Jump to content
FAS Goran
djape1977

Modeli za koje niste znali

Recommended Posts

fiat 125 familiare (porodicni). oznaka koju su nosili svi karavan modeli fiata.

na prvoj slici italijanski 125 familiare i na drugoj argentinski fiat 125 familiare.

fiat je u juznoj americi veoma popularna marka sa fabrikama u brazilu i argentini. juznoamericki modeli se cesto razlikuju od izvornih evropskih a ima i modela koji se uopste nisu proizvodili van juzne amerike

95003811.jpg

24955717.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...chudan prevoz, u kom periodu je pravljen?

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

italijanski od '65. do '72. a argentinski od '72. do kraja osamdesetih

po mom skromnom misljenju, argentinski ima mnogo lepse resen i uklopljen zadnji deo

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

...da li ih je bilo i kod nas jer sam `73. i ne secam se da sam ih vidjao, a secam se NSU-a,Simki, Tristaca,Topolina i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u sfrj je zastava bila zvanicni zastupnik fiata i lade, cak je vecina fiata koji su se kod nas prodavali imala zastavinu plocicu pod haubom, kao i lade. u saobracajnoj mog fiata 132 pise zastava 132 2000 a u ladinoj pise zastava lada 1300. politika firme je bila da ne prodaju modele koji se preklapaju na trzistu. zato se kod nas prodavao tristac karavan a kasnije lada karavan. 125 karavan i 128 karavan su preskocili kao i jos mnoge modele

Share this post


Link to post
Share on other sites

... nisam znao da nisu preklapali modele, svaka cast na informisanosti, a onaj tristac karavan je bio san bostandzija.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad smo vec kod karavana, evo jednog koji nikad nije ni usao u proizvodnju, mada su prototipovi napravljeni i testirani

na prvoj slici starija verzija 132-ke, 1800, prepoznatljiva spolja po niklovanim branicima

phps55qga.png

i na drugoj kasnija verzija, 2000, koja je imala mnogo manje hroma spolja

94557635.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je ono fiat koji Nikola Djuricko vozi u filmu "Mrtav Ladan"? Podseca na 132, ali se razlikuje dosta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat 130

taj u filmu je totalna krsina, malo mi je falilo da ga kupim ali sam odustao. samo je spolja nagitovan i ofarban za film. ispod - groblje.

ima jedan perfektan u kragujevcu ali je vlasnik zacepio cifru tako da nista od toga za sada.

bio je i jedan srebrni u BG ali je tuzno zavrsio i koliko ja znam nema ih vise u srbiji

ako neko od vas snimi negde neki primerak obavezno mi javite. bas mi fali za kolekciju. imam 131 i 132, fali 130

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predpostavio sam, a i filmu se vidi da je daska...

Taj u KG je bio i u novinama par puta, textovi su napisani kao da ima Ferari napravljen od zlata a ne Fiat 130.

Za taj srebrni prvi put cujem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat 130. najluksuzniji fiat ikada proizvodjen. kod nas malo poznat jer nikada nije zvanicno uvozen ni prodavan u SFRJ

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_130

http://www6.b92.net/video/komentari.php?nav_id=343928

1969. - 1977.

V6 2.900 i 3.200ccm

automatik ili 5b manuelni menjac

dve verzije karoserije, u prvoj generaciji sa 4 vrata a u drugoj sa 2, 3, 4, 5 vrata

perverzno dobri enterijeri, el podizaci, klima, servo, motor zajednicki razvijan za ferari i fiat, ZF menjaci, nezavisno ogibljenje sva 4 tocka, disk kocnice sva 4 tocka

legendarna je prica o mom poznaniku koji je u 132ku ubacio motor 2.9 iz 130 ke pre 12-13 godina. auto je isao kao nezdrav dok nije napravio s**** na novosadskom putu kod mosta preko dunava natezuci se sa tada novim BMW 525 pri 200+km/h. nije bilo mrtvih ali je bilo i prevrtanja i sudaranja. bmw je zavrsio pored puta posle 5-6 preturanja a zadnja osovina od 132ke 40m od puta u njivi.

53824325.th.jpg

67561738.th.jpg

81414607.jpg

32167892.jpg

32067928.jpg

26256823.jpg

aV1Er4G0.jpg

67357092.jpg

47551187.jpg

19335939.jpg

40960459.jpg

10142374.jpg

68001447.th.jpg

29361100.th.jpg

44381552.jpg

20988791.jpg

99702352.jpg

69602528.jpg

11960206.jpg

25860076.jpg

83181798.jpg

52139110.jpg

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo i kod nas 125-ica karavana... doduše saniteta.. ;)

21183910.jpg

nadgradnju je radio "Cimos" iz Kopra

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je poljski 125. bilo ih je kod nas i da nisu bolnicki, mada je poljska verzija imala standardno podignut krov, manje nego bolnicka verzija

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj iz kg je prvobitno trazio 12.000e pa je do sada stigao do 7.000e

realno, vredi oko 4.000 jer za te pare napolju kupujes primerak sa tom kilometrazom. inace, u malo losijem stanju ih ima i za 1.000e. nije to bas mnogo redak auto. u raznim varijantama ih je proizvedeno oko 30.000 komada.

ma samo da nam ovi idijoti skinu vize, ima da idem po jedan mesecno napolje. jos kad bi prestali da s**** na temu propisa o uvozu... u EU moze da se uveze ama bas svako i bilo kakvo polovno vozilo. hoce li posle moci da se registruje to je druga stvar, zavisi od toga moze li da prodje tehnicki pregled. ako ne, stavi ga u svoju garazu i sve ok. i pre nego sto neko pita, ne mora da bude euro 2,3,4,5 ili 12. treba da zadovoljava norme izduva za godinu kada je proizveden. znaci samo da je ispravan motor, da ne duva crno kao gradski autobus. pasji sinovi stite lobi dilera i uvoznika u srbiji! pa moj kum je najnormalnije odvezao iz beograda svoju mecku 200d '80. godiste u norvesku, ocarinio ga i registrovao. auto je zaista bio u odlicnom stanju, a sad je u jos boljem jer ga odrzava u ovlascenom mercedesovom servisu i vozi ga svakodnevno. najcrnji fazon, na jednoj dizalici novi merc e klase a na susednoj njegov 200d. cena radnog sata je ista, delovi za stari merc su jeftiniji i manje radnih sati je potrebno za iste radove jer su svi stariji automobili jednostavniji za rad.

razne verzije 130ke, ukljucujuci i neke custom varijante. jedan za papu licno, kamping, jedan licno a alana delona...

11701235.th.jpg

43571169.th.jpg

39158093.jpg

33846624.jpg

78280271.jpg

50769702.jpg

92794537.jpg

25197428.th.jpg

43718118.th.jpg

59277620.th.jpg

76277974.jpg

48251508.jpg

74273814.th.jpg

56685479.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat 125 coupe, made in argentina. jedan od modela koji nikada nisu proizvodjeni van juzne amerike. dve verzije karoserije: kupe i fastback. fastbek mi mnogo lici na 850 sport coupe uvecan za 30%. lepa karoserija i motor sa dve bregaste, 5 brzina, sva 4 diska, deluje kao recept za dobar auto. na zalost, ja ne znam ni za jedan jedini primerak u evropi pa ni kod nas. steta, voleo bi da se docepam jednog,,,

84073996.jpg

84629459.jpg

82781578.th.jpg

53488229.th.jpg

66619621.th.jpg

58396581.jpg

11841052.jpg

94955885.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne kopam sad po netu, samo znam da je proizvodnja zapoceta '69. do kad su ga radili - ne znam

10945223.jpg

88344578.jpg

60567261.jpg

41238904.jpg

27338037.th.jpg

52006796.png

25564139.th.jpg

69017568.th.jpg

20827415.th.jpg

38474708.th.jpg

87177667.th.jpg

39686901.jpg

37354553.th.jpg

21353571.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

usput, jedan podatak koji verovatno niste znali: fiatov motor sa dve bregaste, u upotrebi jos od ranih sezdesetih godina do dana danasnjeg, je konstrukcijski ono sto amerikanci nazivaju CROSSFLOW HEMI motor. otud velika snaga iz male zapremine, 1.6 iz '65. imao je 100ks u obicnom velikoserijskom autu, sa niskim stepenom kompresije, oko 8:1 u zavisnosti od verzije.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hemi_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Twin_Cam_engine

32438307.th.jpg

phphho2hy.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat Otto Vu ili 8v

Zagato

93715199.jpg

naravno, v8 motor ali 2.000ccm. '52.-'54. 114 komada napravljeno. od toga 34 fiatove karoserije. ostali primerci su kao sasije sa pogonskim sklopom i trapovima otisli poznatim karoseristima tog vremena, Ghia, Zagato, Vignale na izradu karoserije. otud i veliki broj varijacija u oblicima. trenutna vrednost na trzistu oldtajmera: oko 400.000e za originalnu fiatovu verziju, Zagato 600.000e http://www.finecars.cc/en/detail/car/44474...html?no_cache=1

Ghia

65048940.jpg

81644925.jpg

Berlinetta Zagato

23557906.th.jpg

Fiat

40107166.jpg

Vignale

14555760.jpg

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

varijacije na temu:

Zagato

phpg7kqqt.png

85182311.jpg

15644385.jpg

54368833.jpg

40391117.th.jpg

86205415.jpg

45976446.jpg

63474477.th.jpg

41766724.jpg

Ghia Supersonic

13234894.th.jpg

33340643.th.jpg

42102273.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zreo sam za krecanu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...