ne radi kod e60 Zustrije voznje ce i on potrositi "malo vise" od tih 6.5-7 ali nema veze necemo da produbljujemo raspravu, noviji automobili vise lazu, tj ne lazu oni nego proizvodjaci Ali su znatno efikasniji, tu nema price. Edited February 8, 2019 by dellas Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 8, 2019 7 minutes ago, vagenovac said: Mora da može da se podesi da nije stalno u eco pro jer je kod većine po defaultu u comfort modu, možda je ta verzija od 163ks efficient dynamics pa zato? Jeste taj efficient dynamics. Možda i može da se podesi, ali za sada nisam uspeo da načukam to u podešavanjima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted February 8, 2019 @vagenovac jesi ti stvarno vozio sve ovo vreme ubedjen da ti je temp motora 100c po toj cukici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 8, 2019 @dellas pa i ja mislim da će e60 525da potrošiti "malo više" od 11l normalne vožnje, ali sve to oko potrošnje zavisi od x faktora i jako je nezahvalno komentarisati.Ali opet sve je moguće osim drvenog šporeta, a i to mada samo jedanput Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted February 8, 2019 43 minutes ago, DraganUS said: @vagenovac jesi ti stvarno vozio sve ovo vreme ubedjen da ti je temp motora 100c po toj cukici? Temperatura varira, to sam imao priliku da vidim jer kod bmw-a imas tzv "skriveni meni" i kada ga otkljucas pre paljenja auta mozes da pratis razne parametre. Konkretno sam otkljucao temperaturu i digitalno se prikazivala na bordu, varirala je izmedju 83-93, a skala zakucana na radnoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 8, 2019 Na e60 je to prikaz temperature rashladne tečnosti, a e60 nema skalu za temperaturu klasičnu, već se pomera ono narandžasto polje obrtomera koje dostigne najveću vrednost na nekih 70-75c ne sećam se tačno pratio sam u skrivenom meniju, tako da naravno da nece skala da osciluje kada je na svom maksimumu i na 75 i na 85 i na 95.F10 ima takodje skriveni meni.Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted February 8, 2019 30 minutes ago, dellas said: Temperatura varira, to sam imao priliku da vidim jer kod bmw-a imas tzv "skriveni meni" i kada ga otkljucas pre paljenja auta mozes da pratis razne parametre. Konkretno sam otkljucao temperaturu i digitalno se prikazivala na bordu, varirala je izmedju 83-93, a skala zakucana na radnoj. Odaaaavno sam pričao sa više majstora na tu temu. Poenta je da je to namerno tako urađeno/izvedeno (ne samo kod BMW-a, već kod ogromne većine automobila), a iz razloga da ne bi bunilo i paranoisalo vozača. 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 8, 2019 1 hour ago, DraganUS said: @vagenovac jesi ti stvarno vozio sve ovo vreme ubedjen da ti je temp motora 100c po toj cukici? Čukica je temp ulja, ali Bimer odavno stvarno radi na 100C. Nije me mrzelo pa sam pogledao specifikacije zamenskih termostata, on počinje da otvara na 87 ili 88C, zavisno od konkretnog modela, a sasvim je otvoren na 100C. Još jedno zanimljivo saznanje sam pokupio usput, N55 benzinjara ima više modova rada, i različitu temperaturu rashladne tečnosti: • 108°C/226°F = Economy mode • 104°C/219°F = Normal mode • 95°C/203°F = High mode • 90°C/194°F = High mode and control with characteristic map thermostat 1 1 Ivan and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 8, 2019 Mora da varira, nije ista kada otvori i zatvori termostat, normalno Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 8, 2019 Varira temperatura ulja i samog motora, ali temperatura rashladne bi trebala biti poprilično konstantna.Bimer u N55 očigledno ima ECU kontrolisan thermostat koji mu ovo omogućava. Moguće da ima 2 termostata, mehanički i električni Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 8, 2019 (edited) Kad stari bmw preko 20g imaju 2 termostata, verovatno i novi imaju isto toliko uz jos bolje i preciznije opcije kontrole temperature. A mimo termostata temperaturu regulise i ventilatorom i resetkama na hladnjaku. Edited February 8, 2019 by vagenovac Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted February 8, 2019 13 hours ago, vagenovac said: @dellas odstupanje u procentima je slično, dakle ako 520d po gradu deklarisan na 8l potroši malo zustrijom vožnjom 10-11l tu je novi 520d deklarisan 5l na oko 6.5-7l. Deklarisan na 3.7l otvoreno i to postiže na 90kmh bez problema pod klimom i na zimskim 245/45/18 gumama. Inače ovaj BMW u njušci ima škrge koje otvara samo kada treba da ohladi motor, inače su zatvorene da bude manji otpor vazduha, a i radna temperatura nije 90c nego 100c radi veće efikasnosti, baš je komad tehnike, a savet za manju potrošnju je indikator da dignes nogu sa gasa Sent from my STF-L09 using Tapatalk Nesto malko naprednije od E46 Sala mala naravno.Sve to stoji,al kako da vozis F10 od 190ks 90kmh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 28, 2019 Punto 1.2 8v 10l benzina gradske vožnje Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 E falim ti se Bože, jedan iskren čoek! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted February 28, 2019 Meni je na Puntu 12.6km/lZimus se vuklo od 10,8 do 11,8 sa grejanjem Sent from my LG-M250 using Tapatalk 2 cuore_sportivo and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted February 28, 2019 Pf,mikra 1.2 80ks ,nepunih 7l plina Quote Share this post Link to post Share on other sites