neshaoct 9584 Posted June 11, 2020 AutoTopNL video: Za volanom Porschea 911 Turbo S (992) 3.8 šestak BiTurbo sa 650 konja i 800 Nm zahvaljujući kojem ovaj auto do stotke ide za 2.7 sekundi, a maksimum je na 330 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 16, 2020 CarWOW video: 2021. Porsche 911 Turbo S 3.8 TwinTurbo šestak sa 650 konja i 800 Nm, što je 70 konja / 50 Nm više od starog Turbo S, pogon je na svim točkovima, menjač automatski sa duplim kvačilom (PDK) i 8 stepeni prenosa...i sve to zajedno ''ispuca'' ovaj Turbo S do stotke za 2.7 sekundi. Možda još impresivnije zvuči podatak o kočnicama - disk je 390 mm karbonsko-keramički i ima četvoroklipna klješta. To su zadnji diskovi. Prednji su od iste mešavine karbona i keramike 420 mm i stavljena su 10-klipna kočiona klješta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 17, 2020 TheStraightPipes video: Test 2021. Porsche 911 Turbo S Nikad brži iz mesta, a takav je i u vožnji nakon pola sekunde turbo rupe na ''patosiranju'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 17, 2020 Shmee150 video: Porsche 911 Speedster Formula koju vozači obožavaju - bez krova, atmosferac (ovde je to 4.0 šestak), manuelni menjač...i, naravno da Porsche koristi to sa novim Speedsterom (na 991.2 generaciji): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 19, 2020 AutoTopNL video: Porsche 911 Turbo S 3.8 šestak Turbo sa 650 konja i 800 Nm....i ovako izgleda iz mesta do 333 km/h, tj. toliko brzo da na oko 315 km/h auto izbacuje grešku ''spoiler failure reduce speed'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 22, 2020 Shmee150 video: Porsche 911 Turbo S 911 Turbo S ima jaku reputaciju koju treba da održi i to nije lak posao svakom sledećem novom modelu, ali...čini se da najnoviji Turbo S (992) neće imati problem sa tim - 650 konja 800 Nm koji idu na sve točkove preko novog PDK-a sa 8 stepeni prenosa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 28, 2020 Motormouth video: Porsche 911 Cabrio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 30, 2020 MotorWeek video: 2020. Porsche 911 Carrera 4S U seriji varijanti modela 911 (generacije 992), tu je i Carrera 4S, tj. ona sa pogonom na svim točkovima i istim 3.0 turbo šestakom sa 443 konja kao Carrera S: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 30, 2020 Carfection video: Porsche 911 Turbo S Pogledajte može li se superauto koristiti i kao svakodnevni auto...ono, ići u supermarket sa njim: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 1, 2020 Harry'sGarage video: Test 2020. Porsche 911 Turbo S Ultimativni 911 Turbo svih vremena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 9, 2020 AutoTopNL video: 2021. Porsche 911 Turbo S Sa 340 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 14, 2020 MotorWeek video: 2020. Porsche 911 Speedster Od svih posebnih verzija modela 911, Speedster je verovatno najviše specijalna od svih. Skoro je kao kometa koja se pojavi jednom u 10 godina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 16, 2020 Novi Porsche 911 Turbo Porsche je početkom marta predstavio novi 911 Turbo S (aktuelne serije 992), a sada je stigao i nešto slabiji i pristupačniji 911 Turbo. Kao i ranije, i nova generacija 911-ice Turbo će biti dostupna u Coupe i Cabrio varijantama. Za pogon se brine šestocilindrični turbo motor sa 3.745 kubika, i to sa 580KS i 750 Nm obrtnog momenta (70KS i 50 Nm manje od pomenutog 911 Turbo S modela). Sve opet u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka. Ubrzanje nove 911-ice Turbo od 0 do 100 km/h iznosi 2.8 sekundi, a najveća brzina je 320 km/h. Fabrika navodi da je potrošnja goriva 11.1 l/100 km, kao i da emisija CO2 iznosi 254 g/km (za Coupe verziju) odnosno 11.3 l/100 km i 257 g/km (za Cabrio verziju). U paketu su i standardna LED prednja svetla, alu točkovi od 20 i 21 inča, širi trag točkova, modifikovano oslanjanje (auto je niži za još 10 mm), jače kočnice sa diskovima od 408 mm napred i 380 mm pozadi (opciono i karbon-keramičke kočnice) i doterani enterijer (kožna sportska sedišta, sportski volan, digitalni instrumenti, 10.9-inčni displej, BOSE Surround Sound system...). Kao opcija se nude i Lightweight Design paket (automobil je ovde 30 kg lakši) i Sports paket (dodatni detalji u crnoj boji i od ugljeničnih vlakana plus Exclusive Design zadnja svetla). Novi Porsche 911 Turbo Coupe u Velikoj Britaniji ima cenu od 134.400 funti (147.900 evra), a 911 Turbo Cabriolet tamo košta 143.560 funti (158.000 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 20, 2020 AutoExpress video: Test 2020. Porsche 911 Turbo S Trenutno najbrži Porsche koji može da se kupi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 4, 2020 CarAndDriver video: 2021. Porsche 911 Turbo S 2.6 do stotke...i to je to, nema mnogo razloga dalje rečima objašnjavati koliko je brz, već treba pogledati: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 6, 2020 ThrottleHouse video: 2020. Porsche 911 Carrera S vs 2010. Porsche 911 Carrera S Nekada su fabrike govorile automatski menjači su skupi i luksuz, a danas kažu da su manuelni menjači luksuz: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 11, 2020 Autogefuhl video: Test Porsche 911 Targa 4S 3.0 turbo sa 6 cilindara i 450 konja, nova generacija (992): AutoExpress video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 17, 2020 Doug DeMuro video: 2021. Porsche 911 Targa Kao i ostale varijante 911 samo je izmena kad je krov u pitanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 17, 2020 MotorWeek video: 2020. Porsche 911 Carrera 4S Cabrio Dobar koliko kabriolet može i treba biti...skoro kao GT automobil: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 18, 2020 RemoveBeforeRace video: Porsche 911 Targa 4S (992) Prva Targa je napravljena 1965. godine (predstavljena na sajmu u Frankfurtu) i bila je jedina opcija da se kupi 911 bez krova sve do 1982. godine kada je Porsche konačno napravio klasičan kabrio 911. Porsche je napravio Targu jer se bojao da će u Americi biti zabranjeni 911 kabrioleti, pa su napravili malo drugačiji koncept jer ovde postoji stalni (fiksni) i jasno vidljivi roll-bar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 25, 2020 MotorWeek video: Proba 2021. Porsche 911 Carrera S U današnje vreme je retkost da imamo ovakav auto sa manuelnim menjačem, ali evo ga....jedan od retkih novih 911 koji nije sa (nesporno bržim) PDK menjačem: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 26, 2020 TechArt Porsche 911 Cabrio Iz kompanije TechArt stiže tjuning paket namenjen Porscheovom modelu 911 Cabrio (verzije Carrera S i 4S). Tu je body kit ''Package 1'', a koji sadrži prednji spojler, set pragova i zadnji spojler. U ponudi su i novi izduvni sistem, sportske opruge, komplet Formula V alu točkova i kit za pojačanje motora. Tačnije, umesto sa fabričkih 450KS, TechArt 911 Cabrio raspolaže sa 530KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 5, 2020 Manhart TR 850 Tjuning kuća Manhart (najpoznatija po doradama BMW-a) predstavlja modifikovani Porsche 911 Turbo S (serije 991.2), ovde nazvan Manhart TR 850. Broj u nazivu otkriva da 3.8 twin-turbo motor sada raspolaže sa 850KS, što je zasluga modifikacija na turbinama, kao i novog interkulera i reprogramirane ECU jedinice. Ovde i podatak da maksimalni obrtni moment iznosi 1.090 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.4 sekunde, dok je najveća brzina 330 km/h. U paketu su i modifikovana transmisija, novi sportski izduvni sistem, točkovi od 21 inča, gume 255/30 ZR21 i 325/25ZR21, jači kočioni sistem, H&R opruge (auto je niži za 30 mm), dekorativne trake i doterani enterijer po želji klijenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 7, 2020 MotorWeek video: 2021. Porsche 911 Targa4 Ko eto ne zna da li mu je bolji coupe ili kabriolet novog 911...evo Targa varijante koja daje najbolje od oba sveta. Pozadi ima 3.0 turbo šestak sa 380 konja, odnosno 445 konja u 4S verziji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 12, 2020 Carfection video: Porsche 911 Targa 4S Ovo je najteža varijanta svih Porsche 911 (992) jer sa svojih 1.675 kilograma ima 40-tak više od kabrioleta, a kamoli standardnih verzija sa čvrstim krovom. Ima i još jednu manu koja se skoro u potpunosti rešava jednim deflektorom koji se ručno podiže nakon što se krov spusti (to traje 19 sekundi i ne može tokom vožnje kao kod kabrioleta)...al' opet ostane ta mana u jednom delu...pogledajte: Quote Share this post Link to post Share on other sites