djape1977 32 Posted August 17, 2009 fiat 125 familiare (porodicni). oznaka koju su nosili svi karavan modeli fiata.na prvoj slici italijanski 125 familiare i na drugoj argentinski fiat 125 familiare.fiat je u juznoj americi veoma popularna marka sa fabrikama u brazilu i argentini. juznoamericki modeli se cesto razlikuju od izvornih evropskih a ima i modela koji se uopste nisu proizvodili van juzne amerike Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 18, 2009 (edited) ...chudan prevoz, u kom periodu je pravljen? Edited August 18, 2009 by djape1977 Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 (edited) italijanski od '65. do '72. a argentinski od '72. do kraja osamdesetihpo mom skromnom misljenju, argentinski ima mnogo lepse resen i uklopljen zadnji deo Edited August 18, 2009 by djape1977 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 18, 2009 ...da li ih je bilo i kod nas jer sam `73. i ne secam se da sam ih vidjao, a secam se NSU-a,Simki, Tristaca,Topolina i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 u sfrj je zastava bila zvanicni zastupnik fiata i lade, cak je vecina fiata koji su se kod nas prodavali imala zastavinu plocicu pod haubom, kao i lade. u saobracajnoj mog fiata 132 pise zastava 132 2000 a u ladinoj pise zastava lada 1300. politika firme je bila da ne prodaju modele koji se preklapaju na trzistu. zato se kod nas prodavao tristac karavan a kasnije lada karavan. 125 karavan i 128 karavan su preskocili kao i jos mnoge modele Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 18, 2009 ... nisam znao da nisu preklapali modele, svaka cast na informisanosti, a onaj tristac karavan je bio san bostandzija..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 kad smo vec kod karavana, evo jednog koji nikad nije ni usao u proizvodnju, mada su prototipovi napravljeni i testiranina prvoj slici starija verzija 132-ke, 1800, prepoznatljiva spolja po niklovanim branicimai na drugoj kasnija verzija, 2000, koja je imala mnogo manje hroma spolja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted August 18, 2009 Koji je ono fiat koji Nikola Djuricko vozi u filmu "Mrtav Ladan"? Podseca na 132, ali se razlikuje dosta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 (edited) fiat 130taj u filmu je totalna krsina, malo mi je falilo da ga kupim ali sam odustao. samo je spolja nagitovan i ofarban za film. ispod - groblje.ima jedan perfektan u kragujevcu ali je vlasnik zacepio cifru tako da nista od toga za sada.bio je i jedan srebrni u BG ali je tuzno zavrsio i koliko ja znam nema ih vise u srbijiako neko od vas snimi negde neki primerak obavezno mi javite. bas mi fali za kolekciju. imam 131 i 132, fali 130 Edited August 18, 2009 by djape1977 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted August 18, 2009 Predpostavio sam, a i filmu se vidi da je daska... Taj u KG je bio i u novinama par puta, textovi su napisani kao da ima Ferari napravljen od zlata a ne Fiat 130. Za taj srebrni prvi put cujem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 (edited) fiat 130. najluksuzniji fiat ikada proizvodjen. kod nas malo poznat jer nikada nije zvanicno uvozen ni prodavan u SFRJhttp://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_130http://www6.b92.net/video/komentari.php?nav_id=3439281969. - 1977.V6 2.900 i 3.200ccmautomatik ili 5b manuelni menjacdve verzije karoserije, u prvoj generaciji sa 4 vrata a u drugoj sa 2, 3, 4, 5 vrataperverzno dobri enterijeri, el podizaci, klima, servo, motor zajednicki razvijan za ferari i fiat, ZF menjaci, nezavisno ogibljenje sva 4 tocka, disk kocnice sva 4 tockalegendarna je prica o mom poznaniku koji je u 132ku ubacio motor 2.9 iz 130 ke pre 12-13 godina. auto je isao kao nezdrav dok nije napravio s**** na novosadskom putu kod mosta preko dunava natezuci se sa tada novim BMW 525 pri 200+km/h. nije bilo mrtvih ali je bilo i prevrtanja i sudaranja. bmw je zavrsio pored puta posle 5-6 preturanja a zadnja osovina od 132ke 40m od puta u njivi. Edited August 18, 2009 by djape1977 Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted August 18, 2009 Bilo i kod nas 125-ica karavana... doduše saniteta.. nadgradnju je radio "Cimos" iz Kopra Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 to je poljski 125. bilo ih je kod nas i da nisu bolnicki, mada je poljska verzija imala standardno podignut krov, manje nego bolnicka verzija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted August 18, 2009 Koliko para trazi ovaj iz KG za 130? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 ovaj iz kg je prvobitno trazio 12.000e pa je do sada stigao do 7.000erealno, vredi oko 4.000 jer za te pare napolju kupujes primerak sa tom kilometrazom. inace, u malo losijem stanju ih ima i za 1.000e. nije to bas mnogo redak auto. u raznim varijantama ih je proizvedeno oko 30.000 komada. ma samo da nam ovi idijoti skinu vize, ima da idem po jedan mesecno napolje. jos kad bi prestali da s**** na temu propisa o uvozu... u EU moze da se uveze ama bas svako i bilo kakvo polovno vozilo. hoce li posle moci da se registruje to je druga stvar, zavisi od toga moze li da prodje tehnicki pregled. ako ne, stavi ga u svoju garazu i sve ok. i pre nego sto neko pita, ne mora da bude euro 2,3,4,5 ili 12. treba da zadovoljava norme izduva za godinu kada je proizveden. znaci samo da je ispravan motor, da ne duva crno kao gradski autobus. pasji sinovi stite lobi dilera i uvoznika u srbiji! pa moj kum je najnormalnije odvezao iz beograda svoju mecku 200d '80. godiste u norvesku, ocarinio ga i registrovao. auto je zaista bio u odlicnom stanju, a sad je u jos boljem jer ga odrzava u ovlascenom mercedesovom servisu i vozi ga svakodnevno. najcrnji fazon, na jednoj dizalici novi merc e klase a na susednoj njegov 200d. cena radnog sata je ista, delovi za stari merc su jeftiniji i manje radnih sati je potrebno za iste radove jer su svi stariji automobili jednostavniji za rad.razne verzije 130ke, ukljucujuci i neke custom varijante. jedan za papu licno, kamping, jedan licno a alana delona... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 fiat 125 coupe, made in argentina. jedan od modela koji nikada nisu proizvodjeni van juzne amerike. dve verzije karoserije: kupe i fastback. fastbek mi mnogo lici na 850 sport coupe uvecan za 30%. lepa karoserija i motor sa dve bregaste, 5 brzina, sva 4 diska, deluje kao recept za dobar auto. na zalost, ja ne znam ni za jedan jedini primerak u evropi pa ni kod nas. steta, voleo bi da se docepam jednog,,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 da ne kopam sad po netu, samo znam da je proizvodnja zapoceta '69. do kad su ga radili - ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 18, 2009 usput, jedan podatak koji verovatno niste znali: fiatov motor sa dve bregaste, u upotrebi jos od ranih sezdesetih godina do dana danasnjeg, je konstrukcijski ono sto amerikanci nazivaju CROSSFLOW HEMI motor. otud velika snaga iz male zapremine, 1.6 iz '65. imao je 100ks u obicnom velikoserijskom autu, sa niskim stepenom kompresije, oko 8:1 u zavisnosti od verzije.http://en.wikipedia.org/wiki/Hemi_enginehttp://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Twin_Cam_engine Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 29, 2009 (edited) fiat Otto Vu ili 8vZagatonaravno, v8 motor ali 2.000ccm. '52.-'54. 114 komada napravljeno. od toga 34 fiatove karoserije. ostali primerci su kao sasije sa pogonskim sklopom i trapovima otisli poznatim karoseristima tog vremena, Ghia, Zagato, Vignale na izradu karoserije. otud i veliki broj varijacija u oblicima. trenutna vrednost na trzistu oldtajmera: oko 400.000e za originalnu fiatovu verziju, Zagato 600.000e http://www.finecars.cc/en/detail/car/44474...html?no_cache=1GhiaBerlinetta ZagatoFiatVignale Edited August 29, 2009 by djape1977 Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 29, 2009 varijacije na temu:ZagatoGhia Supersonic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 30, 2009 ...ima na Forumu predstavljanje Fiata V8... Fiat V8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 30, 2009 zreo sam za krecanu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 30, 2009 ...izdvojićemo to kao posebnu temu, pa će se lakše videti ubuduće... Quote Share this post Link to post Share on other sites