Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Masa praznog vozila 1770kg. Litar otpr ode na 235/40 r19", ostalo pripisujem pogonu i tezoj nozi...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Ticma said:

Masa praznog vozila 1770kg. Litar otpr ode na 235/40 r19", ostalo pripisujem pogonu i tezoj nozi...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

1770kg pise u saobracajnoj ili si video na netu?

 

I meni se ne slaze, pa mi u saobracajnoj pise 1750kg.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specifikacija vozila u knjizi pise 1770kg, stoji u kaseti...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja poslednji put kad sam merio ispalo je 8.5l/100km, mereno od cepa do cepa tehnikom, sa GPS merenjem predjene kilometraze i brzine :D Uzorak je Subotica-Farkazdin-Subotica, nekih 315km, ukljucuje nekih 100km autoputa koji je vozen u rasponu od 125-140km/h nekih 60km i 150km/h ostalih 40km. A magistralom oko 85-120km/h (ovih 120 tamo u krajevima gde su krivine :D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogon na svim tockovima mislim da vuce bas toliko, ili prosto receno bar 2l :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci zato je Q za kuku i lele :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q je da sednes i places za potrosnju. Meni je dobro sto jednom ili dva puta idem do so granice sa Croaciom pa svrnem u Bosnu da natocim pun, plus koja kanta u gepek. Mogu misliti sa nasim les gorivom koliko yrosi.

 

Nego jel tih 13l cep cep metoda?

 

Ebo jedna slika sa 0l potrosnje. Covek dosao u prodavnicu i nakacio. Plus punjenje je dzabe. Haos a51ad286bd39f4878f75f6232d28711e.jpg

 

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Ticma said:

Specifikacija vozila u knjizi pise 1770kg, stoji u kaseti...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Meni u knjizi pise 1570, u saobracajnoj 1580, na netu 1505kg.

 

U knjizi stoji jedna * i pise incl.driver and 90% fuel tank capacity.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo verovatno niste očekivali, pogotovo od mene ;) Kačim verovatno maksimalnu moguću potrošnju - koju sam danas ostvario. Recept je: malo semafora, malo kratkih relacija, a najveći doprinos daje klima sa najjačim ventilatorom na +37 oC spoljne temperature. Rezime : 25 lit/100km... zanimljivo je da mnogo više troši kada je ventilator na 4 nego na 2-3. U voznji sam ga "naterao" do 22 litre, a u stajanju je krenula da se penje, dok nije zakucala na 25, i neće više od toga... lažu mjkumu... ;)neće da prikažu 30 i kusur koliko je sigurno bilo.

WP_20170711_15_49_23_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno meni kad je u par navrata napisao bord da je potrosnja oko 3,2 litre,brzina oko 90 do 100,znao sam da laze barem litru, a po gradu je pokazivao oko 4,6 ili 5,6 sa klimom,e tek sam onda dodao litru... ,ako ne i litru i po....,ovi motori jesu stedljivi,znaci peta,max. do 100 na sat..,racunaj u idealnim uslovima 4,5 litre,sumnjam da moze manje..,a kad sam jednom rasteretio motor nizbrdo pokazivao bord 2,5 litre...

 

E kad krenem na more pa ga nafilujem do cepa...,pa poslije sto kilometara cu znati tacno...,pa javljam,sto znaci pisem u temi sredinom augusta!!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault fluence, 1.6, plin.

Evo do grcke 7,3lit plina, sistem cep-cep.

Po grckoj sigurno 9lit, jer se vozikamo kojekuda

Edited by zeljkoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grcka autoput i 200 km lokala na ostrvu uzbrdo nizbrdo...6.5 l

IMG_20170706_195719.jpg

Edited by drzarkod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene bord laze za nekih 0.5L po mojoj proceni. Redovno stoji prosecna potrosnja 6.4L dok ja po računici koliko sipam do rezerve dobijem nešto oko 7L.

Prošli vikend sam išao BG - Srebrno Jezero i potrošnja je bila 5.8L (Sipao sam 20L i prešao 340KM) bilo nas je u proseku troje u kolima, sa klimom i sa cekanjem u koloni na bubanj potoku od oko sat - sat i po.

Za magistralu je ovaj motor dusu dao, ali za auto put je vec cupavo sto se tice potrosnje. Bord pokazuje u 5oj na 100kmh i 2000rpm oko 5-5.5L, na 120KMH i nekih 2300rpm pokazuje od 6-6.5L a na 130KMH i oko 2500rpm je uglavnom na 7L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U dlaku ista priča sa mojom Alfom. Isti motor, isti menjač i mogu da potvrdim zapažanje. Na auto putu, ako se malo ležernije vozi, ne može ići ispod 7l/100km. 

Žao mi je ipak što nije malo drugačiji menjač ugrađivan, jer u V stepenu prenosa pri Vmax ulazi u crvene obrtaje, što znači da bi motor imao rezervu snage za još jedan stepen prenosa.

Edited by Ivan
Uklonjen citat prethodnog posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista prica i za JTD 8v :D i njegov M50 Getrag. Uz normalnu voznju magistralom, preticanja, potrosnja se opusteno spusta na 4.2 - 4.5 l, to je dominantno njegov teren u odnosu performanse/potrosnja.

Sami prenosni odnosi u svih 5 brzina meni odlicno leze, ali na autoputu mu vec na iole vecim brzinama primetno fali 6. brzina za cruise i smanjenje potrosnje. Jbg kad su Zabari dodali tu 6. brzinu tek za 16v dizele (mislim na 1.9, 1.6 i 2.0 u C klasi).

Ako je za utehu, bar je kombinacija tog motora i menjaca prava tovarna mazga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista, kad i ako crkne ovaj 5o stepeni, ubacice se neki sa 6o :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica o zastoju na Bubanj potoku prebacena u odgovarajucu temu:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mi radi 1.5dci sa klimom kroz grad... nosam :-) mada stvarno kreni-stani i full klima i dok se stoji.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra tura nafte na Lukoilu, i po ovim "hladnijim" danima, dakle do preključe, u kombinovanoj vožnj noću gde se i po gradu može voziti 4 i 5 stepenom prenosa, naravno bez klime, potrošnja spuštena čak na 5.8, mereno na čep. 

Neko će reći da je nemoguće. Moguće je, ali takva vožnja koja ne ide preko 1.500 obrtaja je mač sa dve oštrice. I ako ga redovno, negde oko dva puta sedmično, dobro "izduvam" na nekoj pravini, ubrzavam ga polako trećom do 4.500 obrataja i tu držim, gledam u retrovizor, dok ne prestane da puši, ponovim to još dva puta. I pored toga, moraću da skidam creva celog usisa i interkuler i da sve to perem jer je sigurno sve puno gareži.

Pored zatvaranja EGR-er ventila, pošto mi daje grešku P0404, u planu mi je i da izbacim i katalizator, jer je i on sasvim sigurno pun gareži.

 

Inače po onim vrućinama gde je temperatura na Suncu išla čak i do 47°, sa klimom po gradu preko dana potrošnja je išla čak i do 9 l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U gradu nisam ispod 7.5 l  ,a spolja moze da se spusti oko 7l, u kombinaciji se vrtim tu izmedju 7-9l.  Trosi ,ali i ide ,a kad ide mora ida trosi. Meni ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

406 2.0 na dve pune boce jednom 12,40 drugi put 12,90 l plina sve grad uglavnom sa klimom.
Na bordu u toku vožnje ide od
0,5 - 25 l.

Послато са E2303 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo HGT 2.0 16l plina gradske voznje sa jakim stiskanjem i potezanjem ,na otvorenom (ibarska) sa povremenim pritiskanjem 11l. Benzin 11.7 gradske sa malo manje stiskanja,a kad stisnem malo vise to bude oko 13-14,moze i vise ali nisam ga stiskao svih 100km na benzinu jos a otvoreno jos nisam testirao benzin,metoda cep cep za oba goriva. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantna je i potrosnja u zavisnosti od temperature. Danas sam vozio malo van grada - 40 km u jednom smeru. U odlasku je bilo malo prijatnije (hladnije), spoljna temperatura je u jednom trenutnu čak 25 stepeni, i pоčela je čak da promiče i neka kišica... Na toj temperaturi potrosnja bila 3.9 litara/100 km. U povratku se razvedrilo, i temperatura se popela na 35 stepeni, a i potrosnja na 4.3 litre. Istu režim vožnje, ista prosečna brzina, istu relaciju sam 100x presao, uvek je bila ista potrosnja u odlasku i provratku, znači razlika je samo u temperaturi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...