@bane@ 102 Posted August 10, 2016 Kakvih sve naučnih radova ima ovde,jel vi vozite ili samo merkate potrosnju Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted August 10, 2016 Ja bih za neke rekao da je to na na 50km mereno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted August 10, 2016 (edited) Ok, pošto sam ispao neozbiljan, u petak se vraćam za bg pa ćete dobiti slike borda. Inace Beograd Vrnjačka Banja je 180 km Inače resetovao sam bord pred put, a pre toga je resetovan pre 6 meseci kada je skidan akumulator. Bas me briga da mu merim potrošnju, kao što sam već napisao, troši 500 din dnevno. Edited August 10, 2016 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
trivo 3 Posted August 11, 2016 1.9JTD 59kw.Ja svake dve tri nedelje idem za BL koridorom,uvek sipam do cepa,potrosnja je izmedju 4.0-4.5.Prosecna brzina po bordu je oko 60-65.Sa klimom skoci na blizu 5 i tako je to vec godinama. U gradu nikad nisam ni merio tacno ali procenjujem oko 6.5-7.00 Jednostavno motor je rasterecen,lagan auto i penzionerska voznja. Inace nevezano za temu,pazite se dual radara u RS,ima ih nocu i vecinom su u naseljima gde je 50km/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5895 Posted August 11, 2016 Moje iskustvo, marea 1.9jtd/81kW, sa remapom, zimi/leti oko 6.5l/100km ED. Kad vozim pod klimom bude i oko 7l prosek. Nemam bord tako da merim otprilike od čepa do čepa. A i po različitim aplikacijama na tel sa dopunama pokazuje to isto. Vožnja je mešovita, čak mogu reći više autoput (uglavnom 140-150km/h). Generalno bude 1000 din/100km, a kad sipam u Bosni, tek se oseti koliko je jeftinije Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted August 12, 2016 Vrnjačka Banja - Obrenovac, magistralni put po ograničenju, potrošnja 3,8 po borbu! . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 12, 2016 Bg-Leptokarija-lokal-Bg Utrošeno 87l goriva što dođe skoro 6l/100km Gorivo u MK jeste znatno jeftinije ali imam utisak da je lošijeg kvaliteta tako da sem da utrošim onu siću od evrića nisam tankovao više u povratku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 12, 2016 Gde si sipao u MK? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 12, 2016 MAK petrol Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted August 12, 2016 Ja sam povremeno u Skoplju, sipam dizel na Luk-u, kao bolji je od Mak-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 19, 2016 On 8/12/2016 at 11:54 PM, vix said: kao bolji je od Mak-a a info je od...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted August 19, 2016 ....par ljudi iz Skoplja. Oni tvrde da sluzbena vozila toce na Mak-u posto imaju ugovor sa Makpetrolom moraju, ali da privatne aute radije toce na Lukoil-u, kao bolje im radi auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 19, 2016 Ljudi meni punto poceo da trosi preko 9 litara na otvoreno odkako mi drugar okretao torex na vrhu pumpe odozgo. Jos sta sam primetio je da mi lose povlaci ispod 1800 obrtaja i turbinu pi kasno pali tek ns 3000 obrtaja. A ponekad se desi da idem 3-com na 3500 obrtaja i presaltam u 4-tu ali mi ponekad ne upali turbinu uopste i onda u 4-tu pocne da gubi ubrzanje i spuste se obrtaji do 2000 pa uljuci turbinu na kratko i popne na 3000 i tu ugasi pa pocne ponovo da obara a gas u patosu. Tacno se oseti kad upali turbinu poleti odjednom i skala za turbo ode u 0.7 bara. I purnja mi crno pozadi ko lud a trosi na otvorenom ubija i slabije mi vuce. Sve to se desava otkako mi drugar cackao onaj torx na vrhu pumpe odozgo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 19, 2016 Mislis odsrafio punjenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mattija 0 Posted August 19, 2016 Fiat 500 L 1.4 benzin 2016to...prosek kombinovane voznje 6.1 pokazuje bord.presao 1245 km do sada.....zadovoljan jer kako su mi rekli bice tu i 10 po gradu.Ja nesto ne pritiskam gas tako da ga šaltam na 2500 obrt...ali ni blizu 10... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 19, 2016 kad kazemo 10 po gradu mislimo na BG i to ujutru oko 9h i popodne 16h Bord laze Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 19, 2016 1 hour ago, MS PK said: Mislis odsrafio punjenje? ne znam sta je radio ali trosi pa ubija a slabije vuce. Otsrafio je torex gde dolazi na pumpu crevo od turbine i ne ono sa strane za dotok goriva sto blombirano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 19, 2016 Ne znam sta tu ide onda. Ima sraf na kom se steluje tkzv punjenje ili koliko goriva da gura. Malo kad se odsrafi bolje ide a i dimi. Ako se pretera onda je tako kao kod tebe iliti katastrofa u najavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 19, 2016 Pa privrni šraf.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 732 Posted August 19, 2016 Da ne curi sad negde tako odsrafljen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 512 Posted August 19, 2016 Ljudi meni punto poceo da trosi preko 9 litara na otvoreno odkako mi drugar okretao torex na vrhu pumpe odozgo. Jos sta sam primetio je da mi lose povlaci ispod 1800 obrtaja i turbinu pi kasno pali tek ns 3000 obrtaja. A ponekad se desi da idem 3-com na 3500 obrtaja i presaltam u 4-tu ali mi ponekad ne upali turbinu uopste i onda u 4-tu pocne da gubi ubrzanje i spuste se obrtaji do 2000 pa uljuci turbinu na kratko i popne na 3000 i tu ugasi pa pocne ponovo da obara a gas u patosu. Tacno se oseti kad upali turbinu poleti odjednom i skala za turbo ode u 0.7 bara. I purnja mi crno pozadi ko lud a trosi na otvorenom ubija i slabije mi vuce. Sve to se desava otkako mi drugar cackao onaj torx na vrhu pumpe odozgo. Proveri creva a potom elektroventil Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted August 19, 2016 Taj drugar pretpostavljam vozi VW 1.6D? To sam i ja radio na golfu, jos se malo zakrene pumpa u predpaljenje i ide bolje... Mada davno je bilo, mozda je to bilo kasnije paljenje, stelovao sam ga na uvce, a kada nece da upali znam da sam preterao Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 19, 2016 Problem je u tome sto ga je previse odvrnuo i sad nemogu na mu nadjem polozaj gde je bio. A da li ima ovo veze sa turbinom sto mi gasi turbinu u toku voznje i preticanja jer tacno vidim kad je na 3-4000 obrtaja umgasi odma padne skala za pritisak turbine kao da pustim gas a on na pola? Da se na ovaj torx ne steluje smesa kad turbina pocne da puni da ubrizgava vise goriva da nebi bila siromasna smesa zbog previse vazduha? Ima li neko ideju kako se steluje ovaj torx posto je mrdan vec dosta levo desno i totalno je rastelan? Napominjem da nisu dirani torxi sa strane koji su blombirani fabricki! Quote Share this post Link to post Share on other sites