Ivan 17587 Posted February 6, 2019 (edited) Nikako da se setim da dopisem... Update za MultiAir Turbo 140, za zadnjih zimskih 1000 km. Prva zima u vlasnistvu, u mojim uslovima voznje tesko da moze veci prosek na tu kilometrazu. Bilo je svega - jedno 60% voznje po BG, rada u mestu, kreni/stani u kolonama u prednovogodisnjem ludilu. Ostatak otvoren put, nesto AP, nesto magistrale... Summa summarum, prosecna brzina 31 km/h, 78.4 l obicne NIS 95-ce (iz 2 ture sipanja do cepa), predjeno 1042 km, sto mu dodje prosek od 7.52 l. Board je solidno tacan, pokazivao je 0.2 l manje. Generalni prosek potrosnje u mom vlasnistvu se blago mrdnuo na 6.67 l (Stilo JTD ranije pomenutih 6.1, u istim uslovima). Edited February 6, 2019 by Ivan 2 silenci and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted February 6, 2019 Ti kao da vozis atmo po potrosnji, a ne turbo. 2 Kuvalja and shomispc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
aNGRY 25 Posted February 6, 2019 (edited) Lancia thesis. 2.0 turbo. Ibarska magistrala 5.8. Ako verujete u bord-ove. Ne mogu da nadjem drugu sliku izgleda da sam obrisao. Otvoren put BG-NS 120km/h tempomat 6.5 l, u povratku 130 tempomat 7.1... Edited February 6, 2019 by aNGRY 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 6, 2019 9 hours ago, DraganUS said: Ti kao da vozis atmo po potrosnji, a ne turbo. Pa kad ga vozi ko atmo, ne da mu da "upali" turbinu 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 6, 2019 (edited) Upravo to, visak delova . Prilican torque na niskim obrtajima utice na to da uopste ne mora da se "cepa" u obrtaje za performanse. Sto automatski vuce i nizu potrosnju, a u kombinaciji sa uslovima na nasim putevima daje rezultat iznad. Razvucem ga ja ponekad do crvenog za svoju dusu, ali jednostavno nema realne potrebe. Npr. u poredjenju sa 1.4 atmo od 90KS u istom autu, po fabrickim specifikacijama trosi i do 1.5l manje . Edited February 6, 2019 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 6, 2019 8 hours ago, aNGRY said: Lancia thesis. 2.0 turbo. Ibarska magistrala 5.8. Ako verujete u bord-ove. Ne mogu da nadjem drugu sliku izgleda da sam obrisao. Otvoren put BG-NS 120km/h tempomat 6.5 l, u povratku 130 tempomat 7.1... Laze bord za sve pare Gledam sada Lancia thesis 2.0 deklarisana na 15.5l gradske vožnje, a 8.5l otvoreno u idealnim laboratorijskim uslovima 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 6, 2019 10 hours ago, Ivan said: Nikako da se setim da dopisem... Update za MultiAir Turbo 140, za zadnjih zimskih 1000 km. Prva zima u vlasnistvu, u mojim uslovima voznje tesko da moze veci prosek na tu kilometrazu. Bilo je svega - jedno 60% voznje po BG, rada u mestu, kreni/stani u kolonama u prednovogodisnjem ludilu. Ostatak otvoren put, nesto AP, nesto magistrale... Summa summarum, prosecna brzina 31 km/h, 78.4 l obicne NIS 95-ce (iz 2 ture sipanja do cepa), predjeno 1042 km, sto mu dodje prosek od 7.52 l. Board je solidno tacan, pokazivao je 0.2 l manje. Generalni prosek potrosnje u mom vlasnistvu se blago mrdnuo na 6.67 l (Stilo JTD ranije pomenutih 6.1, u istim uslovima). Znači ništa Super 100 i slično? To je zanimljivo. Kod većine turbo motora, poglavito ako je GDI što ovaj MA nije, je ipak poželjni lijevati 100-icu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aNGRY 25 Posted February 6, 2019 (edited) Zato mi i ove vase potrosnje od 3.9 litara po gradu zvuce sjajno. Kao kolega vagenovac sa premocnim 1.9 tdi-jem od 90 konja kome auto u spicu i guzvi trosi 4.5 litara a na otvorenom 4.. Da da, kako da ne. Ne verujem da tezis trosi 8.5 na otvorenom. Ipak je on tu na 2800 obrtaja na 130 km 6-ta brzina mnogo znaci. Da je preko 3000 rekao bih da trosi 8.5 Edited February 6, 2019 by aNGRY Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 6, 2019 (edited) 31 minutes ago, N.N. said: Znači ništa Super 100 i slično? To je zanimljivo. "Interesantna" ponuda benzina na nasem trzistu, iskljucivo to je u pitanju . Sipao par puta te pojacane/aditivirane (NIS G-Drive, MOL Evo Plus i sl...), impresije slicne. Dok sam vozio na dizel, godinama sam sipao obican/aditiviran na MOL, jer se znalo odakle stize. PS: NIS recimo ima 95, 98 i 100 (G-Drive), a sacni sta npr. MOL kod nas nudi od benzina (potrosnja iznad je sa obicnom 95 u ovoj turi tocenja, sto sam i naglasio): Edited February 6, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 6, 2019 8 hours ago, Ivan said: Upravo to, visak delova . Prilican torque na niskim obrtajima utice na to da uopste ne mora da se "cepa" u obrtaje za performanse. Sto automatski vuce i nizu potrosnju, a u kombinaciji sa uslovima na nasim putevima daje rezultat iznad. Razvucem ga ja ponekad do crvenog za svoju dusu, ali jednostavno nema realne potrebe. Npr. u poredjenju sa 1.4 atmo od 90KS u istom autu, po fabrickim specifikacijama trosi i do 1.5l manje . Ivane, ne znam te lično i kako voziš, ali mi je IvanIk rekao da se smorio da tobom do Šabca, hteo je sa sedne na bus, kaže pre će stići 2 Woodoo and drfedja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 6, 2019 (edited) , secam se, a nije Sabac nego isli preko Obrenovca do Jelence da gledamo neki auto zajedno... Pusti celavog i njegove provokacije, lepo je kad te neko lozi, a sedi na suvozackom mestu. Verovatno bi bilo obrnuto da smo isli njegovim kolima . U povratku dzedzi radar na 30 km/h u nekom selu ispred TENT-a, sto se mene tice moze suvozac slobodno da potpaljuje koliko hoce . Edited February 6, 2019 by Ivan 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 6, 2019 Meni zvuči sjajno uvek kada neki auto troši manje nego što je deklarisan, a svaki vlasnik istog kao upisan, njemu toplo, drugi se smeju, ali se i on smeje kada je neko drugi upisan Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted February 6, 2019 (edited) TSI 230 KS gradski smor, neaktivan start-stop: TSI 230KS tempomat 130, blago nepovoljni uslovi: TDI 150KS, 170km autoput, tempomat 142 (GPS 136, ciljao sam 131 prosek između naplatnih, napravio 129), magistrala ostatak edit: besprekorno tačna oba BC Edited February 6, 2019 by nidza 3 djomla, silenci and Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted February 6, 2019 43 minutes ago, vagenovac said: Meni zvuči sjajno uvek kada neki auto troši manje nego što je deklarisan, a svaki vlasnik istog kao upisan, njemu toplo, drugi se smeju, ali se i on smeje kada je neko drugi upisan Sent from my STF-L09 using Tapatalk Deklarisanje nekad i sad dva razlicita pojma. Dok sam vozio xsaru vts 99-to god potrosnja po gradu 11l moze i vise kad se stisne, a fabrika kaze 13.8 sto je zaista u ekstremnim situacijama moguce. Danas fabrika kaze 4.9, a auto ti trosi 10.9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 6, 2019 Ne bih se nikako slozio, stariji 1.6 u laksim autima 1000-1200kg bez problema trose 10l po gradu lagane voznje, a xsara vts je deklarisana na 12l, nebitno, mozda su ti takve relacije. Danas kao i nekad u realnim uslovima bude za par litara veca potrosnja od fabrike. Svakako ono sto sam ja primetio jeste da deklarisana potrosnja na otvorenom moze da se postigne ili cak nesto spusti na 90kmh. Takodje kao i sto vidimo kod primera gore kod novih auta uglavnom nema laganja borda, a pojavice se vremenom ili kada zgaze par stotina hiljada km. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted February 6, 2019 WLTP kombinovan test je vrlo blizu stvarnosti: https://www.skoda.co.uk/new-cars/octavia/octavia-hatch-se-l/octavia-engines Prevedno UK imperial na l/100km: TDI 150 je 5,2-5,8 TSI 190 je 6,9-7,5 Uvek ima ekstremnih relacija, iz primera iznad, da TDI troši mnogo manje, dok nekome sigurno troši i više. WLTP teži nekom proseku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted February 6, 2019 22 minutes ago, vagenovac said: Ne bih se nikako slozio, stariji 1.6 u laksim autima 1000-1200kg bez problema trose 10l po gradu lagane voznje, a xsara vts je deklarisana na 12l, nebitno, mozda su ti takve relacije. Danas kao i nekad u realnim uslovima bude za par litara veca potrosnja od fabrike. Svakako ono sto sam ja primetio jeste da deklarisana potrosnja na otvorenom moze da se postigne ili cak nesto spusti na 90kmh. Takodje kao i sto vidimo kod primera gore kod novih auta uglavnom nema laganja borda, a pojavice se vremenom ili kada zgaze par stotina hiljada km. Gresis sto mislis da je danas kao i nekad isto definisano. Meni je definisano za 525d 10.6, a danasnji 530 ima definisanu od 5l jer mislis da je to podjednako tacno? Da i meni i njemu trosi isti % vise? Njemu laze za 80%, a meni za 5% Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 6, 2019 Ne gresim, nego pogresno gledas na stvari, danasnji 530d ima 265ks, tvoj 525d ima 163ks, on je za 8l vozio neuporedivo brze u svim uslovima nego ti za 11l. Takodje velika stavka ustede u gradskoj voznji kod novijih auta je start stop, vecina to ne voli i iskljucuje, ali itekako ima znacajan uticaj na gradsku potrosnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 6, 2019 26 minutes ago, nidza said: WLTP kombinovan test je vrlo blizu stvarnosti: https://www.skoda.co.uk/new-cars/octavia/octavia-hatch-se-l/octavia-engines Prevedno UK imperial na l/100km: TDI 150 je 5,2-5,8 TSI 190 je 6,9-7,5 Uvek ima ekstremnih relacija, iz primera iznad, da TDI troši mnogo manje, dok nekome sigurno troši i više. WLTP teži nekom proseku. Samo što auto homologiran po WLTP ne povuče ni blizu kao onaj po NEDC, ubiše međuubrzanja Bar je tako slučaj kod Vau Vau grupacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 6, 2019 p.s. imam 520d sa starim tipom motora i najnoviji tip motora i drasticna je razlika u potrosnju, pre svega po gradu. Tesko je preci 7l sa b47 po gradu, dok m47 manual 9-10l bez problema, a tebi 525d automatic trosi jedva 11l, a deklarisan na 10.6. Ja verujem licnom iskustvu, tako verovatno i ostali, neko ima malo manji uzorak, neko veci i tu se nalaze nasa neslaganja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted February 6, 2019 29 minutes ago, vagenovac said: Ne gresim, nego pogresno gledas na stvari, danasnji 530d ima 265ks, tvoj 525d ima 163ks, on je za 8l vozio neuporedivo brze u svim uslovima nego ti za 11l. Takodje velika stavka ustede u gradskoj voznji kod novijih auta je start stop, vecina to ne voli i iskljucuje, ali itekako ima znacajan uticaj na gradsku potrosnju. Nikakav odgovor mi nisi dao. Pitanje je bilo koliko odstupa njegova potrosnja u % u odnosu na fabricki deklarisanu , a koliko odstupa moja i da li se isto laze danas i nekad? Svakako je on brzi, sto nema nikakve veze sa tim da su slagali potrosnju za 80+%. 26 minutes ago, vagenovac said: p.s. imam 520d sa starim tipom motora i najnoviji tip motora i drasticna je razlika u potrosnju, pre svega po gradu. Tesko je preci 7l sa b47 po gradu, dok m47 manual 9-10l bez problema, a tebi 525d automatic trosi jedva 11l, a deklarisan na 10.6. Ja verujem licnom iskustvu, tako verovatno i ostali, neko ima malo manji uzorak, neko veci i tu se nalaze nasa neslaganja. 525 i 520 trose gotovo isto, razlika je u pola L + razlika automatik / manuelni, kada su im menjaci isti jako je mala razlika, to sam iskusio sa 3.0 i 2.0 motorima kod e46 i e39 razlika je bas minimalna. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted February 6, 2019 5 hours ago, aNGRY said: Lancia thesis. 2.0 turbo. Ibarska magistrala 5.8. Ako verujete u bord-ove. Ne mogu da nadjem drugu sliku izgleda da sam obrisao. Otvoren put BG-NS 120km/h tempomat 6.5 l, u povratku 130 tempomat 7.1... Brt, tačno znam kako ti je, što se iskrenosti borda tiče. Slobodno dodaj jedan litar na sve to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted February 6, 2019 5 hours ago, marko.jovanovic said: Ivane, ne znam te lično i kako voziš, ali mi je IvanIk rekao da se smorio da tobom do Šabca, hteo je sa sedne na bus, kaže pre će stići haha pa kad je IvanIK navikao na bus,kad ga svaki dan vozi, Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted February 6, 2019 5 hours ago, N.N. said: Samo što auto homologiran po WLTP ne povuče ni blizu kao onaj po NEDC, ubiše međuubrzanja Bar je tako slučaj kod Vau Vau grupacije. Nisam ništa primetio na 150 KS TDI. Svi vuku ko zdravlje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted February 7, 2019 Par strana ranije sam napisao da mi je potrošnja po gradu oko 10,5 l/100 km sa Alfom 159. Ovih dana kako je toplije i ja se bacio na ”štednju” spustio sam gradsku vožnju na ovo: A uskoro ću se smoriti od štednje i ode opet potrošnja gore. Ali sam sebi dokazao da može ispod 10 l po gradu, pa sam ”psihički” miran... Quote Share this post Link to post Share on other sites