Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 (992) Targa 4 GTS

 

Oko 2.5 godine nakon predstavljanja nove generacije stiže i njena GTS varijanta. Ona je uvek do sada značila da se dobijaju neke od opcija koje kupci najviše žele, kao i ponešto od opcija koje su usmerene za još bolje vozačko iskustvo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Stinger GTR Limited Carbon Edition

 

topcar 911 04.jpg

 

U ponudi modifikovanog Porschea 911 Turbo S (serija 992) za koje se pobrinuo ruski TopCar je i ovakav 911 Stinger GTR Limited Carbon Edition.

 

topcar 911 03.jpg

 

Automobil se ističe aerodinamičkim body paketom od ugljeničnih vlakana, što između ostalog podrazumeva drugačije prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, modifikovane branike, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler.

 

topcar 911 02.jpg

 

Tu su i novi točkovi od 21 i 22 inča, Michelin gume 265/30 ZR21 i 335/25 ZR22, braon kočiona klešta, Kline izduvni sistem od Inconel materijala, jače kočnice, dvobojni kožni enterijer...

 

topcar 911 01.jpg

 

Motor je 3.8 twin-turbo koji ovde razvija fabričkih 650KS i 800 Nm, u paru sa 8-stepenim PDK menjačem i pogonom na sva četiri točka. Serija je inače ograničena na samo 13 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Edition 50 Years Porsche Design

 

posrche 911 50 03.jpg

 

911 Edition 50 Years Porsche Design je napravljen povodom 50-godišnjice Porsche Designa, i to u ograničenoj seriji od samo 750 primeraka. Baza je 911 Targa 4 GTS, a vozila imaju crni eksterijer, klasičnu crno-belu šemu sedišta, Porsche Design Subsecond sat, Sport Chrono Package...

 

221824-porsche 911 50 02.jpg

 

Motor je šestocilindraš sa 480 konja, ubrzanje do 100 km/h iznosi 3.5 sekundi, a najveća brzina 307 km/h.

 

221823-porsche 911 50 01.jpg

 

Cena na evropskom tržištu iznosi 185.606 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo S Lightweight do stotke stiže za 2.1 sekundu

 

porsche 911 turbo s.jpg

 

Porscheu 911 Turbo S Lightweight je potrebno samo 9.9 sekundi da pređe četvrt milje (402 metra) iz mrtve tačke. To ipak nije najšokantniji deo jer je od 0 do 100 km/h brži od Koenigsegg Regere RS, LaFerrarija i Pagani Zonde R.

Prema Car and Driver-u, Porsche 911 Turbo S Lightweight je najbrži automobil koji su ikad testirali do 48 km/h. Uspeo je da ostvari tu brzinu za samo 0.8 sekundi, što je otprilike vreme potrebno vašem srcu da završi jedan puni otkucaj. Cilj Lightweight verzije je ''pružiti uzbudljivo iskustvo, a da pritom nije toliko fokusiran na stazu kao GT3''. Kao što samo ime sugeriše, Lightweight je lakši za oko 36 kilograma od standardnog Turbo S-a zbog lakšeg stakla, nedostatka zadnjih sedišta, prednjih sedišta od ugljeničnih vlakana i manje zvučne izolacije. Takođe je nešto niži od standardnog 911 Turbo S-a, za oko 1 cm, zahvaljujući Porscheovom aktivnom sistemu upravljanja oslanjanja. 911 Turbo S Lightweight od svog 3.7 bokser šestocilindraša dobija 640KS/800Nm obrtnog momenta. Snaga se na sva četiri točka prenosi putem osmostepenog automatika sa dvostrukim kvačilom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 2016. Porsche 911 Turbo S sa 333.000 pređenih kilometara

 

porsche 911 333 03.jpg

 

Postoje dva načina da pokažete ljubav svom automobilu. Možete ga jedva voziti, odnosno čuvati u garaži, ili ga možete voziti hiljadama kilometara i stvarati uspomene s njim. Vlasnik jednog Porschea 911 Turbo S iz 2016. godine je izabrao drugi način.

Naime, ovaj 911 na satu ima čak 333.000 pređenih kilometara, što je verovatno najveća kilometraža koju Turbo S ima na svetu. I možete postati vlasnik jednog takvog automobila jer se prodaje na Bonhamsu.

 

porsche 911 333 02.jpg

 

Reč je o 991.2 generaciji Porschea 911 u Turbo S verziji. Trenutni vlasnik ga je kupio novog u Holandiji za 160.000 evra i od tada je svoj sportsk coupe odveo na brojna putovanja da bi prošao neke ozbiljne kilometre.

 

porsche 911 333 01.jpg

 

Automobil je u retkoj British Racing Green nijansi, i oglas navodi da je dobro održavan tokom godina. Poslednji put je servisiran početkom prošle godine pri čemu je izdvojeno čak 7.000 evra. Unutrašnjost sa tamno crvenom kožom dolazi s brojnim opcijama poput sportskih sedišta i krovnog otvora. Automobil dolazi sa slovačkim registracijskim dokumentima, brojnim računima za usluge, originalnom fakturom za kupovinu i originalnom torbicom. Bonhams očekuje da će ovaj 911 ostvariti između 68.000 do 91.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Porsche 911 GTS Cabrio

 

911 GTS ima 473KS/570Nm obrtnog momenta od 3.0 twin-turbo motora sa 6 cilindara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheadsyoutubelogonovi.jpg PistonHeads: 2022. Porsche 911 GT3 Touring (992)

 

Postoji mnogo razloga da volite novi Porsche 911 GT3 - među njima je njegov zapanjujućih motor koji se vrti do 9.000 obrtaja u minuti. Ali, najnovija generacija 992 je takođe i najekstremnija do sada, čemu je najbolji dokaz ogromni zadnji spojler koji osigurava da svi oko vas znaju koliko zaista, zaista volite GT3.

Šta ako ljudi žele GT3 iskustvo, ali bez izgleda drumskog trkača? Tu dolazi na scenu Touring paket, uklanjajući najprepoznatljiviji deo eksterijera GT3 - taj veliki zadnji spojler - ali zadržavajući sve dobre delove koji se kriju ispod, uključujući 4.0 motor od 510 konja, prednje vešanje sa dvostrukim ramenima i, za ovaj automobil, šestostepeni manuelni menjač:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 992 GT3 RS 97 Concept Study by DMC

 

dmc 992 03.jpg

 

Nemački DMC je poslednjih godina razvio snažan afinitet prema Porscheu. Konkretno, najnoviji model 992 je privukao veliku pažnju inženjera iz Dizeldorfa.

Zato nije bilo iznenađenje kada se bogati kineski klijent obratio njihovom timu da zatraži GT3 RS Concept Study. Budući da Porsche nije zvanično lansirao automobil 2021. godine kada je projekat započeo, DMC je odlučio da zauzme pristup vizuelnom dizajnu, a ne kompletnom paketu.

 

dmc 992 02.jpg

 

Rođena je ideja da se uključi retro DNK iz Štutgarta, koji je naveo tjunera da primeni epski Porsche 997 dizajn. Kada je 997 GT3RS predstavljen 2006. godine, njegov zadnji kraj mišićavog izgleda je krio širi trag koji ne samo da je poboljšao stabilnost već i povećao prianjanje u krivinama. Bio je to auto koji je tada bio radikalan a i danas jeste.

 

dmc 992 01.jpg

 

Da bi ponovo kreirali ovaj retro dizajn, DMC-ovi dizajneri su odlučili da ''pačje krilo'' prilagode za seriju 992. DMC je uradio 3D skeniranje originalnog 997 GT3RS krila i preneo njegov dizajn. Kao i original, krilo je potpuno prilagodljivo, omogućavajući različite postavke. Ovo je prelep primer koji pokazuje DMC-ovu strast prema automobilima i jedan od njihovih osnovnih principa pri dizajniranju aerodinamičkih rešenja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Porsche 911 Carrera GTS

 

GTS verzija 911 je namenjena svim onim kupcima koji bi uzeli pomalo od svake druge varijante modela 911:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: Porsche 911 992 GT3 By Techart

 

Privlačni aerodinamični Techart karbonski delovi ističu trkački DNK Porsche 911 GT3 i 911 GT3 sa Touring paketom, dok istovremeno zadržavaju aerodinamički koncept sportskog automobila.

15 milimetara šira Techart krila sa otvorima na lukovima točkova, kao i Techart karbonski aero prednji lip daju impresivan izgled. Veliki prednji otvori za vazduh, istaknuti prednji spojler i usisnik, sportski bočni retrovizori i pragovi - sve je napravljeno od visokokvalitetnog Techart ručno pravljenog karbona. Nadograđeni 911 GT3 Techart ima zadnji spojler u potpunosti napravljeno od karbonskih vlakana, sa karbonskim usisnikom vazduha. Pored toga drugačije su i felne, a unutrašnjost je napunjena alkantarom, kožom i karbonom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader: 2022. Porsche 911 Targa 4 GTS

 

Izgleda savršeno sa svojom metalik zelenkastom bojom i smeđom unutrašnjošću. Ima 470 konjskih snaga od 6 cilindara i dva turba, sa manuelnim menjačem sa 7 brzina. Tu je i preklopni Targa krov, točkovi sa centralnom rupom kao na Turbo S modelu, i standardni paket Sport Chrono:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 (992) Carrera

 

Kompletan test uključujući i vožnju na Autobanu - ovo je osnovni (početni) 911, i predstavlja ustvari jednu od ređih varijanti na ulici jer obično svi potrče da uzmu neku od jačih verzija, kada već plaćaju za 911.

Motor je isti kao u Carrera S verziji, dakle 3.0 twin-turbo bokser sa 6 cilindara, ali su ovde malo manje turbine, tako da raspolaže sa 385KS/450Nm umesto sa 450KS/530Nm kao kod Carrera S:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Sport Classic

 

224354-porsche sc 06.jpg

 

Porsche je pripremio novi 911 Sport Classic (na bazi serje 992), uz najavu da će biti dostupan samo najbržima budući da je edicija ograničena na samo 1.250 primeraka.

 

224356-porsche sc 05.jpg

 

Baza je 992 Turbo S, ali 3.7 twin-turbo šestocilindraš ovde ima 550KS i 600 Nm, uz 7-stepeni manuelni menjač i zadnji pogon.

 

porsche sc 04.jpg

 

911 Sport Classic je težak 1.570 kg (70 kg manje od standardog 911 Turbo modela), do 100 km/h ubrzava za 4.1 sekundu i može do maksimalnih 315 km/h.

 

porsche sc 03.jpg

 

U paketu su i modifikovani Porsche Active Suspension Management (PASM), keramičko-kompozitne kočnice, Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), upravljanje i zadnjim točkovima, Sport Chrono Package, kao i modifikovani sportski izduvni sistem.

 

porsche sc 02.jpg

 

To naravno nije sve, a posebni detalji su ''pačiji rep'' pozadi (insirisan modelom Carrera 2.7 RS iz 1973. godine), petokraki točkovi (u čast 911S modela iz 1967.), pa ekskluzivna Sport Grey metalik boja, dve trkačke trake, natpisi ''Porsche'' i ''60'' na bokovima, hauba od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, double-bubble krov od ugljeničnih vlakana, kao i Pepita šema za sedišta i koža u boji karamele za donji deo prednjeg panela.

 

224355-porsche sc 01.jpg

 

Cene kreću od 209.540 funti (249.850 evra) na britanskom tržištu, a isporuke startuju u julu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 820 Porsche 911 Turbo S

 

Baza je Porsche 911 Turbo S Cabriolet, a u paketu su Brabus elementi od ugljeničnih vlakana, Brabus Monoblock Z ''Platinum Edition'' točkovi od 21 i 22 inča, Inconel sportski izduvni sistem, crni kožni enterijer i 3.8 twin-turbo motor sa 820 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1youtubelogoall.jpg Motor1: 2022. Porsche 911 GTS Cabriolet

 

Paleta ponude Porschea 911 je anomalija u svetu sportskih automobila. :D Koliko je poznato, trenutno postoje 24 različite verzije za izbor, sa preko 100.000 evra razlike u ceni između one na dnu i one na vrhu ponude. Negde u gornjem srednjem delu te game nalazi se Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet America Edition

 

225672-porsche a 04.jpg

 

Porsche je 1952. godine ponudio ekskluzivnu verziju modela 356 pod nazivom 356 America. Napravljen je samo za američko tržište, a 70 godina kasnije dolazi još jedan Porsche specijalno za SAD. Odavanje počasti tom originalnom 356 kao i Sjedinjenim Državama je upravo ovaj 2023 Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet America Edition.

 

porsche a 03.jpg

 

Automobil se ističe plavom, belom i crvenom bojom, a sve počinje svetlucavim slojem Azure Blue 356 boje za spoljašnjost. Na prvi pogled točkovi izgledaju beli sa crvenom ivicom, ali ima i srebrne na spoljnim površinama. Sem toga, primećuju se i ekskluzivna ''America'' grafika na bokovima, kao i crni okvir vetrobranskog stakla umesto u boji karoserije.

 

porsche a 02.jpg

 

Crveno-belo-plava šema boja se nastavlja i u unutrašnjosti, sa kontrastnim šavovima koji se smenjuju između Guards Red i Pebble Grey boja. Specijalni pragovi na vratima obeležavaju 70 godina America Roadster modela kojih ima samo tri. Naime, osim originalnog 356 i ovog, Porsche je 1992. ponudio Americu na bazi generacije 964.

 

225671-porsche a 01.jpg

 

2023 Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet America Edition ima pogon iz standardnog modela 911 GTS, što znači 353 kW/473KS koje se na zadnje točkove prenose preko ručnog menjača. PASM Sport oslanjanje je standardno, kao i Sport izduvni sistem i Sport Chrono paket. U planu je da se za Severnu Ameriku napravi samo 115 primeraka, od čega 100 za SAD i 15 za Kanadu. Automobil ima početnu cenu od 186.370 dolara, a kod dilera će se naći krajem 2022.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 GTS

 

Sa 312 km/h na Autobanu zahvaljujući 480KS/570Nm iz 3.0 turbo-benzinca:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopCar Porsche 911 Turbo S

 

226052-TopCar 911 03.jpg

 

Ruski TopCar je napravio poslednji primerak iz ograničene serije modifikovanog Porschea 911 Turbo S koji ovde nosi naziv Stinger GTR Limited Carbon Edition. Automobil se ističe aerodinamičkim body paketom od ugljeničnih vlakana, što između ostalog podrazumeva drugačije prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, modifikovane branike, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler.

 

226053-topcar 911 02.jpg

 

Tu su i novi točkovi od 20 inča, Akrapovič titanijum izduvni sistem, jače kočnice, enterijer sa kožom i ugljeničnim vlaknima...

 

226054-topcar 911 01.jpg

 

Motor je 3.8 twin-turbo koji i dalje ima fabričkih 650KS i 800 Nm (ubrzanje do 100 km/h traje 2.7 sekundi, najveća brzina 330 km/h), u paru sa 8-stepenim PDK menjačem i pogonom na sva četiri točka. Serija je inače bila ograničena na samo 13 primeraka.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: Porsche 911 Turbo Aerokit by TechArt

 

Aerokit sadrži potpuno nov prednji deo koji menja fabrički. I sa boka je sve novo - usis i pragovi. Krovni spojler precizno usmerava vazduh ka novodizajniranom TechArt profilu zadnjeg krila, koji zamenjuje standardni zadnji spojler kod 911 Turbo. Tu su i agresivniji difuzor i inovativni otvori za vazduh sa integrisanim ''perajima'' levo i desno. Aktivna aerodinamika 911 Turbo sa varijabilnim prednjim i zadnjim spojlerima ostaje deo sofisticirane aerodinamike 911 Turbo čak i sa instaliranim ovim TechArt paketom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche 911 Carerra GTS

 

techart 04.jpg

 

Nemački tjuner TechArt širi svoju ponudu i na novi Porsche 911 Carerra GTS, nudeći doterani izgled i više snage.

 

techart 03.jpg

 

Vizuelne izmene podrazumevaju izraženiji prednji spojler, dodatne otvore za vazduh na bočnim stranama branika, lakši poklopac motora od ugljeničnihh vlakana, set pragova, kao i izbor od nekoliko modela zadnjih spojlera.

 

techart 02.jpg

 

Osim toga, tu su i TechArt oznake, nove opruge (auto je niži za 15-40 mm), komplet Formula VII točkova od 20 i 21 inča (na raspolaganju su i Daytona II i Formula V točkovi), TechArt volan, kao i Clubsport tretman za unutrašnjost sa čeličnim rol barom iza sportskih sedišta i FIA homologovanih pojaseva u šest tačaka.

 

techart 01.jpg

 

Motor je 3.0 šestocilindrični twin-turbo, sa dodatnih 80KS i 100 Nm obrtnog momenta, što znači ukupno 560KS i 670 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje 0-100 km/h traje 3.1 sekundu, a maksimalna brzina iznosi 320 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 911 R

 

Motor je 3.8 twin-turbo (isti kao u ''Turbo'' i ''Turbo S'' verzijama), ali ovde nema 650KS/800Nm, već 550KS/600Nm:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 820

 

brabus 820 porsche 992 02.jpg

 

Baza je Porsche 911 Turbo S Coupe (992).

 

brabus 820 porsche 992 01.jpg

 

Brabus 820 raspolaže sa 820KS/950Nm, a ubrzanje 0-100 km/h mu traje 2.5 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...