Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 992 Targa 4S

 

450KS/530Nm iz bokser motora sa 6 cilindara - na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Porsche 911 biće poslednji model koji će se elektrifikovati, ako se uopšte ikada i elektrifikuje''

 

porsche-911 2.jpg

 

Iako je Porsche najavio da će do 2030. godine elektrifikovati 80% svojih modela, okoreli fanovi kultne 911-ice mogu da odahnu jer je izvršni direktor Oliver Blume rekao da se to ne odnosi na nju. 911-ica je ikona Porschea i biće poslednji model koji će se elektrifikovati, ako se uopšte ikada i elektrifikuje. ''Nastavićemo da razvijamo 911 s motorom sa unutrašnjim sagorevanjem'', rekao je Blume. ''Koncept 911 ne dozvoljava potpuno električni automobil jer imamo motor pozadi. Kada biste stavili težinu baterije pozadi, ne biste mogli da vozite automobil.''

 

911 će činiti većinu od Porscheovih 20% modela koji neće biti elektrifikovani 2030. godine. Fanovi 911-ice možda će morati da prihvate određeni stepen elektrifikacije, iako je Blume rekao da će se kod eventualne implementacije koristiti lekcije naučene na prototipu Hybrid Le Mans 919. Određeni stepen elektrifikacije se već našao u mnogim modelima marke, uključujući plug-in  hibride Cayenne i Panamera te potpuno električni Taycan. Iako manji Macan još uvek nema hibridni pogonski sklop, očekuje se da će uskoro postati potpuno električan. Slično tome, očekuje se da će 718 Cayman i Boxster uskoro dobiti elektrifikovane verzije. Porsche, međutim, svoj fokus nije ograničio samo na razvoj električnih vozila. Nedavno su najavili veliku investiciju u istraživanje sintetičkih goriva čiji bi uticaj na okolinu mogao da bude i sličan onom električnih vozila. Gorivo bi takođe moglo da se koristi u gotovo bilo kom Porscheu do sada proizvedenom, što je važno jer Porsche na svoju istoriju gleda kao na jedan od glavnih aduta.

 

Novi hiperautomobil neće doći pre druge polovine decenije

Planovi za novi hiperautomobil su stavljeni na čekanje dok se Porsche fokusira na elektrifikaciju svojih modela. Nakon što je Porsche najavio da će ući u Le Man 2023. godine pojavile su se glasine da će se naslednik Porschea 918, hibridizovani trkački automobil uskoro pojaviti u drumskoj verziji.

 

porsche-918-rs 1.jpg

 

Komentari predsednika uprave Blumea sugerišu da će Porsche za sada sačekati s naslednikom 918-ice dok baterijska tehnologija ne bude na nivou da novi hiperautomobil može da bude potpuno električan. ''Što se tiče naslednika modela 918, hiperautomobil je uvek nešto o čemu razmišljamo u Porscheu, ali sledećih nekoliko godina naša koncentracija je usmerena na elektrifikaciju naših modela. Baterija će biti pokretač sutrašnjice, ali još moramo da istražimo ćelije velike snage i velike gustine. Uložićemo u razvoj ovih ćelija, a kada budemo imali pravu ćeliju za automobil velike snage, onda će doći i hiperautomobil, ali o ovom automobilu ne razmišljam pre druge polovine decenije'', rekao je Blume.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Porsche 911 Turbo S (992)

 

650 konja koji mu omogućavaju sprint do stotke za 2.7 sekundi, ali ljudi širom sveta uspevaju i malo brže od tog fabričkog podatka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice: Test 2021. Porsche 911 Turbo

 

Kada na bilo kom autu vidite oznaku ''Turbo'' to obično znači veće performanse...ali kada Porsche na 911 stavi ''Turbo'' - e, to je već mnogo ozbiljnija stvar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Test Porsche 911 (992)

 

Iako 911 počinje sa cenom od malo ispod 100.000 evra, na mnogim tržištima je prodavaniji od jeftinijih Porsche automobila (Cayman i Boxter) zajedno.

Nije to tako bez razloga, pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace: Porsche 911 Targa Heritage

 

Ograničena serija 911 Targa Heritage je prva od 4 nova 911 modela koji će činiti tu ediciju! Biće proizvedeno samo 992 komada, brojka koja se podudara sa internom kodnom oznakom serije.

Jedna od glavnih karakteristika je rešetka prtljažnika, koja podseća na onu koja je stavljena na Porsche 356 kada je dostigao granicu od 100.000 kilometara, i svojevrsni je pečat kvaliteta iz prošlosti. Vlasnik može da odabere startni broj koji će biti na vratima. Tu su i jedinstveni aluminijumski točkovi u ekskluzivnom dizajnu Carrera, i čeljusti klasičnog izgleda u crnoj boji, dok je sam auto moguće poručiti u Cherry Metallic, GT Silver, Crayon, Black, Guards red. Unutra ima bordo crvenu ili crnu kožu. Porsche će kupcima ponuditi Porsche Design Chronograph u boji kože sa zelenim brojčanikom, sve u ograničenom broju - ograničeno na 992 jedinice. Što se tiče performansi, 911 Targa Heritage ima istih 450KS/530Nm i ubrzanje do stotke kao i 4S.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: TechArt GT Street R

 

Porsche 911 Turbo S je uvek bio vrlo brz automobil, posebno u najnovijoj generaciji 992. Zato čini savršenu osnovu za TechArt, koji na njemu pravi svoj novi GT Street R. Kompletni paket uključuje značajno povećanje snage, radikalne izmene na aerodinamici, zajedno sa sa potpuno novim enterijerom. GT Street R će imati 800 konjskih snaga (650 ima fabrički Turbo S), a obrtni moment ide na 950Nm (800Nm je serijska brojka), sve naravno i dalje kroz pogon na svim točkovima i PDK menjač sa 8 brzina, a tu je i novi izduvni sistem...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: Porsche 911 Turbo S

 

Potpuno električni Taycan je poveo Porsche u novo doba... Šta to znači za do skoro ultimativni Porsche 911?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. Porsche 911 Turbo

 

Kome je Turbo S preskup i/ili prejak, evo ''običnog'' 911 Turbo, koji je čak i ekskluzivniji jer se manje prodaje...koliko god može ''običan'' biti auto koji do stotke stiže za 2.5 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: Porsche 911 Targa 4

 

3.0 twinturbo sa 6 cilindara je iza kabine sa 380KS/450Nm, menjač je automatski (PDK) sa 8 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

driving.ca.jpg Driving.ca: 2021. Porsche 911 Targa 4S

 

444KS i manuleni menjač, sa krovom koji se sklapa - jasno je na koga cilja ovaj auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 Touring

 

215331-porsche gt 04.jpg

 

Novi Porsche 911 GT3 je dostupan i sa Touring paketom koji podrazumeva nešto drugačiji stajling i 6-stepeni manuelni menjač (opciono i sa 7-stepenim automatskim PDK menjačem). Pre svega, u ovoj verziji više nema velikog fiksnog zadnjeg spojlera, a novi stajling detalji su aluminijumski okviri stakala, prednji spojler u boji vozila, ''Touring'' bedž i tamnija prednja svetla.

 

215332-porsche gt 03.jpg

 

Osim toga, za unutrašnjost su predviđeni jedinstveni kožni finiš (za sedišta, volan, centralnu konzolu, naslon za ruke...), crna aluminijumska pločica i prednji panel.

 

porsche gt 02.jpg

 

Automobil pokreće 4.0 šestocilindrični motor sa 510KS i 470 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.4 sekunde, a najveća brzina je 320 km/h.

 

porsche gt 01.jpg

 

Težina vozila iznosi 1.418 kg sa manuelnim menjačem odnosno 1.435 kg sa PDK menjačem. Cene u Velikoj Britaniji počinju od 127.820 funti (148.850 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi TechArt Porsche GTstreet R

 

techart r06.jpg

 

Nemački TechArt predstavlja novi GTstreet R, pri čemu je kao baza poslužio Porsche 911 Turbo S (serija 992).

 

techart r05.jpg

 

U poređenju sa prethodnikom, novi GTstreet R je snažniji i brži, a takođe je i vizuelno agresivniji.

 

techart r04.jpg

 

Što se pogona tiče, tu je 3.8 twin-turbo šestocilindrični motor, sa novim turbo punjačima i unapređenim softverom, dok je snaga podignuta na 800KS i 950 Nm obrtnog momenta. Najveća brzina je 350 km/h.

 

techart r 03.jpg

 

Osim snagom i performansama, TechArt Porsche GTstreet R privlači pažnju i aero body paketom od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji spojler), novom prednjom haubom (takođe od ugljeničnih vlakana), proširenjima blatobrana, jačim kočnicama, Formula VI Race točkovima od 20 i 21 inča, gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 ili Pilot Sport 4S (265/35 ZR20 napred i 325/30 ZR21 pozadi), doteranim oslanjanjem (auto je niži 25 mm), sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, kao i alkantarom, kožom i ugljeničnim vlaknima u unutrašnjosti.

 

techart r 02.jpg

 

TechArt nudi i nešto slabiju verziju sa 710KS i 900 Nm obrtnog momenta, kao i opcioni Clubsport Package za trkačku stazu (sa performance sedištima, podešavajućim oslanjanjem i zaštitnim kavezom).

 

techart r 01.jpg

 

TechArt planira da ponudi samo 87 primeraka modela GTstreet R, uz informaciju da paket izmena košta 73.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Porsche 911 Turbo S

 

Pravi test tamo gde se 911 Turbo S najbolje snalazi - na trkačkoj stazi, i to ni manje ni više nego na Silverstonu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GTS

 

215536-porsche gts05.jpg

 

Porsche 911 GTS će se u ponudi nemačke marke smestiti između verzija 911 Carrera S i 911 GT3, obećavajući ''fokusirano'' iskustvo vožnje sa naglaskom na okretnosti.

 

215539-porsche gts04.jpg

 

Motor u ovoj verziji je 3.0 turbo šestocilindraš sa 480KS i 570 Nm obrtnog momenta, a u Coupe varijanti koja ima 8-stepeni PDK menjač sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka ubrzanje do 100 km/h iznosi 3.3 sekunde.

 

215540-porsche gts03.jpg

 

Osim toga, kupcima će se nuditi i 7-stepeni manuelni menjač i zadnji pogon, a osim Coupea tu su i Cabrio i Targa verzije.

 

215537-porsche gts02.jpg

 

Porsche 911 GTS odlikuju i novi set-up oslanjanja (auto je i 10 mm niži), jače kočnice, točkovi od 20 i 21 inča, standardni Porsche Active Suspension Management System (PASM) kod Coupe i Cabrio verzija, crni elementi (točkovi, spojler, izduvne cevi, oznake verzije), zatamnjena zadnja svetla, LED prednja svetla, kao i detalji od ugljeničnih vlakana u mat izdanju (za unutrašnjost).

 

215538-porsche gts01.jpg

 

Kao opcija se nudi i Lightweight Package koji podrazumeva lagana sportska sedišta, tanja stakla, lakši akumulator (pa je auto 25 kg lakši), kao i upravljanje zadnjim točkovima. 911 GTS Coupe na britanskom tržištu košta 108.920 funti (127.510 evra), 118.720 funti (138.985 evra) kao Cabrio, i 124.300 funti (145.500 evra) u Targa izdanju. Isporuke kupcima su najavaljene za kraj leta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheadsyoutubelogonovi.jpg PistonHeads: Porsche 911 GT3 (997) vs. 911 Carrera S (992)

 

Na papiru malo razdvaja 997 GT3 i 992 Carrera S: razlika je samo 35 konjskih snaga iz njihovih šestocilindraša, unutar su 0.1 sekunde u ubrzanju, i jedva 2 km/h razlike postoji u maksimalnoj brzini. Oba auta imaju manuelne menjače takođe... Pa šta ih razdvaja u vozačkom iskustvu? Prošlo je deceniju i po od kada je lansiran prvi 997 GT3, a za to vreme se mnogo toga promenilo.

Da li je 911 imao koristi od još 15 godina evolucije? Ili je neka magija usput izgubljena? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2021. Porsche 911 Turbo S

 

Postoji mnogo egzotike i potpuno električnih sportskih automobila...ali 911 je i dalje jedan od najbržih koji se mogu kupiti i voziti po ulici. To je zato jer Porsche 911 u ovoj svojoj najjačoj ''Turbo S'' varijanti objedinjuje brzinu superautomobila, praktičnost, tehnologiju i aerodinamiku. Ali, ne samo da se ravnopravno može boriti i pobediti superautomobile, on ipak i košta kao oni...tako da kupci imaju izbor između Ferrarija, Lamborghinija ili Porschea: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počelo testiranje Porschea 911 hybrid

 

porsche hybrid.jpg

 

Više nije pitanje da li će najpoznatiji sportski automobil svih vremena dobiti i hibridnu pogonsku opciju. Uz konstataciju da je Porsche s elektropokretanim modelom Taycan, čija je dosadašnja prodaja već nadmašila kombinovanu prodaju modela iz Serija 718 i 992, dokazao da su električni sportski automobili odlično prihvaćeni, u čuvenoj nemačkoj automobilskoj kompaniji uveliko rade na delimičnoj elektrifikaciji svog najpoznatijeg modela koji se decenijama krije iza broja 911.

 

Dokaz tome je test prototip koji je viđen na nemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, a potvrda da se radi o automobilu čijem motoru asistira struja je žuta nalepnica na zatamnjenom zadnjem staklu Porschea 911 Turbo koja je na Nürburgringu obavezna prilikom testiranja hibridnih prototipa. Da elektrifikacija neće zaobići ni najpoznatiji sportski automobil svih vremena, u Porscheu su otkrili prilikom predstavljanja aktuelne generacije modela 911 (992) kada su potvrdili da je platforma prilagođena za smeštaj hibridnog sistema sa baterijama i elektromotorom koji će biti integrisan sa 8-stepenim automatskim menjačem. U Porscheu za sada ćute o tehničkim detaljima, ali obećavaju da će kombinovana snaga hibridnog ''elfera'' koji bi trebalo da bude predstavljen 2023. godine biti iznad potencijala 6-cilindarskog boxer motora koji nudi verzija 911 Turbo S.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. Porsche 911 Turbo S Cabrio

 

Jedino još zabavnije od spuštanja krova je kad se to može uraditi u autu koji ima 640 konja i uhvati stotku za manje od 3 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. Porsche 911 Targa vs 1986. Porsche 911 Targa

 

Dve Targe sa 35 godina razlike između:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ES Motors Porsche 911 Turbo S

 

porsche 911 v.jpg

 

Veoma malo automobila može da se meri sa Porscheom 911 Turbo S na pravoj liniji, ali jedna tjuning kuća iz Velike Britanije je ovaj sportski automobil učinila još strašnijim. Ovaj ''Gulf'' plavi 911 Turbo S je dobio tretman ES Motorsa, u obliku njihovog ES1200+ paketa koji, kao što samo ime sugeriše, udvostručuje snagu automobila. YouTube kanal Gassed je imao je priliku da testira automobil na dynu, na kome je 911 pokazao veoma impresivne brojke.

 

Tokom prvog testa 911 Turbo S je pokazao 1.096 konja, dok je drugim testom, uz dodatni podsticaj ''ukucan'' u turbopunjače, taj broj porastao na 1.133 KS. Trećom vožnjom Porsche je pokazao 1.209 KS, što je već ekvivalentno Bugattiju Veyronu Super Sport. Međutim, priča ovde ne prestaje.

Većini ljudi to bi bilo više nego dovoljno, ali ES Motors je zatim napravio izmene na kompjuteru automobila (ECU), pri čemu mu je omogućio da koristi trkačko gorivo. Sa višim oktanskim gorivom, 911 je proizveo 1.355 KS, ali primećeno je gubljenje trakcije na gumama, što je smanjilo izlazne brojke. Zatim su ugrađene druge dve konfiguracije ECU-a, ali one nisu testirane iz nepoznatih razloga. YouTuber navodi da se to dogodilo, ovaj 911 Turbo S bi teoretski bio sposoban da proizvede oko 1.600 KS!

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo S Pedro Rodríguez

 

porsche pr04.jpg

 

Porsche Latin America i Porsche Mexico su zajedno kreirali unikatni model 911 Turbo S, i to u čast Pedra Rodrigueza, najuspešnijeg meksičkog vozača trka svih vremena. Ovaj specijalni model je prikazan na 50-godišnjicu pogibije Rodrigueza u Nemačkoj, a dolazi u vidu specijalnog Gulf Oil Porschea 911 Turbo S.

 

porsche pr03.jpg

 

Pun naziv automobila je Porsche 911 Turbo S ''One of a Kind'' Pedro Rodriguez, a treba napomenuti da je u razvoju učestvovao i Porsche Exclusive Manufaktur.

 

porsche pr02.jpg

 

Ovde imamo 911-icu u Gulf plavoj boji, sa kontrastnim narandžastim trakama, novim točkovima u crnoj boji, kao i crnim brojem 2 na beloj podlozi.

 

porsche pr 01.jpg

 

Šema boja je inspirisana trkačkim modelom Porsche 917 KH sa kojim je Rodriguez osvijio brojne pobede. Zato se i silueta 917 KH nalazi na B stubu, uz Rodriguezov potpis. Unutrašnjost je u Graphite Blue koži, uz kontrastne narandžaste šavove, siluetu 917 KH modela na naslonima za glavu i Rodríguezov potpis na naslonu za ruke. Za pogon Porschea 911 Turbo S se brine 3.8 šestocilindrični motor sa dva turba 650KS i 800 Nm obrtnog momenta, u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka. Ubrzanje nove 911-ce Turbo S od 0 do 100 km/h iznosi 2.7 sekundi, do 200 km/h stiže za 8.9 sekundi, a najveća brzina je 330 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...