Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

shmee.jpg Shmee150: Porsche 911 Targa 4S Heritage Design Edition

 

Nešto malo severno od Majamija se nalazi ovaj auto diler koji ima kolekciju veoma ekskluzivnih automobila kao što su npr. La Ferrari, McLaren Senna, Ferrari SF90 Stradale, Mercedes SLR McLaren...i među njima imaju i ograničenu seriju ovog Porschea. Utsvari, imaju ih tri komada. :)

Porsche 911 Targa Heritage dolazi kao ograničena serija od samo 992 automobila, sa širokim spektrom posebnih detalja. Zasnovan je na Targa 4S generaciji 992, nosi upečatljiv krovni mehanizam sa velikom staklenom zadnjom stranom, zajedno sa 3.0 twinturbo motorom od 450KS/530 Nm.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow: Porsche 911 Turbo S

 

Po prvi put Turbo S ima opciju dodatnog sportskog vešanja sa čvršćim oprugama i još manjim klirensom, a takođe i opciju sportskog izduva koji menja zvuk izborom odgovarajućeg moda vožnje.

Novi Turbo S ima i 15% više downforce-a od starog. Ima oko 70 kilograma potiska pozadi (stvorenog aerodinamikom, a ne dodatnom težinom) na 200 km/h, što je isto kao i kod prošle generacije (991) 911 GT3, što se svakako oseti u krivinama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopCar Porsche 992 Stinger GTR 3.0 Specter

 

217471-topcar04.jpg

 

Ovo je još jedan u nizu modifikovanih Porschea 911 (serija 992) za koji se pobrinuo ruski TopCar, pri čemu je njegov naziv TopCar Stinger GTR 3.0 Specter.

 

217470-topcar03.jpg

 

Kako i obično, u TopCar-u su se pozabavili aerodinamičkim body paketom od ugljeničnih vlakana, pa su tu između ostalog drugačiji prednji blatobrani sa otvorima za vazduh, modifikovani branici, hauba, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler...

 

217472-topcar02.jpg

 

Tu su i dvobojni eksterijer, plavi detalji i plava kočiona klešta, novi izduvni sistem, jače kočnice, kožni enterijer sa plavim detaljima i ugljeničnim vlaknima, kao i pojačani motor (sa oko 100KS više od fabričkog modela).

 

217473-topcar01.jpg

 

Serija je ograničena na samo 25 primeraka, dok se cena u vesti ne pominje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 911 GT3 (992) vs 911 GT3 RS (991)

 

520KS/470Nm ima novi GT3 iz 4.0 atmosferca koji se vrti do 9.000 obrtaja.

Stari GT3 RS ima isti motor sa 510KS/470Nm, isti menjač i pogon...u ukupnoj kilaži je samo 5 kilograma razlike između ova dva auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2022. Porsche 911 GT3

 

Ljubitelji Porschea znaju da postoje dve grane stabla porodice 911. Porodica ''Carrera'' i porodica ''GT''. :) I dok obe grupe verzija imaju mnogo sličnosti, ipak je ''GT'' porodica modela punija sa trkačkom tehnologijom iz Porsche Motorsporta. I ova 7. generacija 911 GT3 bez sumnje postavlja novi nivo performansi za 911:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

novitecyoutubelogo.jpg Novitec: Techart GTstreet R

 

Kao da Porsche 911 Turbo S (992) nije dovoljno lud i brz auto, Techart je radio na dodavanju svog šarma kako bi dobili prvu verziju njihovog GTstreet R, koja sa novim turbinama pravi 800KS/950Nm.

Ova stvar se zato lansira za 2.5 sekunde do stotke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ares Design Porsche 992 Targa Widebody

 

218325-ares 04.jpg

 

Ares Design predstavlja svoj najnoviji projekat - Widebody izdanje Porschea 911 Targa (serije 992).

 

218326-ares 03.jpg

 

Treba napomenuti da je ovo unikatni primerak, napravljen po narudžbini neimenovanog klijenta (cena nije saopštena).

 

218327-ares 02.jpg

 

Kako bilo, Ares Design Porsche 992 Targa Widebody dolazi sa aero body paketom od ugljeničnih vlakana (pa je automobil širi za 8 cm u poređenju sa standardnim modelom), doteranim enterijerom sa najkvalitetnijom kožom i Ares logom na volanu, sportskim izduvnim sistemom i pojačanim twin-turbo šestocilindričnim motorom (koji sada ima 60KS više nego fabrički primerak).

 

218328-ares 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: Porsche 911 Carrera GTS

 

Sa 473KS i 3.1 sekundu do stotke, ova varijanta 911 mnogima predstavlja zlatnu sredinu:

 

 

 

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek:

 

 

 

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2022. Porsche 911 GT3 Touring

 

Suptilnija varijanta GT3 koja nema veliko zadnje krilo, kao ni neke druge stvari koje vrište, ali zato ima sve performanse:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche GTstreet R Cabrio

 

techart 003.jpg

 

TechArt nakon Coupea sada predstavlja i novi GTstreet R Cabrio, pri čemu je kao baza poslužio Porsche 911 Turbo S (serija 992). U poređenju sa prethodnikom, novi GTstreet R je snažniji i brži, a takođe je i vizuelno agresivniji.

 

techart 002.jpg

 

Što se pogona tiče, tu je 3.8 twin-turbo šestocilindrični motor, sa novim turbo punjačima i unapređenim softverom, dok je snaga podignuta na 800KS i 950 Nm obrtnog momenta. Ovde i podatak da je najveća brzina 350 km/h.

 

techart 01.jpg

 

Osim snagom i performansama, TechArt Porsche GTstreet R privlači pažnju i aero body paketom od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji spojler), novom prednjom haubom (takođe od ugljeničnih vlakana), proširenjima blatobrana, jačim kočnicama, Formula VI Race točkovima od 20 i 21 inča, gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 ili Pilot Sport 4S (265/35 ZR20 napred i 325/30 ZR21 pozadi), doteranim oslanjanjem (auto je niži 25 mm), sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, kao i alkantarom, kožom i ugljeničnim vlaknima u unutrašnjosti. TechArt nudi i nešto slabiju verziju sa 710KS i 900 Nm obrtnog momenta. Ponuđeno je samo 87 primeraka, uz informaciju da paket izmena košta 63.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 Turbo S

 

...sa 900KS/1.000Nm umesto fabričkih 650KS/800Nm iz 3.8 BiTurbo motora sa 6 cilindara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Porsche 911 Targa 4S Heritage Design Edition

 

Od svih (brojnih) varijanti 911, mnogima je Targa ona najbolja. Ali, ova ima poseban detalj (zbog kojeg je skuplja za oko 30.000 evra od obične Targe) - ova je Heritage Design Edition.

Ima brojne kul dizajnerske izmene i detalje koji podsećaju na Porscheove sportske automobile 50-ih i 60-ih, uključujući nalepnice (dosta nalepnica), unutrašnjost...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ A, evo ga sa svojih 900 konja i na Autobanu...

 

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 Turbo S (992)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Porsche 911 GTS

 

Novi Porsche 911 GTS i Targa za 2022. godinu - dve opcije koje premošćuju jaz između Turbo S i GT3 varijante. Razgovaramo o ponašanju na putu, dizajnu enterijera i o tome kako je voziti ih na ulici. Ovi automobili imaju veću dostupnost što ih čini privlačnijim. U velikoj konkurenciji, dovoljno bogati ljudi, mogu da biraju ovakve 911-ce, ali i Aston Martin ili Mercedes-AMG GT...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Porsche 911 Targa 4S Heritage Design Edition

 

Konačno jedno specijalno izdanje sportskog automobila koji se bavi luksuzom i stilom, a ne performansama.

Heritage Design Edition je baziran na 911 Targa 4S, što znači da dobijate 3.0 twinturbo motor koji proizvodi 450 KS. To se šalje na sva četiri točka preko osmostepenog automatskog menjača, koji vam omogućava da od 0-100 km/h ubrzate za samo 3.6 sekundi. Jedina stvar koja je spora u vezi sa ovim autom je krovni mehanizam kojem treba 19 sekundi da se spusti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 Turbo S

 

LCE Performance je radio na ovom Turbo S, tako da sada ima 900KS/1.000 umesto fabričkih 650KS/800Nm. Pogledajte kompletan test, uključujući i vožnju na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specijalni Porsche 911 GT3 za posebnog kupca

 

219712-porsche 911 04.jpg

 

Ofarban ''ratnim bojama'' kakve je na sebi 1985. godine nosio trkački Porsche 956B sa kojim su Klaus Ludwig, Louis Krager i Paolo Barilla osvojili Le Man, Porsche 911 GT3 je naručio i kupio jedan od pomenutih - Paolo Barilla. U Porscheu su još jednom pokazali da, ako novac nije problem, nema želja koje ne mogu ispuniti u njihovom najnovijem odeljenju za najbogatije i najrazmaženije kupce.

 

219713-porsche 911 03.jpg

 

Poslednji vanserijski posao je naručio bivši italijanski trkač Paolo Barilla koji je želeo 911 GT3 u bojama kakve su 1985. godine krasile trkački Porsche 956B privatne ekipe New-Man Joest Racing s kojim je Barilla (zajedno sa Klausom Ludwigom i Louisom Kragerom) stigao do najvišeg podijuma na čuvenoj trci izdržljivosti 24 sata Le Mana.

 

219714-porsche 911 02.jpg

 

Od ideje do realizacije projekta su prošle tri godine, jer je Barilla čekao da Porsche napravi novi GT3 na osnovi Serije 992, a konačni rezultat je unikatni Coupé u bojama pobedničke 956-ice koji na sebi, pored ostalog, nosi i startni broj (7) koji je nosio Porscheov trkački automobil iz tadašnje klase C1. Pored boja na karoseriji, među detaljima koji Barillin 911 čine jedinstvenim su pločice s njegovim potpisom na B-nosaču krova, skica staze u Le Manu ušivena na naslonima za glavu, pločice na pragovima, novodizajnirani zadnji spojler i magnezijumska ručica menjača po uzoru na ručicu iz Porschea 956B.

 

219715-porsche 911 01.jpg

 

Sa Porscheom 911 GT3 koji će ga ''asocirati na grmljavinu Le Mana'' Paolo Barilla je proslavio svoj 60. rođendan. Cena ''priče'' nije objavljena, ali je jasno da drugom čoveku poznate italijanske fabrike hrane novac nije bio faktor ograničenja, jer prema magazinu Forbes njegovo bogatstvo prelazi 1 milijardu evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom Porschea 911 Targa GTS

 

480KS/570Nm iz 3.0 BiTurbo motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche testira prvi hibridni 911

 

porsche 911 h02.jpg

 

Nije tajna da Porsche uveliko priprema prvi hibridni 911 koji će u dogledno vreme biti najsnažniji model iz aktuelne Serije 992. I dok elektropokretani Porsche 911 još uvek nije među prioritetima slavne nemačke automobilske kompanije, nakon predstavljanja poslednje generacije ''elfera'' znalo se da u Štutgartu neće dugo čekati s razvijanjem njegove hibridne verzije.

 

porsche 911 h01.jpg

 

Poslednji videomaterijal koji je nastao na stazi Nirburgring Nordschleife pokazuje da testiranja hibridnog Porschea 911 u ''odelu'' verzije Turbo S uveliko traju, što otkriva i žuta nalepnica na zatamnjenom zadnjem vetrobranu koja je na Nürburgringu obavezna za elektrifikovane testne prototipove. U ovoj fazi testiranja jurnjava nemačkom stazom je pokazala da se testni automobil na pojedinim delovima staze bori sa podupravljanjem, verovatno zbog viška kilograma koje sa sobom donose baterije sakrivene iza naglašeno zatamnjenih zadnjih stakala, ali nema sumnje da će u Porscheu koji u ponudi već dugo ima izrazito snažne hibridne modele pronaći optimalno rešenje za raspored mase. Nezvanično, prvi hibridni ''elfer'' trebao bi da se krije iza naziva 911 Turbo E-Hybrid i biće najsnažniji 911 do sada, što znači (uzmemo li u obzir poslednji 911 GT2 RS) da će ga pokretati više od 700 konjskih snaga. Očekuje se da će produkcijska verzija biti spremna do sredine 2023. godine u kojoj bi Serija 992 trebala da prođe i kroz redovni tretman ''osvežavanja''.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 992 Targa 4 GTS

 

480KS/570Nm iz 3.0 BiTurbo motora - vožnja na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 911 Carrera & 911 GT3

 

Osnovni (najjeftiniji) Porsche 911 Carrera, koji opet košta nešto preko 100.000 evra, u poređenju sa jednom od varijanti 911 sa vrha ponude - 911 GT3.

Kolika je u stvarnosti razlika između njih, koliko se dobija za skoro 50.000 evra razlike u ceni?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Techart Porsche 911 Police

 

220375-techart police 03.jpg

 

Ovo je samo show car, i to sa 385KS, Techart Formula V točkovima od 20 i 21 inča, Hankook gumama, Techart aero body paketom, policijskom grafikom i rotacijom, sportskim volanom, kao i kožom i alkantarom u enterijeru.

 

220376-techart police 02.jpg 220377-techart police 01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...