zrnke 41 Posted April 17, 2015 (edited) Kakav je INA set zupcastog? Imam ponudu za njega i za original. Ovaj INA set je 4k jeftiniji. Konkretna ponuda za veliki: Set zupcenja 14.000.00 original delovi Set zupcenja 10.000.00 ina deloviPumpa za vodu 5.200.00 originalPk kais 1.600.00 continentalUsluga 5.500.00 + zamenicu i rashladnu tecnost i uraditi i mali servis zajedno odnosno ulje, filter goriva,ulja,vazduha,kabine. Spoljni spaneri i klizaci po potrebi se menjaju, vizuelno se provere prilikom rada. Sve spanere i rolere kao i PK kais i remenicu alternatora sam menjao pre 30k. Edited April 17, 2015 by zrnkemiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted April 17, 2015 Ina je odlican svapski brend ako se ne varam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted April 17, 2015 Mislim da je na Stilu INA originalna remenica alternatora, tako da bi trebalo da je dobra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 18, 2015 Tako sam i mislio, mislim da je pomalo suludo davati 4000 dinara vise na orginalni set, jer je verovatno skuplji samo zato sto na kutiji stoji GM logo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 18, 2015 A koliko mozes da predjes sa Ina setom a koliko sa originalnim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted April 18, 2015 Što se toga tiče uglavnom svi menjaju na 40-60 000km. Preko toga ja računam da nijedan set nije bezbedan.Ja sam uzeo original za svaki slučaj, a i rekao mi je majstor da samo uz nejga može da mi da garanciju 5 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 18, 2015 Bas zanimljivo. U vlasnickom uputstvu za Stila fabrika daje mnogo duzu garanciju na originalni set... 120-150 k Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted April 22, 2015 Koji brend uzeti sa benzinjaru 1.8 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted April 22, 2015 Bas zanimljivo. U vlasnickom uputstvu za Stila fabrika daje mnogo duzu garanciju na originalni set... 120-150 k Prvi servisi Moja vodena pumpa je greškom prešla 180 000km jer prethodni vlasnik nije znao da se menja na velikom servisu, a servisere je bolelo uvo. Tako da može set i dosta više da pređe, ali nije baš bezbedno. Taksisti tvrde da sa originalnim setovima pređu i po 100 000km, ali meni se nešto i ne zeza sa tim. Ako bude Stilo kod mene i tada, na 60 000km od velikog servisa ću sledeći da radim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 22, 2015 Originalni moze mnogo da predje, bas mnogo, ali je problem sto se mi razmisljamo koliko je "originalan" pa radi psiha, a i treba uzeti u obzir i da remenice nisu nove. Ja sam pisao da su na kombiju koji vozim spaneri i pumpa presli oko 140hkm i da su bili odlicni. Na 85hkm je samo kais zamenjen.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 22, 2015 Prvi servisi Pa i svaki naredni se rade po ovoj servisnoj knjizi tj po predvidjenoj kilometrazi.Zamisli da je neka firma,preko,kupila Stila,prelazila sa njim bas mnogo kilometara i da je za vreme garantnog roka odradila nekoliko velikih servisa.Mislis da bi oni posle prvog servisa smanjivali servisni interval?Cisto sumnjam. Ne kazem ja da ne treba raditi na 60k ali mi ispadosmo veci katolici od pape. Standard ocaj a smanjujemo servisne intervale za duplo...Pricam o originalnim delovima..Vise konstatujem i naglas razmisljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted April 22, 2015 Slažem se za sve. Ima tu mnogo stvari zašto se kod nas rade servisi na tako malim intervalima. Imamo loše gorivo, loše delove i automobile koji su ko zna koliko prešli. Kada sve to sabereš može svašta da se desi.A i prosečan srpski auto košta 1500e i ljudi ako ostanu bez tog automobila za drugi nemaju tako da ( oni savesni ) menjaju delove i ranije. Pričao sam sa čovekom u inostranstvu koji vozi S5 i bukvalno ga razvaljuje šta radi.Ja sam ga pitao zašto cepa auto od kad sedne i da li smeta za turbinu i kvačilo i kaže čovek da je svestan da smeta, ali on će za 3 godine preći max 120 000km i posle menja auto tako da mu ne igra neku ulogu da li će ga prodati sa odličnim kvačilom ili osrednjim.Pretpostalvjam da tako računa i za servise što i jeste normalno. A u Srbiji je jedan od kriterijuma za kupovinu kako će auto da ti se ponaša nakon 300 000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 22, 2015 Odakle je taj sa S5? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted April 22, 2015 Nemac, kolega onom sa R8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 22, 2015 Eto... I posle kažu nemoj auto iz Italije, žabari uništavaju automobile, Nemci čuvaju i paze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted April 22, 2015 Zaista ne znam kako održavaju, ali cepaju ih propisno. Što se Italijana tiče gledao sam kako voze po Rimu i onoj kaldrmi i nisam baš bio oduševljen. Tamo gde bih ja vozio 15-20km/h, oni opušteno idu 70-80. Španci parkiraju tako da sklope kola. Imaju katastrofa gužve tako da su kvačila u najavi gotova.Tako da kako god da gledaš ispada da ni od kuda kola ne valjaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 22, 2015 Odrzavaju prosto. Servis i radi se sta treba na toj kilometrazi, po dinamici odrzavanja a i vanredno nesto ako ima. Zato su i toliko skupi servisi a i jedan od razloga zasto se ne vezuju i ne zadrzavaju dugo automobile. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 23, 2015 Meni je prvi veliki odradjen na 120, ja ga radim sada na 170, odlucio sam se za originalne delove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 23, 2015 Kako to žabari rade Quote Share this post Link to post Share on other sites
RubeJTD 0 Posted April 28, 2015 (edited) Da li neko zna koliko bi me trebalo izaci servis.Radi se sledece.1. Obe viljuske i silen blokovi2. ciscenje usisa3. pregled kocnice i stelovanje rucne4. Kontrola cevi i punjenje klime5. Optika Edited May 2, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 28, 2015 Viljuške Tejović, reparirane - 2600 ili 2800 po komadu. + oko 2000-3000 dinara za montažu.Zadnji Silen blokovi od pune gume u Inbaco servisu u Zemunu 6900 dinara sa ugradnjom.Optika (ako misliš na centriranje trapa) oko 1500-1800 dinara - zavisi gde odeš.Ovo sam ja radio u prehodnih par meseci na mom Stilu 5v.Za ostale stavke ne znam."Pregledi i provere" su uglavnom besplatni kod boljih majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RubeJTD 0 Posted April 28, 2015 Ja racunam tako oko 20k da ce biti, ali ajde reko da vidim ostala iskustva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 28, 2015 Kontrola cevi i punjenje je sirok pojam. Moze biti bukvalno samo.punjenje 30-ak eura, a mozda je los kompresor (80-ak eura polovan), busna cevka, hladnhak, relej, senzori, presoatat itd itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted April 28, 2015 (edited) 1. Reparirane viljuske u Nisu kod Nese 3600 po komadu, sa ugradnjom. Zadnji sileni su oko 2500-3000 ja mislim po komadu + za ruke 2000-3000.2. ne znam3. verujem za dz 4. samo punjenje je, kao sto MS PK rece, 30evra, ili negde 3000 din. Ako je do kompresora, remont je oko 100e5. Opticko centriranje trapa 1600 din u Nisu Edited April 28, 2015 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites