Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Porschea 911 Turbo S (992)

 

3.8 šestak BiTurbo sa 650 konja i 800 Nm zahvaljujući kojem ovaj auto do stotke ide za 2.7 sekundi, a maksimum je na 330 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: 2021. Porsche 911 Turbo S

 

3.8 TwinTurbo šestak sa 650 konja i 800 Nm, što je 70 konja / 50 Nm više od starog Turbo S, pogon je na svim točkovima, menjač automatski sa duplim kvačilom (PDK) i 8 stepeni prenosa...i sve to zajedno ''ispuca'' ovaj Turbo S do stotke za 2.7 sekundi.  Možda još impresivnije zvuči podatak o kočnicama - disk je 390 mm karbonsko-keramički i ima četvoroklipna klješta. To su zadnji diskovi. :D Prednji su od iste mešavine karbona i keramike 420 mm i stavljena su 10-klipna kočiona klješta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2021. Porsche 911 Turbo S

 

Nikad brži iz mesta, a takav je i u vožnji nakon pola sekunde turbo rupe na ''patosiranju'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Porsche 911 Speedster

 

Formula koju vozači obožavaju - bez krova, atmosferac (ovde je to 4.0 šestak), manuelni menjač...i, naravno da Porsche koristi to sa novim Speedsterom (na 991.2 generaciji):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche 911 Turbo S

 

3.8 šestak Turbo sa 650 konja i 800 Nm....i ovako izgleda iz mesta do 333 km/h, tj. toliko brzo da na oko 315 km/h auto izbacuje grešku ''spoiler failure reduce speed'':D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Porsche 911 Turbo S

 

911 Turbo S ima jaku reputaciju koju treba da održi i to nije lak posao svakom sledećem novom modelu, ali...čini se da najnoviji Turbo S (992) neće imati problem sa tim - 650 konja 800 Nm koji idu na sve točkove preko novog PDK-a sa 8 stepeni prenosa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2020. Porsche 911 Carrera 4S

 

U seriji varijanti modela 911 (generacije 992), tu je i Carrera 4S, tj. ona sa pogonom na svim točkovima i istim 3.0 turbo šestakom sa 443 konja kao Carrera S:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Porsche 911 Turbo S

 

Pogledajte može li se superauto koristiti i kao svakodnevni auto...ono, ići u supermarket sa njim:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage video: Test 2020. Porsche 911 Turbo S

 

Ultimativni 911 Turbo svih vremena?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2020. Porsche 911 Speedster

 

Od svih posebnih verzija modela 911, Speedster je verovatno najviše specijalna od svih. Skoro je kao kometa koja se pojavi jednom u 10 godina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Turbo

 

205036-porsche 06.jpg

 

Porsche je početkom marta predstavio novi 911 Turbo S (aktuelne serije 992), a sada je stigao i nešto slabiji i pristupačniji 911 Turbo. Kao i ranije, i nova generacija 911-ice Turbo će biti dostupna u Coupe i Cabrio varijantama.

 

205035-porsche 05.jpg

 

Za pogon se brine šestocilindrični turbo motor sa 3.745 kubika, i to sa 580KS i 750 Nm obrtnog momenta (70KS i 50 Nm manje od pomenutog 911 Turbo S modela). Sve opet u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka.

 

205037-porsche 04.jpg

 

Ubrzanje nove 911-ice Turbo od 0 do 100 km/h iznosi 2.8 sekundi, a najveća brzina je 320 km/h.

 

205034-porsche 03.jpg

 

Fabrika navodi da je potrošnja goriva 11.1 l/100 km, kao i da emisija CO2 iznosi 254 g/km (za Coupe verziju) odnosno 11.3 l/100 km i 257 g/km (za Cabrio verziju).

 

205038-porsche 02.jpg

 

U paketu su i standardna LED prednja svetla, alu točkovi od 20 i 21 inča, širi trag točkova, modifikovano oslanjanje (auto je niži za još 10 mm), jače kočnice sa diskovima od 408 mm napred i 380 mm pozadi (opciono i karbon-keramičke kočnice) i doterani enterijer (kožna sportska sedišta, sportski volan, digitalni instrumenti, 10.9-inčni displej, BOSE Surround Sound system...).

 

205039-porsche 01.jpg

 

Kao opcija se nude i Lightweight Design paket (automobil je ovde 30 kg lakši) i Sports paket (dodatni detalji u crnoj boji i od ugljeničnih vlakana plus Exclusive Design zadnja svetla). Novi Porsche 911 Turbo Coupe u Velikoj Britaniji ima cenu od 134.400 funti (147.900 evra), a 911 Turbo Cabriolet tamo košta 143.560 funti (158.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test 2020. Porsche 911 Turbo S

 

Trenutno najbrži Porsche koji može da se kupi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caranddriveryoutubelogo.jpg CarAndDriver video: 2021. Porsche 911 Turbo S

 

2.6 do stotke...i to je to, nema mnogo razloga dalje rečima objašnjavati koliko je brz, već treba pogledati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: 2020. Porsche 911 Carrera S vs 2010. Porsche 911 Carrera S

 

Nekada su fabrike govorile automatski menjači su skupi i luksuz, a danas kažu da su manuelni menjači luksuz:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Porsche 911 Targa 4S

 

3.0 turbo sa 6 cilindara i 450 konja, nova generacija (992):

 

 

 

autoexpress.jpg AutoExpress video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2021. Porsche 911 Targa

 

Kao i ostale varijante 911 :) samo je izmena kad je krov u pitanju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2020. Porsche 911 Carrera 4S Cabrio

 

Dobar koliko kabriolet može i treba biti...skoro kao GT automobil:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace video: Porsche 911 Targa 4S (992)

 

Prva Targa je napravljena 1965. godine (predstavljena na sajmu u Frankfurtu) i bila je jedina opcija da se kupi 911 bez krova sve do 1982. godine kada je Porsche konačno napravio klasičan kabrio 911.

Porsche je napravio Targu jer se bojao da će u Americi biti zabranjeni 911 kabrioleti, pa su napravili malo drugačiji koncept jer ovde postoji stalni (fiksni) i jasno vidljivi roll-bar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Proba 2021. Porsche 911 Carrera S

 

U današnje vreme je retkost da imamo ovakav auto sa manuelnim menjačem, ali evo ga....jedan od retkih novih 911 koji nije sa (nesporno bržim) PDK menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche 911 Cabrio

 

206248-techart 03.jpg

 

Iz kompanije TechArt stiže tjuning paket namenjen Porscheovom modelu 911 Cabrio (verzije Carrera S i 4S).

 

206249-techart 02.jpg

 

Tu je body kit ''Package 1'', a koji sadrži prednji spojler, set pragova i zadnji spojler.

 

206247-techart 01.jpg

 

U ponudi su i novi izduvni sistem, sportske opruge, komplet Formula V alu točkova i kit za pojačanje motora. Tačnije, umesto sa fabričkih 450KS, TechArt 911 Cabrio raspolaže sa 530KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart TR 850

 

manhart-tr-850 04.jpg

 

Tjuning kuća Manhart (najpoznatija po doradama BMW-a) predstavlja modifikovani Porsche 911 Turbo S (serije 991.2), ovde nazvan Manhart TR 850.

 

manhart-tr-850 03.jpg

 

 

Broj u nazivu otkriva da 3.8 twin-turbo motor sada raspolaže sa 850KS, što je zasluga modifikacija na turbinama, kao i novog interkulera i reprogramirane ECU jedinice. Ovde i podatak da maksimalni obrtni moment iznosi 1.090 Nm.

 

manhart-tr-850 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.4 sekunde, dok je najveća brzina 330 km/h.

 

manhart-tr-850 01.jpg

 

U paketu su i modifikovana transmisija, novi sportski izduvni sistem, točkovi od 21 inča, gume 255/30 ZR21 i 325/25ZR21, jači kočioni sistem, H&R opruge (auto je niži za 30 mm), dekorativne trake i doterani enterijer po želji klijenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2021. Porsche 911 Targa4

 

Ko eto ne zna da li mu je bolji coupe ili kabriolet novog 911...evo Targa varijante koja daje najbolje od oba sveta.

Pozadi ima 3.0 turbo šestak sa 380 konja, odnosno 445 konja u 4S verziji: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Porsche 911 Targa 4S

 

Ovo je najteža varijanta svih Porsche 911 (992) jer sa svojih 1.675 kilograma ima 40-tak više od kabrioleta, a kamoli standardnih verzija sa čvrstim krovom.

Ima i još jednu manu koja se skoro u potpunosti rešava jednim deflektorom koji se ručno podiže nakon što se krov spusti (to traje 19 sekundi i ne može tokom vožnje kao kod kabrioleta)...al' opet ostane ta mana u jednom delu...pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...