Jump to content
FAS Euroauto Goran
djape1977

Oldschool Tuning/Styling

Recommended Posts

fiat 125 o kojem je bilo vec reci na forumu.
125p, dakle poljski, 80 i neko godiste u originalu 1.5 sohc, 75ks
lista modifikacija je poduza i kada i ako se vlasnik uclani u klub imacemo zadovoljstvo da cujemo sve a do tada samo osnovno: motor je 2.0 dohc 113ks

thumbsup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh ga juče parkiran u TC Ušće...

Malo mu je desna strana u maleru :D

Zanimljiva igračka za zbunjivanje novijih automobila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da znas da jeste. a sta mislis sto sam ja takav isti motor ubacio u ladu karavan? ne moze se parama platiti izraz lica nekoga u kolima od 15-20.000e kad ga oderes u krsu starom 20+ godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...moguce... ali si ti i dalje u krshu starom 20god a on sa ribicom od 18god koja te bdw nije ni primetila a , koju ce on da kurenda celo vece dok ces ti da sapunjas machora u krshu starom 20 +... mislite o tome...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako da ne... ne znam kako da vam kazem momci, ali ako vam auto treba da biste dosli do ribe, onda ste u gadnom problemu. :D

nisam sastavio mesec dana bez ribe od svoje 16te godine a vozio sam stvarno razna kola, i dobra i losa. sto je najcrnje, samo su mi se kojekakvi skotovi lepili kad sam vozio dobra kola. cak sam i posebnu taktiku razvio: kad upoznam ribu ako sam bio u dobrom autu, na sledeca 2 dejta dolazim sa najgorom krsinom koju mogu da nadjem, makar morao da pozajmim neciji auto. :lol: ako posle toga hoce i dalje da izlazi samnom - super, ako ne, daleko joj lepa kuca...

no, kako je to jedan moj drugar lepo rekao: otkad sam kupio bmw nisam vise ni nizak ni celav :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa dobro sad... mislim da mu nije bilo ni u nameri da sa pezejcem bude picolovac :)

Ovo je čista igračka za zajebanciju.

...pa, i jeste igracka sa 125 ks , mogao bi da odere Sandera, Punta 1,2 8 V( jer kad bi ga dovatio HGT ostalo bi p od poljaka), Sparka, ili neku Mahindru ...tesko da bi odrao neki auto od 15- 20 000evra(oko 20000 kosta i Reno Clio sport ,polovni Shiroko 2007 je 10-15 000 sa 200ks)jer uglavnom toliko kostaju vozila sa mnogo vecom kubikazom i konjazom a, ako cemo da poredimo matorane onda treba uzeti nekog renoa V alpinu ili Fiata 132-ku preko 2000cm2 Lanciu Hf turbo,Opel Mantu... pa da vidis problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gde sam ja to rekao da koristim auto za hvatanje riba? pa ismevam takve likove!
koliko ih zabole za neku krsinu? da vidis kako dodaju gas svi do jednog kad ih na autoputu obilazim sa desne strane na 160 ili ako brze od njih krenem sa semafora. thumbdown.gif

btw, uglavnom mene zbunjeno gledaju ti likovi iz nafuranih automobila sa padjoti giljama rolleyes.gif na semaforima, u fazonu otkud ovom liku u toj krsini takva ribetina wallbash.gif

sto se tice brzine i ubrzanja, zaboravljas da su sva ta starija kola mnogo laksa od novih. moj fiat 131 ima 1585ccm i 86ks i tezak je 910kg. fiat bravo 1.6sx od 105ks je tezak 1240kg. sta mislis koji je brzi i koji bolje ubrzava? a sta se desava kad u taj 131 legne motor od 120ks i kraci prenos u diferencijalu?
uostalom, evo 125-ce o kojoj smo i zapoceli pricu. prvobitno je bio beo auto, sa manje stajlinga spolja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cime je momak farbao izduvnu granu, a da se boja jos nije izljustila? Ili je slikano neposredno nakon ubacivanja? :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam se setio da ga pitam, tek sam posle video na slikama i ja. kad ga vidim opet, pitacu ga, ako se do tada ne oljusti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ova lada ozbiljno zateze vidjao sam je par puta po mom bulevaru ;)

ali mi ovo nije jasno:

hgt sam licno drao kod galenike, kao i audi a6 2.4 i bmw 118i

brava hgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

punta hgt. bravo hgt, tesko. nisam probao. sta kaze na papiru, koliko ide 0-100?

pominjali smo punta u nekom od prethodnih postova pa nisam mislio da je potrebno da preciziram.

stvar je sasvim prosta: podelis tezinu auta sa brojem konjskih snaga i dobijes brojku koja puno govori. faktor iznenadjenja je prenosni odnos u diferencijalu. kraci prenos - manja max brzina i bolje ubrzanje. duzi prenos - obrnuto. stavi napr u punta hgt menjac (jer je kod prednjeg pogona u njemu i diferencijal) od punta 1.2 pa ces videti sta je ubrzanje! od 0-150km/h ce da dere i bravo hgt. trenutno u ladi imam 41/10 diff. sracunaj to sa 115ks i 940kg. 0-100 oko 9s i 180 max. dok je bio 43/10 diff bilo je 0-100 za 8.5s i oko 170max. na prvom klipu je ubrzanje bez pete brzine a na drugom sam sve vreme u petoj. bas me zanima koliko jak motor je potreban da bi noviji i tezi auto tako ubrzavao petom preko stotke?

u 125 ci je diff 39/10 tako da ide oko 190max sa malo slabijim ubrzanjem

Share this post


Link to post
Share on other sites

bice prilike momci...

evo jos jednog oldschool projekta, ovaj but od nesvrstane brace iz egipta. posto se nisu potrudili da sajt prevedu na neki meni razumljiv jezik, podaci su samo najosnovniji. u pitanju je fiat 132 iz 1978. godine. u originalu 2.000ccm 113ks. uradjene su mnoge modifikacije na karoseriji koje verovatno i nisu primetne nekome ko nije ljubitelj i poznavalac 132 ke.
siri rubovi krila
skinuti prednji bocni zmigavci i popunjene rupe
skinuta maskica ventilacije sa zadnjeg stuba i popunjen otvor
skinute bocne lajsne sa vrata i krila i poravnati pregibi u kojima su stajale
sajtne poravnate sa vratima i malo spustene

ostale modifikacije:
felne 18" i gume 225/40/18
kozom presvucen enterijer
motor 16v turbo, oko 200ks

aktuelna generacija fiatovih cetvorocilindricnih motora sa dve bregaste je direktna evolucija originalnog 132 - kinog motora tako da i nije prevelika mudrost upakovati sve to. cak se moze na 132kin blok motora okaciti sve sa turbaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
punta hgt. bravo hgt, tesko. nisam probao. sta kaze na papiru, koliko ide 0-100?

pominjali smo punta u nekom od prethodnih postova pa nisam mislio da je potrebno da preciziram.

stvar je sasvim prosta: podelis tezinu auta sa brojem konjskih snaga i dobijes brojku koja puno govori. faktor iznenadjenja je prenosni odnos u diferencijalu. kraci prenos - manja max brzina i bolje ubrzanje. duzi prenos - obrnuto. stavi napr u punta hgt menjac (jer je kod prednjeg pogona u njemu i diferencijal) od punta 1.2 pa ces videti sta je ubrzanje! od 0-150km/h ce da dere i bravo hgt. trenutno u ladi imam 41/10 diff. sracunaj to sa 115ks i 940kg. 0-100 oko 9s i 180 max. dok je bio 43/10 diff bilo je 0-100 za 8.5s i oko 170max. na prvom klipu je ubrzanje bez pete brzine a na drugom sam sve vreme u petoj. bas me zanima koliko jak motor je potreban da bi noviji i tezi auto tako ubrzavao petom preko stotke?

u 125 ci je diff 39/10 tako da ide oko 190max sa malo slabijim ubrzanjem

Ja se slazem u svemu sto si rekao, sem u jednoj stvari... ni Bravo 1.6 ni Punto HGT ne kostaju 15-20 000 evra...pominjes klase automobila u kojima se sem atmosferaca sa preko 150ks nalezi i par turbaca... a ne bih da ih poredim sa tvojim prevozom ma koliko teski bili...bez uvrede. takodje moras priznati da do 10 soma mozes uzeti fenomenalno ocuvanu Lancia-u turbo hf integrale(NS 9000jura) koja bi svim gore pomenutim vozilima dala domaci zadatak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. a posto je bmw 118i?

audi a6 2.4?

da ne pominjem tek pacenike u dzipovima koji mogu samo da me sanjaju po krivinama?

sto se integralke tice, respect ali jednostavno mi ne pogadja zicu. vise mi se svidjaju stare linije automobila.

i dalje odgovorno tvrdim da za tih istih 9.000e mozes da uzmes napr. 132 ku u totalno raspad stanju i da od nje napravis azdaju. cak i brzu od integralke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok. a posto je bmw 118i?

audi a6 2.4?

da ne pominjem tek pacenike u dzipovima koji mogu samo da me sanjaju po krivinama?

sto se integralke tice, respect ali jednostavno mi ne pogadja zicu. vise mi se svidjaju stare linije automobila.

i dalje odgovorno tvrdim da za tih istih 9.000e mozes da uzmes napr. 132 ku u totalno raspad stanju i da od nje napravis azdaju. cak i brzu od integralke.

Dodji sa lajkom u nedelju da se probamo, naravno da otvoris haubu i gepek.... da se ne zacudimo i ti i ja zbog neke turbine ili N0s-a...ajde bre druze u Audiju mora da je bio deda od 200 god koji te nije ni primetio a,u Bmw-u 1... riba... toliko o shali, a sad ozbiljna tema

Vec duze vreme razmisljam o nabavci nekog starog automobila sa mnogo konja/po mogucstvu turbaca/ ali nisam razmisljao o 132-ci , zar ne mislis da je i ona veoma teska i jako komplikovana za tjuning jer su listom trule... kako u to doba koliko se ja secam talijani nisu imali pocinkovanu karoseriju(mozda gresim,ne znam), nasao sam jednog Punta 1,4gt ali u jadnom stanju, drugi mi je pobegao dok sam se smilovao da odem do Nisa, probao sam i jednu Lanciu 1,6 hf turbo ali je bila raspad, suvise su to izakane i neodrzavane masine kod nas, a da imam 9000 otisao bih do Nemacke po Shiroko 1.4 tfsi pa da vidis svirke....

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

limarija je svim starim kolima strasan problem, i to ne samo fiatima. opeli, mercedesi, vageni, audiji, sve iz te ere je katastrofa jer niko nije radio ozbiljnu zastitu. italijani su krajem '70tih poceli da rade pocinkovane karoserije za svajcarsko i americko trziste. video sam u beogradu dve argente uvezene iz svice sa pocinkovanom limarijom. mada, cak i pocinkovana limarija posle 30 godina popusti i pocne da propada. uostalom, i oluci na kucama su pocinkovani pa razmisli na sta lice kad su 30 ili vise godina stari.

sto se 132ke tice:

1800 - 1080kg

2000 - 1140kg (el podizaci, servo, veci motor)

2500d - 1240kg (kamionski motor od 2,5l sa dvodelnim blokom)

pa i nisu teske. bravo 1,6sx je 1240kg.

trulez? nikakav problem. u zemlji srbiji ce prosecan limar za 500e da je pokrpi i ofarba a za 1000e ce da je napravi novu!

cene novih delova:

sajtne 15e/komad

rubovi zadnjih krila 10e/kom

prednja krila 40ekom

vrata 50e kom

hauba 70e

zadnja hauba 40e

diskovi i plocice lucas 70e komplet

komponente trapa kugle, spone, sileni - 5-15e/komad

amortizeri - 40e komad

komplet i full generalka motora - delovi oko 400e

garantujem da za 2.500 - 3000e mozes od krsine da napravis odlican auto. za 5.000 - azdaju.

kad moje 132ke dodju na red najverovatnije cu raditi dva auta paralelno. jedan kao restauraciju i drugi kao azdaju. mota mi se po glavi ili 2.0 turbo ili alfin V6

p.s.

zadnji pogon je zakon.

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da ti odam priznaje... zaista baratas podacima, a ono u vezi zadnjeg pogona...apsolutno se slazem turbac prednji pogon ...njesra, zadnji pogon dobro, integrale turbo konza!!!

kad moje 132ke dodju na red najverovatnije cu raditi dva auta paralelno. jedan kao restauraciju i drugi kao azdaju. mota mi se po glavi ili 2.0 turbo ili alfin V6

... kada budes krenuo da ih radis vole bih da zvirnem a u vezi motora pre bih Alfin ali je turbo zakon mada mnogo ljudi pominje 20 T da je na losem glasu mad ne znam nikog ko je vozi te nemam info iz prve ruke

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, kukaju na petaka turbo. na cetvorocilindrasa ne bas. a i to kukanje je po meni posledica neadekvatnog odrzavanja. jel' poznajes nekog ko u kola sipa ulje od 1500din/litar? ja ne. a turbaku je to osnovno.

primer: svi kukaju na curenje ulja na poklopcima bregastih na starijim fiatima. e pa u servisnom uputstvu za 124/125/131/132 lepo pise: na svakih 10.000km servis. zamena filtera i ulja.... i kontrola stanja bregastih i stelovanje ventila po potrebi. znaci otvaranje deklova. naravno novi dihtunzi svaki put kad se otvara dekl. je ne znam da je iko ikada to redovno radio. i ja kad na svom autu promenim deklove ne cure prvih 15.000km. jbg, takvi su, tako je zamisljeno da se odrzavaju i tacka

fiatov twincam je motor sa najvise WRC titula u istoriji. vise i od subarua i ford cosworth i micubisija... u raznim verzijama od 1.6 do 2.0 turbo sve skupa 10 titula u kategoriji konstruktora. ne bih rekao da ne valja.

alfin sestak je malo glomazan ali videcemo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma necu vise da te hvalim ali sezaista slazem u pogledu odrzavanja , kod nas su te automobile uglavno terali ljudi koji nisu bash bili upuceni u njihovo stanje i sitem odrzavanja ili jednostavno nisu imali para za odrzavanje takvih mashina.

Mom golfu sam uradio veliki servis na 82000 /radi se na 90/kada sam ga i uzeo u njega su iskljucivo ugradjivani delovi iz porshea sto se i da proveriti, nemam para da se zezam sa mashinom od 12000evra , imam ''teshku'' nogu na gasu pa auto mora da mi bude na nuli sto se tice kochnica i trapa a sve to kosta, kukam svima da sam za dva silen boka dao 100evra i to bez ruku ali to su novi automobili, naravno to ne znaci /a u vecini slucajeva i nisu/ kvalitetniji i izdrzljiviji od starije brace.

Vozio sam dosta automobila pre njega i fiat Brvo HGT-a ,bembaru ,golfa III , forda , 3 jugica, ali nijedamn auto mi nije kao ova V-ica manje boravio kod majstora, nisam imao nijedan havarijski servis za godinu dana/da cuknem u drvo/ naravno ostali automobili su bili dosta stariji ali su po pitanju odrzavanja imali isti ako ne i bolji tretman.

Novi automobili nemaju dusu , da bi osetio snagu i vucu moras uzeti turba ili 3.0 sve manje nema smisla jer isto je da si u opelu , golfu skodi seatu ,pezou ili sitroenu, sve je konfekcija sem kratkih serija GTC,GTI,TSI,KUPRA,RS,RC,VTS, ali su to sve automobili(govorim o novim) koji su u startu preko 20 000 evra, nedostiznih za vecinu populacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...