Jump to content
FAS Goran
darkman.xp

Pranje motoora DA ili NE

Recommended Posts

Cuo sam da su nekima pocrkali neki senzori kada su prali motore, pa reko da priupitam 'drugare' sa foruma kakva su imali iskustva sa tim. Da li postoje neke perionice koje garantuju da ce biti sve ok? ili da li da uzmem stvari u svoje ruke pa krpicu i razne preparate u AP sportu pa sam da cistim ili da ne diram nista? Plasim se da ne zaglavim u TIM servisu zbog gluposti koju mogu da izbegnem...

punto mk2b, 1.2 8v, '05

Hvala u napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja to ne bi radio na fiatu,mada ima ko je radio i nista se nije desilo ali....gremlini kada se pokvase znas sta se desi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja relativno cesto perem motor (svako trece cetvrto pranje auta ide i motor) i nemam nikakvih problema. Zastitim kriticne delove kesama (ECU, ABS i te neke stvarcice) i kad ispuskiram sve dobro izduvam kompresorom

Share this post


Link to post
Share on other sites

uplati loto,salim se -mora dobro da se pazi pri pranju elektronika zna cesto da pobrljavi

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakvu potrebu neko mora da ima da bi prao motor,prodaja ili izlozba ne razumem zasto prati motor svako trece pranje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se lično ježim od vode iz kompresora, pa i vazduha iz kompresora, jer on uteruje vlagu na mesta gde to kompresor za vodom nije uspeo. Ne vidim ni jedan praktičan razlog zbog čega to ljudi vole da rade sem estetskog... U pokrivenom motoru nema mesta prljavštini, jedino ako neko crevce ne pušta ili poklopac motora (nedajBože) pa od toga ispadne motor kaljav i čadjav. Volim da čistim motor, ali ne da ga perem. Recimo, tankove za tečnost za hladjenje, za prskanje stakla, za nivo kočione tečnosti u servu i kočnicama blago naprskam mister muskulom ili sličnim sredstvom za odmašćivanje, a potom sa suvom pamučnom čistom (starom) majcom sve to pokupim - sija se ko satni mehanizam, Kakva voda na struju. A releji kod akukulatora?, a sirene, releji jastuka, grejača?, a Alternator?, a svi medjukontakti . . . Lično to ne bih NIKAD radio, a pogotovu pre prodaje. Nedaj Bože da samo jedan kontakt dobije masu, eto "las vegasa" na instrument tabli!

73733785.jpg

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubedili ste me :) necu da idem na pranje po perionicama, ali hocu rucno da ga operem...:)

'Mr muscolo' ili 'ja sam zoran petrovic' ili sta vec preparat u ruke, pamucno nesto i polako rucno ok. shvatio sam.

(prodaja je u pitanju, zato perem motor)

Hvala!

Edited by darko_PA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već duže vreme razmišljam da operem motor,jer se pošteno isprljao,prašine koliko oćeš!Radi se o fiat bravo 16 16v 2001god.

E sad iz priče sa ljudima,upozoren sam da ni slučajno to ne radim zbog mnoštva elektronike (džekova,kablova,konektora....),jer su mnogi po priči posle pranja sličnih motora imali grdne probleme sa elektronikom.Iskreno,muka mi je da ga gledam više takvog,razmišljao sam da probam sam vlaznom krpom da ga operem koliko-toliko......

Jer pra neko od vas motor, i kakva su vam iskustva ?

Edited by Bugi

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto bi gledao motor? On stoji ispod haube, ne vidi se, gleda se samo kad se nesto pokvari i kad se rade redovni servisi, odnosno dosipa tecnost za stakla. A i tada ga osim ako nisi majstor ne gledas ti. Tako da sto bi se izlagao riziku da se nesto pokvari kad ne moras?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi Bugi, ko što reče Manfred, a Boki ga citira : "reči: FIAT i pranje motora ne idu zajedno". To ne voli ni jedan motor. Pogotovu ne vodom, pogotovu ne kompresorom...sa vodenom maglom. Ima sprejeva za odmašćivanje, ako je to skupo ili nije pri ruci, ima onih sprejeva kuhinjskih za odmašćivanje, pa naprskaš po delovima gde kablova nema (kablove ćeš potpuno suvom krpom), a poklopac motora, raznorazne tankove (spolja) za vodu, kočnice, servo, sve sa odmašćibačem (umereno), ostavi jedno 5 min da se osuši, i sve sa suvom lanenom ili pamučnom krpom dobro izglancaj, - izgledaće ko nov. Možeš i sa WD40 da mu daš "finiš", i to izglancaj, svaki šraf će da ti se sija. Sad kad navali lepo vreme (za mesec dana) odvojiš jedno pola sata i središ ga da ti bude "ko iz fabrike" - a posle još jedno pola sata za prljave ruke....

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamolio bih sve clanove a posebno ,,crnisale,,da mi posalje slike sta je i gde lemio na ECU jer i ja imam isti problem sa gasenjem auta samo sto kod mog stila motor upali cim vratim kljuc.A ako nema slike neka mi posalje br.mob.na pp ili tomic.tuning@gmail.com da bih se culi jer i ja cu namom autu sam prelemiti kontakte nije mi tesko jer novi dijagnosticari odmah sumnjaju na ecu a on radi besprekorno.Ja sam iz okoline Kovina pozdrav svima :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...