igor0511 2823 Posted November 4, 2015 Šara vrhunska i ni malo se ne troše. A još kad nađeš cenu guma ima da se tek oduševiš. @Joshi što reče Stefan keramičko ulje Misilm da ga rute najviše izvlače. Stalno se vrti na 1800-2500 obrtaja i lagano, bez nekog cimanja i stalne kreni-stani vožnje.A i egr od kad je blokiran definitivno se sporije prlja ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 4, 2015 Kod Igora je neki hibrid od motora Ja sam dugo verovao da on nema ulje uopšte u motoru.Ne znam, blokiran EGR, zdrav motor i vožnja na otvorenom definitivno rade poso E da i da li je voznja na otvorenom ili gradska bas dosta utice, a meni je 99% ultra gradske voznje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 4, 2015 @Robin Hood nisam ja Ivan.ik Nešto preko 3500km od malog servisa, tek se sad vidi lepo boja @Joshi polako crni i kod mene, tek sam sad video nivo ulja Naravno da nisi. Ja ne kupujem leve gume. Inače moram da potražim taj merač. I meni je takvo ulje, možda i za nijansu svetlije. Ali ove godine od 10 000 km oko 700 km otvorene vožnje na 3000 i kusur obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 4, 2015 Bolje da ne pitam kakve gume ti kupuješ Ja slabo nešto vrtim Stila u zadnje vreme. Uvek imam dosta lufta u vremenu, čak često i prerano stižem pa onda namerno davim. Verovatno i to utiče na još sporije prljanje ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 4, 2015 Misilm da ga rute najviše izvlače...Da ne zalazimo u intimu......Koga i koje rute ruto rutavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted November 4, 2015 Meni je pre nego sto sam zatvorio EGR ventil prljalo se ulje vec na 1000km crno.Sad kad je preventivno zatvoren na 3500(sad sam isao da proverim) tek pocelo da crni.Jbt od ovog foruma bole noge stalno nesto setas da proveris da li je tako i kod tebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 4, 2015 Meni do 5000km cisto, posle pocinje da crni. Na tih nekih 3-4000km je isto kao kod Igora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 4, 2015 Misilm da ga rute najviše izvlače. Stalno se vrti na 1800-2500 obrtaja i lagano, bez nekog cimanja i stalne kreni-stani vožnje. Ja mislim da je do Castrola najvise Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 4, 2015 Bolje da ne pitam kakve gume ti kupuješ Te što ti misliš ne kupujem , uvek ti verujem. Inače gledam i leve i desne da dobijem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted November 6, 2015 (edited) Kupio filtre i ulje za Stilo JTD za vikend mali servis Ulje Hengst 540rsdVazdug Hengst 900rsdKlima karbonski Filtron 640rsd - nisu imali Hengst na stanje...Mobil super 3000 5w40 730 rsd litar Filter goriva menjam na 20.000km Edited November 6, 2015 by Skorpion Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 17, 2015 Na koliko raditi mali servis za moj fiat bravo nuova 2.0 mjet, ja do sad radio na 10000 km i svaki put kad zamenim ulje cisto cak nije ni crno ma sve ko novo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted November 17, 2015 Onda ne diraj dok ne postane crno... Ako hoces dugotrajnost i zastitu 10.000-15.000, a nece mu nista biti i na 20.000 ako stavljas zaista kvalitetno ulje, ali to kao ne preporucuju. Zavisi gde se vozis, po gradu ili otvorenom. Kako se kod nas ljudi uglavnom voze na kratkim relacijama, sa takvim gorivom kakvo imamo, interval zamene je skracen.Samo ulje gubi svoje svojstvo svakim grejanjem i hladjenjem, tj ubijaju ga kratke relacije i naravno nije samo kilometraza u pitanju vec i trajanje same voznje (zapravo uslovi grad ili van grada). Svakako jednom godisnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 17, 2015 Da ali ja sam u junu ove god uradio mali servis i do sad sam pregazio 9000 kmSta raditi da li uraditi servis sad za 1000 km ili sacekati da dogura do 15000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 17, 2015 Ja bih na tvom mestu uradio pred prolece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 159 Posted November 17, 2015 Radi servis na nekom intervalu od 12000km - 15000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 17, 2015 To sam i ja mislio ja bi na 13k 13 je moj omiljen br :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
radza991 0 Posted November 17, 2015 Blizi se mali servis, pa da se posavetujem malo... do sada sam od filtera stavljao samo UFI, a ulje samo Motul. Skoro sam nesto citao, pa me zanima da li neko ima iskustva sa Sofima filterima? Sofima pripada UFI grupaciji, pa kapiram da nebi trebalo biti drasticne razlike u kvalitetu... UFI/Motul kombinacija je neprikosnovena, ali aj da malo smanjim cenu tog servisa mada nije iskljuceno da ce i ovog puta popiti tu kombinaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 17, 2015 Cek bre Sulc, a sta ti znace jos ovih 3000km? Interval zamene mnogo zavisi i od toga kako vozis auto, a sa obzirom da imas azdaju od 200ks racunam da ga i vozis na visim obrtajima. Voznja na visim obrtajima brze degradira ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 17, 2015 Veruj mi ja vozim ovaj auto isto uvek i svaki put kad menjam ulje tj servis mali na 10000 ulje bude kao iz radnje, nije crno filter za fazduh bukvalno cist kabinski i ajde moze da se zameni, ovo ostalo nema potrebe, al jbg ja cu opet raditi na 10000 sta da radim auto je naviko Cepam ja njega, letos u bosni vozim uzbrdo po krivinama pun gas pun, al ide ko sotona jos u krivini svakoj skripe gume ludilo, i gume letnje idu u kantu za sl sezonu moraju sve 4 nove :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted November 17, 2015 Pa na 20 onda mozes ladno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19729 Posted November 17, 2015 ... ja cu opet raditi na 10000 sta da radim auto je naviko +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 17, 2015 Taman u decembru zamena letnji za zimski set i mali servis a mogao bi promeniti ulje u menjacu i kociono ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19729 Posted November 17, 2015 Nece mu smetati sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted January 2, 2016 ljudi zanima me zamena filtera goriva na fiat stilu jtd....trazio svuda nista konkretno nasao nisam.koliko razumem kod ovog motora nije to nista komplikovano ali mene zanima da li skidanjem filtera ne rizikujem da pocne da piski gorivo nekontrolisano.znam da se akumulator otkaci pa se pristupi zameni a logicno mi je kad vec ne radi auto da i pumpa nema sta da gura tako da bi u principu samo gorivo sto ostalo u dovodu bi trebalo da malo iscuri.bio bih zahvalan da me neko na nesto uputi a u medjuvremenu sam nasao koristan link koji dodje kao manual za stila ,ima tu i za jos neke automobile bacite pogledhttps://teon.co/cars/fiat-stilo-diesel-1-dot-9-jtd/manuals/51b71df6a11460327500004d Quote Share this post Link to post Share on other sites