jboban 0 Posted September 29, 2009 ^^^ Nisam lep, al' sam glup Ako mi ponoviš dovoljno puta i prodje dovoljno vremena, sve kapiram Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 29, 2009 najbolje se uci iz licnog iskustva Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted October 1, 2009 Jbg hteo bi ja da sredjujem sve to redovnije, ALI... $$$Prosecan Stilo JTD kosta bar 50+K din godisnje ako ne bude nekih vecih kvarova + gorivo + gume svakih 2 god, sto je na prosecnu platu u mom gradu vec dosta. (Uvek postoji ono - prodaj ga i kupi jeftiniji...)Btw ulje je proveravano u Skopju, u Fiat predstavnistvu/servisu 2006. nekom masinom koja meri nekoliko parametara (mada najvise lici na mikroskop - kap ulja na parcetu stakla pa u neki slot), jer ni ja kao "obrazovan covek" ne verujem u proveru pipanjem,trljanjem i slicnim perverznim radnjama Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted October 1, 2009 Koje ulje je u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted October 1, 2009 Selenia za JTD (da ne lupam brojke nisam siguran. Beshe 5w-40?) Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted March 25, 2010 (edited) e ljudi, pa ja garnjam mog JTD-a oko 30 000 km godisnjemenjam ulje (samo sintetiku stavljam) i filtere na 15 000km, gledam samo da kupujem kvalitetno gorivo, mada, zadnji put sam sipao na INI par puta i u Bosni isto tako i nisam imao nikakvih problema, mašina radi kao singerica......Tamo u uputstvu piše da se ulje menja na 8-10 000km samo u extremnim uslovima exploatacije autašta god im to značiloInače, nisam radio veliki servis otkad sam kupio auto tako da planiram sledeći mesec. Dobar i pouzdan majstor zlata vredi ;-) Edited March 25, 2010 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted April 7, 2010 Jel moze neko malo da mi razjasni ove"kaiseve,spanere i rolere"...U pitanju je stilo 1.6 16v.Zamenjen je zupcasti kais,spaner i roler zupcastog.1.Sta je pk kais ?Jel to kanalani? Vidim u ap sportu da se sa njim menja i lezaj spanera kanalnog kaisa.2.Sta je zatezac pk kaisa.3.Kakvih jos sve tu kaiseva,remenica i zatezaca ima ?OKo klime,alternatora..Hocu da menjam ulje u menjacu, pa da ujedno promenim i taj kanalni kais i njegov lezaj.Pa kad se to rastura,ako ima jos neki kais da se zameni i on... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted April 7, 2010 (edited) Imas naravno zupcasti kajis, sa rolerima, spanerima i zatezacima, cuces razne nazive, zavisi ko kako to zove, nisam strucnjak pa ne znam kako se pravilno nazivaju, uglavnom kada se menjaju ti kajisevi, uvek se menjaju i roleri (spaneri), tj zatezaci koji idu na njih i imaju lezaj u sebi! Inace, taj kanalni kajis, je ustvari pk kajis, ne znam tacno da li kod tebe ima 5 ili 6 kanala. Preko njega ide alternator, kompresor klime itd... Naravno u zavisnosti od toga ima li auto klimu ili ne itd. zavisi i duzina i dimenzije kaisa! Inace na svakom ili svakom drugom velikom servisu na stilu se menja vodena pumpa i nekakav gumeni kraj remenice alternatora (tako nesto) Inace, meni su na velikom servisu zamenili i rekli da se pored svega ovoga menja i lezaj u kompresoru klime kao prevencija! Da li to rade svi ili to praktikuje majstor kod koga sam ja bio, ne znam. Nadam se da sam bio od pomoci i odprilike ti objasnio sta i kako ide. Ako sam nesto omasio, nemoj mi zameriti Inace, ne znam gde menjas to i odrzavas auto, ali ako se jos nisi odlucio za servis i daleko ti je da dolazis u Bg i slicno, moja preporuka ti je Auto Ivanovic, s obzirom da vidim da si iz Loznice, a ovaj Servis je u Sapcu, tkd. nije ti daleko. Inace rade i mehaniku i elektroniku imaju i svoju prodavnicu delova i dosta su povoljni. Rade samo Fiata, Lancju i Alfu, nisu fuseri. Edited April 7, 2010 by Terza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted April 20, 2010 Hajde da ne otvaram novu temu nema smisla tice se servisa... da li neko moze da mi kaze sa sigurnoscu da li M-jet 1.9 88KW 2006. ima kais ili lanac?Naslushao sam se svakakvih glooposti, hocu da radim veliki servis pa me zanima pre nego shto se upustim u to da li ovaj (kao recimo punto 1.3 mjet) ima lanac ili kais Hvala unapred.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted May 7, 2010 Hajde da ne nacinjem novu temu pisacu ovde...Uradio sam veliki i mali servis (i definitivno ima kais ) i sve je ok pregledano na dijagnostici, resetovan komp...ALI! Nekako mi se motor cuje drugacije nego pre servisa!?!?!? Kao da ima drugaciji zvuk!? Da li je to moguce?Auto ide perfektno super vuce i nema nikakvih problema, lepo odrzava obrtaje pri promeni brzine (ne pada nadlo obrtomer),sve je u redu i izgleda tako ali imam utisak da mi se ne cuje kao pre servisa. Ja sam pre ovog auta vozio benzinca a nisam ni majstor tako da nisam bash merodavan za davanje bilo kakvih komentara metodom osluskivanja pa vas zato pitamda li je moguce da motor na leru bude bucniji posle servisa??? (broj obrtaja na leru ne varira stoji mirno)Unapred se izvinjavam svima koji smatraju da je ovo glupo i trip pitanje ali me cisto zanima Hvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 7, 2010 Ti si prvi kome je auto posle servisa bučniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dalek 0 Posted July 5, 2010 Hajde da ne nacinjem novu temu pisacu ovde...Uradio sam veliki i mali servis (i definitivno ima kais ) i sve je ok pregledano na dijagnostici, resetovan komp...Hvala svima Gde si radio servis da ne radim i ja tu, posto imam istu masinu ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 5, 2010 bre kako sve uredu a nije u redu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted July 6, 2010 Hajde da ne nacinjem novu temu pisacu ovde...Uradio sam veliki i mali servis (i definitivno ima kais ) i sve je ok pregledano na dijagnostici, resetovan komp...Hvala svima Gde si radio servis da ne radim i ja tu, posto imam istu masinu ;-)Ne brini necesh ih zakaciti u NS-u su ;-)bre kako sve uredu a nije u redu?U redu je ispalo do kraja. Kako? Lepo. Setio sasm se da sam ga posle tog servisa natankovao do vrhana nisovoj pumpi! Posle sam ispraznio rezervoar do rezerve i natankovao ga na euro petrol pumpi i radi kao sat!Ne mogu da verujem da tolika razlika u gorivu moze da bude ali jeste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 6, 2010 A što lepo ne čitaš teme i ne sipaš na MOL-u kao sav normalan svet? Vozim stila već 3.5 godine i nisam niti jedan problem imao zbog goriva - nikad. Nije se zagrcnuo. Povremeno sipam i Wynss sredstvo za čišćenje dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted July 7, 2010 Potpuno si u pravu, priznajem! Citao sam forum ja mislim da sam procitao valjda svaku mogucu temu koja postoji pre nego shto sam bilo shta napisao prvi put.Ne znam shta da ti kazem... uglavnom je bilo "sad mi je ovo usput, sad ovo, sledeci put cu ici tamo samo sad da dospem kad sam vec ovde..." Nije nishta drugodo moja cista gloopost! Ocigledno jastrashnije ima veze fuck*ng pumpa tako da definitivno idem na mol nema shanse da se vishe zezam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukaatv 0 Posted July 7, 2010 Pozdrav ljudi evo ja imam jedno pitanje idem upravo sad da pogledam jednog stila benzinca iz uvoza preso 139000 km ako ga pazarim trebao bi da uradim taj veliki servis kako sam shvatio preventivno. E sad posto sam ja malo ne iskusan po tom pitanju sta sve spada u mali a sta u veliki servis. Mozda ako neko nesto zna o ovom autu http://www.polovniautomobili.com/oglas431450/fiat_stilo_18_16v/ slobodno moze da podeli informaciju samnom. Izvinjavam se sto mozda malo strcim van teme al da budem iskren smucila mi se kupovina automobila sve sam zivo gledao od lade do bmw-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 7, 2010 Pozdrav ljudi evo ja imam jedno pitanje idem upravo sad da pogledam jednog stila benzinca iz uvoza preso 139000 km ako ga pazarim trebao bi da uradim taj veliki servis kako sam shvatio preventivno. E sad posto sam ja malo ne iskusan po tom pitanju sta sve spada u mali a sta u veliki servis.Objašnjeno na prethodnim stranama ove teme, ali pošto te izgleda mrzi da to časkom pogledaš , onda bi to trebalo opet da se napiše:Mali servis je promena ulja u motoru, filtera ulja i svih ostalih filtera. Kontrola Paraflu (tečnost za hladnjak)Veliki servis je promena svih kaiševa, rolera, španera, može i vodena pumpa...ali tu mogu da se dodaju i još neke stvari zavisno od toga kada su poslednji put menjane i da li uopšte znaš kada su menjane, poput npr. svećica, Paraflu...Međutim, pošto te verovatno najviše interesuju cene...mali servis za tog benzinca je ispod 100 eura...a, veliki servis ti je nekoliko stotina eura.Mozda ako neko nesto zna o ovom autu http://www.polovniautomobili.com/oglas431450/fiat_stilo_18_16v/ slobodno moze da podeli informaciju samnom. To se pita ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=116 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukaatv 0 Posted July 7, 2010 Zahvaljujem se za inforamcije upravo sam se vratio iz razgledanja pa cu se oglasiti tamo u drugoj sobi a sto se servisa tice na ovom sajtu sam naso i cene http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=categories.catalog mozda nekom bude korisno kako sajt kaze veliki servis bi trebao da izadje oko 18000 din i za benzinca i za dizela dal je tacno ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 7, 2010 To su cene samo za delove... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukaatv 0 Posted July 7, 2010 Kolko moze majstor da kosta na sve to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 7, 2010 Pa, napisao sam ti da računaš par stotina eura za veliki servis. Znaš koliko su delovi i ostatak su ti ruke. Samo za zupčenje je valjda oko 50 eura...plus ostalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites