Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

Imam knjizicu servisa koji mi odrzava auto, u mom slucaju to je iskljucivo za njih...

Sebi sam uzeo mali, tanki rokovnik, zasto bi mi to neko drugi pravio knjizicu kad nije ni blizu mojim potrebama?

Sa jedne strane mi je odrzavanje, servis, delovi... Izorganizovao sam lepo sve potrebne kolone, dodatno uz pojedine elektricne i mehanicke seme koje sam crtao, ako nekad eventualno zatreba.

Sa druge strane detaljna evidencija sipanja, potrosnje i cene goriva (koju imam i na aplikaciji u telefonu)...

I kompletan istorijat auta je na jednom mestu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ime ti ko mafija, dve knjige.

Imaš u AP sportu.

 

Da li su i ovde delovi na akciji ? Bar zupčasti

 

Brodski_motor.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D, malo, ma pitao sam onako, i ja sam kupio blokce, nije problem  da se belezi, nego eto cisto da znam da liima da se kupi negde, posto sam gledao u metrou nema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam knjizicu servisa koji mi odrzava auto, u mom slucaju to je iskljucivo za njih...

Sebi sam uzeo mali, tanki rokovnik, zasto bi mi to neko drugi pravio knjizicu kad nije ni blizu mojim potrebama?

Sa jedne strane mi je odrzavanje, servis, delovi... Izorganizovao sam lepo sve potrebne kolone, dodatno uz pojedine elektricne i mehanicke seme koje sam crtao, ako nekad eventualno zatreba.

Sa druge strane detaljna evidencija sipanja, potrosnje i cene goriva (koju imam i na aplikaciji u telefonu)...

I kompletan istorijat auta je na jednom mestu...

 

Ista prica i knjizica i blok i aplikacija na telefonu. Na pocetku bloka, podaci o vozilu, oznake osiguraca, oznake sijalica na kolima, kolicine i nazivi tecnosti za moj auto, dimenzije itd...u drugom delu bloka servisi sa cenama i kilometrazom. U trecem delu bloka uobicajene radnje: datum zamene tockova (zimski-letnji), reglaza, zamena sijalice itd. U telefon upisujem sipanje goriva za jednu godinu, na kraju god. krecem ispocetka. Takodje u telefonu imam sve servise od samog pocetka... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane ti si moj idol

Eto, Alex, i ti si mu idol :laughing: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakve izjave nema ni na onim zajebanim  forumima.

Koliko nežnosti na prethodnoj strani da i meni dođe da nešto izjavim.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ja za vas dvojicu, ja samo iznosim svoje iskustvo sa odrzavanjem automobila...slikacu ovih dana da vam pokazem knjizicu, kako bih dokumentovao svoju dijagnozu  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeleo bi da radim veliki servis Fiat Bravo 1,6 120 konja,2008 godiste,pa da mi neko preporuci nekog dobrog majstora,a ujedno mogu da nabavim povoljno delove original iz Bugarske,pa mi treba pomoc da mi neko navede sta sve ide za veliki servis od delova za ovaj model? eto toliko ...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustva sa servisima su ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

 

Šta spada u veliki servis imaš napisano u prethodnim postovima u temi na kojoj smo...sa kojom je sada spojeno tvoje pitanje. :thumbup:

Generalno, radiš sve kaiševe, španere, rolere, vodenu pumpu. Ako nisi skoro radio, tj. ako uskoro dolazi i to na red, uradi onda i promenu ulja i svih filtera (tzv. mali servis).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala drugar,ja sam od skora na ovom forumu pa se malo slabije snalazim,nadam se da ces dobiti ovu poruku. :) inace nisam radio veliki servis od kad sam ga kupio ,a to je pre 6 meseci, covek je uradio mali servis,ali ne bi da mi nesto po zlu krene ,putujem dosta,pa bi ipak ja uradio veliki servis. Imam ponudu da mi donesu delove iz Bugarske, za ovaj auto sve u kompletu oko 16000 dinara,kaze original 'ebem ga... ali mi je rekao da mu kazem sta sve ide za ovaj auto,a ja ti pojma nemam oko te mehanike... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima o tome u prethodnim postovima, možeš da klikneš gore na baner AP Sporta, pa kada te taj klik odvede na njihov sajt videćeš da već ima kategorija Stilo i veliki servis, nabrojano je i tu šta sve ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko te izasao veliki servis za Bravo 2.0 multijet ?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 800 din ORIGINAL spaneri zupcasti i vodena pumpa..

1700 din roler za pk kais

to je to od delova za veliki servis, pk kais mi je bio odlican i zatezaci nismo ih menjali oni su jos uvek prvi...

200 i neki evro veliki servis...

plus 100 evra za mali servis

plus plocice prednje ATE original oko 5o evra

tako da kada se sve sabere izadje na 400 evrica...

Ali veliki servis (u originalu)+ mali servis sa 5w30 selenijom (koja je pure energy ali je i skuplja :D )+ plus plocice, plus manzetna na poluosovini desnoj i mast za podmazivanje...

 

Ovo do sada je ista cena kao za stila, naravno ako te majstor nek ine odere jer je nov auto... Ako kod nese radis isto je kao i za stila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se radi po knjizi, samo ulje (Selenia WR P.E.) i filter goriva sa separatorom za vodu koštaju tu negde oko 10.000 din :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

5litra selenie 5w-30 koja ide u 2.0 je samo 6000 i koji dinar... filter nafte sam uzeo champion od 1500 din. Ona filter ulja klime i vazduha su oko2000 din... i 1000 din ruke za to sve... to je preko 10 000 i onda sam zaokruzio na 100 evrica.. ako ces bas tacno oko 90 evra je bilo koliko se secam... ali menjao sam jos po koju sitnicu tako da je i tih 10 evra potroseno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, skupo ulje, skuplji filteri, taman... Čudno mi je bilo, mene mali servis za JTD 8V izađe oko 5000 dinara, pa zato...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis na JTD za 5000, a Selenia WR 900 din/litar i plus filteri ulja, vazduha, nafte (i kabinski, ko voli). Kako to uspevaš, @Vule?

Share this post


Link to post
Share on other sites

WR je čisto bacanje para za taj motor, sipaj Seleniu TD. 

 

Filter ulja 500 dinara, filter vazduha 500 dinara, filter klime 800 dinara, filter goriva 800 dinara, 5 litara TD 3100 din.

 

Sve ukupno 5700 dinara. Stim da možeš nasuti 4.5 litre u suštini, tako da onu dodatnu bocu od litre kupuješ svaki drugi put, jer ti pola ostane, pa te servis izađe ustvari 5300 dinara u proseku, sa sve filterom kabine svaki put (iako ne mora).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...