totti 13160 Posted August 18, 2020 Izbriši telefon tog majstora iz imenika. 7 1 rocket, gand, darkman14 and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 18, 2020 Ovaj? Ps - druze menjaj majstora pod hitno... 1 2 djomla, gand and rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gand 21 Posted August 18, 2020 Hahahah. Zajebano vreme doslo, ni svom majstoru ne mozes da verujes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted August 18, 2020 Da nisi slucajno pobrkao broj auto servisa i neke kasapnice ? Zvaka je, ono, stvarno bez komentara... I ako se oslanjas iskljucivo na ta upozorenja, a prelazis dosta pa ti mali servis na red dolazi kilometrazom znatno pre intervala od godinu dana - vodi racuna da inicijalna kilometraza od koje se odbrojava moze da bude na nekoj vecoj vrednosti. Kod mene je takodje na benzincu (samo MultiAir) bilo setovano na suludih fabrickih 30.000 km servisnog intervala. Lako mozes da proveris na boardu, sekcija Service. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gand 21 Posted August 18, 2020 Pa servis radim redovno na 10k km. Sad vremenski ne vodim racuna, ali proslo je 8 meseci od poslednjeg. Auto mi stigao sa 161 000 km, a vidim da sada prijavljuje servis tacno na 190 000, pa pretpostavljam da je isto namesteno kao kod tebe na 30 000 km. A sto se tice majstora, to sam dobio neku preporuku, ali nisam imao problema sa njim. Stariji covek u penziji, radio u zastavi preko 30 god. Sve sto mi treba brzo zavrsi, ali sam skontao da se ne razume u elektroniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 18, 2020 Vidi se, ali dobro, odradio si kako treba, kosultovao forum, trazio jos jedno misljenje Ne moze da bude nista apsolutno, naplasio te bez ikakve potrebe... 2 neshaoct and gand reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted August 18, 2020 Podseca me na vreme tamo polovinom prosle decenije... I poruke "Service Due" na Stilu, od koje su mnogi strepeli , racunao sam da je valjda to vreme odavno iza nas... 1 gand reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted September 2, 2020 (edited) Koliko ulja staje u 1.9 multijet 88kw? Danas mi mehanicar menjao (ravenol vst) i po skali na pakovanju ostalo 0.9L od 5. A na meracu vidim da je skoro na max. Zar ne bi trebalo da staje skoro celih 5L? Edited September 2, 2020 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted September 2, 2020 Koliko se secam sa bivseg auta - 4.7l sa filterom, 4.4l bez filtera. Zavisi i koliko je ocedjeno, od zapremine novog filtera, secam se da je obicno stajalo manje od toga, a skoro na MAX na meracu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted September 2, 2020 Danas sam radio mali servis. Po podeoku sa ravenol kante ostalo jos 0.9L. Mozda bih mogao sipati jos 1dl do max na meracu. Pa mi cudno jer u uputstvu pise 4.7L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 2, 2020 4.7l po uputstvu fabrickom je za 85kw verziju, verovatno i za 88kw. Ja sipam uvek ravno 4l, na bordu mu fale 2 kruzica da bude pun, zatvorim haubu i za desetak hiljada km isto toliko ispustim Nesto se tu ne uklapa, ili sto kaze Ivan da ne izadje sve ili su se vremenom smanjili filteri za uljeПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted September 2, 2020 Fiat stilo 88kw 1.9 2006 god multijet ide 4.7l ulja sa standard filterom i pokazuje ulje na max. Trebalo bi dobro ocediti motor, znaci radna temp pa ispustanje ulja. Ulje bi trebalo da bude negde izmedju sredine i max na sipci. Kod Stila zaista retko koji motor trosi ulje. Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted September 2, 2020 Ako je blizu MAX podeoka ne sipaj više. Ništa mu neće smetati ako je manje od maximuma. Ako se ne varam, smetaće ako sipaš preko maximuma. Sent from my 3310 using Tapatalk 1 kvazarija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted September 2, 2020 Treba imati na umu da Bravo dizeli sa DPF (fizicki prisutnim i neiskljucenim, tj u funkciji) hoce da mizerno podignu nivo ulja pri regeneraciji (aka dignu pritisak) pa i nije bas preporucljivo da bude na max (vrh sipke). Sent from my S10 PRO using Tapatalk 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted September 9, 2020 (edited) @@bane@ Auto se menja, ali svez planinski vazduh u njemu nikako . Posto menjam cesce od malog servisa (i usput usisam kuciste filtera, cudo jedno kakvih sve karakondzula zna da bude u njemu) - kome treba info, uzeh danas "Scudo" sa aktivnim ugljem. Cena sa FLCS popustom je samo 490 din u Euroautu. Inace ga telefonom nisu nudili, dok ne pitate konkretno za taj , pa sam morao da porucim i sacekam jedan dan. Na stanju su trenutno imali samo obicni, papirni neki "Blue Print". Iskreno, prvi put cujem, Bilstein Group je u pitanju i on je 506 din. Regularna cena Scudo sa aktivnim ugljem je 580 din, a UFI sa aktivnim ugljem je 909 din (na te cene ide klupski popust). Cisto da podelim info, ako jos neko sam nabavlja i menja. I pomenuh vec, da vas slucajno negde ne zavlace za novije modele (Nuova Bravo/Delta) - isti filter kabine ide i na Stilo i na Bravo i na Deltu: Edited September 10, 2020 by Ivan 3 @bane@, horvat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 10, 2020 On 9/2/2020 at 10:12 PM, Darko_gr said: Danas sam radio mali servis. Po podeoku sa ravenol kante ostalo jos 0.9L. Mozda bih mogao sipati jos 1dl do max na meracu. Pa mi cudno jer u uputstvu pise 4.7L. Ravenol časti sa 0.3 do 0.4 l. Kantica hvata >5.3 l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted September 10, 2020 (edited) 22 hours ago, Ivan said: @@bane@ Auto se menja, ali svez planinski vazduh u njemu nikako . Posto menjam cesce od malog servisa (i usput usisam kuciste filtera) - kome treba info, uzeh danas "Scudo" sa aktivnim ugljem, cena sa FLCS popustom je samo 490 din u Euroautu. Inace ga telefonom nisu nudili, dok ne pitate konkretno za taj , pa sam morao da porucim i sacekam jedan dan. Na stanju su trenutno imali samo obicni, papirni neki "Blue Print". Iskreno, prvi put cujem, Bilstein Group je u pitanju i on je 506 din. Regularna cena Scudo sa aktivnim ugljem je 580 din, a UFI sa aktivnim ugljem je 909 din (na te cene ide klupski popust). Cisto da podelim info, ako jos neko sam nabavlja i menja. I pomenuh vec, da vas slucajno negde ne zavlace za novije modele (Nuova Bravo/Delta) - isti filter kabine ide i na Stilo i na Bravo i na Deltu: Mudo ovaj Scudo je čudo ne znam smem li ga turiti u Opelo kako reaguje na koroziju Edited September 10, 2020 by @bane@ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted September 10, 2020 Ako mislis na Opelo - nikako . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted October 25, 2020 Uz prijatno caskanje sa uvek ljubaznim gazda Goranom, odradismo juce redovan mali servis. Kao sto napisah - natrcao sam ranije bagatela na kabinski filter sa aktivnim ugljem, pa sam njega zamenio sam dok je bilo lepo vreme i taman iskoristio da usisam kuciste filtera klime. Dakle, zamenjeno ulje (standardno Shell Helix HX-7 ECT 5-40), filter ulja, filter vazduha i momci predihtovase separator uljnih para i zamenise podlosku cepa kartera. Ceh je bio okruglo 7000 din, uz FLCS karticu. Kod mene ide 3.5l ulja, nesto vise nego u T-Jet ili obican atmo (2.9l), pa je to ta cena za benzinca, kada bi za njih racunali i kabinski filter. Dan ranije sam ponovo slikao stanje nivoa ulja, apropo price o potrosnji na novim 1.4 motorima. U ovoj turi je cak vise i gazen, tako da je na okruglo 10.120 km potrosio 6 "kockica" od 14 na meracu. U prevodu, trunku preko 4 dl na celom sevisnom intervalu. U kompletnom periodu posedovanja auta nisam nikada ni kupio dodatni litar za vozanje u gepeku. Evo fotke koja jos jednom potkrepljuje pricu, dan pre servisa: Kratak off: vec treci redovan servis u nizu, bez i jednog jedinog kvara ili vanredne intervencije. Tako da sam zaista prezadovoljan (da ne ureknem). Racunajuci i to koliko je Sport sa ovom motorizacijom dinamican i zanimljiv za voznju. Sto je jos smesnije, probajuci novije 4-5 godina stare Compacte koji me zanimaju - iskreno sam sve manje pametan. I u poredjenju sa njima se vidi koliko je restyle Bravo lepo sklopljen i bez bubica, a za tu doplatu iskreno ocekujem bar napredak kao sto sam dobio u odnosu na Stilo. 6 Mijailović P., ISV_01, dach@ and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted October 25, 2020 Meni isto tako potrosi na 10.000 km. S tim da ja primetim to posle nekih ~6.000 km pa dosipam da bude na max uvek. Inace u T-Jet ide 3.2L ulja A vidim da spominjes treci servis bez iceg drugog, a zanima me na koliko menjas svecice? To bi trebalo na 1.4 turbacima da se menja na ili 20h ili 30h, barem tako kaze vlasnicko uputstvo. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted October 25, 2020 Dobro pitanje , posto sam se takodje dvoumio. Proslih sezona sam prelazio nesto manje sto je nepunih 30k km, a na toliko zamenu propisuje i fabrika. U Svici vidim da su menjali na cca 40k, a posto me vrlo verovatno opet ceka rad od kuce zbog Corone i manja kilometraza - ostavio sam za iduci servis. Btw, sve fercera kao satic. 1 hour ago, horvat said: Inace u T-Jet ide 3.2L ulja Da nije nesto menjano na Euro5? Gotovo sam 99% siguran da je u T-Jet islo 2.9l? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted October 25, 2020 Kupio sam auto sa 28.000 km na satu i originalnim svecicama, ali na oko ~35.000 sam poceo da primecujem blago neravnomeran rad kad je motor hladan, sto je potpuno nestalo zamenom svecica. A kod mene u svesci pise da treba na 20h, iako Brana recimo kaze da menja na 40h... Moguce da je nesto drugacije na Euro5, nisam siguran, ali meni i pise 3.2L, a zaista toliko i stane. Posto servis radim sam, onda me malo iritira sto moram da kupim 4L... 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 25, 2020 Sto moras zbog 0.2l? Meni staje po knjizici 4.7l, realno i manje. Kupim 4l, toliko sipam i toliko ispustim za 10000km. Sta ce mi taj peti litar kad se sa ovih 4l tacno na pola na meracu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 25, 2020 Nismo ni sumnjali Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 2 Ivan, djomla, ISV_01 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 25, 2020 Jtd je to,ne razumes ti to Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites