Ivan-Topola 318 Posted November 6, 2022 Sto se ulja tice, moj stilo je presao nekih 110.000km dok je bio kod mene, sipana je samo Selenia i nikad nisam menjao niti gledao druga ulja. Na predjenih 10.000km, trosio je u proseku oko 300gr. U Bravu sam sad sipao isto Seleniu kao i prethodni vlasnik, presao je nekih 10.500km od servisa, ulje na istom nivou. To je neko moje dosadasnje iskustvo, uglavnom problema nisam imao Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted November 6, 2022 Ispravka , 940 din )Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 6, 2022 Pa i 940din je jeftino za WR Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 darkman14 and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
aro_kv 2 Posted November 15, 2022 Pozdrav društvo. Imao sam zapušenost dpf-a, trenutno je na čišćenju, mora promena ulja, pa rekoh i mali servis da odradim. Sad, uzeo sam 5w30 Ravenol VMP, da li neko ima iskustva sa njima? Pored toga, rešio sam i menjačko ulje da promenim,jer mi zapinje u prvoj i rikvercu, u prodavnici su mi dali Total Traxium Gear 8 75w80 API GL-4, malo mi je čudno, piše "Approved Peugeot Citroen", da li smem uopšte njega u moj menjač ili da vratim? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted November 15, 2022 (edited) @aro_kv Dopisi bar koja je motorizacija i menjac u pitanju, da bi znali o cemu pricamo (ili dodaj motorizaciju u svoj avatar). Po default, 5-30 ulje ide u slucaju postojanja DPF (ako ga skidaju i iskljucuju, neretko sipaju i 5-40 kasnije). Tako da je gradacija dobra, a Ravenol su odlicna ulja, full sintetika sa PAO osnovom, nema greske. A upravo VMP verzija je preporucena i za matori 1.9, kao i novije 1.6 i 2.0 sa DPF. Sto se menjaca tice, ako je Bravo restyle (MY10) - i u verzije 1.6 i 2.0 su isli iskljucivo noviji FPT C635 menjaci (posto je 1.9 motor izbacen), takodje i na MY10 turbo benzince. A za njih je fabricka preporuka Tutela Transmission GearForce 75W, namenjeno bas za FPT C635 MT i C635 DDCT menjace. Ide malo manje od 2l, znaci potrebne su dve litarke: On 8/3/2019 at 10:25 PM, Ivan said: I da, Petronas je malo "modernizovao" nalepnice, tako da vise nije ona plava sa zupcanicima : U starijim 1.9 i 1.6 moze da bude FPT-ov C530.5 ili C530.6 menjac, a u 2.0 pre restyle i C542 (Opelov F40). Ako zelis i ostavljas auto za sebe duze, u svakom slucaju mozes da dodas i neki MOS2 aditiv (Liqui Moly). Tubica je par stotina kinti, ide jedna na 1l menjackog ulja. A apropo zapinjanja, cisto sumnjam da ce ti samo zamena ulja pomoci. Edited November 15, 2022 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
aro_kv 2 Posted November 15, 2022 (edited) @Ivan Prvo hvala na opširnom odgovoru, drugo izvinjavam zbog nepružanja dovoljno informacija. U pitanju je Multijet 1.6 77KW (U eper-u iz nekog razloga piše JTD) Menjač PCC530 6 brzina, nije restyle varijanta. Ništa, vratiću ovaj Total, dokupiću i Liqui aditv, a za 530.6 isto GearForce 75w? Nakon ovoga ide dalje na servis, pretpostavljam i ja da nije do ulja, no da se promeni kad se već sređuje, ali prvo dizne i dpf Edited November 15, 2022 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted November 15, 2022 Aha, to su one Eco verzije 90 i 105 KS. Koliko se secam jeste C530.6, samo sa duzom 4. i 5. brzinom u odnosu na isti menjac u 120 KS verziji. Ostali prenosi su identicni. 38 minutes ago, aro_kv said: a za 530.6 isto GearForce 75w Koliko se secam, za njih ide Tutela Transmission Technyx 75W-85, ako ces vec fabricki preporuceno. Sa GearForce su krenuli od C635 menjaca. 1 aro_kv reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
aro_kv 2 Posted November 15, 2022 5 minutes ago, Ivan said: Koliko se secam, za njih ide Tutela Transmission Technyx 75W-85, ako ces vec fabricki preporuceno. Ne mora fabrička preporuka, ako misliš da ima nešto bolje, otvoren sam za predloge. Znači Liqui Moly MOS2 ide jedna tubica na litar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted November 15, 2022 (edited) Ona mala tubica od 20g ide na najvise litar menjackog ulja. https://www.liqui-moly.com/en/mos2-antifriction-for-gears-p000009.html#1040 Sa motornim uljima sam se i igrao, ali licno sam uvek sipao Tutelu u menjac, ne znaci da nema boljih... Gledaj samo da zadovoljava onaj FIAT sertifikat za ulje taj menjac (bese 9.5550 MX3). Imas i Oil Selectore svih vecih proizvodjaca pa pogledaj nesto u kvalitetu, ako te vec zanima (Motul, Ravenol,...). Cuo sam da hvale i Fusch menjacka ulja, konkretno Titan FE koje u sebi vec ima aditive. Edited November 15, 2022 by Ivan 1 aro_kv reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Egocid 0 Posted January 14, 2023 (edited) Pozdrav, zanima me koliko sati treba da se uradi veliki servis na ovom modelu, hvala svima unapred. Edited January 14, 2023 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted January 14, 2023 @Egocid Pozdrav i dobrodosao na FLCS forum. Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted August 4, 2023 Uradio sam servis ulja i filtera. Selenia WR 5W40 od prvog km-a do 348k, uljni standard, vazduh standard. E jedino mi uvalili M&D za gorivo, stavili u kesu nisam ni gledao pa me mrzelo da se vracam u radnju kad sam vec bio ispod kola a menjao i menjacko ulje Selenia 75w85 nesto manje od 2 litre. Da li da odvrcem taj M&D i stavljam Champion ili opusteno?Servis me izasao oko 11 hiljada sa menjackimI imam jos jedno pitanje za interkuler crevo ako moze moderator da me prebaci na tu temu? Ne znam gde tacno da pitam.Auto Stilo 1.9 Mjet 120 2006 Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 4, 2023 Sto bi menjao ako nemas problema?Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 kvazarija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted August 4, 2023 A sta su problemi? Mislis ono trza, prcka i to?)Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 4, 2023 Pa bilo sta. Ako je to M&D onaj Meat & Doria ja nisam cuo da su losiПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted August 4, 2023 Da da Meat&Doria, kao drugi naziv za Neoplantu u pmPoslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legolas 0 Posted November 18, 2023 Pod rizikom da me napusite i odgovorite sa "Pali bre, sve ti lagano pise u prethodne 47 strane" - ipak moram da pitam za savet. Fiat Bravo, 2011, 1.6 multijet Kad raditi veliki servis? Zadnji put radjen pre 5 godina, ili 52.000km. Preselio sam se, moj prethodni majstor je planirao da ga uradi nakon 50.000, a ovaj novi kaze da sam miran barem 60-70. Nikakvih problema sa autom nisam imao, drugi vlasnik, odrzavan kako valja, gram ulja nije potrosi na 206.000 predjenih km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19725 Posted November 18, 2023 @Legolas pravilo neko kaze sa aftermarket delovima 60 do 80k km ili 5 godina tako da mozes vec da razmišljaš na proleće o velikom servisu, barem bih ja tako. 2 darkman14 and Ivan-Topola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted November 18, 2023 (edited) Ja se drzim 5g ili 50-60k km, sta prvo dodje...uglavnom je pre 5g starost nego kilometraza. Moj savet je da, ako vec nisu menjani ili ne znas da li su, menjaj sve remenice pored delova za redovan veliki servis i miran si dugo. Nije deo koji je u sklopu redovnog velikog servisa jer se menja maltene po potrebi ili preventivno. I takodje promeni semeringe na radilicama ako nisi sigiran da li su i oni menjani da ne krene da slini pa majstor opet sve rastura zbog gluposti od 10-20e ceha... Edited November 18, 2023 by ISV_01 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 18, 2023 Kako ti kolega iznad kaze, prodaj to i doplati tu cifru za v.servis i kupi Mercedes, eto, da ti uprostim Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 1 nemanja84bg and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 669 Posted January 17 Kada sam uzeo auto, Bravo 1,6 105 ks, uradjeni mali i veliki servis krajem februara 2023 god. Presao 9000 i mislio da uradim sad mali jer racunam ulje je vec staro, ne odgovara mu zima i minusi. Onda se setim da sam u junu radio turbo i gledam u knjizici zamenjeno tada ulje i filter ulja, sipano kao i prvi put neko Eneos 5w 40. Od tada presao 7000km. Proveravao danas ulje je na max, jedino sto je crno kad obrisem maramicom onu sipku za merenje. Da li je pametno ipak uraditi servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6884 Posted January 17 Memaš potrebe do proleća ili 10000kmSent from my SM-A546E using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19725 Posted January 18 @city ako je sa DPF-om onda ide 5W-30 gradacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 669 Posted January 18 Valjda je izvadjen dpf, nikada jos nije dimio i cistio ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19725 Posted January 18 Ako je izvadjen DPF onda moze 5w-40 Quote Share this post Link to post Share on other sites