Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

Da nisi slucajno pobrkao broj auto servisa i neke kasapnice ;) ? Zvaka je, ono, stvarno bez komentara...

I ako se oslanjas iskljucivo na ta upozorenja, a prelazis dosta pa ti mali servis na red dolazi kilometrazom znatno pre intervala od godinu dana - vodi racuna da inicijalna kilometraza od koje se odbrojava moze da bude na nekoj vecoj vrednosti.

Kod mene je takodje na benzincu (samo MultiAir) bilo setovano na suludih fabrickih 30.000 km servisnog intervala. Lako mozes da proveris na boardu, sekcija Service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa servis radim redovno na 10k km.  Sad vremenski ne vodim racuna, ali proslo je 8 meseci od poslednjeg. Auto mi stigao sa 161 000 km, a vidim da sada prijavljuje  servis tacno na 190 000, pa pretpostavljam da je isto namesteno kao kod tebe na 30 000 km. A sto se tice majstora, to sam dobio neku preporuku, ali nisam imao problema sa njim. Stariji covek u penziji, radio u zastavi preko 30 god. Sve sto mi treba brzo zavrsi, ali sam skontao da se ne razume u elektroniku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podseca me na vreme tamo polovinom prosle decenije... I poruke "Service Due" na Stilu, od koje su mnogi strepeli :D , racunao sam da je valjda to vreme odavno iza nas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ulja staje u 1.9 multijet 88kw? 

 

Danas mi mehanicar menjao (ravenol vst) i po skali na pakovanju ostalo 0.9L od 5. A na meracu vidim da je skoro na max.

Zar ne bi trebalo da staje skoro celih 5L?

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam sa bivseg auta - 4.7l  sa filterom, 4.4l bez filtera.

Zavisi i koliko je ocedjeno, od zapremine novog filtera, secam se da je obicno stajalo manje od toga, a skoro na MAX na meracu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.7l po uputstvu fabrickom je za 85kw verziju, verovatno i za 88kw. Ja sipam uvek ravno 4l, na bordu mu fale 2 kruzica da bude pun, zatvorim haubu i za desetak hiljada km isto toliko ispustim :D Nesto se tu ne uklapa, ili sto kaze Ivan da ne izadje sve ili su se vremenom smanjili filteri za ulje


Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat stilo 88kw 1.9 2006 god multijet ide 4.7l ulja sa standard filterom i pokazuje ulje na max. Trebalo bi dobro ocediti motor, znaci radna temp pa ispustanje ulja. Ulje bi trebalo da bude negde izmedju sredine i max na sipci. Kod Stila zaista retko koji motor trosi ulje.

Sent from my SM-N935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je blizu MAX podeoka ne sipaj više. Ništa mu neće smetati ako je manje od maximuma. Ako se ne varam, smetaće ako sipaš preko maximuma.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba imati na umu da Bravo dizeli sa DPF (fizicki prisutnim i neiskljucenim, tj u funkciji) hoce da mizerno podignu nivo ulja pri regeneraciji (aka dignu pritisak) pa i nije bas preporucljivo da bude na max (vrh sipke).

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@bane@

Auto se menja, ali svez planinski vazduh u njemu nikako :D . Posto menjam cesce od malog servisa (i usput usisam kuciste filtera, cudo jedno kakvih sve karakondzula zna da bude u njemu) - kome treba info, uzeh danas "Scudo" sa aktivnim ugljem. Cena sa FLCS popustom je samo 490 din u Euroautu.

Inace ga telefonom nisu nudili, dok ne pitate konkretno za taj :) , pa sam morao da porucim i sacekam jedan dan. Na stanju su trenutno imali samo obicni, papirni neki "Blue Print". Iskreno, prvi put cujem, Bilstein Group je u pitanju i on je 506 din. Regularna cena Scudo sa aktivnim ugljem je 580 din, a UFI sa aktivnim ugljem je 909 din (na te cene ide klupski popust). Cisto da podelim info, ako jos neko sam nabavlja i menja.

 

090920207350.thumb.jpg.f0c6d053bb07a32e01628ec955dbf4fc.jpg 090920207347.thumb.jpg.5881e31874aa14490012d3c5f8091ae2.jpg 090920207349.thumb.jpg.d2251450685f9239752b311414bbe4e8.jpg

 

I pomenuh vec, da vas slucajno negde ne zavlace za novije modele (Nuova Bravo/Delta) - isti filter kabine ide i na Stilo i na Bravo i na Deltu:

 

Untitledvv.thumb.png.9290c1c6f57cf50e6bf2b753cf4707a6.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2020 at 10:12 PM, Darko_gr said:

Danas sam radio mali servis. Po podeoku sa ravenol kante ostalo jos 0.9L. Mozda bih mogao sipati jos 1dl do max na meracu. Pa mi cudno jer u uputstvu pise 4.7L. 

Ravenol časti sa 0.3 do 0.4 l. 

Kantica hvata >5.3 l. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Ivan said:

@@bane@

Auto se menja, ali svez planinski vazduh u njemu nikako :D . Posto menjam cesce od malog servisa (i usput usisam kuciste filtera) - kome treba info, uzeh danas "Scudo" sa aktivnim ugljem, cena sa FLCS popustom je samo 490 din u Euroautu.

Inace ga telefonom nisu nudili, dok ne pitate konkretno za taj :) , pa sam morao da porucim i sacekam jedan dan. Na stanju su trenutno imali samo obicni, papirni neki "Blue Print". Iskreno, prvi put cujem, Bilstein Group je u pitanju i on je 506 din. Regularna cena Scudo sa aktivnim ugljem je 580 din, a UFI sa aktivnim ugljem je 909 din (na te cene ide klupski popust). Cisto da podelim info, ako jos neko sam nabavlja i menja.

 

090920207350.thumb.jpg.f0c6d053bb07a32e01628ec955dbf4fc.jpg 090920207347.thumb.jpg.5881e31874aa14490012d3c5f8091ae2.jpg 090920207349.thumb.jpg.d2251450685f9239752b311414bbe4e8.jpg

 

I pomenuh vec, da vas slucajno negde ne zavlace za novije modele (Nuova Bravo/Delta) - isti filter kabine ide i na Stilo i na Bravo i na Deltu:

 

Untitledvv.thumb.png.9290c1c6f57cf50e6bf2b753cf4707a6.png

 

 

Mudo ovaj Scudo je čudo:D

ne znam smem li ga turiti u Opelo kako reaguje na koroziju:ph34r:

Edited by @bane@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis na Opelo - nikako :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz prijatno caskanje sa uvek ljubaznim gazda Goranom, odradismo juce redovan mali servis. Kao sto napisah - natrcao sam ranije bagatela na kabinski filter sa aktivnim ugljem, pa sam njega zamenio sam dok je bilo lepo vreme i taman iskoristio da usisam kuciste filtera klime.

Dakle, zamenjeno ulje (standardno Shell Helix HX-7 ECT 5-40), filter ulja, filter vazduha i momci predihtovase separator uljnih para i zamenise podlosku cepa kartera. Ceh je bio okruglo 7000 din, uz FLCS karticu. Kod mene ide 3.5l ulja, nesto vise nego u T-Jet ili obican atmo (2.9l), pa je to ta cena za benzinca, kada bi za njih racunali i kabinski filter.

Dan ranije sam ponovo slikao stanje nivoa ulja, apropo price o potrosnji na novim 1.4 motorima. U ovoj turi je cak vise i gazen, tako da je na okruglo 10.120 km potrosio 6 "kockica" od 14 na meracu. U prevodu, trunku preko 4 dl na celom sevisnom intervalu. U kompletnom periodu posedovanja auta nisam nikada ni kupio dodatni litar za vozanje u gepeku. Evo fotke koja jos jednom potkrepljuje pricu, dan pre servisa:

 

221020207385.thumb.jpg.17c39d9881bd1d155d27c4b0fe76da0c.jpg

 

Kratak off: vec treci redovan servis u nizu, bez i jednog jedinog kvara ili vanredne intervencije. Tako da sam zaista prezadovoljan (da ne ureknem). Racunajuci i to koliko je Sport sa ovom motorizacijom dinamican i zanimljiv za voznju. Sto je jos smesnije, probajuci novije 4-5 godina stare Compacte koji me zanimaju - iskreno sam sve manje pametan. I u poredjenju sa njima se vidi koliko je restyle Bravo lepo sklopljen i bez bubica, a za tu doplatu iskreno ocekujem bar napredak kao sto sam dobio u odnosu na Stilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni isto tako potrosi na 10.000 km. S tim da ja primetim to posle nekih ~6.000 km pa dosipam da bude na max uvek. Inace u T-Jet ide 3.2L ulja :) 

 

A vidim da spominjes treci servis bez iceg drugog, a zanima me na koliko menjas svecice? To bi trebalo na 1.4 turbacima da se menja na ili 20h ili 30h, barem tako kaze vlasnicko uputstvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro pitanje :thumbup: , posto sam se takodje dvoumio. Proslih sezona sam prelazio nesto manje sto je nepunih 30k km, a na toliko zamenu propisuje i fabrika. U Svici vidim da su menjali na cca 40k, a posto me vrlo verovatno opet ceka rad od kuce zbog Corone i manja kilometraza - ostavio sam za iduci servis. Btw, sve fercera kao satic.

1 hour ago, horvat said:

Inace u T-Jet ide 3.2L ulja :) 

Da nije nesto menjano na Euro5? Gotovo sam 99% siguran da je u T-Jet islo 2.9l?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam auto sa 28.000 km na satu i originalnim svecicama, ali na oko ~35.000 sam poceo da primecujem blago neravnomeran rad kad je motor hladan, sto je potpuno nestalo zamenom svecica. A kod mene u svesci pise da treba na 20h, iako Brana recimo kaze da menja na 40h... 

 

Moguce da je nesto drugacije na Euro5, nisam siguran, ali meni i pise 3.2L, a zaista toliko i stane. Posto servis radim sam, onda me malo iritira sto moram da kupim 4L... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto moras zbog 0.2l? Meni staje po knjizici 4.7l, realno i manje. Kupim 4l, toliko sipam i toliko ispustim za 10000km. Sta ce mi taj peti litar kad se sa ovih 4l tacno na pola na meracu :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...