MS PK 7718 Posted January 2, 2016 Otkacis dzek ispod fitera sto ide, odvijes filter, vratis senzor na novi filter, zavijes filter, das kontakt nekoliko puta za redom i palis. Nece da curi nafta kad ga skines, mozda iscuri samo malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted January 2, 2016 e pa to ....a jos jedno pitanje vezano za ulje kad se ispusta.jel ce da iscuri sve kako treba ako ga podignem dizalicom na jednu stranu kao kad menjam tocak,ili bi trebalo na kanal ?i da li bi motor trebao da bude skroz hladan ili malo topao da bi lakse iscurelo?hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 2, 2016 Ulje se menja na vruc motor, zato sto je zagrejano i lakse iscuri. Menja se na ravnom, kanalu, auto dizalici da bi najbolje iscurelo a i da bi znao koliko da sipas posle.Nemoj da zapinjes mnogo ako nece sraf na karteru da se odvije, moze da se desi da polomis karter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted January 2, 2016 ok hvala na korisnim informacijama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 9, 2016 cale je za manje od 2 meseca uspeo vec da predje 10.000 pa me ceka opet mali servis stilo 120ks, kada sam prosli put uzimao delove za mali servis, filter goriva mi je bio duplo skuplji od onog za 115ks al mi je prodavac rekao da se on menja na svakom drugom malom servisu, e sad da li me on laze ili je stvarno tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted January 9, 2016 (edited) UFI filtere neki praktikuju da menjaju na 2 godine, zapravo na 2 servisa, nije svakome jedan servis godisnje, tako da zasto da ne. A i 2 meseca je nista, sta moze da mu bude, bez obzira na tih 10.000km, bar po mom misljenju Edited January 9, 2016 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 9, 2016 (edited) znaci da ga ne menjam?a sto se tice filtera za vazduh, imao je neki cudan filter koji je imao i jos neki sloj sundjera.. da li ima negde da se kupi takav i da li ima neke razlike?ovakav Edited January 9, 2016 by Danilo1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted January 9, 2016 Pisali smo vec detaljno pa procitaj. Licno UFI filter goriva menjam na svakom 2. servisu.Ovaj filter vazduha je verovatno iz originala, posto je "pojacan" dodatnim sundjerom protiv prasine. Uzimam ili taj ili isto UFI koji nema takvu zastitu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vach 3 Posted January 9, 2016 (edited) Isto kao Ivan, na svakom drugom servisu menjam filter goriva. A tako vam stoji i u knjizici! Edited January 9, 2016 by vach Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 9, 2016 pokusacu taj sundjerasti filter da nadjem, lepse izgleda hvala na informacijama i jedan off: da li moze da se ugradi senzor ulja? da mi ispisuje one kruzice na tabli kad ga upalim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted January 9, 2016 Aj da se "metnem" u raspravu Ja nisam uzimao UFi nego MANN koji je i skuplji a kažu i bolji. Jel' i on ok da se menja na drugom servisu? Mislim naravno na filter goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 9, 2016 Mann sskuplji od Ufi? Gde to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted January 9, 2016 Ja uvek uzimam MANN ili Valeo i nikad nisu bili skupji od Ufi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted January 9, 2016 Pa UFI filter goriva za moj auto je mislim, 6.000 dok je MANN oko 6.600. Nije neka razlika, ali trebao bi da je MANN (barem) jednakog kvaliteta kao i UFI? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted January 10, 2016 Super, gde uzimate MANN filtere i po kojim cenama ako je jeftinije od UFI? Kazite da i ja kupujem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted January 10, 2016 Imas u Beocar i Kit komerc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19713 Posted January 10, 2016 Super, gde uzimate MANN filtere i po kojim cenama ako je jeftinije od UFI? Kazite da i ja kupujem... Jeste da je u pitanju Punto ali ja sam u Euroautu uzeo Muller filter, bio je jeftiniji za 600 din od UFI. Inace u Euroautu imas popust od 10%, mozes da im spomenes da si sa foruma mada i bez toga hoce da snize cenu delova za 10%. Opet, UFI se menja na svakoj drugoj zameni ulja dok ostali pri svakom redovnom malom servisu, barem se toga vecina pridrzava. Evo ti cenovnik pa mozes da uporedis razliku u ceni izmedju UFI i Muller filtera. Znaci na ovih 6033 cena bi bila 5430 ili umesto 4135 cena bi bila 3722 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baya 0 Posted January 12, 2016 Intereauje me koji su sve delovi neophodni za mali i veliki servis za FIAT BRAVO 1.6 MJTD (i ako bi mogli da preporučite marke tih delova)? Unapred hvala na odgovoru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 13, 2016 Slobodno pogledaj postove (odgovore) napisane pre tvog pitanja. Tako najbrže pomogneš sam sebi jer je odgovor na to što te zanima već napisan, treba ga samo pročitati. Ako je u pitanju kvalitet delova, onda odeš kod nekog iz mreže ovlašćenih, i kupiš delove iz prve ugradnje. To je najskuplja opcija.Koji delovi spadaju u ta dva servisa takođe već piše u temi na kojoj smo. Ulje, svi filteri, pumpa za vodu, kanalni kaiš, ležaš španera kanalnog kaiša, španer, roleri, set zupčastog kaiša (kaiš, španer, roler). Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted January 15, 2016 Je li puno 60kkm sa DAYCO delovima na proslom servisu?Ili da menjam ranije?Vremenski interval 18 meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 15, 2016 Po meni to je za menjanje odmah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted January 15, 2016 Meni reče majstor da za Dayco predlaže 40 000km, a za original 60 000km. Ali isto tako reče da mu je došao taksista sa Dayco zupčastim koji je prešao 80 000km i da je mogao barem još 10 000km da ne pukne.Ja bih menjao, manje košta nego popravak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted January 15, 2016 Licno misljenje mi je da je to za 60 000 km sa kvalitetnim delovima cisto bacanje para. Jedino ako se ne racuna da ljudi kod nas vecinom prelaze cirka 10-15k km godisnje, pa da to bude nekih predvidjenih 5 godina.Dokaz za to su delovi koje sam ja skinuo na velikom servisu posle otprilike takve kilometraze. Ako se secate, kacio sam slike ovde, neko je iz zezanja prokomentarisao da komotno mogu u oglase kao polovni , u kakvom su stanju bili. Dobio sam povoljno originalne delove iz inostranstva u nekoj kompenzaciji, bilo mi je zao da ih prodam jer se takva roba ovde tesko nalazi i odradio sam veliki servis pre roka. Tako da mislim da uopste nema potrebe preterivati sa tim ranim intervalima, ako se uzme kvalitet.A i zupcasti kaisevi ne pucaju tek tako . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 16, 2016 A ko garantuje kvalitet delova? Ko remenica?Nas kombi je kupljen u Nemackoj sa 83hkm predjenih od v.servisa. Ja sam mislio da ce da zvekne jos usput na ovamo Ovde je zamenjen samo zupcasti kais i tako vozen jos 50+hkm, i nije se primetilo nista lose kod delova koji su skinuti na v.servisu. Znaci skoro 140hkm su vrteli spaneri i pumpa za vodu! E, ta pumpa za vodu jos nije promenjena, od kupovine do sada presla je nekih 90hkm i ok je. Nije na zupcastom kaisu pa nije strasno Ali to su delovi iz Nemacke. Sa ovima ovde iz nadih prodavnica, 40hkm, 50hkm sa boljim setom. Ja nebi smeo vise . Desavalo se x puta da ljudima prozvizdi spaner ili pumpa za vodu posle 15-20hkm.Ja sam kod mene stavio sve Skf i platio sam malo skuplje nego set iz originala, pa cu opet boze zdravlja da ga menjam na 5god ili 50hkm, sta pre dodje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted January 16, 2016 Ja bih naduvao tog majstora/prodavca kad bi mi rekao da je interval zamene 40000 km. Pa koje to đubre prodaju/ugrađuju... Čak je i 60000 bezobrazno Quote Share this post Link to post Share on other sites