Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Sirius9

Da li ovo neki član prodaje abart stila?

Recommended Posts

zaboravih da dodam da ovaj auto prosto vapi za zatamnjenim staklima i eventualno nekim diskretnim hromiranim auspuhom, te dve stvari bi ja stavio odma :)

Jedino je ta registracija mnogo nezgodna ... 2.4 litre, brate, tolko nemaju ni neki terenci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zaboravih da dodam da ovaj auto prosto vapi za zatamnjenim staklima i eventualno nekim diskretnim hromiranim auspuhom, te dve stvari bi ja stavio odma :)

Jedino je ta registracija mnogo nezgodna ... 2.4 litre, brate, tolko nemaju ni neki terenci...

60000dinara

Share this post


Link to post
Share on other sites

60K din...

Ostao sam bez texta

za 3 godine bi samo od novca za registraciju i gorivo mogao da se kupi jedan lep punto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...čini mi se da je ovo žuti Abarth kojeg sam viđao na placu kod okretnice 23 i 53 na Vidikovcu.

Registracija za Abarth 2.4 je malo manje od 45.000...toliko je rekao Goran da je platio za svog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije to taj nesho, druge felne.. a onaj je stajao neregistrovan, nema sanse da sad ima table 910, jer su te table od pre godinu dana, a ja ovoga video pre nedelju dana da stoji tamo ;)

btw zutog stila abarta treba izbegavati na bg table... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj zuti sa vidikovca je jos tamo bez tablica samo uteran na plac sirotan vec dugo ceka novog gazdu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga žuti sa Vidikovca.

2001god.

6300E

Navodno 66KKm

44861073.th.jpg

99847615.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
postoji jedan zuti abart sa zatamnjenim staklima koji nije skroz chist... zato

Ako ima tamna stakla i tamne felne, onda je taj sinoć bio kod Intera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj prvi 2.4 je kupi lik s vidikovca i mogu vam reci da ok izgleda za te pare...

a ovaj drugi sto ima felneeeeee :wub: :wub: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga žuti sa Vidikovca.

2001god.

6300E

FANTAZIJA OD KOLA Da imam petlju, pazario bih ga za decu . . a ponekad i tati da daju po neki krug.

to je "zverinje" od naprave: petocilindrični benzinac, sa po 4 ventila po cilindru, 170 konja! 8.5 do 100, 213 na sat.... a samo 6000 obrtaja. Za ABARTH verziju uopšte nije napet, a leti...

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno :(

cak i generalni ide lose, a 8.5 do 100 nije ni video

Fiat Stilo Abarth

Gearbox : manual 5 gear

Power : 170 PS

Torque : 220 Nm

Weight/Power ratio : 8.14 Kg/PS

Weight (CEE) heaviest verified in running order

Performances*

Max Speed : 215 Km/h

400m : 16.4 s.

Km : 30 s.

0 to 80 : 6.6 s.

0 to 100 : 9.2 s.

0 to 120 : 12.9 s.

0 to 160 : 23.6 s.

80 to 120 min : 5.8 s.

80 to 120 in 5 : 12.9 s.

80 to 150 in 5 : 23 s.

400m from 40 in 4 : 17.5 s.

400m from 40 in 5 : 19.4 s.

400m from 50 in 4 : 16.5 s.

Km from 40 in 4 : 31.4 s.

Km from 40 in 5 : 35.3 s.

Km from 50 in 4 : 30.6 s.

100 to 0 : 40.2 m.

*ovo su sve podatci za manuelni, selespeed je sporiji i to mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites
zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno :(

cak i generalni ide lose, a 8.5 do 100 nije ni video

Trebalo bi da je tako po specifikacijama fabričkim. Nije to baš rasni trkač, jasno mi je, ali volim STILA više nego TITA, strašno mi se dopada svaki STILO, a pogotovu trovratna verzija, a tek žut, pa ABARTH! O točkovima i da ne pričam. Našta bi ličio da su tek crni! Hebiga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mi jasno, šminkerski auto (mada prema podacima kojima raspolažete, a nemam razlog da sumnjam u njih - ubrzanje je poražavajuće. Da li zbog nepodesnog odnosa prenosa...ili ne znam ni ja već čega, odista bi čovek od 170 konja abartovih trebalo da očekuje više. Pa čak ni maksimalna brzina ne impresionira... AL JE LEP. i ABATH je.

samo da nije registracija tolika bio bi super za shunju posto je oprema perverzna, ubise ga sa 2.4 :(

Doći će i to na svoje mesto. Ja za Lybru plaćam 28.000, a da imam cilindar više i 30 konja više - plaćao bih 40.000. To su dva puna tanka goriva na godišnjem nivou. Preživi se to (mada nervira) - al je lep ko GREH!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno :(

Svako poštovanje Vuče, sad vidoh i uporedih Kapu 2.0 turbo sa ovim prelepim Stilom, uopšte mi nije jasno zbog čega toliko loše ide...? Pa Kappa ima preko 200 konja, ubrzava 7.5 sec, leti preko 240... Nije mi jasno uopšte šta se desilo sa tim ABARTH-om. Jeste da je divan, al... za 5 cilindara i 6000 obrtaja Kappa ima za 40% više iskorišćenje zapremine.! 200% si u pravu.

uostalom evo podaci za Kappu:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=10010

a evi i podataka o "voljenom" ABARTH-u:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87032

Kappa prodje kilometar za 4 sec pre nego ovaj žuti lepotan, sa sve 200 kg većom težinom!? pa to je skoro 150 metara razlike! BudiBog sa mnom!

E, pusto NEZNANIJE!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbo je najbolji izum nase civilizacije :D

KAppa 309.0 Nm (228 ft·lb) (31.5 kgm) @ 2750 rpm

Stilo 221.0 Nm (163 ft·lb) (22.5 kgm)@ 3500 rpm

a stilo ga nema :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
...čini mi se da je ovo žuti Abarth kojeg sam viđao na placu kod okretnice 23 i 53 na Vidikovcu.

Registracija za Abarth 2.4 je malo manje od 45.000...toliko je rekao Goran da je platio za svog...

...zaboravljas porez na prenos vlasnistva, bio sam u ponedeljak na tehnickom pregledu i registrovao sandzamu, iskoristio sam situaciju da mi izraxcuna 1vu registraciju za Abarta rece mi zena 58k din...ako laze,... nek joj pukne zupchasti....

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma skroz sam se odljubio... nema. Gotovo. (prenos se jedanput plati i nikad više. I ja sam ga užasno platio, stego zube i gotovo i trudio se što pre da zaboravim)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zao mi je sto moram da vas razocaram ali za tu konjazu i kubikazu ide jadno :(

cak i generalni ide lose, a 8.5 do 100 nije ni video

Ispadne da je Punto HGT mnogo startniji i to je tako dok ne stanu na crtu.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...