Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 (991.2) Turbo S

 

580KS/750Nm iz 3.8 bokser motora sa 6 cilindara i dva turba:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power Porsche 911 Turbo S

 

g power 911 01.jpg

 

G-Power u svojoj novoj ponudi ima nešto i za vlasnike Porschea 911 Turbo S (992). Ovaj tjuner je izvršio modifikovanje softvera i hardvera, pri čemu se potonji sastoji od novog interkulera i novog izduvnog sistema. Sve ovo obezbeđuje povećanje sa 650KS/800Nm na 800KS/950Nm obrtnog momenta.

 

g power 911 02.jpg

 

Dok standardni 992 Turbo S ubrzava od 0 do 100 km/h za 2.7 sekundi, G-Power verzija to sada odrađuje za 2.3 sekunde. G-Power je međutim izgled Porschea 992 Turbo S u velikoj meri ostavio neizmenjenim, tu su naime samo narandžaste felne od 21 i 22 inča. Ipak, u najavi je i novi aero body paket od ugljeničnih vlakana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2016. Porsche 911 Turbo S (991.2)

 

Kompletan test uključujući i 331 km/h na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 GTS (992) ''Lightweight''

 

Ovaj auto je kombinacija najpopularniji opcija za 911 (992), zatim malo crnih detalja po autu i više snage, za ne toliko više novca = GTS.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Porsche 911 Targa 4 GTS

 

Pozadi ima 3.0 twin-turbo sa 6 cilindara koji pravi 473KS/570Nm. Menjač može biti ili manuelac sa 7 brzina, ili PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe - automatik sa duplim kvačilom) sa 8 brzina.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart TR 750

 

manhart 750 911 992 02.jpg

 

Tjuning kuća Manhart najavljuje modifikovani Porsche 911 Turbo S, ovde nazvan Manhart TR 750. Broj u nazivu znači da njegov motor sada raspolaže sa 750KS, što je između ostalog zasluga reprogramirane ECU jedinice i novog izduvnog sistema.

 

manhart 750 911 992.jpg

 

Podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzina još nisu saopšteni. U paketu su i novi točkovi, jači kočioni sistem, H&R opruge (auto je niži za 30 mm), Manhart trake i doterani enterijer po želji klijenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 Turbo S (991.1)

 

Po izlasku iz fabrike je imao 560KS/750Nm, dok sada raspolaže sa 700KS/900Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2015. Porsche 911 Turbo S 991.1

 

Nema više fabričke turbine nego su stavljene druge, rađena je i mapa tako da sada ima 700-750 konja, a planira se još radova u budućnosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Brabus 911 Turbo S

 

Da, Brabus već neko vreme ne radi samo Mercedese. :D

Ovde su stavili karbona spolja gde god su mogli (zadnji spojler, difuzor, branik), napred novi karbonski spliter. Koliko god im je spolja moto bio ''stavi karbon gde god možeš'', toliko im je unutra ideja bila ''stavi kožu gde god možeš''. :D

Ali, nisu se bavili samo dizajnom, već uz to imaju dva paketa povećanja snage sa 720 ili 820 konja. Jača varijanta uhvati stotku za 2.5 sekunde i može sve do 340 km/h. Slabiji paket svih ovih unapređenja (720) košta 167.500 evra preko cene za Turbo S, dok jači (820) košta neverovatnih 190.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: Porsche 911 GTS

 

Detaljan pregled ovog auta, naročito u poređenju sa početnim 911 (Carrera) i varijantom ''S'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlex Porsche 911 Turbo

 

228553-Carlex 04.jpg

 

Carlex Design je objavio slike koje pokazuju njihovu obradu Porschea 911 Turbo (prethodne generacije), a koji privlaći pažnju kombinacijom zelene spoljašnje boje i braon kože u unutrašnjosti. Automobil se bazira na 991.2 generaciji 911 Turba koja se pravila između 2015. i 2018. godine.

 

228554-Carlex 03.jpg

 

Ističu se Racing Green boja, felne ofarbane u odgovarajuću smaragdno zelenu boju sa srebrnom ivicom, kočione čeljusti u boji bakra, kao i bočna traka sa natpisom Carlex Racing.

 

228555-Carlex 02.jpg

 

Još veće promene su u unutrašnjosti, gde je svaki deo ponovo prevučen. Svetla braon koža prekriva sedišta, kontrolnu tablu i centralnu konzolu, a u kontrastu sa zelenim kožnim umecima po uzoru na spoljašnjost. Svi plastični unutrašnji delovi su ofarbani u zeleno, dok je krovna obloga presvučena alkantarom. Sedišta imaju Carlex Design grb na naslonima za glavu, kožni volan ima dvobojnu obradu, a zeleno/srebrni umeci su dodati na instrument tabli i vratima.

 

228556-Carlex 01.jpg

 

Motor je standardni 3.8 twin-turbo sa 580KS, dok se cena ove 911-ice u kratkoj vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: 2023. Porsche 911 Sport Classic

 

Sport Classic je najskuplji novi Porsche 911 koji se trenutno može kupiti, ali da li je vredan takve cene? Henry Catchpole je otišao na putovanje s njim u Austriju da sazna.

Veliki deo privlačnosti SC-a definitivno leži u njegovom izgledu, a za neke će spojler sa ''pačjim repom'', felne u Fuchs stilu i ''starinski'' enterijer, biti sami dovoljni da mu opravdaju cenu. Košta oko 245.000 evra, što je za oko 40.000 evra više od prvog sledećeg skupog 911 (Turbo S u kabriolet varijanti). Ako mislite da mu je potrebno malo više mehaničke supstance, biće vam drago da čujete da ima jedinstven pogon. Za razliku od 997 Sport Classic koji je zapravo bio samo stilski paket, ovaj SC je imao mnogo temeljniju transformaciju, sa 3.7 motorom koji je prebačen iz 911 Turbo. Međutim, postaje zanimljivije jer umesto da isporučuje snagu na sva četiri točka (kao što je to slučaj kod Turbo), u SC-u sva snaga ide samo na zadnje točkove. Njegove brojke su 542KS/600Nm obrtnog momenta, što je malo manje nego Turbo verzije, ali to je zato što se Sport Classic takođe izdvaja i sa svojim manuelnim menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo S postavio novi Pikes Peak rekord za serijska vozila

 

porsche pikes peak 03.jpg

 

Bentley više ne drži rekord kod serijskih automobila na Pikes Peaku. Porsche 911 Turbo S, kojim je upravljao veteran ove trke Dejvid Doner, postavio je novi rekord sa vremenom penjanja od 9 minuta i 53.5 sekundi. Raniji rekord je držao Bentley Continental GT sa vremenom od 10 minuta i 18.4 sekunde.

Dejvid Doner i #000 Porsche tim su želeli da postave rekord još tokom 100. Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) događaja ranije ove godine, ali vlažni uslovi su usporili skoro standardni 911 Turbo S na 10 minuta i 34 sekunde. Vreme je bilo dovoljno za pobedu u klasi i ukupno drugo mesto, ali tim je verovao da 911-ica može da probije 10-minutnu barijeru za serijske automobile.

 

porsche pikes peak 02.jpg

 

Umesto da čeka još godinu dana, Doner je iskoristio novi program Pikes Peak International Hill Climb koji omogućava da se sertifikovano vreme staze postavi van dana trke. Vratio se 27. septembra sa identičnim automobilom, prošao istu tehničku inspekciju, a zatim oborio Bentley rekord za 25.9 sekundi.

 

porsche pikes peak 01.jpg

 

Jedine modifikacije Porschea su bile za bezbednost i kalibracije za vožnju na velikim visinama. To uključuje zaštitni kavez, trkačko sedište, protivpožarne sisteme i dozvoljene promene na kompjuteru motora i izduvnom sistemu. Za vožnju su korišćene gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 992 GT3 Velocita by DMC

 

dmc v03.jpg

 

DMC-ova ekskurzija na teritoriju Porschea je upravo postala veća i nemački tjuner pravi novi korak dodavanjem novog 992 GT3 u svoju liniju tjuning paketa. GT3-RS inspirisane linije DMC delova od ugljeničnih vlakana određuju snažan stil novog aerodinamičkog paketa za modele 992 GT3. Ovo uključuje lagane aero prednje blatobrane sa otvorima na lukovima točkova, kao i posebno široke karbonske bočne pragove. Unutrašnja rešetka prednjeg branika, zadnji difuzor i dizajn prednje haube nisu modifikovani, ali su zamenjeni ultra laganim delovima od ugljeničnih vlakana.

 

dmc v02.jpg

 

Međutim, prava privlačnost je veliko zadnje krilo od 175 cm, spojler koji je u skladu sa FIA i TUV sertifikovan. DMC ugljenični delovi zamenjuju komponente odgovarajuće serije, čineći automobil lakšim. Pored toga, profil zadnjeg spojlera sa DMC natpisom integrisanim u strukturu od ugljeničnih vlakana ima novi upečatljiv oblik, a završne ploče krila su značajno proširene u smeru vožnje kao i nadole. Ovo stvara nepogrešiv trkački izgled. Istovremeno, aerodinamička ravnoteža serijskog vozila je zadržana.

 

dmc v01.jpg

 

Opseg delova DMC kompleta se može slobodno konfigurisati, opciono u mat ili visoko sjajnim vidljivim ugljeničnim vlaknima. DMC-ov novi sportski izduvni sistem omogućava Porscheu 911 GT3 da pruži svoj puni zvučni pejzaž i upotpunjuje individualno i performansama orijentisano iskustvo vožnje. Pritiskom na dugme, sportski izduvni sistem otvara festival zvuka, čineći DMC pravim izborom za izvanredno zvučno prisustvo. Sportski izduvni sistem od titanijuma proizveden od strane ZESAD GmbH u Nemačkoj, posebno je razvijen za Porsche 911 GT3 sa Touring paketom.

 

Novi laki točak: DMC Velocita

Inženjeri su dizajnirali novi kovani točak koji je dostupan sa mnoštvom završnih obrada - po meri za svako vozilo. Dimenzije točkova za Porsche 911 GT3 su 9.5x20 inča napred i 12x21 inča pozadi.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Carrera T

 

228976-porsche 911 01.jpg

 

Porsche 911 Carrera T (T za Touring) modelske godine 2023. košta 118.050 dolara, a isporuke počinju na proleće sledeće godine. Porsche ovu verziju pozicionira između standardne 911 Carrere i snažnije Carrere S. Motor je 3.0 twin-turbo šestocilindraš sa 385KS i 450 Nm obrtnog momenta, u paru sa sedmostepenim manuelnim menjačem. Kao besplatnu opciju, kupci mogu da dobiju osmostepeni PDK menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

228975-porsche 911 02.jpg

 

Pored toga, model dobija i mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i Porsche Torque Vectoring, kao i opciono upravljanje i zadnjim točkovima.

 

228977-porsche 911 03.jpg

 

Sa sedmostepenim manuelnim menjačem, ovaj model od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stiže za 4.3 sekunde, a sa PDK menjačem za 3.8 sekundi. Bez obzira na menjač, 911 Carrera T postiže najveću brzinu od 291 km/h.

 

228978-porsche 911 04.jpg

 

Carrera T ima i PASM sportsko oslanjanje (auto je niži za 10 milimetara), Sport Chrono paket i sportski izduvni sistem. Da bi uštedio na težini, Porsche je postavio manje zvučne izolacije i tanje staklo, a automobil standardno nema zadnja sedišta. Ipak, bez ikakve doplate kupac može da dobije vozilo sa zadnjim sedištima.

 

228979-porsche 911 05.jpg

 

Sa manuelnim menjačem i svim smanjenjem mase, Carrera T je 45 kilograma lakša od osnovne 911 Carrere. 911 Carrera T nosi Agate sivu oblogu na poklopcima retrovizora i oznake modela, izduvne cevi su u crnoj boji, dok su Titanium Grey Carrera S točkovi od 20 i 21 inča. U unutrašnjosti se ističu GT Sport volan, Sport Plus sedišta, kao i tamno sivi, mat crni i crni akcenti visokog sjaja. Opcioni Carrera T Interior Package omogućava kupcima da izaberu Slate Grey ili Lizard Green akcente za sigurnosne pojaseve, trake na sedištima, šavove, 911 logo na naslonima za glavu i patosnice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Carrera Panamericana Special

 

Porsche 911 j4.jpg

 

Porsche odaje počast istoriji motosporta unikantnim primerkom 911-ice koju su naručili Porsche Latin America i Porsche Mexico. Porsche 911 Carrera Panamericana Special slavi ulazak ovog proizvođača u takmičenje Carrera Panamericana, sa 1952. 356 S Cabrioletom.

 

Porsche 911 j3.jpg

 

''Dobar deo uspešne istorije Porschea u motosportu je počeo u Carrera Panamericana, koja je za mnoge stručnjake bila najzahtevniji asfaltni reli na svetu 1950-ih,'' rekao je Kamilo San Martin, direktor Porsche Mexico. ''Mislimo da je veoma prikladno podsetiti se velikih podviga brenda u Panamericani sa jedinstvenim modelom, 911 Carrera Panamericana Special.''

 

Porsche 911 j2.jpg

 

Baza je 2022 Porsche 911 Carrera S Cabriolet, pri čemu je automobil u Gentian plavoj metalik boji, u čast prethodnika. U znak pažnje na točkove sa kojima se takmičio automobil iz 1952. godine, točkovi ovog specijalnog modela 911 od 20 i 21 inča su takođe u Gentian plavoj boji sa sivim centrom. Kočione čeljusti su ofarbane u crno, a na bočnim stranama automobila je broj 11. Rešetka iznad zadnjeg dela automobila je ofarbana u belo, treće kočiono svetlo je zatamnjeno, a tu je i Graffiti sivi mekani krov.

 

Porsche 911 j1.jpg

 

Sedišta su sa Crayon sivom kožom, a kaciga Carrera Panamericana je izvezena u grafitno plavoj boji na naslonima za glavu. Na desnoj strani komandne table postavljen je natpis ''911 Carrera S - La Carrera Panamericana 1952.'' Isti natpis nalazi se na pragovima vrata, dok je naziv trke, ''La Carrera Panamericana'' laserski ugraviran u plavo kućište ključa. 911 Carrera Panamericana Special će biti prodat na aukciji sledeće godine, a deo novca ide dobrotvornim fondacijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopCar Porsche 911 Turbo S Cabrio

 

229068-topcar 04.jpg

 

TopCar u svojoj ograničenoj seriji modifikovanog Porschea 911 Turbo S nudi i njegovu Cabrio verziju, koja ovde nosi naziv Stinger GTR Limited Carbon Edition.

 

229069-topcar 03.jpg

 

Automobil je dobio aerodinamički body paket od ugljeničnih vlakana, što između ostalog podrazumeva drugačije prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, modifikovane branike, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler.

 

229071-topcar 02.jpg

 

Tu su i novi točkovi od 20 inča, Akrapovič titanijum izduvni sistem, jače kočnice, enterijer sa kožom i ugljeničnim vlaknima...

 

229070-topcar 01.jpg

 

Motor je 3.8 twin-turbo koji i dalje ima fabričkih 650KS i 800 Nm, u paru sa 8-stepenim PDK menjačem i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Porsche 911 GT3 RS vs GT3 vs Carrera

 

Većina Poršea imaju tendenciju da budu definisani njihovim motorima. Ali, to nije tako kod najnovijeg 992 GT3 RS od 210.000 evra.

Da se razumemo, ništa nije loše sa njegovim motorom jer je u pitanju čuveni 4.0 atmosferac sa 6 cilindara koji se vrti do 9.000 obrtaja i daje 518 konja. Ali, glavna stvar kod ovog auta je aerodinamika i kakav je u krivinama. Njegova maksimalna brzina je za 22km/h manja nego kod ''običnog'' GT3 baš zbog te aerodinamike i malo ''kraćeg'' menjača kako bi bio još eksplozivniji na stazi, ali će na kraju dana biti brži od 911 GT3 na bilo kojoj stazi...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart TR 800

 

manhart tr04.jpg

 

Manhart je u septembru prikazala modifikovani Porsche 911 Turbo S koji raspolaže sa 750KS, dok je sada stigao i snažniji model.

 

manhart tr03.jpg

 

Manhart TR 800 pokreće 3.8 motor pojačan na 833KS i 965 Nm obrtnog momenta, što je između ostalog zasluga Manhartovog Turbo Performance paketa, reprogramirane ECU jedinice i novog izduvnog sistema.

 

manhart tr02.jpg

 

Podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzina još nisu saopšteni.

 

manhrat tr01.jpg

 

U paketu su i novi točkovi od 21 i 22 inča, modifikovana transmisija, jači kočioni sistem, H&R opruge (auto je niži za 30 mm), TopCar aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler...), Manhart oznake i doterani enterijer po želji klijenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dva testna prototipa Porschea 911 na najvišem vulkanu na svetu

 

229422-porsche 911 5.jpg

 

Dva testna prototipa Porschea 911 stigli su do vrha aktivnog vulkana Ojos del Salado u Čileu čija nadmorska visina iznosi 6.007 metara.

U sklopu testiranja u ekstremnim uslovima, što bi u dogledno vreme trebalo da rezultira produkcijskom (verovatno i rally-raid) verzijom Porschea 911 (992) koji bi mogao da dobije naziv Safari ili Dakar, tim inženjera i vozača na čijem je čelu bio Porscheov fabrički trkač Romain Dumas otišao je sa dva testna prototipa u divlja prostranstva Južne Amerike. Cilj misije bio je penjanje na najviši aktivni vulkan na svetu koji se nalazi u Čileu.

 

229419-porsche 911 4.jpg

 

Uz temperaturu vazduha koja je padala do -30 stepeni Celzijusa, probijajući se kroz surova južnoamerička bespuća oba Porscheova prototipa na kraju su stigla do vrha vulkana Ojos del Salado, a fotografije pokazuju okruženje kojem su bili izloženi Dumas i ostatak tima.

 

229420-porsche 911 3.jpg

 

U slučaju testnih prototipova s integralnim pogonom rastojanje između poda i tla iznosi 350 milimetara, a u pripremama za osvajanje vrha najvišeg vulkana na svetu automobili su opremljeni terenskim gumama za ekstremne uslove iza kojih se krije temeljito modifikovano oslanjanje. Za bolji prilazni i odlazni ugao značajno su prilagođeni i prepisti karoserije. Zbog sigurnosti Dumasa i društva, Porsche je kabine automobila opremio sigurnosnim kavezima, karbonskim sedištima i pojasevima u više tačaka pričvršćivanja.

 

229421-porsche 911 2.jpg

 

Nije bilo modifikacija ispod zadnjeg poklopca, jer su u Porscheu odlučili da će ''off-road'' prototipove pokretati trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor iz produkcijskog modela 911 Carrera 4S (450KS) koji je kombinovan sa ručnim 7-stepenim menjačem.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđen Porsche 911 Dakar

 

porsche 911 dakar 03.jpg

 

Porsche je i zvanično potvrdio da će 911 Dakar za sve terene premijerno prikazati 16. novembra na sajmu automobila u Los Anđelesu. Inspirisan i nazvan po Porscheovoj pobedi 1984. godine na čuvenom reliju Pariz-Dakar sa specijalno modifikovanom 911-icom, novi 911 Dakar ima vešanje podesivo po visini koje mu pomaže da prelazi neravnu podlogu.

 

porsche 911 02.jpg

 

Porsche još nije objavio tehničke detalje novog automobila, budući da u saopštenju pre svega ističe iscrpljujuće terenske testove kojima su bili podvrgnuti prototipovi u svim uslovima, od peska do snega.

 

229541-porsche 911 01.jpg

 

Generalni menadžer projekta Ahim Lamparter tvrdi da je razvojni tim prešao više od 500.000 km, uključujući 10.000 km van puta radi finog podešavanja šasije. Neki od tih kilometara su pređeni u Dubaiju i Maroku gde su test vozači napadali dine od 50 m na temperaturama do 45 C, dok su drugi testirani na zaleđenim jezerima Arjeplog u Švedskoj. Porscheovi inženjeri su takođe testirali svoje prototipove na stazi Chateau de Lastours u južnoj Francuskoj, gde timovi Dakar relija isprobavaju svoja vozila na širokim stazama posutim kamenjem. ''Ovaj automobil je neverovatno zabavan za vožnju'', navodi ambasador Porschea i bivši šampion u reliju, Valter Rorl. ''Sve funkcioniše tako precizno i mirno. Nijedan Porsche kupac neće verovati u sve stvari koje možete da uradite sa ovim automobilom pre nego što ga sami provozaju.'' Razvojni vozač Lars Kern tvrdi da ga je 911 Dakar ubrzo osvojio svojim performansama. ''U početku nisam imao hrabrosti da gurnem auto do krajnjih granica'', kaže Kern. ''Čak je i ABS optimizovan za kočenje na šljunku. Neverovatno je koliko prianjanja pružaju off-road gume. Auto je sjajan za vožnju.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Dakar

 

porsche dakar 06.jpg

 

Porsche je u Los Anđelesu i zvanično predstavio specijalnu verziju 911-ice, i to 911 Dakar za sve terene. Inspirisan i nazvan po Porscheovoj pobedi 1984. godine na čuvenom reliju Pariz-Dakar sa specijalno modifikovanom 911-icom, novi 911 Dakar ima vešanje podesivo po visini koje mu pomaže da prelazi neravnu podlogu (u Off-Road modu ima dodatnih 80 mm).

 

porsche dakar 05.jpg

 

U opremi mogu da se nađu i krovni prljažnik (za kanister, kofer i šator), kao i opcioni Rallye Design paket s mestom za startni broj na vratima vozila koje može da bude u karakterističnim (Rothmans) bojama.

 

porsche dakar 04.jpg

 

Automobil pokreće 3.0 šestocilindrični biturbo motor sa 480KS i 570 Nm obrtnog momenta, uz 8-stepeni PDK menjač i pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.4 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 240 km/h.

 

porsche dakar 03.jpg

 

Porsche u saopštenju ističe i iscrpljujuće terenske testove kojima su bili podvrgnuti prototipovi u svim uslovima, od peska do snega.

 

porsche dakar 02.jpg

 

Generalni menadžer projekta Ahim Lamparter tvrdi da je razvojni tim prešao više od 500.000 km, uključujući 10.000 km van puta radi finog podešavanja šasije. Neki od tih kilometara su pređeni u Dubaiju i Maroku gde su test vozači napadali dine od 50m na temperaturama do 45 C, dok su drugi testirani na zaleđenim jezerima Arjeplog u Švedskoj.

 

porsche dakar 01.jpg

 

Porscheovi inženjeri su takođe testirali svoje prototipove na stazi Chateau de Lastours u južnoj Francuskoj, gde timovi Dakar relija isprobavaju svoja vozila na širokim stazama posutim kamenjem. ''Ovaj automobil je neverovatno zabavan za vožnju'', navodi ambasador Porschea i bivši šampion u reliju, Valter Rorl. ''Sve funkcioniše tako precizno i mirno. Nijedan Porsche kupac neće verovati u sve stvari koje možete da uradite sa ovim automobilom pre nego što ga sami provozaju.'' Razvojni vozač Lars Kern tvrdi da ga je 911 Dakar ubrzo osvojio svojim performansama. ''U početku nisam imao hrabrosti da gurnem auto do krajnjih granica'', kaže Kern. ''Čak je i ABS optimizovan za kočenje na šljunku. Neverovatno je koliko prianjanja pružaju off-road gume. Auto je sjajan za vožnju.'' Serija je ograničena na samo 2.500 primeraka, a cena u Nemačkoj iznosi 222.020 evra.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg FifthGear: Porsche 911 Turbo (996) vs 911 Carrera (992)

 

Najjača varijanta 911 od pre 20 godina protiv današnje najslabije verzije 911:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2023. Porsche 911 Carrera T

 

T = Touring. Trebala bi da bude negde između standardne i ''S'' verzije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...