darkman.xp 0 Posted August 20, 2009 Sto se tice jacih motora oni prosto VAPE za gazenjem (ili bar po-nekad) (da pitamo nekog na forumu ko ne razmislja tako) tako da ako znam da ne mogu da uradim neku "glupost" necu je ni uraditi Sve je logicno sto kazete u vezi lepih 'skoro novih' polovnjaka ali resih.. NOVO ili ovo sto vozim.. Preovladalo je : "0 km je 0 km" ..samo jos reci da prevedem u dela Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted August 21, 2009 Pre bih rekao da slabiji motori "vape" za gaženjem. Jednostavno, održavanje bilo kakvog bržeg ritma vožnje zahteva konstantno držanje u višim obrtajima, takodje dugi usponi (čak i oni blaži) zahtevaju niže stepene prenosa.. na autoputu isto pri nekim putnim brzinama 130-140 motor radi u višim obrtajima, potrošnja i buka su veći... Kad već možeš da biraš, bolje uzeti jači motor, često su razlike u ceni od samo nekoliko stotina eura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted August 21, 2009 Do sad sam stalno vozio nova kola. Očevog novog tristaka, novog audia 100, moju prvu bubu, očevog golfa 1, mog golfa 2. Sve sam Nemac do Nemca (sem prvog tristaka). I sve to bilo novo. Direktno iz fabrike. Kad bi sve te pare stavio na redovnu štednju - verovatno bi sad imao jedan pošten stan na Šumicama ili Konjarniku, Vidikovcu..ili bilo gde. Ovako, svedok sam da smo od svih tih silnih para uloženih u automobile, kao porodica izgubili bar jedan stan a od novih automobila nije ostalo ništa, Identično sam imao mišljenje da je "0 km . . .0 km". E više nemam. Nismo i toliko finansiski potentni da se lako odričemo 10 000 evra. (Svaka čast ko može) za imovinu koja stoji na ulici. Danas stoji - sutra ne stoji! Danas košta kao niova 10.000, čim joj se stave tablice - nije nova; polovna je. tačno, ne košta 10.000, nego 8.500!!! To je gubitak na 5 minuta. Stvar je još gora posle 3 ili 4 godine. Ode na 5,6.000. Svake godine gubitak od 1000 e.!ovako mračan i pesimističan stav (a vrlo istinit) može da se sredi upornošću i strpljenjem. (Strpljen - spašen). Za 8.000 e može takav polovan auto da se nadje, da bole uši, a da se proda za tri godine za 6.000. Onda ispadne da se na amortizaciji gubi manje oko 700 e. Da ne pominjem što bi se za 8.000 e. moglo da nabavi vozilo daleko više klase od sadašnjih vozila vrednosti od 10.000 e. Ko ima 20.000 e. u džepu i rešio većinu problema (posao, stan, žena, deca,)- glatko može da kupi vozilo od 10.000. Ko ih nema-a to napravi - u problemu je. (Iz ličnog iskustva) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 21, 2009 KIA i Hjundai su postali pravi automobili pa neka priča ko šta hoće... i30 i Pro_Ceed su postali ozbiljni konkurenti u Golf klasi. Svako ko ih je provozao malo će se složiti sa mnom Naravno, daleko od toga da su sjajni, ali za te pare i tu cenu i više nego dobri automobili hm, I 30, pro ceed = golf , ajte molim vas... kia-hundai... sta je to ? shporeti i kante...bela tehnika Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted August 22, 2009 svaka čast g. Damjanoviću !!!, živeli ste veći deo života u srećnijim vremenima, pa je bilo i logično razmišljati tako ...e sad su neka druga vremena ( nit posao siguran, nit država sigurna, a o sigurnosti žena i kolima nevredi trošiti reči ...)po meni ko ima u vlasništvu negde preko pola mil. eur može da se igra sa novim kolima, mi ostali treba da više razmišljamo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 22, 2009 u pravu su sto se tice posla ali ne i sto se tice sigurnosti kola...KASKO, a zenetine , pa nisu nikada bile ljudi...od poverenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted August 22, 2009 @topic: Kad pogledam izbor koji je decko ostavio, i pogledam cenovnik i karakteristike, kontam da je bas taj Hundai I20 mozda i najbolji izbor. Za tu cifru se dobija solidna oprema, i najjaci motor tj najvise HP, najveci prtljaznik i najduza garancija (5 godina)Ne znam sto toliko pljujete po svemu sto nije "iz evrope". Trebalo bi da ih vozite neko vreme, pa da onda odlucite sta i kako je auto, pogotovo sto je ovde pitanje value for money. Za tu razliku u ceni, i ne moze da bude istog kvaliteta kao Golf i sl marke, ali ne zaboravite da se ni VW ni Mercedes,... ne prave vise samo u Nemackoj, i da silne delove proizvode bas ti koreanci, kinezi... koje toliko ljudi pljuju. Ja prvi nikad ne bih platio tih par hiljada eura razlike da uzmem VW, a imao sam priliku kad sam kupovao auto. Jednostavno taj auto ne vredi toliku razliku u ceni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted August 22, 2009 ja i20 zamalo da prevrnem posle 3 krivine od ovih koje si ti pomenuo mislim da je mazda najbolji izbor, ne ulazim u opremu vec prema komentarima koje sam cuo i nekom mom utisku, GPunto je ok auto, ali mi je mazda nekako neobicna i zanimljiva, naravno samo u onoj bolesnoj zelenoj boji Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted August 22, 2009 (edited) Ja sam se pre mesec dana veoma "primio" na i20...Procitao sve moguce testove,sto domace i strane....Video ga uzivo(presreo coveka na ulici i detaljno pogledao auto,nisam imao priliku da se provozam).Naravno,u obzir je dolazio bazni motor,oprema enjoy,znaci oko 10500e.Naravno na lizing.Ali posle odlaska u banku,stavljanja na papir svih troskova oko kamata,obaveznog kaska.....I toga da godisnje predjem oko 6000-7000 km,odustao sam....Novo je novo,ako imas love.I sve zavisi sta ocekujes od auta i da li je zaista potreban novi auto...Sto se mene tice,za kes,za 10000 bih ga kupio samo tako,polovnjake ne bih ni gledao. kao npr. ovog http://www.polovniautomobili.com/auto_ogla...nto_Fiat/184543Dobijes puntica od 140000 km .Jeste da je skoro 3000 jeftini,ali je i stariji i imas u prvoj godini da das jos jedno 500-1000e,sve zavisi od "bad luck" Ali kesa nemam toliko za nov auto...I taj hyundai lizing od 2 %,to ne znam kako ide.U mojoj banci nisu mi da linikakvu informaciju o tome,oni su racunali po svojim tarifama.Tako da moras doooobro da se raspitas sta moze i koliko moze,jer jednom kada potpises papire,povratka nema.Moze samo glava da te boli.sve je lepo dok gledas auto,ali treba da sagledas uslove pod kojim koristis lizing,mozda ti se vise ne svidi novi auto.Ali opet,sve zavisi od debljine novcanika...Trebala bi da se pojavi na nasem trzistu i verzija sa 3 vrata(trebala bi biti jeftinija najmanje 500e od 5 vrata ekvivalenta).Samo je pitanje kada...http://www.carpages.co.uk/hyundai/hyundai-i20-19-02-09.asp Edited August 22, 2009 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 22, 2009 @topic: Kad pogledam izbor koji je decko ostavio, i pogledam cenovnik i karakteristike, kontam da je bas taj Hundai I20 mozda i najbolji izbor. Za tu cifru se dobija solidna oprema, i najjaci motor tj najvise HP, najveci prtljaznik i najduza garancija (5 godina)Ne znam sto toliko pljujete po svemu sto nije "iz evrope". Trebalo bi da ih vozite neko vreme, pa da onda odlucite sta i kako je auto, pogotovo sto je ovde pitanje value for money. Za tu razliku u ceni, i ne moze da bude istog kvaliteta kao Golf i sl marke, ali ne zaboravite da se ni VW ni Mercedes,... ne prave vise samo u Nemackoj, i da silne delove proizvode bas ti koreanci, kinezi... koje toliko ljudi pljuju. Ja prvi nikad ne bih platio tih par hiljada eura razlike da uzmem VW, a imao sam priliku kad sam kupovao auto. Jednostavno taj auto ne vredi toliku razliku u ceni....druze govoris o najprodavanjem vozilu na svetu... i poredis ga sa I 30 koji naravno ne posedujes... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted August 22, 2009 Nije loše pogledati i ovo čudo - zvano bombona:http://www.polovniautomobili.com/auto_ogla....9_DIZEL/184063 76.000 km.!. 8.500 e.!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9724 Posted August 22, 2009 ..mane, idi malo guglaj i čitaj šta su o automoblilima Cee'd, ili i30 rekli ljudi koji su stručni, koji su provozali na stotine automobila...i poredili ga sa ostalima u klasi...Evo jedan deo onoga što ćeš pronaći na Internetu...Kia Cee'd je proglašen za automobil godine, ili je osvojio slične nagrade u :ŠvedskojGrčkojPoljskojBelgijiRumunijiLitvaniji''Best Hatchback'' nagradu je osvojio u Velikoj Britaniji i Danskoj.AutoBild.de je u svom testu proglasio karavan verziju Kia Cee'd najboljom u klasi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 22, 2009 Postujem ali idi ti i izguglaj, pa vidi koji je auto najprodavaniji na svetu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 22, 2009 Ovaj i20 nisam do sada video sa 3 vrata, ali sa slike mi deluje da je baš seksi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman.xp 0 Posted August 22, 2009 i20...uf, bas je dobar ..sedeo sam na sajmu u njemu ..ima mesta mozda malo jace od punta.. mada kako stvari stoje (finansijski) ... dzabe sam postovao ovaj topic.. bicu veciti PUNTO clan ovog foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman.xp 0 Posted August 22, 2009 Prosto mi se ne prodaje za BAGATELU ovaj puntic sredjen ... znam sta sam mu sve radio i doveo do ovog stanja..i koliko para ulozio...PODCENJENI SU POLOVNJACI PUNTICI.. bem ti z10 i krizu zajedno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted August 22, 2009 (edited) Dobri Darko, iz lepog Pančeva (mnogo ga volim) - lepo smo se namaštali i pretresli tržište u domenu do 10.000 e. Ipak su to ozbiljne pare - odjednom. Ako ti je za utehu (pretpostavljam da si mladji covek) - ima dana... Pamtimo mi i gore... ti imaš auto. Sredjen. Vozi ga još godinu dve.. a namenski misli na našto novo, ne podleži lako iskušenjima, pare je bar najlakše potrošiti - a sačuvati ih pravo zadovoljstvo. Imao sam 36 godina kada SVE SVOJE PARE KOJE SAM UŠTEDEO, ZARADIO PO INOSTRANSTVU, tresno na GOLFA2 JX diesel. TAS. 22.800 dem. Do zadnje pare. A onda sam otišao kod mame i tate da pozajmim za porez i registraciju. Nikad se gore nisam osećao. A bio sam i ženjen i imao dete. Gluplje se nisam osetio nikad više u životu. Ugrozio sam ih svojim prohtevom sve. A imao "bubu" kojoj ama baš ništa nije falilo. Čist bes! Edited August 22, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman.xp 0 Posted August 22, 2009 Mudro zboris/te Mr. Damjanovicu. Ima logike.. ali ima i one "ko ne riskira, ne profitira" salim se.Realno jeste tako. Porodica pre svega pa onda zelje..Videcemo.. ko zna..Poz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 23, 2009 Neso izguglao sam i moram da ti kazem da si u pravu....Svedska ,zemlja Volvoa i Saba i zaista je cudno da u zemlji koja je reper za kvalitet "ono" bude auto godine, ali treba biti realan, cene volvoa i saba su znatno manje od kia-e i hyundai-a a i kriza nije pogodila Shvedsku kao i chinjenica da se ona napunila u zadnjih 50 godina raznog jada iz jugoistocne evrope i azije...Grcka- gigant auto industrije u kojoj su porezi za velikolitrazna vozila veci od poreza za stanove na plazi pa su ljudi bili primorani da kupuju ..."ono"Poljsku ne bih ni pominjao, zadnji normalan ptrevoz koji su imali tamo bio je nemacki tenk Tigar u II sv ratu.ali takodje i oni spadaju u autoindustrijske gigante... setite se bre Peglice .Belgija-najjeftiniji polovni automobili u evropi , ne znam zaista sta im je trebalo ono, verovatno se solidarisali sa shvedjanima zbog shvedjanki, pa i ja bih... da se ne lazemoRumunija-(moja omiljena) ljudi su pravili Daciu pre 50god i sada je prave, jer je postala deo Renoa ,sklapa se i shevrolet, moram, priznati da su oni jedini imali puno pravo da glasju o "onome" kao automobilu godine jer ipak oni voze zadnjih 50 god isti auto pa automatski imaju iskustva u poredjenju "onoga" sa drugim automobilima koji se kod njih voze vec 4 god...Litvanija- ne bih ni komentarisaoEnglesku si pomenuo takodje, Rover vise ne postoji, Moris je BMW, a,sta ce sirotinja da vozi po Engleskoj... pa naravno "ono"Dkle dragi prijatelju Neso ...sem shvedske i belgije ostale zemlje su zaista sramota za komentare u smislu auto industrije koje se iskljucivo rukovode 5-ogodisnjom garanccijom a t u vrstu populusa zaista ne zanima sta vozi , samo su troskovi bitni... Nasao sam jos jednu zanimljivost u vezi I 30 i Golfa V I-30 1,6 CRDI -16990 evra Golf V 1,9 TDI- 19437 evra sa popustom 17800e Ne bih zaista da pravim poredjenje ,ali da li bi ste ikada za daekoistocni shporet da li17000evra ? Jedino sto vadi kosookog je da se proizvodi u Evropi i da su ga Nemci razvijali znaci da zaista nije los ali mislim da je suvise skup za brend koji se probija pored VW-a, Opela,Citroena, Renoa(ne rumuski polu brat) i ostalih evropskih automobila . Ako je garancija od 5 god jedini reper onda ok, to zaista niko ne daje , ali Neso budi realan:I-30 1,6 CRDI ,2008god -11500 evra (mozete pogledati na sajtu " polovni automobili")Imam samo jedno pitanje... koliko ce I 30 kostati posle isteka garancije ako je za 1 god kalirao 5500evra ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 23, 2009 e neka si mu reko Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 23, 2009 Nisam imao nameru, ali moram da se ukljucim...Hyundai i Kia, kao nosioci Korejske autoindustrije, koriste jednostavan princip probijanja na trzistu - nude vise od konkurencije za ulozeni novac - jedino se tako i mogu probiti.Kola se vise ne proizvode da bi se vozila 15-20 godina kao nekad... nigde, pa ni u nemackoj. Zato je garantni rok bitan i zbog opste globalizacije proizvodnje delova (koja je najizrazenija bas u auto industiji), postaje i najbitniji faktor pri kupovini automobila. A u tom garantnom roku, nece nijedan novi nemac ili svedjanin biti nesto bitno kvalitetniji od novog korejskog automobila iste klase i cene, to potpisujem. Takodje treba voditi racuna i o paketu opreme koja se nudi za datu cifru, a tu je saroliko i mnogi ljudi se zalete ne obracajuci paznju na to u samom pocetku izbora.A sad o samom pitanju iz naslova temeVerovatno bih najradije od sva tri ponudjena uzeo GP, iz emotivnih razloga (volim italijane i njihov dizajn), na drugom mestu bi bila Mazda 2 zbog svog zaista atraktivnog izgleda (ali je na drugom mestu zbog malo "zenskastog" imidza), a na trecem mestu i20, sto ne znaci da je los, vec samo znaci da mi se manje svidja od prethodna dva, dok u kvalitet ne sumnjam. U svakom slucaju, smatram da nebi pogresio bilo koji od ova tri da uzmem, te stoga tu deluje samo licni afinitet i ukus, a ne neka bitna razlika izmedju njih.Kao sto vidite i moj izbor se oslonio iskljucivo na to - subjektivne preference.Inace, cenu polovnjaka u srbiji nikako ne treba uzimati kao reper kvaliteta. Umesto da obrazlozim to, samo cu vas podsetiti na cene polovnih G2 starih po 20-25 godina.E da, izvini mane, ali pre 20 godina su japanske automobile nazivali shporetima i kantama uz podsmeh, a vec duzi niz godina se Mazde i Toyote smenjuju na vrhu liste najpouzdanijih automobila na svetu, pa i u nemackoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 23, 2009 Kao sto vidite i moj izbor se oslonio iskljucivo na to - subjektivne preference.zaista si me od srca nasmejao sa subjektivnom preferencom, da su golf,volvo i sab u rangu i- 20 , ja sam te zaista smatrao za ozbiljnog momka ,ali dobro to je tvoj stav i o ukusima se ne raspravlja ali o kvalitetu jos kako...Voleo bih da mi kazes kog si ti Daewu-a vozio i koliko si nemaca vozio pa da raspravljas o istim , ja sam za razliku od vecine ljudi koji sebi daju za pravo da komentaruisu gore pomenuti prevoz na osnovu tudjih iskustava putem neta odrzavao automobile koje ti pominjes pa da ti kazem licna iskustva koja se mogu proveriti u autokomercu ili autotrendu...Daewu NubiraDaewu matizsada su deo Shevroleta, imao sam 3 nove nubire koje su na 80000 trosile u proseku po 2l ulja mesecno, prelazile po 1500km, Matizi su svi(imao sam ih 25) do 60000 isli na ravnaje glave , i zamenu gumica ventila, svima je izgoreo dihtung glave,Sto se bezbednosti tice nubira je je bila ok, lampica za chek ima je stalno sijala.... ali zato je Matiz bio kralj- nov matiz smo dobijali sa nedovoljniom kocionom silom na zadnjim tochkovima zato sto su im fabricki kocioni ventili cureli,unutrasnjost je bila jadna i bedna,progorevali su im lonci do 35000 km, chantre za rashladnu tecnost su procurele vecini na 60-80000km,takodje jedan od osnovih problema je bio menjac crkavalo je birac brzina i korpa takodje.ali najvecu zamerku imam na rezervne delove i dopremanje istih , mozete poruciti sta vam treba lali vam za 1mesec stigne is koreje sta imaju , pa mi se desavalo da sam cekao 3 meseca chantre za rashladnu tecnost a stare lepio 1 nedeljno tako da komsho pustite ti i nesa net nego svratite do servisera pa procakulajte o vashim iber automobilima... ...Japance nisam pominjao , a ako si na netu procitao da su oni zastupljeni vise od VW,Opela,BMW-a,Mercedesa u nemackoj onda ok...Molim vas jos jednom ako neko ima tog nesrecnog I 10,20 ili 30 dajte bre ljudi da vidimo ta chuda od prevoza pa da prodam ono biiip od VW da se preporodim... 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9724 Posted January 26, 2024 VreleGume: Hyundai i20 Facelift aktuelne treće generacije - najbolji i20 ikada? 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 205 Posted January 27, 2024 Interesantna boja, mada, osim pocetniku, ne znam ko bi se odlucio za motor koji ima ovaj automobil koji se testira. Slazem se sa ovim, ko moze, bolje da doda malo i uzme ipak jacu opciju. I dalje cekam da neko nas odradi review za novu Corsu, ona mi je najlepsa od svih iz ponude. Quote Share this post Link to post Share on other sites