Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

Moguce da nije isti za jtd i mjt i da mjt koristi one skuplje od 5-6000din. Original za jrd je skoro 2000 din. U svakom slucaju ti ne moras jos da menjas filter nafte jer se i po fabrickoj preporuci menja na par desetina hkm i 2god bese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav momci, ima li ko iskustva sa ovim pk kaisem BOSCH 1 987 946 103? Prosle godine prilikom velikog servisa stavio sam Dayco a vidim nije se bas proslavio. :mellow: Ovaj Bosch sam nasao po broju 71739512 iz epera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2016 at 1:11 PM, andreja.micovic said:

Ceo servis sa svim filterima i uljem je 7-9000 din, zavisi kako gde.

 

Filter goriva (taj koji u Stojanovu zovu originalnim jer ide u prvu ugradnju) koštao je svuda oko 50-tak evra. Činjenica da ti plaćaš mali servis 7-9.000 dinara znači samo da ne stavljaš taj filter. Ne stavljam ga ni ja, da se razumemo. Taj filter se komotno može menjati na svakom drugom malom servisu, što će biti tako negde na 25-30.000 kilometara ukupno. Zato su mu i dali dve cene, tj. sa tim filterom iz prve ugradnje, ili zamenskim.

 

@NSTime

Cene su ok za ovlašćeni servis. Ako hoćeš jeftinije, odradi mali servis u nekom servisu van sistema ovlašćenih, a ulje i filtere ili možeš sam kupiti, ili prepustiti i to izabranom servisu. Tako odrađeni mali servis, sa sve rukama bi trebao da te košta negde oko 9-10.000 dinara. Naravno, na tu cenu će najviše uticati ulje za koje se odlučiš.

 

22 hours ago, Milos Pozarevac said:

ima li ko iskustva sa ovim pk kaisem BOSCH 1 987 946 103? Prosle godine prilikom velikog servisa stavio sam Dayco a vidim nije se bas proslavio.

 

Imaš li garanciju na veliki servisu u tom servisu gde je odrađen? Npr. ja ni nemam pojma koje kaiševe su mi stavili, ali me nije ni briga jer postoji garancija servisa.

Ne pomaže ti ovo u odgovoru na pitanje, ali pomaže u smislu da treba da prestanemo da brinemo o svakom pojedinačnom šrafu :) koji nam se ugrađuje, nego lepo dovezeš, platiš, dobiješ garanciju i mirna glava. Treba više težiti ka tom sistemu, a ne da se opterećujemo i sa ovim detaljima, kao da malo svakodnevnih muka imamo već...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshaoct said:


@NSTime

Imaš li garanciju na veliki servisu u tom servisu gde je odrađen? Npr. ja ni nemam pojma koje kaiševe su mi stavili, ali me nije ni briga jer postoji garancija servisa.

Ne pomaže ti ovo u odgovoru na pitanje, ali pomaže u smislu da treba da prestanemo da brinemo o svakom pojedinačnom šrafu :) koji nam se ugrađuje, nego lepo dovezeš, platiš, dobiješ garanciju i mirna glava. Treba više težiti ka tom sistemu, a ne da se opterećujemo i sa ovim detaljima, kao da malo svakodnevnih muka imamo već...

U potpunosti se slazem, ali mislim da smo daleko od tog sistema (nemamo vremena tj :rtfm: para).Servis ne daje garanciju zato sto radimo na dodjes mi i prebicemo se :popo:.

Znam da je off ali pitam ne zbog dosade nego zato sto je svakim danom motor sve bucniji a skripa prilikom davanja gasa postaje nepodnosljiva, pa sam resio da krenem od tog famoznog pk kaisa i neke od remenica.Inace moj JTD ovog meseca puni 14 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi majstor menjao na stilu set zupcastog i vodenu pumpu, uzeo gates set i skf vodenu pumpu, i kako sam krenuo od majstora primetio sam da auto čudno radi, pri dodavanju gasa nesto zvecka, da li neko moze da pretpostavi sta se desava? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao si bar da postavis video ili da detaljnije opises zvuk i odakle se javlja, ne znam kako mislis da na osnovu toga da nesto zvecka bilo sta zakljucimo...

Pretpostavljam da imas neku garanciju, da sam na tvom mestu odmah bih nalevo krug i kod majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Stefan95 said:

Danas mi majstor menjao na stilu set zupcastog i vodenu pumpu, uzeo gates set i skf vodenu pumpu, i kako sam krenuo od majstora primetio sam da auto čudno radi, pri dodavanju gasa nesto zvecka, da li neko moze da pretpostavi sta se desava? 

Ponovo kod majstora :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspotivao se za delove za veliki servis za 1.9 JTD 115KS  i imam ovo:

 

U Beocar

Originalni Fiat set sa vodenom pumpom 12.600 din ( pumpa je made in Italy, rebrasti set made in UK )

 

U Euroauto

Gates set zupcasti sa pumpom 11.446 din

SKF set zupcasti sa pumpom 12.000 din

 

U Kit komerc

Continental set zupcastog 9.180 din

Vodena pumpa Dolz oko 3.000din

 

INA ne znam gde da trazim...

 

Od sve ovo najlogicnije mi da uzmem originalni set :whistle:

 

Sta se tice PK kaisa i zategace mislim da je svejedno koi su. Moze da se napravi neka kombinacija od vise brendova.

 

 

 

Edited by Skorpion

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13.10.2016. at 10:48 AM, Skorpion said:

Originalni Fiat set sa vodenom pumpom 12.600 din ( pumpa je made in Italy, rebrasti set made in UK )

Identican OEM set sam i ja uzeo na poslednjem velikom servisu (stavljao sam i slike na temi), blizi mi se treci mali servis sa tim kompletom.

Nemam ni jednu jedinu zamerku za sada, sve radi kao satic, sto se mene tice ima preporuku.

 

Sto se PK kaisa tice, ne bih se nikako slozio da je svejedno, pisali smo detaljno iskustva ranije pa procitaj. Ja sam licno imao problem sa piskutanjem novog, zamenio takodje za OEM kais koji vec godinama radi posao odlicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hfala na info Ivane. Ja prosli put menjao Dayco set i evo posle 65.000km i 2god i 8 meseca osim promena remenica alternatora nikakv problem. Kilometraza mi je uglavnom magistrala i 30% po NBG i autoput.

 

Gde nasao originalni PK kais i da li imaju originalne rolere i spanere? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Skorpion said:

Gde nasao originalni PK kais i da li imaju originalne rolere i spanere?

Uzimao sam preko naseg drugara Baneta (ex AK Vozdovac), ali nazalost vise ne radi sa delovima. Sta god da je trebalo, nisam imao dilemu gde uzeti original po povoljnoj ceni, sada se snalazim kao i ostali.

Nema na cemu, to je moje licno iskustvo sa OEM kompletima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo cene za set za veliki servis za Stilo 1.9JTD 115KS :

 

Set zupčastog kaiša sa pumpom vode (Fiat original)  - 11.007 din.

Kaiš kanalni (SKF) – 1.062 din.

Španer kanalnog kaiša (Ina) – 2.975 din.

Roler 1. kanalnog kaiša (Ina) – 1.870 din.

Roler 2. kanalnog kaiša (Ina) – 1.700 din.

Total 18.614 din

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 29.9.2016. at 7:15 PM, Stefan95 said:

Danas mi majstor menjao na stilu set zupcastog i vodenu pumpu, uzeo gates set i skf vodenu pumpu, i kako sam krenuo od majstora primetio sam da auto čudno radi, pri dodavanju gasa nesto zvecka, da li neko moze da pretpostavi sta se desava? 

Da li si reklamirao ovo zveckanje i da li si resio problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci, koji filteri su najbolji za jtd 115, i ako znate gde ih naći u NS ?

Dvoumim se između Selenie WR 5w40 , ili Shell Helix Ultra 5w40, šta mi preporučujete?

Hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK, koliko te izadju ukupno svi ufi filteri? 

Do sada sam sipao seleniu wr, shell se namece kao nijansu povoljnije resenje, ali ne znam videcu jos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za naftu je 1800din, kako gde, ulje ne znam oko 1000valjda, ja koristim Man. Za vazduh i klimu ne gledam koji su uopste koji su

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Čika MOMO said:

Momci, koji filteri su najbolji za jtd 115, i ako znate gde ih naći u NS ?

Dvoumim se između Selenie WR 5w40 , ili Shell Helix Ultra 5w40, šta mi preporučujete?

Hvala 

UFI, Muller filteri. Prvi malo skuplji i kvalitetniji, drugi ne toliko losiji i malo jeftiniji. Ova dva proizvodjaca izaberi barem za filter goriva i ulja.

 

Sto se tice ulja Shell pre nego Seleniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene npr. na benzincu sa Shell uljem pri startu po ovom hladnom vremenu ne cuju se ventili sto je sa Seleniom bio slucaj. Kolega @Kuvalja moze da ti prenese utiske za Shell u dizel motorima posto vec drugi ili treci put njega sipa u Stila.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na benzincima imam isto iskustvo, a na dizelu sve ok ne trosi, lepo radi, sa shelom dobijam full sintetiku za manje para i manje brige da zabodem neku fals seleniu koja se pojavljivala u tom trenutku kad sam odlucio da predjem na shel.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Zna li neko koji je kljuc za izvrtanje sarafa od ulja na karteru? Trebao bih da mijenjam ulje, posto imam uslove gdje da to uradim planirao sam da kupim kljuc, pa ako moze pomoc?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...