Sirius9 29 Posted August 20, 2009 Nađoh danas oglas za Stilo 2.4 Abart, žuti, lepo izgleda, čudi me što vlasnik želi "hitno" da ga se reši... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 20, 2009 Pa verovatno mu ističe registracija koja je za njega sad paprena Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted August 20, 2009 zaboravih da dodam da ovaj auto prosto vapi za zatamnjenim staklima i eventualno nekim diskretnim hromiranim auspuhom, te dve stvari bi ja stavio odma Jedino je ta registracija mnogo nezgodna ... 2.4 litre, brate, tolko nemaju ni neki terenci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 20, 2009 zaboravih da dodam da ovaj auto prosto vapi za zatamnjenim staklima i eventualno nekim diskretnim hromiranim auspuhom, te dve stvari bi ja stavio odma Jedino je ta registracija mnogo nezgodna ... 2.4 litre, brate, tolko nemaju ni neki terenci... 60000dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted August 20, 2009 60K din...Ostao sam bez textaza 3 godine bi samo od novca za registraciju i gorivo mogao da se kupi jedan lep punto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 20, 2009 ...čini mi se da je ovo žuti Abarth kojeg sam viđao na placu kod okretnice 23 i 53 na Vidikovcu.Registracija za Abarth 2.4 je malo manje od 45.000...toliko je rekao Goran da je platio za svog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted August 20, 2009 nije to taj nesho, druge felne.. a onaj je stajao neregistrovan, nema sanse da sad ima table 910, jer su te table od pre godinu dana, a ja ovoga video pre nedelju dana da stoji tamo btw zutog stila abarta treba izbegavati na bg table... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 20, 2009 taj zuti sa vidikovca je jos tamo bez tablica samo uteran na plac sirotan vec dugo ceka novog gazdu Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 23, 2009 Evo ga žuti sa Vidikovca. 2001god.6300ENavodno 66KKm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted August 24, 2009 postoji jedan zuti abart sa zatamnjenim staklima koji nije skroz chist... zato Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krle 0 Posted August 24, 2009 ovde mozete izracunati kolika je cena za obavezno osiguranje vozilahttp://www.dunav.com/motorna_vozila/trident_vozila_ao.phphvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 24, 2009 postoji jedan zuti abart sa zatamnjenim staklima koji nije skroz chist... zatoAko ima tamna stakla i tamne felne, onda je taj sinoć bio kod Intera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goxy 0 Posted August 25, 2009 ovaj prvi 2.4 je kupi lik s vidikovca i mogu vam reci da ok izgleda za te pare...a ovaj drugi sto ima felneeeeee :wub: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 25, 2009 (edited) Evo ga žuti sa Vidikovca. 2001god.6300EFANTAZIJA OD KOLA Da imam petlju, pazario bih ga za decu . . a ponekad i tati da daju po neki krug.to je "zverinje" od naprave: petocilindrični benzinac, sa po 4 ventila po cilindru, 170 konja! 8.5 do 100, 213 na sat.... a samo 6000 obrtaja. Za ABARTH verziju uopšte nije napet, a leti... Edited August 25, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted August 25, 2009 zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno cak i generalni ide lose, a 8.5 do 100 nije ni videoFiat Stilo AbarthGearbox : manual 5 gearPower : 170 PSTorque : 220 NmWeight/Power ratio : 8.14 Kg/PSWeight (CEE) heaviest verified in running orderPerformances*Max Speed : 215 Km/h400m : 16.4 s.Km : 30 s.0 to 80 : 6.6 s.0 to 100 : 9.2 s.0 to 120 : 12.9 s.0 to 160 : 23.6 s.80 to 120 min : 5.8 s.80 to 120 in 5 : 12.9 s.80 to 150 in 5 : 23 s.400m from 40 in 4 : 17.5 s.400m from 40 in 5 : 19.4 s.400m from 50 in 4 : 16.5 s.Km from 40 in 4 : 31.4 s.Km from 40 in 5 : 35.3 s.Km from 50 in 4 : 30.6 s.100 to 0 : 40.2 m.*ovo su sve podatci za manuelni, selespeed je sporiji i to mnogo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 25, 2009 zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno cak i generalni ide lose, a 8.5 do 100 nije ni videoTrebalo bi da je tako po specifikacijama fabričkim. Nije to baš rasni trkač, jasno mi je, ali volim STILA više nego TITA, strašno mi se dopada svaki STILO, a pogotovu trovratna verzija, a tek žut, pa ABARTH! O točkovima i da ne pričam. Našta bi ličio da su tek crni! Hebiga! Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted August 25, 2009 samo da nije registracija tolika bio bi super za shunju posto je oprema perverzna, ubise ga sa 2.4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 25, 2009 Sve mi jasno, šminkerski auto (mada prema podacima kojima raspolažete, a nemam razlog da sumnjam u njih - ubrzanje je poražavajuće. Da li zbog nepodesnog odnosa prenosa...ili ne znam ni ja već čega, odista bi čovek od 170 konja abartovih trebalo da očekuje više. Pa čak ni maksimalna brzina ne impresionira... AL JE LEP. i ABATH je.samo da nije registracija tolika bio bi super za shunju posto je oprema perverzna, ubise ga sa 2.4 Doći će i to na svoje mesto. Ja za Lybru plaćam 28.000, a da imam cilindar više i 30 konja više - plaćao bih 40.000. To su dva puna tanka goriva na godišnjem nivou. Preživi se to (mada nervira) - al je lep ko GREH! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 25, 2009 (edited) zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno Svako poštovanje Vuče, sad vidoh i uporedih Kapu 2.0 turbo sa ovim prelepim Stilom, uopšte mi nije jasno zbog čega toliko loše ide...? Pa Kappa ima preko 200 konja, ubrzava 7.5 sec, leti preko 240... Nije mi jasno uopšte šta se desilo sa tim ABARTH-om. Jeste da je divan, al... za 5 cilindara i 6000 obrtaja Kappa ima za 40% više iskorišćenje zapremine.! 200% si u pravu.uostalom evo podaci za Kappu:http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=10010a evi i podataka o "voljenom" ABARTH-u:http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87032Kappa prodje kilometar za 4 sec pre nego ovaj žuti lepotan, sa sve 200 kg većom težinom!? pa to je skoro 150 metara razlike! BudiBog sa mnom!E, pusto NEZNANIJE! Edited August 25, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted August 25, 2009 turbo je najbolji izum nase civilizacije KAppa 309.0 Nm (228 ft·lb) (31.5 kgm) @ 2750 rpmStilo 221.0 Nm (163 ft·lb) (22.5 kgm)@ 3500 rpma stilo ga nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 25, 2009 200% tačno. Kako me oladi u vezi ovog abartha.... Neverovatno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 26, 2009 (edited) ...čini mi se da je ovo žuti Abarth kojeg sam viđao na placu kod okretnice 23 i 53 na Vidikovcu.Registracija za Abarth 2.4 je malo manje od 45.000...toliko je rekao Goran da je platio za svog... ...zaboravljas porez na prenos vlasnistva, bio sam u ponedeljak na tehnickom pregledu i registrovao sandzamu, iskoristio sam situaciju da mi izraxcuna 1vu registraciju za Abarta rece mi zena 58k din...ako laze,... nek joj pukne zupchasti.... Edited August 26, 2009 by mane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 26, 2009 Ma skroz sam se odljubio... nema. Gotovo. (prenos se jedanput plati i nikad više. I ja sam ga užasno platio, stego zube i gotovo i trudio se što pre da zaboravim) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 26, 2009 (edited) zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno cak i generalni ide lose, a 8.5 do 100 nije ni videoIspadne da je Punto HGT mnogo startniji i to je tako dok ne stanu na crtu. Edited August 26, 2009 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites