Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

Kakav je INA set zupcastog? Imam ponudu za njega i za original. Ovaj INA set je 4k jeftiniji.

 

Konkretna ponuda za veliki: 

 

Set zupcenja 14.000.00 original delovi 
Set zupcenja 10.000.00 ina delovi
Pumpa za vodu 5.200.00 original
Pk kais 1.600.00 continental
Usluga 5.500.00

 

+ zamenicu i rashladnu tecnost i uraditi i mali servis zajedno odnosno ulje, filter goriva,ulja,vazduha,kabine.

 

Spoljni spaneri i klizaci po potrebi se menjaju, vizuelno se provere prilikom rada. Sve spanere i rolere kao i PK kais i remenicu alternatora sam menjao pre 30k.

Edited by zrnkemiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i mislio, mislim da je pomalo suludo davati 4000 dinara vise na orginalni set, jer je verovatno skuplji samo zato sto na kutiji stoji GM logo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se toga tiče uglavnom svi menjaju na 40-60 000km. Preko toga ja računam da nijedan set nije bezbedan.

Ja sam uzeo original za svaki slučaj, a i rekao mi je majstor da samo uz nejga može da mi da garanciju 5 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zanimljivo.

 

U vlasnickom uputstvu za Stila fabrika daje mnogo duzu garanciju na originalni set...

 

120-150 k

 

Capre.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zanimljivo.

 

U vlasnickom uputstvu za Stila fabrika daje mnogo duzu garanciju na originalni set...

 

120-150 k

 

Capre.jpg

 

Prvi servisi :)

Moja vodena pumpa je greškom prešla 180 000km jer prethodni vlasnik nije znao da se menja na velikom servisu, a servisere je bolelo uvo. Tako da može set i dosta više da pređe, ali nije baš bezbedno.

 

Taksisti tvrde da sa originalnim setovima pređu i po 100 000km, ali meni se nešto i ne zeza sa tim. Ako bude Stilo kod mene i tada, na 60 000km od velikog servisa ću sledeći da radim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originalni moze mnogo da predje, bas mnogo, ali je problem sto se mi razmisljamo koliko je "originalan" pa radi psiha, a i treba uzeti u obzir i da remenice nisu nove. Ja sam pisao da su na kombiju koji vozim spaneri i pumpa presli oko 140hkm i da su bili odlicni. Na 85hkm je samo kais zamenjen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi servisi :)

 

Pa i svaki naredni se rade po ovoj servisnoj knjizi tj po predvidjenoj kilometrazi.

Zamisli da je neka firma,preko,kupila Stila,prelazila sa njim bas mnogo kilometara i da je za vreme garantnog roka odradila nekoliko velikih servisa.Mislis da bi oni posle prvog servisa smanjivali servisni interval?Cisto sumnjam.

 

Ne kazem ja da ne treba raditi na 60k ali mi ispadosmo veci katolici od pape. :D Standard ocaj a smanjujemo servisne intervale za duplo...

Pricam o originalnim delovima..

Vise konstatujem i naglas razmisljam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se za sve.

 

Ima tu mnogo stvari zašto se kod nas rade servisi na tako malim intervalima.

 

Imamo loše gorivo, loše delove i automobile koji su ko zna koliko prešli. Kada sve to sabereš može svašta da se desi.
A i prosečan srpski auto košta 1500e i ljudi ako ostanu bez tog automobila za drugi nemaju tako da ( oni savesni ) menjaju delove i ranije.

 

Pričao sam sa čovekom u inostranstvu koji vozi S5 i bukvalno ga razvaljuje šta radi.

Ja sam ga pitao zašto cepa auto od kad sedne i da li smeta za turbinu i kvačilo i kaže čovek da je svestan da smeta, ali on će za 3 godine preći max 120 000km i posle menja auto tako da mu ne igra neku ulogu da li će ga prodati sa odličnim kvačilom ili osrednjim.

Pretpostalvjam da tako računa i za servise što i jeste normalno.

 

A u Srbiji je jedan od kriterijuma za kupovinu kako će auto da ti se ponaša nakon 300 000 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista ne znam kako održavaju, ali cepaju ih propisno.

 

Što se Italijana tiče gledao sam kako voze po Rimu i onoj kaldrmi i nisam baš bio oduševljen. Tamo gde bih ja vozio 15-20km/h, oni opušteno idu 70-80.

 

Španci parkiraju tako da sklope kola. Imaju katastrofa gužve tako da su kvačila u najavi gotova.

Tako da kako god da gledaš ispada da ni od kuda kola ne valjaju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odrzavaju prosto. Servis i radi se sta treba na toj kilometrazi, po dinamici odrzavanja a i vanredno nesto ako ima. Zato su i toliko skupi servisi a i jedan od razloga zasto se ne vezuju i ne zadrzavaju dugo automobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prvi veliki odradjen na 120, ja ga radim sada na 170, odlucio sam se za originalne delove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna koliko bi me trebalo izaci servis.

Radi se sledece.

1. Obe viljuske i silen blokovi

2. ciscenje usisa

3. pregled kocnice i stelovanje rucne

4. Kontrola cevi  i punjenje klime

5. Optika

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viljuške Tejović, reparirane - 2600 ili 2800 po komadu. + oko 2000-3000 dinara za montažu.
Zadnji Silen blokovi od pune gume u Inbaco servisu u Zemunu 6900 dinara sa ugradnjom.
Optika (ako misliš na centriranje trapa) oko 1500-1800 dinara - zavisi gde odeš.

Ovo sam ja radio u prehodnih par meseci na mom Stilu 5v.

Za ostale stavke ne znam.

"Pregledi i provere" su uglavnom besplatni kod boljih majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja racunam tako oko 20k da ce biti, ali ajde reko da vidim ostala iskustva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrola cevi i punjenje je sirok pojam. Moze biti bukvalno samo.punjenje 30-ak eura, a mozda je los kompresor (80-ak eura polovan), busna cevka, hladnhak, relej, senzori, presoatat itd itd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Reparirane viljuske u Nisu kod Nese 3600 po komadu, sa ugradnjom. Zadnji sileni su oko 2500-3000 ja mislim po komadu + za ruke 2000-3000.

2. ne znam
3. verujem za dz :D

4. samo punjenje je, kao sto MS PK rece, 30evra, ili negde 3000 din. Ako je do kompresora, remont je oko 100e
5. Opticko centriranje trapa 1600 din u Nisu :)

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...