Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

Otkacis dzek ispod fitera sto ide, odvijes filter, vratis senzor na novi filter, zavijes filter, das kontakt nekoliko puta za redom i palis. Nece da curi nafta kad ga skines, mozda iscuri samo malo

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa to ....a jos jedno pitanje vezano za ulje kad se ispusta.jel ce da iscuri sve kako treba ako ga podignem dizalicom na jednu stranu kao kad menjam tocak,ili bi trebalo na kanal ?i da li bi motor trebao da bude skroz hladan ili malo topao da bi lakse iscurelo?hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje se menja na vruc motor, zato sto je zagrejano i lakse iscuri. Menja se na ravnom, kanalu, auto dizalici da bi najbolje iscurelo a i da bi znao koliko da sipas posle.

Nemoj da zapinjes mnogo ako nece sraf na karteru da se odvije, moze da se desi da polomis karter :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cale je za manje od 2 meseca uspeo vec da predje 10.000   :wallbash: pa me ceka opet mali servis 
stilo 120ks, kada sam prosli put uzimao delove za mali servis, filter goriva mi je bio duplo skuplji od onog za 115ks al mi je prodavac rekao da se on menja na svakom drugom malom servisu, e sad da li me on laze ili je stvarno tako? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

UFI filtere neki praktikuju da menjaju na 2 godine, zapravo na 2 servisa, nije svakome jedan servis godisnje, tako da zasto da ne. A i 2 meseca je nista, sta moze da mu bude, bez obzira na tih 10.000km, bar po mom misljenju :)

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci da ga ne menjam?
a sto se tice filtera za vazduh, imao je neki cudan filter koji je imao i jos neki sloj sundjera.. da li ima negde da se kupi takav i da li ima neke razlike?

ovakav
415_4_800.jpg

Edited by Danilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali smo vec detaljno pa procitaj. Licno UFI filter goriva menjam na svakom 2. servisu.

Ovaj filter vazduha je verovatno iz originala, posto je "pojacan" dodatnim sundjerom protiv prasine. Uzimam ili taj ili isto UFI koji nema takvu zastitu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto kao Ivan, na svakom drugom servisu menjam filter goriva. A tako vam stoji i u knjizici! :)

Edited by vach

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokusacu taj sundjerasti filter da nadjem, lepse izgleda :D
hvala na informacijama :) 
i jedan off: da li moze da se ugradi senzor ulja? da mi ispisuje one kruzice na tabli kad ga upalim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da se "metnem" u raspravu :D

Ja nisam uzimao UFi nego MANN koji je i skuplji a kažu i bolji. Jel' i on ok da se menja na drugom servisu? Mislim naravno na filter goriva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa UFI filter goriva za moj auto je mislim, 6.000 dok je MANN oko 6.600. Nije neka razlika, ali trebao bi da je MANN (barem) jednakog kvaliteta kao i UFI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, gde uzimate MANN filtere i po kojim cenama ako je jeftinije od UFI? Kazite da i ja kupujem...

 

Jeste da je u pitanju Punto ali ja sam u Euroautu uzeo Muller filter, bio je jeftiniji za 600 din od UFI. Inace u Euroautu imas popust od 10%, mozes da im spomenes da si sa foruma mada i bez toga hoce da snize cenu delova za 10%. Opet, UFI se menja na svakoj drugoj zameni ulja dok ostali pri svakom redovnom malom servisu, barem se toga vecina pridrzava.

 

Evo ti cenovnik pa mozes da uporedis razliku u ceni izmedju UFI i Muller filtera. Znaci na ovih 6033 cena bi bila 5430 ili umesto 4135 cena bi bila 3722 dinara.

 

bravo_filter.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intereauje me koji su sve delovi neophodni za mali i veliki servis za FIAT BRAVO 1.6 MJTD (i ako bi mogli da preporučite marke tih delova)?

 

Unapred hvala na odgovoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno pogledaj postove (odgovore) napisane pre tvog pitanja. Tako najbrže pomogneš sam sebi jer je odgovor na to što te zanima već napisan, treba ga samo pročitati. Ako je u pitanju kvalitet delova, onda odeš kod nekog iz mreže ovlašćenih, i kupiš delove iz prve ugradnje. To je najskuplja opcija.

Koji delovi spadaju u ta dva servisa takođe već piše u temi na kojoj smo. Ulje, svi filteri, pumpa za vodu, kanalni kaiš, ležaš španera kanalnog kaiša, španer, roleri, set zupčastog kaiša (kaiš, španer, roler).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li puno 60kkm sa DAYCO delovima na proslom servisu?Ili da menjam ranije?Vremenski interval 18 meseci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni reče majstor da za Dayco predlaže 40 000km, a za original 60 000km.

 

Ali isto tako reče da mu je došao taksista sa Dayco zupčastim koji je prešao 80 000km i da je mogao barem još 10 000km da ne pukne.
Ja bih menjao, manje košta nego popravak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno misljenje mi je da je to za 60 000 km sa kvalitetnim delovima cisto bacanje para. Jedino ako se ne racuna da ljudi kod nas vecinom prelaze cirka 10-15k km godisnje, pa da to bude nekih predvidjenih 5 godina.

Dokaz za to su delovi koje sam ja skinuo na velikom servisu posle otprilike takve kilometraze. Ako se secate, kacio sam slike ovde, neko je iz zezanja prokomentarisao da komotno mogu u oglase kao polovni :) , u kakvom su stanju bili. Dobio sam povoljno originalne delove iz inostranstva u nekoj kompenzaciji, bilo mi je zao da ih prodam jer se takva roba ovde tesko nalazi i odradio sam veliki servis pre roka. Tako da mislim da uopste nema potrebe preterivati sa tim ranim intervalima, ako se uzme kvalitet.

A i zupcasti kaisevi ne pucaju tek tako ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ko garantuje kvalitet delova? Ko remenica?

Nas kombi je kupljen u Nemackoj sa 83hkm predjenih od v.servisa. Ja sam mislio da ce da zvekne jos usput na ovamo :D Ovde je zamenjen samo zupcasti kais i tako vozen jos 50+hkm, i nije se primetilo nista lose kod delova koji su skinuti na v.servisu. Znaci skoro 140hkm su vrteli spaneri i pumpa za vodu! E, ta pumpa za vodu jos nije promenjena, od kupovine do sada presla je nekih 90hkm i ok je. Nije na zupcastom kaisu pa nije strasno :) Ali to su delovi iz Nemacke. Sa ovima ovde iz nadih prodavnica, 40hkm, 50hkm sa boljim setom. Ja nebi smeo vise . Desavalo se x puta da ljudima prozvizdi spaner ili pumpa za vodu posle 15-20hkm.

Ja sam kod mene stavio sve Skf i platio sam malo skuplje nego set iz originala, pa cu opet boze zdravlja da ga menjam na 5god ili 50hkm, sta pre dodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih naduvao tog majstora/prodavca kad bi mi rekao da je interval zamene 40000 km. Pa koje to đubre prodaju/ugrađuju... Čak je i 60000 bezobrazno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...