Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Ok,  pošto sam ispao neozbiljan, u petak se vraćam za bg pa ćete dobiti slike borda. Inace Beograd Vrnjačka Banja je 180 km

 

Inače resetovao sam bord pred put, a pre toga je resetovan pre 6 meseci kada je skidan akumulator. Bas me briga da mu merim potrošnju,  kao što sam već napisao,  troši 500 din dnevno. 

Edited by milan-jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9JTD 59kw.Ja svake dve tri nedelje idem za BL koridorom,uvek sipam do cepa,potrosnja je izmedju 4.0-4.5.Prosecna brzina po bordu je oko 60-65.Sa klimom skoci na blizu 5 i tako je to vec godinama.

U gradu nikad nisam ni merio tacno ali procenjujem oko 6.5-7.00

Jednostavno motor je rasterecen,lagan auto i penzionerska voznja.

Inace nevezano za temu,pazite se dual radara u RS,ima ih nocu i vecinom su u naseljima gde je 50km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo, marea 1.9jtd/81kW, sa remapom, zimi/leti  oko 6.5l/100km ED. Kad vozim pod klimom bude i oko 7l prosek. Nemam bord tako da merim otprilike od čepa do čepa. A i po različitim aplikacijama na tel sa dopunama pokazuje to isto. 

 

Vožnja je mešovita, čak mogu reći više autoput (uglavnom 140-150km/h). Generalno bude 1000 din/100km, a kad sipam u Bosni, tek se oseti koliko je jeftinije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bg-Leptokarija-lokal-Bg

IMG_2016-08-12_17-14-31.JPG

Utrošeno 87l goriva što dođe skoro 6l/100km

 

Gorivo u MK jeste znatno jeftinije ali imam utisak da je lošijeg kvaliteta tako da sem da utrošim onu siću od evrića nisam tankovao više u povratku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

....par ljudi iz Skoplja. Oni tvrde da sluzbena vozila toce na Mak-u posto imaju ugovor sa Makpetrolom moraju, ali da privatne aute radije toce na Lukoil-u, kao bolje im radi auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi meni punto poceo da trosi preko 9 litara na otvoreno odkako mi drugar okretao torex na vrhu pumpe odozgo. Jos sta sam primetio je da mi lose povlaci ispod 1800 obrtaja i turbinu pi kasno pali tek ns 3000 obrtaja. A ponekad se desi da idem 3-com na 3500 obrtaja i presaltam u 4-tu ali mi ponekad ne upali turbinu uopste i onda u 4-tu pocne da gubi ubrzanje i spuste se obrtaji do 2000 pa uljuci turbinu na kratko i popne na 3000 i tu ugasi pa pocne ponovo da obara a gas u patosu. Tacno se oseti kad upali turbinu poleti odjednom i skala za turbo ode u 0.7 bara. I purnja mi crno pozadi ko lud a trosi na otvorenom ubija i slabije mi vuce. Sve to se desava otkako mi drugar cackao onaj torx na vrhu pumpe odozgo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 L 1.4 benzin 2016to...prosek kombinovane voznje 6.1 pokazuje bord.presao 1245 km do sada.....zadovoljan jer kako su mi rekli bice tu i 10 po gradu.Ja nesto ne pritiskam gas tako da ga šaltam na 2500 obrt...ali ni blizu 10...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Mislis odsrafio punjenje? :D

ne znam sta je radio ali trosi pa ubija a slabije vuce. Otsrafio je torex gde dolazi na pumpu crevo od turbine i ne ono sa strane za dotok goriva sto blombirano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta tu ide onda. Ima sraf na kom se steluje tkzv punjenje ili koliko goriva da gura. Malo kad se odsrafi bolje ide a i dimi. Ako se pretera onda je tako kao kod tebe iliti katastrofa u najavi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ljudi meni punto poceo da trosi preko 9 litara na otvoreno odkako mi drugar okretao torex na vrhu pumpe odozgo. Jos sta sam primetio je da mi lose povlaci ispod 1800 obrtaja i turbinu pi kasno pali tek ns 3000 obrtaja. A ponekad se desi da idem 3-com na 3500 obrtaja i presaltam u 4-tu ali mi ponekad ne upali turbinu uopste i onda u 4-tu pocne da gubi ubrzanje i spuste se obrtaji do 2000 pa uljuci turbinu na kratko i popne na 3000 i tu ugasi pa pocne ponovo da obara a gas u patosu. Tacno se oseti kad upali turbinu poleti odjednom i skala za turbo ode u 0.7 bara. I purnja mi crno pozadi ko lud a trosi na otvorenom ubija i slabije mi vuce. Sve to se desava otkako mi drugar cackao onaj torx na vrhu pumpe odozgo.

Proveri creva a potom elektroventil

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj drugar pretpostavljam vozi VW 1.6D?

To sam i ja radio na golfu, jos se malo zakrene pumpa u predpaljenje i ide bolje... Mada davno je bilo, mozda je to bilo kasnije paljenje, stelovao sam ga na uvce, a kada nece da upali znam da sam preterao :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je u tome sto ga je previse odvrnuo i sad nemogu na mu nadjem polozaj gde je bio. A da li ima ovo veze sa turbinom sto mi gasi turbinu u toku voznje i preticanja jer tacno vidim kad je na 3-4000 obrtaja umgasi odma padne skala za pritisak turbine kao da pustim gas a on na pola?

Da se na ovaj torx ne steluje smesa kad turbina pocne da puni da ubrizgava vise goriva da nebi bila siromasna smesa zbog previse vazduha?

Ima li neko ideju kako se steluje ovaj torx posto je mrdan vec dosta levo desno i totalno je rastelan?

Napominjem da nisu dirani torxi sa strane koji su blombirani fabricki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...