stefankmn 159 Posted September 4, 2015 Ja menjam sve filtere na svakom servisu iako su mann npr. Sta je dati 2000-3000din na 10000-15000km zavisi na kolko radite servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 4, 2015 Upravo tako... Mislim da je UFI filter za gorivo cak i ispod 2k... Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted September 4, 2015 Oko 1800 za jtd 85kw - UFI Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted September 5, 2015 Ja sam dobio neku ponudu u radnji na kojoj uzimam na potvrdu odnosno na 6 rata po cenama mislim da nije neki kvalitet filtera,a videcu tacno koji su kada odem na servisFilter ulja 454,00Filter vazduha 930,00Filter goriva 746,00Filter kabine 635,00Kraj spone 1300,00x2=2600,00Selenia TD 10w40 2/1 1440,00x2=2880,00Selenia TD 10w40 1/1 732,00 ------------------------------ Ukupno: 8.977,00Zamena navedenih delova je 3.000,00Optika trapa 1.800,00 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted September 5, 2015 Narocito povedi racuna koji je filter ulja u pitanju, a ovaj mi je nesto prilicno jeftin. Pisali smo iskustva na tu temu...Apropo intervala zamene, mislim da ne treba preterivati. Stoji da se kod nas lako natrci na lose delove, da su uslovi eksploatacije tezi... Prvi ja ne stedim na delovima i odrzavanju i uzimam ono sto je uglavnom u najvisem cenovnom rangu.I mislim da uz kvalitetno odrzavanje, delove i gorivo nema potrebe preterivati sa intervalima, a vozim ovog JTD-a vec 8 godina bez ijednog problema sa masinom.Cisto licni stav, postujem i ostale, ono - da se zameni, stoji da ne moze da steti . Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 5, 2015 Apsolutno se slažem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 5, 2015 I ja te slažem. Po želji.Srđane prvo znaj šta uzimaš, drugo na filterima ne štedi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 5, 2015 U zavisnosti koju karticu imas, dosta prodavnica auto delova daje na rate...Da se ne vezujes samo za tu bzv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted September 5, 2015 (edited) Da li moze neko da mi kaze nesto o proizvodjacima FAI i GEC (valjda je dobro napisano ). Edited September 5, 2015 by Macvanin Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted September 5, 2015 Filtere naravno cu proveriti koje su,u punta dok sam vozio uzimao sam Mann a sada cemo videti.ne znam da liima veze ali da.proverim i kociono ulje kad vec menjam pa i antifriz odma da resim.nesto me zeza kocnica se ukruti ujutru dok neupalim auto ona je tvrda nemogu stisnuti pedalu uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 5, 2015 Mislim da je to normalno za kocnicu dok je ugasen auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted September 5, 2015 Necu da ofujem samo da odgovorim pa neka prebace.Nije mi se desavalo da kada sednem u auto i izbacim iz brzine i radi sigurnosti pritisnem kocnicu kako auto nebi naskocio na nesto otkud znas.I uvek je bilo mekano a sada mi se desilo par puta da bude tvrdno da dok neupalim auto nece da omeksa Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted September 6, 2015 Juce uradih veliki servis na Stilu 1.9 jtd ,mada bih pre rekao "srednji "a evo zasto.Dogovorim se sa majstorom za veliki servis i zamenu levog nosaca motora (Ispod akumulatora),radovi krenu i kad je dosla na red remenica bregaste uocili smo da je kajla na remenici napukla.Posto sam imao ogranicen budzet majstor predlozi da ne menjam PK deo jer su kais,roler i ostalo u dobrom stanju pa to moze da se odlozi kao i menjane filtera goriva jer je menjan pre 9k km. a da stavim polovnu remenicu bregaste .Tako sam i uradio jer mi je auto potreban.Ugradjen je skf set zupcenja i bugati pumpa ,ulje selenija td 10/40, anti friz,filteri svi osim filtera goriva,akron nosac motora(nema vise vibracija),comline plocice prednje i ociscen egr ventil ,pregledani trapovi(fala bogu uredu su).To zadovoljstvo me kostalo 300europskih,sta mislite da li je to ok cena i da li je remenica mogla da se zavari posto je naprsla na zgodnom mestu za var vidi se se mala pukotina na vrhu kajle,Da li sam pogresio sto sam stavio polovnu ili je mogla ova da se malo pecne aparatom i ustedim 30 eura i zamenim i PK krug na stilu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 6, 2015 Ovako iz prve, mislim da si pogresio sa nosacem motora, posto taj Acron ne odise kvalitetom i dugotrajnoscu.A za remenicu, ja iskreno ne bih nista vario u tom sklopu delova, tako da mislim da nisi pogresio. (pod uslovom da ta polovna remenica bude dobra). Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted September 6, 2015 Na prvi pogled ova polovna koju sam stavio izgleda bolje nego moja.Nije mi jasno sta je dovelo do napuknuca kajlice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted September 6, 2015 Pa koliko je nova kad si se odlucio za polovnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 6, 2015 Oko 100 valjda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos_84 1 Posted September 6, 2015 Necu da ofujem samo da odgovorim pa neka prebace.Nije mi se desavalo da kada sednem u auto i izbacim iz brzine i radi sigurnosti pritisnem kocnicu kako auto nebi naskocio na nesto otkud znas.I uvek je bilo mekano a sada mi se desilo par puta da bude tvrdno da dok neupalim auto nece da omeksaI meni je pocelo ovo da se desava pre dva tri dana. Kad pritisnem kvacilo auto krece a pedala kocnice ostaje tvrda dok ne upalim auto. Malo me brine da li je to ok posto sam u Grckoj i treba da krenem uskoro nazad. Taj "problem" mi se javio dan, dva nakon sto sam stigao ovde. Menjao sam kociono ulje pre mesec dana i pedala kocnice je bila meka iako je ugasen auto i normalno je drzala dok ga ne startujem. Ima li razloga za brigu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted September 6, 2015 Pa normalno da je tvrdo dok ne upalis auto zato i sluzi servo na kocnici. Kod mene je tvrdo dok ne radi motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos_84 1 Posted September 6, 2015 Hvala ti. Buni me to sto mi pre nije bilo tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted September 6, 2015 Zamolio bih da se drzimo teme, za ovo postoji odgovarajuca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 6, 2015 Hvala ti. Buni me to sto mi pre nije bilo tako...Bilo je samo nisi primetio. Kada ugasis motor nadrukaj kocnicu pa ćeš videti kako će postati tvrda Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted September 6, 2015 Onda kod nas ne valja sto je mekano bilo do sada,i posle godinu dana od kada je kod mene stilo proradile kocnice kako trebaju.ofujemo prebacite ovo u odgovarajucu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
RubeJTD 0 Posted September 9, 2015 Da ne trazim po postovima jer ima svega i svacega....Kazi te mi doslo vreme za veliki servis.Sta sve spada u to?Samo mi recite koja je to marka ulja, filtera i ostalog.koje ulje da sipam radi se o Stilu 1.9 JTD 116ks 2002 god.Cuo sam da imaju neki sportski filteri vazduha da auto bolje ide i tako to Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 9, 2015 Pa poenta foruma i jeste da tražiš po postovima kao i svi ostali članovi U suprotnom Neša treba da zaposli 10ak ljudi koji će svakom da odgovaraju na problem i postajemo info linija, a ne forum. A ovo što ti spominješ nisu delovi za veliki servis već za mali. Quote Share this post Link to post Share on other sites